Ноутбуки для Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Криворізької районної ради Дніпропетровської області
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-06-02-000993-b d3870c47ea9c4683a8088ccb3a74d618
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ноутбуки для Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Криворізької районної ради Дніпропетровської області (Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції(інклюзивно ресурсні центри) залишок станом на 01.01.2020 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий ріг, майдан Вознесенський 7В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 червня 2020 15:53
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:58
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Товар треба тільки доставити на майдан Вознесенський 7В, м. Кривий Ріг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 97 200,00
UAH з ПДВ
97 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 09:24
sign.p7s
18 червня 2020 09:23
Ткачик А.О..pdf
18 червня 2020 09:23
Трудова Балюк О.А..pdf
18 червня 2020 09:23
трудова суханов.pdf
18 червня 2020 09:23
Храпко В.І. (6).pdf
18 червня 2020 09:17
AEPCertificate.pdf
18 червня 2020 09:17
Сертификат - Diawest Corp..pdf
18 червня 2020 09:17
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
18 червня 2020 09:17
Проект договору .pdf
18 червня 2020 09:17
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку