Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015–03410000-7 Деревина (Шпала дерев’яна обрізна не просочена тип І; шпала дерев’яна обрізна не просочена тип ІІ)
Очікувана вартість
1 341 055,61 UAH
UA-2020-06-02-001608-a ● 7f368c431da54c788832963e44688ed3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 341 055,61 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 705,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40231.66 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 1, Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 2, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2885 шт.
Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 1, Шпала дерев`яна обрізна непросочена тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Наливайка, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 10:21 |
ТД шпали дерев'яні.doc | |
18 червня 2020 10:21 |
Зміни шпала.doc |
18 червня 2020 10:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2020 10:21 |
ТД шпали дерев'яні.doc
|
|||
18 червня 2020 10:21 |
Зміни шпала.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-02-001608-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАУНД ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42126709
Дата подання: 06 липня 2020 08:44
Вимога-скагра
Не відповідність поданих документів , до вимог тендерної документації .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 11:43
Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Розглянувши скаргу № 1 від 06.07.2020 р. надаємо відповідь:
1. Згідно вимоги визначеної п.1.4 Додатку №2 тендерної документації, а саме:
- Для підтвердження наявності фінансової спроможності, надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, яка не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини):
1) для платників податку на додану вартість - копії форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, звіт про рух грошових коштів за попередній період;
2) для платників єдиного податку – підприємців – копія податкової декларації та доказ її прийняття відповідним органом фіскальної служби.
Учасником, ТОВ «НЕКТАР», в складі тендерної пропозиції надано підтверджуючий документ від 25.06.2020 «Фінансова звітність»; Документ повністю відповідає вимогам тендерної документації, строки і порядок надання документа не порушені.
2. Згідно вимоги визначеної в п.2.1.5 Додатку №2 тендерної документації, а саме:
- За результатами аукціону учасник має дозавантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
У випадку наявності розбіжності між сумою, яка зафіксована за результатами аукціону і остаточною ціновою пропозицією, яка склалась в результаті перерахування(під час приведення тендерної пропозиції у відповідність з сумою, отриманою за результатами торгів) надати обґрунтоване пояснення.
В тендерній документації відсутні критерії, щодо терміну завантаження остаточної пропозиції за результатом аукціону.
3. Згідно вимоги визначеної в п. 2.8 Додатку №4 тендерної документації, а саме:
- Надати документальне підтвердження, що сировина з якої буде виготовлено продукцію походить з лісного господарства котрому виданий зазначений в п. 2.7 сертифікат FSC (Forest Stewardship council).
Скаржник зазначає, що Учасником було надано копію договору купівлі-продажу необробленої деревини №024/20 від 02.01.2020 з ДП «Самбірське лісове господарство», але строк дії цього договору закінчився 31.03.2020. Тобто Учасник не підтверджує свої стосунки з лісовим господарством та походження сировини з якої планує стосунки з лісовим господарством та походження сировини з якої планує виготовляти продукцію даної закупівлі, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Зазначені вимоги Скаржника відсутні в вимогах Додатку №4.
4. Згідно вимоги визначеної в п.2.10 Додатку №5 тендерної документації, а саме:
- Надати гарантійний лист, що перед постачанням товару постачальник зобов’язується укласти договір на надання послуг по завантаженню-вивантаженню, сортуванню та зберіганню відбракованої (невідповідної) продукції з отримувачем товару ВП «Рава-Руський ШПЗ» Філії «ЦУП» АТ «Укрзалізниця» за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Так як згідно вимог тендерної документації Додаток №3 Проект договору Розділ4. Строки та порядок поставки п.4.6. Товар постачається ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ у ВП «Рава-Руський ШПЗ», Львівська обл., Жовківський р-н, м. Рава-Руська, вул. Наливайка, 22 на умовах DDP або СРТ згідно правил ІНКОТЕРМС-2010.
