Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом частини приміщень 2-го та 3-го поверхів терапевтичного корпусу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195)
Очікувана вартість
196 896,00 UAH
UA-2020-06-02-001600-c 7513c3205e5c44b8aa7e6cccbe142752
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Аліна Володимирівна

0667762939 likar17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003787
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195
Контактна особа: Назаренко Аліна Володимирівна
0667762939
likar17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 196 896,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 984,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 980 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195; категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади: підприємство, що визначено згідно з пунктом 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом частини приміщень 2-го та 3-го поверхів терапевтичного корпусу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 195 (інвентарний номер будівлі 101310195)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, будинок 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх підписання Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:12
ОГОЛОШЕНЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків
Дата подання: 03 червня 2020 08:05
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:29
Добрий день, який клас наслідків будівництва об'єкту?
Відповідь: Доброго дня! Уповноважена особа комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 17" Харківської міської ради висловлює Вам свою вдячність за бажання примати участь у процедурі. Розглянувши Ваше питання зазначаю, що клас наслідків в повному обсязі прописаний у тексті оголошення. Бажаю Вам успіху під час проведення процедури.
КЕП/ЕЦП
Дата подання: 05 червня 2020 12:03
Добрий день! Чи є накладення електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника обов'язковим при поданні тендерної пропозиції?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-001600-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 16 червня 2020 03:11
Приватне науково-виробниче підприємство "Енерго-сервіс-1" порушило вимоги документації (далі ТД) спрощених торгів, що вимагає відхилення їх пропозиції
Приватне науково-виробниче підприємство "Енерго-сервіс-1" порушило вимоги документації (далі ТД) спрощених торгів:
1. Згідно п. 3.2. ТД «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, визначеним:
Надати:
-довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) відповідального виконавця (відповідальних виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, із зазначенням таких видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд», за категорією на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), як то: «Інженер технічного нагляду І категорії», (інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці, поданій згідно з підпунктом 2 цього пункту)
Учасник надав довідку, в якій мститься інформація про 6 інженерів технічного нагляду, але не надав на 5 з них: - кваліфікаційні сертифікати, - не надав оригінал (оригінали) чи копію (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), - не надав довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити інформацію про внесення відомостей до реєстру атестованих осіб щодо вказаного (вказаних) учасником у довідці
2. Згідно п. 5 Додатку №1 ТД учасник - фізична особа – підприємець, чи фізична особа, повинен подати складений у довільній формі, лист-згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
Учасник вказав в довідці про кадри вказав 6 інженерів технічного нагляду, але не надав лист-згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», що є вимогою ТД та чинного законодавства.
3. Згідно ТД учасник надає довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити інформацію про досвід виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів): договору зі здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом/чи здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту на будь-якому об’єкті.
Учасник надав довідку та підтверджуючі документи про договір, що не є аналогічним.
Предметом закупівлі є здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом частини приміщень 2-го та 3-го поверхів терапевтичного корпусу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Учасник надав договір на капітальний ремонт частини віконних прорізів. Це не є аналогічним договором щодо предмету закупівлі.
4. Учасник не подав Оригінал чи копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Згідно ТД документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, про що такий учаснику необхідно зазначити у своїй пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації.
Жодної інформації про те, чи є учасник платником або не платником ПДВ не надано. Відповідно учасник не виконав вимогу ТД.
5. Учасник не завірив належним чином копії документів. Згідно чинного ДСТУ потрібно вказавути П.І.,П, посаду підписанта та дату завірення. Це є грубе порушення законодавства та ТД.
6. Учасником не надана банківська гарантія, що порушує вимогу ТД. Вимогою ТД є: «11.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку-гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку-гаранта тoщo), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо).
Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії.»
- Учасником надано довіреність на працівника Пономаренко, що не є підписантом банківської гарантії та не є підписантом довідки про грошове забезпечення.
- - Учасником взагалі не надано банківську гарантію №980/20/144, згадка про яку є в довідці про грошове забезпечення.

Приватне науково-виробниче підприємство "Енерго-сервіс-1" грубо порушило вимоги ТД, що вимагає відхілення їх пропозиції. Вимагаю відхилити пропозицію Приватного науково-виробничого підприємства "Енерго-сервіс-1"
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-06-02-001600-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 16 червня 2020 03:10
Приватне науково-виробниче підприємство "Енерго-сервіс-1" грубо порушило вимоги ТД, що вимагає відхілення їх пропозиції.
Приватне науково-виробниче підприємство "Енерго-сервіс-1" порушило вимоги документації (далі ТД) спрощених торгів:
1. Згідно п. 3.2. ТД «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, визначеним:
Надати:
-довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) відповідального виконавця (відповідальних виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, із зазначенням таких видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд», за категорією на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), як то: «Інженер технічного нагляду І категорії», (інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці, поданій згідно з підпунктом 2 цього пункту)
Учасник надав довідку, в якій мститься інформація про 6 інженерів технічного нагляду, але не надав на 5 з них: - кваліфікаційні сертифікати, - не надав оригінал (оригінали) чи копію (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), - не надав довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити інформацію про внесення відомостей до реєстру атестованих осіб щодо вказаного (вказаних) учасником у довідці
2. Згідно п. 5 Додатку №1 ТД учасник - фізична особа – підприємець, чи фізична особа, повинен подати складений у довільній формі, лист-згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
Учасник вказав в довідці про кадри вказав 6 інженерів технічного нагляду, але не надав лист-згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», що є вимогою ТД та чинного законодавства.
3. Згідно ТД учасник надає довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити інформацію про досвід виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів): договору зі здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом/чи здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту на будь-якому об’єкті.
Учасник надав довідку та підтверджуючі документи про договір, що не є аналогічним.
Предметом закупівлі є здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом частини приміщень 2-го та 3-го поверхів терапевтичного корпусу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Учасник надав договір на капітальний ремонт частини віконних прорізів. Це не є аналогічним договором щодо предмету закупівлі.
4. Учасник не подав Оригінал чи копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Згідно ТД документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, про що такий учаснику необхідно зазначити у своїй пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації.
Жодної інформації про те, чи є учасник платником або не платником ПДВ не надано. Відповідно учасник не виконав вимогу ТД.
5. Учасник не завірив належним чином копії документів. Згідно чинного ДСТУ потрібно вказавути П.І.,П, посаду підписанта та дату завірення. Це є грубе порушення законодавства та ТД.
6. Учасником не надана банківська гарантія, що порушує вимогу ТД. Вимогою ТД є: «11.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку-гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку-гаранта тoщo), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо).
Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії.»
- Учасником надано довіреність на працівника Пономаренко, що не є підписантом банківської гарантії та не є підписантом довідки про грошове забезпечення.
- - Учасником взагалі не надано банківську гарантію №980/20/144, згадка про яку є в довідці про грошове забезпечення.

