Комплекси інтерактивні навчальні
Очікувана вартість
1 260 000,00 UAH
UA-2020-06-02-000734-c 253ff17f49954ac7b5873c805432600e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 02144996
Місцезнаходження: 55200, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, Грушевського, 1
Контактна особа: Радоуцька Ольга Вікторівна
+380516155471
perv.osvitatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:36
Очікувана вартість: 1 260 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 комплекти
Комплекси інтерактивні навчальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Грушевського, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно до рахунку та видаткової накладної на поточний рахунок, протягом 60 (шестидесяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 02 червня 2020 15:17
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:02
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація оприлюднена у форматі дозволеному законодавством.
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 04 червня 2020 11:02
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:43
Шановний Замовнику, аналіз технічних характеристик проектора, що зазначені Вами у Тендерної документації, встановив, що такі характеристики має лише один проектор Casio, що запропонований на ринку в Україні. Це призводить до того, що Учасники не мають змогу запропонувати відповідний аналог, що обмежує конкуренцію в даній закупівлі та порушує основні принципи здійснення закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Тому, з метою дотримання законодавства України та принципу добросовісної конкуренції вимагаю внести зміни до Тендерної документації щодо характеристик проектора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Ваша рекомендація буде врахована.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-000734-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 02 червня 2020 15:54
Неправомірні вимоги
Шановний Замовнику, зазначені Вами у Додатку 4 до Тендерної документації технічні вимоги до проектора не відповідають вимогам Наказу МОН №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». А саме - згідно даного Наказу проектор має бути з короткофокусним об’єктивом, джерело світла – лампа розжарювання. Натомість, Ви плануєте закупити довгофокусний проектор з типом джерела світла – світлодіодно-лазерне. Встановленим Вами вимогам відповідає лише проектор Casio, що є значно дорожчим, у порівнянні з іншими проекторами, тому виникає питання щодо раціональності використання бюджетних коштів, а також умисного обмеження конкуренції у даній закупівлі. Зважаючи на це, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України та змінити технічні вимоги до проектора відповідно до Наказу МОН №574 від 29.04.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2020 11:42
Шановний Учаснику. Ваша рекомендація буде врахована.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-000734-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 05 червня 2020 11:22
Усунення дискримінаційних технічних вимог
Замовником у Тендерній документації (надалі –«ТД») створені такі НЕСПРИЯТЛИВІ УМОВИ та висунуто ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, що не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під одного виробника по кожній з позицій закупівлі, що в свою чергу робить неможливим участь інших Учасників, в тому числі Скаржника, у даній закупівлі. А саме, в технічному завданні у Додатку №4 до ТД містяться такі специфічні вимоги щодо складових предмету закупівлі: «п.1 Інтерактивна дошка». Замовником встановлено жорсткі обмеження щодо фізичних розмірів дошки, яким у СУКУПНОСТІ не відповідає жодна з доступних і розповсюджених моделей на ринку України, зокрема «Діагональ активної поверхні (у тому числі гарячих клавіш) повинна бути – не менше 205,5 см, робоча поверхня: не менше167,5 х 119,56 см», при цьому «габаритні розміри інтерактивної дошки не повинні перевищувати 173 х 125 см», чим порушується принцип недискримінації учасників, закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні вимоги щодо обладнання для навчальних закладів, що є предметом даної закупівлі, регламентуються Наказом Міністерства освіти і науки України (МОН) від 22.06.2016 р. № 704, згідно яких встановлено лише мінімальні значення габаритів дошки: «не менше ніж діагональ 77” (195 см) при співвідношенні сторін 4:3 (ширина 156 см, висота 117 см). Розмір проекційного зображення має збігатися з активною поверхнею дошки відповідно до її розмірів та аспектного співвідношення». (Зауважимо, що регламентуються лише мінімальні вимоги без обмеження максимальних параметрів). 2. «п.2. Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та кріпленням», яким у СУКУПНОСТІ відповідає тільки модель виробника Epson, а саме модель Epson EB-530W 3. «п.2 Портативний компʹютер (ноутбук) в комплекті», яким у СУКУПНОСТІ відповідає тільки модель виробника Acer, а саме Acer TravelMate P2; 4. «п.5. Багато функційний пристрій», яким у СУКУПНОСТІ відповідає тільки модель виробника Epson, а саме Epson L4150 Наголошуємо на тому, що можливість встановлення кращих технічних характеристик, не звільняє Замовника дотримуватися умов чинного законодавства з недискримінації учасників та обмеження конкуренції в сфері закупівель, а саме: ст. 3, ч.3 ст.5, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що Еквівалент- це повна відповідність товару по всіх технічних характеристиках, а Інтерактивній дошці, проектору Epson EB-530W, ноутбуку ¬Acer TravelMate P2, та багатофункційному пристрію Epson L4150 не має жодного з «еквівалентів». Таким чином, ТД прописана під конкретного виробника та модель й Замовник не зацікавлений у проведенні насправді відкритого конкурсу. Такі дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих постачальників, крім постачальника ПЗ Smart Technologies, ноутбука та проектора Acer, адже подавши тендерну пропозицію, інший учасник буде відхилений Замовником через невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД (ч. