Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код CPV 09110000-3 "Тверде паливо" (Вугілля кам'яне марок АС 6-13, ДГ 13-100))
Очікувана вартість
1 327 000,00 UAH
UA-2020-06-02-001770-c f978dd85676a46eeab5bb1a9b6a4cfaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петриченко Свiтлана Олександрiвна

+380988653907 mol-sanatorij@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛОЧАНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05499257
Місцезнаходження: 71716, Україна , Запорізька обл., Молочанськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА , будинок 47
Контактна особа: Петриченко Свiтлана Олександрiвна
+380988653907
mol-sanatorij@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 14:47
Очікувана вартість: 1 327 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування закупівлі:Кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 т
Вугілля кам'яне марки АС 6-13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
80 т
Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата.Розрахунки за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом безготівкої сплати на підставі акту приймання - передачі товару та видаткової накладної, відстрочка платежу становить 30 (тридцять) календарних днів.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься на протязі 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі. .Джерело фінансування:Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання документів учасником
Дата подання: 03 червня 2020 18:40
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:26
Замовник у п. 5 п.п. 5.2 Додатку 2 тендерної документації вимагає від учасників надання: Скан-копія довідки, видану банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), яка містить інформацію про….. та залишок коштів на ньому,…... Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має права вимагати від учасників надання документів та інформації що є конфіденціальною. Інформація про залишок коштів на рахунках учасників є конфіденціальною, крім того незрозуміло для чого замовник вимагає саме дану інформацію, - кошти можуть бути перераховані на рахунок учасника ї, наприклад, на наступний день за датою видачі довідки. Тім більше замовник вимагає надання фінансової звітності від учасників. Наполягаємо відмінити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Згідно п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону замовник має права вимагати від учасників підтвердження наявності фінансової спроможності на виконання умов договору поставки. Також згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Саме тому замовник вимагає надання документів, зазначених у п. 5.2 Додатку 2 до тендерної документації. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів. Якщо Вас не задовольнила наша відповідь, то Ви маєте право звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Надання документів учасником
Дата подання: 03 червня 2020 18:56
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:29
Замовник у Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 тендерної документації вимагає від учасників надання - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації та у Додатку 3 до неї; Незрозуміло, в якої формі треба надати технічну специфікацію - окремим файлом в якому надати усі документи відповідно вимог замовника, або інша форма?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Технічна специфікація не має визначеної замовником форми, технічна специфікація складається з документів, зазначених у частині 4 цієї документації та у Додатку 3 до неї. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Надання документів учасником
Дата подання: 03 червня 2020 18:59
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:32
Замовник у Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 тендерної документації вимагає від учасників надання: Також, учасником надається кольорова копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. Надання кольорової копии паспорту може бути використане шахраями для своїх шахрайських дії з метою отримання неправомірної вигоди у кредитних та інших установах. Наполягаємо замінити дану вимогу на таку, що дозволяє надання копії паспорту що завірена печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога замовника спрямована на те, щоб переконатися в правильності наданих даних щодо уповноваженої особи учасника та зразка її підпису. Щоб уникнути можливих шахрайських дій з даним документом, учасник може нанести на копію цього документу напис, наприклад, що документ надано для використання в торгах UA-2020-06-02-001770-c. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів. Якщо Вас не задовольнила наша відповідь, то Ви маєте право звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Надання документів учасником
Дата подання: 03 червня 2020 19:03
Дата відповіді: 09 червня 2020 13:09