Приватне науково-виробниче підприємство "Енерго-сервіс-1" грубо порушило вимоги ТД, що вимагає відхілення їх пропозиції. Вимагаю відхилити пропозицію Приватного науково-виробничого підприємства "Енерго-сервіс-1"
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-СЕРВІС-1" 137 227,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 83 000,00
UAH з ПДВ
83 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 151 950,00
UAH з ПДВ
151 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 168 017,80
UAH з ПДВ
168 017,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 12:36
Електронний підпис
11 червня 2020 12:33
копія Статуту.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 20:48
Електронний підпис
10 червня 2020 20:47
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
10 червня 2020 20:47
Dovirenist_Savchenko.zip
10 червня 2020 20:47
Dovidka_pro_nazvu.zip
10 червня 2020 20:47
Bankivska_Licenzia.zip
10 червня 2020 20:47
203780_ГР_1611_980.zip
10 червня 2020 20:47
Страховка Технагляд.pdf
10 червня 2020 20:47
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
10 червня 2020 20:47
паспорт.pdf
10 червня 2020 20:47
Паспорт + код Заверено.pdf
10 червня 2020 20:47
код ІПН.pdf
10 червня 2020 20:47
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
10 червня 2020 20:47
Диплом Сазонов В..pdf
10 червня 2020 20:47
ВИТЯГ з ЄДРПОУ от 29.04.20-.pdf
10 червня 2020 20:47
Dovidka_20139637060920963116.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:42
Електронний підпис
10 червня 2020 17:35
справка Щербина1850 (1).pdf
10 червня 2020 17:35
Доверенность Закотей1.pdf
10 червня 2020 17:35
Відгук від замовника.pdf
10 червня 2020 17:35
Аналогічні договори.pdf
10 червня 2020 17:35
Guar 2050-G_20.pdf.(2).P7S
10 червня 2020 17:35
Guar 2050-G_20.pdf.(1).P7S
10 червня 2020 17:35
Guar 2050-G_20.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 15:27
Електронний підпис
11 червня 2020 14:36
БГ Харьков 3663.rar
11 червня 2020 14:36
СТАТУТ Стратегія.PDF
11 червня 2020 14:36
Сертифікат ISO _ звіт 1_ 2.pdf
11 червня 2020 14:36
ОПИСИ СТРАТЕГІЯ.pdf
11 червня 2020 14:36
НАКАЗ СТРАТЕГІЯ.pdf
11 червня 2020 14:36
відомості з ЄДРПОУ 2020.pdf
11 червня 2020 14:36
Виписка Стратегія.PDF
11 червня 2020 14:36
відгук Бахмут ПНІ.pdf
11 червня 2020 14:36
Загальні відомості.pdf
11 червня 2020 14:36
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-СЕРВІС-1"

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-СЕРВІС-1"
#30589155
Переможець 43 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 14:22

Документи

15 червня 2020 14:22
Електронний підпис
15 червня 2020 14:22
протокол № 125.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-СЕРВІС-1"
#30589155
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 14:22
Електронний підпис
15 червня 2020 14:22
протокол № 125.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 14:29
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 15:04
ДУ№ 3 до договору 160 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 08:30
додаткова угода № 3 до договору 160 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 08:29
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 12:26
додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2021 12:26
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 09:50
ДОДАТКОВА угода № 1 до договору 160 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:45
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 18:10
Відповідь на вимоги ФОП «САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» (на вимогу за номером UA-20 (1).docx зміни до договору
18 червня 2020 18:09
1_Відповідь на вимоги ФОП «САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» (на вимогу за номером UA-20.docx укладений
18 червня 2020 18:09
договір № 160.pdf укладений
18 червня 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідь на вимоги ФОП «САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» (на вимогу за номером: UA-2020-06-02-001600-c.c1, та на вимогу за номером: UA-2020-06-02-001600-c.c2)
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: Відповідь на ви
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода про зміну керівника переможця, та внесенням змін до розділу договору "ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН"
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до бюджетних асигнувань Замовника
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1, п. 2.1., п. 7.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): передача неякісного зображення під час сканування документу
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-а
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 666,67 UAH)