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі). Враховуючи вимогу надання «сканкопії оригіналу(ів) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки вказаних складових предмета закупівлі», такі листи відповідними виробниками надаються лише обмеженому колу постачальників, що унеможливлює участь Скаржника у закупівлі. Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до Додатку 4 ТД, спростивши їх у СУКУПНОСТІ до універсальних вимог, під які попадають інтерактивна дошка, проектори, ноутбуки та багатофункційні пристрої інших доступних виробників, чим Ви отримаєте конкуренто низьку ціну і достатню кількість учасників. Вимагаємо видалити наступні пункти Додатку 4 ТД: - «п.1.: - Діагональ активної поверхні (у тому числі гарячих клавіш) повинна бути – не менше 205,5 см, робоча поверхня: не менше167,5 х 119,56 см», при цьому «габаритні розміри інтерактивної дошки не повинні перевищувати 173 х 125 см» - Можливість підключення тримача маркерів з системою автоматичного розпізнавання кольору маркерів, а також функцією стирання з функцією синхронізації з програмним забезпеченням, - наявність кнопок швидкого реагування по 18 кнопок з кожного боку дошки. - п.2: o Спосіб формування зображення - LCD: 3 P-Si TFT o Потужність вбудованого динаміка - 16 Вт o Порти вводу - Mini D-sub 15pin x2, HDMI x1, RCA x1, Mini DIN x1, Stereo mini jack x 2, RCA x 2 (White/Red), USB A x1, USB B x1, RJ45 x1, RS-232 (D-sub 9pin) x1, Microphone (Stereo Mini jack) x1 o Порти виводу - D-Sub 15 pin x1, Stereo Mini Jack x1 o Рівень шуму – не більше 29 dB в економічному режиме, не більше 35 dB в стандартному режимі o Вага – не більше 4 кг - п.3.: o Процесор не менше ніж 10-го покоління; o із підтримкою технології HDR o Роз’єми та порти: не менше ніж 3 x USB 3.1 /VGA o Пристрій повинен бути захищен від падіння з висоти 120 см o Габарити: не більше 365мм x 260мм x 20мм, вага не більше 1.8 кг; o Акумулятор: не менш ніж 48 Ват/годин, строк роботи від акумулятора до 11 годин - п.5.: o Максимальна роздільна здатність, dpi: 5760x1440; o Максимальна швидкість чорно-білого друку A4 (драфт), стор / хв *: 33 o Максимальна швидкість кольорового друку A4 (драфт), стор / хв *: 15 Просимо надати письмове обґрунтування, якщо Замовник вважає, що на ринку представлені декілька виробників Програмного забезпечення, ноутбука та проектора, що повністю відповідають вимогам даної закупівлі (Вимагаємо надати посилання на більш ніж одного такого виробника по кожному виробнику ПЗ, ноутбука та проектора). В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 13:11
Шановний Учаснику, Ваша рекомендація буде врахована.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-000734-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 05 червня 2020 11:29
Внести зміни відповідно до Наказу МОН № 1440 від 02.11.2017
Шановний замовник! Наказом МОН № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом.» В додатку №4 до тендерної документації , зазначено Замовником вимоги, що суперечать нормативним документам, а саме відповідно до Наказу характеристики процесора персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук повинні відповідати наступним вимогам: «кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 2; кількість потоків - не менше ніж 4; тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz», характеристики операційної системи повинні відповідати наступним вимогам – «попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу.»
Отже, просимо внести зміни до додатку №3 тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 13:12
Дякуємо. Ваша рекомендація буде врахована.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-000734-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ГОНЧАРОВ Д.В., Код ЄДРПОУ:2802012432
Дата подання: 07 червня 2020 23:36
Дискримінаційні умови ТД
Шановний замовнику!
Відповідно до Ваших відповідей від 02 червня 2020 року та 05 червня 2020, Ви зазначали про врахування рекомендацій скаржників щодо внесення змін до тендерної документації. Проте, станом на останній день звернення за роз’ясненнями до тендерної документації жодних змін не внесено.
Вважаємо недопустимим наявність в тендерній документації специфічних вимог, обмежуючих конкуренцію, і утворюючих дискримінацію.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Ч. 4 ст. 5 саме передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», в якому передбачило всі ключові вимоги до обладнання, аналогічного до предмету даної закупівлі.
Проте, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що є додатком № 4 до тендерної документації, замовник вимагає таку сукупність характеристик до проектора, яку мають лише товари, які продаються під торгівельною маркою CASIO, про що доречно зазначав один із скаржників. Даний факт суттєво обмежує конкуренцію до учасників, які пропонують товар лише однієї торговельної марки і є протиправною.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію в частині технічних та якісних характеристик до недискримінаційних, керуючись, зокрема, Наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, а також усунути дискримінаційні технічні характеристики, які відповідають лише товарам під торгівельною маркою CASIO. У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Первомайської міської ради, всіх інших правоохоронних органів та надавати розголосу таким діям замовника в пресі, зокрема, антикорупційним виданням та програмам. Крім того, нагадуємо про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 08:53
Шановний Учаснику, зміни до ТД внесено з урахуванням вимог Наказу МОН від 29.04.2020 №574.

