Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення радіологічного відділення №2 Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський обласний онкологічний диспансер» за адресою: смт. Антонівка, м.Херсон, шосе В´ячеслава Чорновола, 26-Б (Коригування)
Очікувана вартість
32 302 718,00 UAH
UA-2020-06-02-000809-c ● e6e3e1c507cb4d678a352eaa60474ea1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02009896 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, смт. Антонівка, шосе В’ячеслава Чорновола , 26-б |
Контактна особа: |
Тетяна Віталіївна Савченко 0552357450, +380552357476 onko.kherson@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 14:01 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 14:01 |
Очікувана вартість: | 32 302 718,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 513,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 161513.59 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
детальний опис наведено у Додатках 3 та 3а «Технічне завдання» до тендерної документації
детальний опис наведено у Додатках 3 та 3а «Технічне завдання» до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Технічне переоснащення радіологічного відділення №2 Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський обласний онкологічний диспансер» за адресою: смт. Антонівка, м.Херсон, шосе В´ячеслава Чорновола, 26-Б (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, шосе В’ячеслава Чорновола, 26Б, смт. Антонівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) до 30% від річного обсягу робіт згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» протягом 45 (сорок п’ять) календарних днів з дня отримання рахунку. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Строки оплати рахунку, акту приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 08:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 08:06 |
Перелік змін.doc | |
15 червня 2020 08:05 |
Нова редакція Тендерної документації.docx | |
02 червня 2020 11:57 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
02 червня 2020 11:57 |
Оголошення.pdf |
15 червня 2020 08:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 08:06 |
Перелік змін.doc
|
|||
15 червня 2020 08:05 |
Нова редакція Тендерної документації.docx
|
|||
02 червня 2020 11:57 |
Додаток 2 Проект договору.docx
|
|||
02 червня 2020 11:57 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 03 червня 2020 13:14
Дата відповіді: 09 червня 2020 08:27
Дана закупівля передбачає суміш будівельних робіт та поставки медичного обладнання одночасно. При чому вартість будівельних робіт з суми закупівлі складає 2-3% а поставка медичного обладнання складає 97-97%. При чому, учасником закупівлі може бути лише організація, яка має будівельну ліцензію, якій доведеться залучати постачальників медичного обладнання в якості субпідрядників. Однак вимоги пунктів 5.3 та 5.4 для будівельних організацій є дисримінаційними, оскільки обмежують участь у закупівлі субї'єктів малого підприємництва. Просимо виключити ці дискримінаційні пункти, або зменшити вимоги та враховувати обороти не тільки учасника, а і його субпідрядника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув запитання до процедури та надає роз'яснення:
Тендерна документація підготовлена Замовником за примірним зразком, що розроблений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Мінрегіон) з дотриманням вимог Посібника «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами», який адаптував вимоги Європейського Інвестиційного Банку до України в рамках Проекту «НАДЗВИЧАЙНА КРЕДИТНА ПРОГРАМА ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» (далі – НКПВУ), що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 року N 346-VIII.
Закупівлі в рамках проекту Європейського Інвестиційного Банку, повинні задовольняти вимоги допустимості Європейського Інвестиційного Банку, вимоги щодо недопущення шахрайства та корупції (включаючи, між іншим, Пакт про згоду), вимоги щодо дискваліфікації, достатнього попереднього досвіду виконавців, щоб гарантувати достатність можливостей виконати угоду, конфлікту інтересів, доступу до національних засобів правового захисту, критеріїв відбору та присудження, відкриття тендера, періоду очікування, збалансованості умов договору, вимоги щодо конфіденційності.
Процедури закупівель в рамках НКПВУ встановлюються Фінансовою угодою (Стаття 6.04 Процедури проведення процесу закупівлі – «Позичальник забезпечує, що кожен Замовник придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його Посібнику з питань закупівель...»).
Кваліфікаційні критерії до учасників встановлені Замовником у п.п. 5.3. та 5.4. Тендерної документації відповідно до Примірної тендерної документації, що розроблена Мінрегіоном для національних конкурсних торгів в рамках НКПВУ з урахуванням вимог Європейського Інвестиційного Банку.
Тендерна документація підготовлена Замовником за примірним зразком, що розроблений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Мінрегіон) з дотриманням вимог Посібника «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами», який адаптував вимоги Європейського Інвестиційного Банку до України в рамках Проекту «НАДЗВИЧАЙНА КРЕДИТНА ПРОГРАМА ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» (далі – НКПВУ), що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 року N 346-VIII.
Закупівлі в рамках проекту Європейського Інвестиційного Банку, повинні задовольняти вимоги допустимості Європейського Інвестиційного Банку, вимоги щодо недопущення шахрайства та корупції (включаючи, між іншим, Пакт про згоду), вимоги щодо дискваліфікації, достатнього попереднього досвіду виконавців, щоб гарантувати достатність можливостей виконати угоду, конфлікту інтересів, доступу до національних засобів правового захисту, критеріїв відбору та присудження, відкриття тендера, періоду очікування, збалансованості умов договору, вимоги щодо конфіденційності.
Процедури закупівель в рамках НКПВУ встановлюються Фінансовою угодою (Стаття 6.04 Процедури проведення процесу закупівлі – «Позичальник забезпечує, що кожен Замовник придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його Посібнику з питань закупівель...»).
Кваліфікаційні критерії до учасників встановлені Замовником у п.п. 5.3. та 5.4. Тендерної документації відповідно до Примірної тендерної документації, що розроблена Мінрегіоном для національних конкурсних торгів в рамках НКПВУ з урахуванням вимог Європейського Інвестиційного Банку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #32977018 |
Рішення скасоване |
32 285 350,64
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 20:09
|
ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #32977018 |
Відхилено |
32 285 350,64
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 20:14
|
ТОВ "Антарес-БУД" #31159868 |
Відхилено |
32 302 716,30
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 19:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 липня 2020 19:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі