Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛОЧАНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05499257 |
Місцезнаходження: | 71716, Україна , Запорізька обл., Молочанськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА , будинок 47 |
Контактна особа: |
Петриченко Свiтлана Олександрiвна +380988653907 mol-sanatorij@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 14:47 |
Очікувана вартість: | 1 327 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 635,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% післяоплата.Розрахунки за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом безготівкої сплати на підставі акту приймання - передачі товару та видаткової накладної, відстрочка платежу становить 30 (тридцять) календарних днів.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься на протязі 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі. .Джерело фінансування:Кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 10:19 |
Перелік змін доповнення.docx | |
10 червня 2020 09:30 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації від 10.06.2020.doc | |
10 червня 2020 09:30 |
ТД Молочанський дитячий санаторій (нова редакція).doc |
10 червня 2020 10:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 червня 2020 10:19 |
Перелік змін доповнення.docx
|
||||||
10 червня 2020 09:30 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації від 10.06.2020.doc
|
||||||
10 червня 2020 09:30 |
ТД Молочанський дитячий санаторій (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У п. 5.2 Додатку 2 до тендерної документації є вимога щодо надання скан-копії довідки, виданої банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), таким чином учасники повинні надати довідки з тих банківських установ, де учасник має відкриті поточні рахунки. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-03-000040 ● 0601077c84264264be8de247ac7d213a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 17:42 |
НАКАЗ
03.06.2020 № 107
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.06.2020 №107
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-06-02-001770-c, яка проводиться КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МОЛОЧАНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком моніторингу (UA-2020-06-02-001770-c) процедури закупівлі товару ДК 021:2015:09110000-3 — «Тверде паливо»(Вугілля кам’яне марок АС 6-13, ДГ 13-100), яка проводилася КНП «Молочанський дитячий санаторій» ЗОР, повідомляємо про наступне: Замовник усунув, виявлені в установленому законодавством порядку порушення у сфері публічних закупівель, шляхом внесення змін до ТД з урахуванням висновку моніторінгу: а саме в Додатку 3 в новій редакції тендерної документації предмет закупівлі визначив вугілля марки ДГ (13-100) та АС (6-13) із зазначенням виразу «або еквівалент» чим і усунув порушення. А також в Додатку 1 «Тендерна пропозиція» тендерної документації, Замовник замінив п1."Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом ___ днів з дня розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну" на "Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну" чим виконали п.11 ч.2 ст.22 Закону .
2020-06-10 10:27:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2020-07-03-000069 ● 0d7744fd52ee4b4699b1c44bc95b77a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.07.2020 № 133
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 03.07.2020 №133
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-06-02-001770-c, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛОЧАНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком моніторингу (UA-2020-06-02-001770-c) процедури закупівлі товару ДК 021:2015:09110000-3 — «Тверде паливо»(Вугілля кам’яне марок АС 6-13, ДГ 13-100), яка проводилася КНП «Молочанський дитячий санаторій» ЗОР, повідомляємо про наступне: На виконання п.3 Констатуючої частини: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме скасувати своє рішення про визначення переможця ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» протокол №13 від 24.06.2020р. Протокол скасування №15 від 07.07.2020р. після чого, переможець ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» потрапив на стадію кваліфікація. Згідно ст..29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 р. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу Замовник, розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах протокол №16 від 07.07.2020р.: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Баланс та звіт про фінансові результати за останній (проміжний) період 2020 року, який не наданий учасником ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС», входить в перелік кваліфікаційних критерій. Скориставшись своїм правом учасник ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» усунув невідповідності в інформації, а саме підкріпив баланс та звіт про фінансові результати за останній (проміжний) період 2020 року в термін 24 години. Таким чином на виконання висновку моніторингу Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудит служби управління східного офісу Держаудит служби в Запорізькій області, Замовник усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку ,та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
2020-07-08 14:54:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 033 000,00
UAH з ПДВ
|
913 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 177 000,00
UAH з ПДВ
|
914 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
1 326 000,00
UAH з ПДВ
|
929 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
1 323 500,00
UAH з ПДВ
|
1 323 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
913 790,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 16:51
|
|
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" #41750087 |
Відхилено |
914 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 11:23
|
|
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна #2721016269 |
Відхилено |
929 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 14:15
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" #42737308 |
Рішення скасоване |
1 323 500,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 13:07
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" #42737308 |
Переможець |
1 323 500,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 08:30
|
Договір 16 від 22.07.2020.(Вугілля).pdf | укладений |
22 липня 2020 08:29
|