З причини постійних непорозумінь постачальників та отримувача дерев’яної продукції було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме надання гарантійного листа на надання послуг по завантаженню-вивантаженню, сортуванню та зберіганню відбракованої (невідповідної) продукції за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Гарантійний лист наданий ТОВ «НЕКТАР» відповідає вимогам тендерної документації.
Розглянувши скаргу № 1 від 06.07.2020 р. надаємо відповідь:
1. Згідно вимоги визначеної п.1.4 Додатку №2 тендерної документації, а саме:
- Для підтвердження наявності фінансової спроможності, надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, яка не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини):
1) для платників податку на додану вартість - копії форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, звіт про рух грошових коштів за попередній період;
2) для платників єдиного податку – підприємців – копія податкової декларації та доказ її прийняття відповідним органом фіскальної служби.
Учасником, ТОВ «НЕКТАР», в складі тендерної пропозиції надано підтверджуючий документ від 25.06.2020 «Фінансова звітність»; Документ повністю відповідає вимогам тендерної документації, строки і порядок надання документа не порушені.
2. Згідно вимоги визначеної в п.2.1.5 Додатку №2 тендерної документації, а саме:
- За результатами аукціону учасник має дозавантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
У випадку наявності розбіжності між сумою, яка зафіксована за результатами аукціону і остаточною ціновою пропозицією, яка склалась в результаті перерахування(під час приведення тендерної пропозиції у відповідність з сумою, отриманою за результатами торгів) надати обґрунтоване пояснення.
В тендерній документації відсутні критерії, щодо терміну завантаження остаточної пропозиції за результатом аукціону.
3. Згідно вимоги визначеної в п. 2.8 Додатку №4 тендерної документації, а саме:
- Надати документальне підтвердження, що сировина з якої буде виготовлено продукцію походить з лісного господарства котрому виданий зазначений в п. 2.7 сертифікат FSC (Forest Stewardship council).
Скаржник зазначає, що Учасником було надано копію договору купівлі-продажу необробленої деревини №024/20 від 02.01.2020 з ДП «Самбірське лісове господарство», але строк дії цього договору закінчився 31.03.2020. Тобто Учасник не підтверджує свої стосунки з лісовим господарством та походження сировини з якої планує стосунки з лісовим господарством та походження сировини з якої планує виготовляти продукцію даної закупівлі, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Зазначені вимоги Скаржника відсутні в вимогах Додатку №4.
4. Згідно вимоги визначеної в п.2.10 Додатку №5 тендерної документації, а саме:
- Надати гарантійний лист, що перед постачанням товару постачальник зобов’язується укласти договір на надання послуг по завантаженню-вивантаженню, сортуванню та зберіганню відбракованої (невідповідної) продукції з отримувачем товару ВП «Рава-Руський ШПЗ» Філії «ЦУП» АТ «Укрзалізниця» за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Так як згідно вимог тендерної документації Додаток №3 Проект договору Розділ4. Строки та порядок поставки п.4.6. Товар постачається ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ у ВП «Рава-Руський ШПЗ», Львівська обл., Жовківський р-н, м. Рава-Руська, вул. Наливайка, 22 на умовах DDP або СРТ згідно правил ІНКОТЕРМС-2010.
З причини постійних непорозумінь постачальників та отримувача дерев’яної продукції було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме надання гарантійного листа на надання послуг по завантаженню-вивантаженню, сортуванню та зберіганню відбракованої (невідповідної) продукції за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Гарантійний лист наданий ТОВ «НЕКТАР» відповідає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКТАР" |
1 275 252,60
UAH з ПДВ
|
1 261 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАУНД ІНВЕСТ" |
1 326 462,50
UAH з ПДВ
|
1 261 840,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКТАР" #22394459 |
Переможець |
1 261 840,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:46
|
звіт 20254.pdf | укладений |
01 квітня 2021 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 17:22
|
20254-ДУ-1 (1).pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2020 17:39
|
Договір шпала.pdf | укладений |
17 липня 2020 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку його дії на період, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20%, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/НХ-20254/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |