Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015–03410000-7 Деревина (Шпала дерев’яна обрізна не просочена тип І; шпала дерев’яна обрізна не просочена тип ІІ)
Очікувана вартість
1 341 055,61 UAH
UA-2020-06-02-001608-a 7f368c431da54c788832963e44688ed3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав Анатолійович

+38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецька залізниця
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман
Контактна особа: Погребняк Станислав Анатолійович
+38(06261)6-26-33
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:30
Очікувана вартість: 1 341 055,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 705,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40231.66 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 1, Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 2, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2885 шт.
Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 1, Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Наливайка, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 10:21
ТД шпали дерев'яні.doc
18 червня 2020 10:21
Зміни шпала.doc
18 червня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 10:21
ТД шпали дерев'яні.doc
02 червня 2020 15:23
ТД шпали дерев'яні.doc
18 червня 2020 10:21
Зміни шпала.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-001608-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАУНД ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42126709
Дата подання: 06 липня 2020 08:44
Вимога-скагра
Не відповідність поданих документів , до вимог тендерної документації .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 11:43
Шановний учасник, дякуємо за звернення.

Розглянувши скаргу № 1 від 06.07.2020 р. надаємо відповідь:

1. Згідно вимоги визначеної п.1.4 Додатку №2 тендерної документації, а саме:
- Для підтвердження наявності фінансової спроможності, надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, яка не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини):
1) для платників податку на додану вартість - копії форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, звіт про рух грошових коштів за попередній період;
2) для платників єдиного податку – підприємців – копія податкової декларації та доказ її прийняття відповідним органом фіскальної служби.
Учасником, ТОВ «НЕКТАР», в складі тендерної пропозиції надано підтверджуючий документ від 25.06.2020 «Фінансова звітність»; Документ повністю відповідає вимогам тендерної документації, строки і порядок надання документа не порушені.
2. Згідно вимоги визначеної в п.2.1.5 Додатку №2 тендерної документації, а саме:
- За результатами аукціону учасник має дозавантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
У випадку наявності розбіжності між сумою, яка зафіксована за результатами аукціону і остаточною ціновою пропозицією, яка склалась в результаті перерахування(під час приведення тендерної пропозиції у відповідність з сумою, отриманою за результатами торгів) надати обґрунтоване пояснення.
В тендерній документації відсутні критерії, щодо терміну завантаження остаточної пропозиції за результатом аукціону.
3. Згідно вимоги визначеної в п. 2.8 Додатку №4 тендерної документації, а саме:
- Надати документальне підтвердження, що сировина з якої буде виготовлено продукцію походить з лісного господарства котрому виданий зазначений в п. 2.7 сертифікат FSC (Forest Stewardship council).
Скаржник зазначає, що Учасником було надано копію договору купівлі-продажу необробленої деревини №024/20 від 02.01.2020 з ДП «Самбірське лісове господарство», але строк дії цього договору закінчився 31.03.2020. Тобто Учасник не підтверджує свої стосунки з лісовим господарством та походження сировини з якої планує стосунки з лісовим господарством та походження сировини з якої планує виготовляти продукцію даної закупівлі, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Зазначені вимоги Скаржника відсутні в вимогах Додатку №4.
4. Згідно вимоги визначеної в п.2.10 Додатку №5 тендерної документації, а саме:
- Надати гарантійний лист, що перед постачанням товару постачальник зобов’язується укласти договір на надання послуг по завантаженню-вивантаженню, сортуванню та зберіганню відбракованої (невідповідної) продукції з отримувачем товару ВП «Рава-Руський ШПЗ» Філії «ЦУП» АТ «Укрзалізниця» за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Так як згідно вимог тендерної документації Додаток №3 Проект договору Розділ4. Строки та порядок поставки п.4.6. Товар постачається ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ у ВП «Рава-Руський ШПЗ», Львівська обл., Жовківський р-н, м. Рава-Руська, вул. Наливайка, 22 на умовах DDP або СРТ згідно правил ІНКОТЕРМС-2010.
З причини постійних непорозумінь постачальників та отримувача дерев’яної продукції було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме надання гарантійного листа на надання послуг по завантаженню-вивантаженню, сортуванню та зберіганню відбракованої (невідповідної) продукції за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Гарантійний лист наданий ТОВ «НЕКТАР» відповідає вимогам тендерної документації.










Документи подані скаржником

06 липня 2020 08:44
Вимога-скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКТАР" 1 275 252,60
UAH з ПДВ
1 261 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАУНД ІНВЕСТ" 1 326 462,50
UAH з ПДВ
1 261 840,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2020 11:39
Електронний підпис
12 липня 2020 11:38
Dovidka_20183547690820535455.pdf.p7s
12 липня 2020 11:38
Dovidka_20183547690820535455.pdf
09 липня 2020 15:03
Лист щодо ціни.pdf
25 червня 2020 15:05
Електронний підпис
25 червня 2020 15:04
8. Наказ Директор.pdf
25 червня 2020 15:04
5. Фінансова звітність.pdf
25 червня 2020 15:04
2.1 Відгук.pdf
25 червня 2020 15:04
6. Повна копія Статуту.pdf
25 червня 2020 15:04
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
25 червня 2020 15:04
Dovirenist_Savchenko.zip
25 червня 2020 15:04
14. Про захист довкілля.pdf
25 червня 2020 15:04
7. Рахунок в банку.pdf
25 червня 2020 15:04
13. Сертифікат якості.pdf
25 червня 2020 15:04
Bankivska Licenzia.zip
25 червня 2020 15:04
3. Працівники.pdf
25 червня 2020 15:04
2. Досвід.pdf
25 червня 2020 15:03
15.1 Сертифікат FSC.pdf
25 червня 2020 15:03
15. Лист щодо FSC.pdf
25 червня 2020 15:03
10. Проект договору.pdf
25 червня 2020 15:03
1. Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 15:03
17. Дані про товар.pdf
25 червня 2020 15:03
Dovidka pro nazvu.zip
25 червня 2020 15:03
4. Обладнання.pdf
25 червня 2020 15:03
203624_91_8_40231,66.zip
25 червня 2020 15:03
12. ДСТУ ГОСТ 78-2009.pdf
25 червня 2020 15:03
19. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 16:26
Електронний підпис
26 червня 2020 16:25
4.1. Рух грошових коштів.pdf
26 червня 2020 16:25
4. Фін. звіт за 2019р.pdf
26 червня 2020 16:25
34. Банківська гарантія.zip
26 червня 2020 16:25
32. Зразки етикетки.pdf
26 червня 2020 16:25
31. Лист підтвердження.pdf
26 червня 2020 16:24
3. Довідка про МТБ.pdf
26 червня 2020 16:24
26. Лист від виробника.pdf
26 червня 2020 16:24
23.1. Гарантійний лист.pdf
26 червня 2020 16:24
22. Cертифікат FSC.pdf
26 червня 2020 16:24
21. Договір Лісгосп.pdf
26 червня 2020 16:24
19.2. Лист Відгук 2.pdf
26 червня 2020 16:24
19.1. Лист відгук 1.pdf
26 червня 2020 16:24
15. Стандартизація.pdf
26 червня 2020 16:24
1. Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ"НЕКТАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАУНД ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКТАР"
#22394459
Переможець 1 261 840,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКТАР"
#22394459
1 261 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:46
звіт 20254.pdf укладений
01 квітня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:22
20254-ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
18 липня 2020 17:39
Договір шпала.pdf укладений
17 липня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку його дії на період, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20%, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: ДОН/НХ-20254/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 513 770,36
UAH (в тому числі ПДВ 252 295,06 UAH)