Замовник у Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 тендерної документації вимагає від учасників надання: Для підтвердження дійсності наданої інформації кожна копія документа, що надається у складі тендерної пропозиції учасника торгів, повинна бути завірена підписом уповноваженої особи та "мокрою" печаткою підприємства/установи/організації, на ім'я якої видано такий документ. Навіщо замовник вимагає надання документів що завірені у саме такій спосіб, якщо учасник завіряє надані документи своєю печаткою? Крім того, це значно ускладнює надання документів учасником, так як отримання документів що завірені у такій спосіб може зайняти більш часу, особливо в умовах карантину, що ще не закінчився. Наполягаємо відмінити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Дана вимога замовника спрямована на, щоб уникнути, по можливості, надання учасниками документів без згоди їх власників, оскільки зараз в мережі Інтернет знаходиться багато будь-яких документів, які можливо завантажити і використовувати їх без згоди власника. Також цією вимогою замовник хоче переконатися, що власник цього документу несе відповідальність за значену в ньому інформацію. Що стосується часу на отримання копій документів, то ми вважаємо, що строк для подання тендерних пропозицій, встановлений відповідно до вимог ч. 3 ст. 20 Закону, є цілком достатнім для отримання цих документів. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів. Якщо Вас не задовольнила наша відповідь, то Ви маєте право звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Надання документів учасником
Дата подання: 03 червня 2020 19:11
Дата відповіді: 09 червня 2020 13:25
Замовник у Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 тендерної документації вимагає від учасників надання: Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів. Учасник в змозі надати реєстр документів, однак незрозуміло, якім чином учасник повинен поставити нумер на кожной сторінки усіх документів, та ще і установчих та виданих іншими установами. Ця вимога є незрозумілою, тім більше що замовником у тендерної документації вказано:Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цього Розділу тендерної документації. Тобто учасник своим електронним підписом завіряє усі документи, що надаються у складі тендерної пропозиції та при цьому вказується дата підпису. Наполягаємо відмінити вимогу нумерації сторінок документів для реєстру, тім більше що АМК вже по цьому питанню винесене не одне рішення про те, що електронний підпис - це підпис, що повністю відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В Документації є вимога щодо надання реєстру наданих в складі пропозиції учасника документів, але ніде не зазначено, що в ньому повинне зазначатися порядковий номер сторінок даних документів. Якщо учасник має труднощі з нумерації сторінок його тендерної пропозиції, то він може в реєстрі зазначити опис наданих документів та кількість аркушів по кожному документу. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів. Якщо Вас не задовольнила наша відповідь, то Ви маєте право звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Щодо надання документів учасниками торгів
Дата подання: 04 червня 2020 08:48
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:14
Замовником у п.6 розділу 6 вимагається надання учасниками: Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов'язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Незрозуміло чому саме учасник повинен надавати проект документу договірного характеру - розробка документів та форм тендерної документації є прерогативою замовника. Учасник надає документи відповідно форм та тендерної документації, що опублікована замовником. Тем більше, що замовник сам у подальшому вказує: Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків згідно статті 33 Закону. Тобто учасник може надати проект якогось документу, а замовнику він не підходить та замовник у будь-якому разі змінить даний документ. Замовник повинен усунути дану вимогу та привести тендерну документацію до відповідності Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В Законі немає обов'язку замовника щодо оприлюднення саме проекту забезпечення виконання договору, тому замовник надає право кожному учаснику запропонувати свій варіант вказаного договору. Якщо цей варіант договору учасника-переможця не влаштує замовника, то він скористається своїм пріоритетним правом на визначення істотних умов даного правочину. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів
Надання документів учасниками торгів
Дата подання: 04 червня 2020 09:26
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:23
Замовником відповідно п.2 розділу 1 тендерної документації вимагається надання: Вид надання забезпечення тендерної пропозиції – гарантія фінансової компанії. Також замовником вимагається надання: Скан-копія довідки, видану банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), Незрозуміло, учаснику треба ще десь мати рахунки крім обслуговуючих банківських установ для отримання забезпечення тендерної пропозиції? Просимо надати роз'яснення: якщо учасник надає довідки з усіх обслуговуючих банківських установ в яких учасник має відкриті поточні рахунки), то учасник в змозі надати забезпечення тендерної пропозиції саме із банківської установі яка здійснює діяльність відповідно законів України та в якої у учасника відкрити поточні рахунки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Згідно ст. 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тому замовником вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії фінансової компанії.
У п. 5.2 Додатку 2 до тендерної документації є вимога щодо надання скан-копії довідки, виданої банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), таким чином учасники повинні надати довідки з тих банківських установ, де учасник має відкриті поточні рахунки. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000040 ● 0601077c84264264be8de247ac7d213a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

03.06.2020 № 107

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.06.2020 №107


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-06-02-001770-c, яка проводиться КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МОЛОЧАНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись з висновком моніторингу (UA-2020-06-02-001770-c) процедури закупівлі товару ДК 021:2015:09110000-3 — «Тверде паливо»(Вугілля кам’яне марок АС 6-13, ДГ 13-100), яка проводилася КНП «Молочанський дитячий санаторій» ЗОР, повідомляємо про наступне: Замовник усунув, виявлені в установленому законодавством порядку порушення у сфері публічних закупівель, шляхом внесення змін до ТД з урахуванням висновку моніторінгу: а саме в Додатку 3 в новій редакції тендерної документації предмет закупівлі визначив вугілля марки ДГ (13-100) та АС (6-13) із зазначенням виразу «або еквівалент» чим і усунув порушення. А також в Додатку 1 «Тендерна пропозиція» тендерної документації, Замовник замінив п1."Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом ___ днів з дня розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну" на "Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну" чим виконали п.11 ч.2 ст.22 Закону .

2020-06-10 10:27:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-07-03-000069 ● 0d7744fd52ee4b4699b1c44bc95b77a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

03.07.2020 № 133

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 03.07.2020 №133

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-06-02-001770-c, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛОЧАНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись з висновком моніторингу (UA-2020-06-02-001770-c) процедури закупівлі товару ДК 021:2015:09110000-3 — «Тверде паливо»(Вугілля кам’яне марок АС 6-13, ДГ 13-100), яка проводилася КНП «Молочанський дитячий санаторій» ЗОР, повідомляємо про наступне: На виконання п.3 Констатуючої частини: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме скасувати своє рішення про визначення переможця ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» протокол №13 від 24.06.2020р. Протокол скасування №15 від 07.07.2020р. після чого, переможець ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» потрапив на стадію кваліфікація. Згідно ст..29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 р. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу Замовник, розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах протокол №16 від 07.07.2020р.: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Баланс та звіт про фінансові результати за останній (проміжний) період 2020 року, який не наданий учасником ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС», входить в перелік кваліфікаційних критерій. Скориставшись своїм правом учасник ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» усунув невідповідності в інформації, а саме підкріпив баланс та звіт про фінансові результати за останній (проміжний) період 2020 року в термін 24 години. Таким чином на виконання висновку моніторингу Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудит служби управління східного офісу Держаудит служби в Запорізькій області, Замовник усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку ,та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2020-07-08 14:54:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 1 033 000,00
UAH з ПДВ
913 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 177 000,00
UAH з ПДВ
914 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна 1 326 000,00
UAH з ПДВ
929 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 1 323 500,00
UAH з ПДВ
1 323 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 16:44
Електронний підпис
17 червня 2020 16:43
Документ (11).pdf
17 червня 2020 16:43
Атестат коп..jpg
17 червня 2020 16:43
20238_Атестат 20.03.2020.pdf
17 червня 2020 16:43
1.jpg
17 червня 2020 16:43
3.jpg
17 червня 2020 16:42
2.jpg
17 червня 2020 16:42
дог.pdf
17 червня 2020 16:36
про звітність_page-0001.pdf
17 червня 2020 16:36
сфера 12.pdf
17 червня 2020 16:36
сфера 12-min.pdf
17 червня 2020 16:36
сфера 11.pdf
17 червня 2020 16:36
сфера 11-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:36
сфера 13-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:36
сфера 13.pdf
17 червня 2020 16:36
сфера 13-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 11-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 10.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 9.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 10-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 10-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:35
сфера 9-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:35
сфера 9-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 8.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 8-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 8-min_compressed.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 8-min_compressed.pdf.p7s
17 червня 2020 16:35
сфера 7.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 6.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 7-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 7-min_compressed.pdf.p7s
17 червня 2020 16:35
сфера 7-min_compressed.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 6-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:35
сфера 6-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 5.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 5-min.pdf
17 червня 2020 16:35
сфера 5-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:35
сфера 4-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:35
сфера 3.pdf
17 червня 2020 16:34
сфера 4.pdf
17 червня 2020 16:34
сфера 4-min.pdf
17 червня 2020 16:34
сфера 3-min.pdf
17 червня 2020 16:34
сфера 3-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:34
сфера 2.pdf
17 червня 2020 16:34
сфера 1.pdf
17 червня 2020 16:34
сфера 2-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:34
сфера 2-min.pdf
17 червня 2020 16:34
сфера 1-min.pdf.p7s
17 червня 2020 16:34
сфера 1-min.pdf
17 червня 2020 16:34
Scan.pdf
17 червня 2020 16:34
Доповн. до сфери.pdf
17 червня 2020 16:34
пояснення акти до мтб.pdf
17 червня 2020 16:34
дог.pdf
17 червня 2020 16:34
технічна специфікація.pdf
17 червня 2020 16:34
технічні.pdf
17 червня 2020 16:34
тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:34
ТГ-200616-1.rar
17 червня 2020 16:34
ТГ-200616-1.pdf
17 червня 2020 16:34
ТГ-200616-1.pdf (1).p7s
17 червня 2020 16:34
ТГ-200616-1.pdf.p7s
17 червня 2020 16:33
ст17.pdf
17 червня 2020 16:33
сертифікат якості 6-13.pdf
17 червня 2020 16:33
сертифікат дг 13-100_.pdf
17 червня 2020 16:33
сертифікат ас.pdf
17 червня 2020 16:33
Свідоцтво та додаток.pdf
17 червня 2020 16:33
Свідоцтво з додатком.rar
17 червня 2020 16:33
РК-429.pdf.p7s
17 червня 2020 16:33
РК-429.pdf (1).p7s
17 червня 2020 16:33
проект договору.pdf
17 червня 2020 16:33
Рішення № 2.pdf
17 червня 2020 16:33
РК-429.pdf
17 червня 2020 16:33
Прот.ДГ Газенерг. 13-100.pdf
17 червня 2020 16:33
про пільгу пдв.pdf
17 червня 2020 16:33
про ліцензію.pdf
17 червня 2020 16:33
Письмо Лицензия.pdf
17 червня 2020 16:33
повірка 2020 (1).jpg
17 червня 2020 16:33
про зміну ціни.pdf
17 червня 2020 16:33
повірка 2020 (2).jpg
17 червня 2020 16:33
Паспорт кугукова і.в..pdf
17 червня 2020 16:33
Письмо Лицензия.pdf (1).p7s
17 червня 2020 16:33
Письмо Лицензия.pdf.p7s
17 червня 2020 16:33
Ліцензія Витяг.rar
17 червня 2020 16:33
Ліцензія витяг.pdf
17 червня 2020 16:33
Лист Ліцензія.rar
17 червня 2020 16:33
Ліцензія.rar
17 червня 2020 16:33
Наказ директор.rar
17 червня 2020 16:33
Наказ № 1.pdf
17 червня 2020 16:33
лист персональні.pdf
17 червня 2020 16:32
наказ.pdf
17 червня 2020 16:32
Ліцензія витяг.pdf (1).p7s
17 червня 2020 16:32
Ліцензія витяг.pdf.p7s
17 червня 2020 16:32
ІЗІ ФІНАНС Виписка .pdf.p7s
17 червня 2020 16:32
код доступу.pdf
17 червня 2020 16:32
Договір Нижанковичі 2.pdf
17 червня 2020 16:32
Договір Нижанковичі 1.pdf
17 червня 2020 16:32
ІЗІ ФІНАНС Виписка .pdf
17 червня 2020 16:32
Доручення.pdf
17 червня 2020 16:32
38 паспорт на ваги.pdf
17 червня 2020 16:32
дог.з виробником.pdf
17 червня 2020 16:32
дог вироб.pdf
17 червня 2020 16:32
довідка печатка.pdf
17 червня 2020 16:32
гл санкці..pdf
17 червня 2020 16:32
довкілля.pdf
17 червня 2020 16:32
довідка працівники.pdf
17 червня 2020 16:32
гл про ціну.pdf
17 червня 2020 16:32
відомості статистика.pdf
17 червня 2020 16:32
Витяг.rar
17 червня 2020 16:32
Витяг.pdf (1).p7s
17 червня 2020 16:32
відгук Вільшаник_page-0001.pdf
17 червня 2020 16:32
Витяг.pdf.p7s
17 червня 2020 16:32
висновки СЕС.pdf
17 червня 2020 16:32
Витяг.pdf
17 червня 2020 16:32
витяг ПДВ.pdf
17 червня 2020 16:32
37. настанова.pdf
17 червня 2020 16:32
витрати.pdf
17 червня 2020 16:31
Виписка ІЗІ.rar
17 червня 2020 16:31
39. Трудова Кугукова.pdf
17 червня 2020 16:31
Виписка з Рішення.pdf
17 червня 2020 16:31
БАЛАНС 2019р..pdf
17 червня 2020 16:31
атестат лабор.pdf
17 червня 2020 16:31
Атестат...pdf
17 червня 2020 16:31
аналогічні.pdf
17 червня 2020 16:31
37. Протокол АТ 8745 ХР 2.pdf
17 червня 2020 16:31
1289_200617110237_001.pdf
17 червня 2020 16:31
39. Наказ Кубай В.В..pdf
17 червня 2020 16:31
37. Поліс МАН АТ 4271 СТ.pdf
17 червня 2020 16:31
37. Поліс АТ 8745 ХР.pdf
17 червня 2020 16:31
37. Оренда складу.pdf
17 червня 2020 16:31
1. СТАТУТ актуальний.pdf
17 червня 2020 16:31
37. купівля ваги.pdf
17 червня 2020 16:31
37. дог автотранспорт.pdf
17 червня 2020 16:31
37. дог навантажувач.pdf
17 червня 2020 16:31
37. дог.ваги.pdf
17 червня 2020 16:31
12. Виписка.pdf
17 червня 2020 16:31
4. Довіреність.pdf
17 червня 2020 16:31
36. мтб_page-0001.pdf
17 червня 2020 16:31
2. Опис статут.pdf
17 червня 2020 16:31
36. про ваги_page-0001.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 16:46
Електронний підпис
15 червня 2020 16:45
Технічна частина.PDF
15 червня 2020 16:45
Статут.pdf
15 червня 2020 16:45
Сертифікат якості_АМ.pdf
15 червня 2020 16:45
Протокол_АМ.pdf
15 червня 2020 16:44
Оригінал ТО.pdf
15 червня 2020 16:44
Оригінал страховки.pdf
15 червня 2020 16:44
Опис.pdf
15 червня 2020 16:44
Накази_директор.pdf
15 червня 2020 16:44
Накази на працівників.pdf
15 червня 2020 16:44
Лист-пояснення_ст.17.pdf
15 червня 2020 16:44
Лист_код доступу.PDF
15 червня 2020 16:44
Копія паспорту.pdf
15 червня 2020 16:44
Довідка_працівники.pdf
15 червня 2020 16:44
Довідка_ПДВ.PDF
15 червня 2020 16:44
Довідка_МТБ.pdf
15 червня 2020 16:44
Довідка_ліцензія.pdf
15 червня 2020 16:44
Довідка_довкілля.pdf
15 червня 2020 16:44
ВН_Склад_Ваги.PDF
15 червня 2020 16:44
ВН_Зелена гірка.pdf
15 червня 2020 16:44
ВН_Благодатне.pdf
15 червня 2020 16:44
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
15 червня 2020 16:44
Відгук_Зелена гірка.pdf
15 червня 2020 16:44
Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 16:44
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
15 червня 2020 16:44
Виписка_ТОП.PDF
15 червня 2020 16:44
Баланс-І кв.2020.pdf
15 червня 2020 16:44
Баланс_2019.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 12:19
Електронний підпис
15 червня 2020 12:18
Документи 2.pdf
15 червня 2020 12:18
Документи 1.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:33
Електронний підпис
17 липня 2020 16:29
Довідки Переможця.pdf
07 липня 2020 17:16
Електронний підпис
07 липня 2020 17:14
Баланс.pdf
27 червня 2020 17:45
Електронний підпис
27 червня 2020 17:44
Довідки Переможця.pdf
15 червня 2020 11:17
Електронний підпис
15 червня 2020 11:16
Гарантія.rar
15 червня 2020 11:16
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ФОП Арсірій Оксана Вікторівна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Відхилено 913 790,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:51
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Відхилено 914 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:23
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна
#2721016269
Відхилено 929 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:15
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Рішення скасоване 1 323 500,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:07
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Переможець 1 323 500,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 13:45

Документи

22 червня 2020 16:51
Електронний підпис
22 червня 2020 16:50
41. Відомості.pdf

Документи

23 червня 2020 11:23
Електронний підпис

Документи

23 червня 2020 14:15
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 07.07. 2020 р. № 16 «Молочанськ» Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням КНП «Молочанський дитячий санаторій» ЗОР від 01.04.2020р. №1, Замовником під час повторного розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «UA-2020-06-02-001770-c» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей.Не поданий баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік та останній (проміжний) період 2020 року (для юридичних осіб) (фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 Додатку 2 то ТД «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» визначено, що Учасником подається Баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік та останній (проміжний) період 2020 року (для юридичних осіб) (фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України). Якщо обсяг річного доходу (виручки) є меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, то замовник має право відхилити тендерну пропозицію такого учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік та останній (проміжний) період 2020 року (для юридичних осіб) (фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону Уповноважена особа Петриченко С.О. Підпис:

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
1 323 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 08:30
Договір 16 від 22.07.2020.(Вугілля).pdf укладений
22 липня 2020 08:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 23 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 1 323 500,00
UAH