Документи подані скаржником

07 червня 2020 23:36
Вимога 8.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000007 ● 5586cf01b89d4f57a69d80746699b1bb
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-06 08:16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.07.2020 № 205

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-02-000734-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 254 000,00
UAH з ПДВ
1 247 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНОР" 1 257 021,00
UAH з ПДВ
1 250 721,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 14:45
sign.p7s
24 червня 2020 14:43
Податкова.pdf
24 червня 2020 14:43
Оновлена пропозиція.pdf
24 червня 2020 14:43
МВС.pdf
24 червня 2020 14:43
МВС.p7s
23 червня 2020 15:11
sign.p7s
23 червня 2020 15:09
Лист щодо сервісу.pdf
23 червня 2020 15:09
АСER щодо сервісу.pdf
17 червня 2020 17:52
sign.p7s
17 червня 2020 17:50
Документація.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 23:47
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 1 247 160,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 13:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 17:17

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - на виконання вимог п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку щодо переліку сервісних центрів в Україні для виконання гарантійного сервісного обслуговування вказаного обладнання, що належать ТОВ «АВ-ПРО», СЦ «Роксолана-ЮБМ» та СЦ «МИРКОМ». У порушення вимог п.1.3. Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні договори про співпрацю/наміри з вказаними організаціями, які повинні містити положення щодо проведення залученою організацією гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, та/або діючі договори з вказаними організаціями, які повинні містити положення щодо проведення залученою організацію гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі. копію аналогічного договору не у повному обсязі (відсутній Додаток №1). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації «У разі залучення до гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, організації, яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір про співпрацю/наміри з такою(ми) організаціями, який повинен містити положення щодо проведення залученою організацією гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, та/або діючий договір з такою(ми) організаціями, який повинен містити положення щодо проведення залученою організацію гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - договір про співпрацю/наміри з організаціями, який повинен містити положення щодо проведення залученою організацією гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, та/або діючий договір з організаціями, який повинен містити положення щодо проведення залученою організацію гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі. У разі, якщо відповідно до положень п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України для учасників, учасник повинен надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
1 247 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2020 08:51
Договір укладений
06 липня 2020 08:22

Актуальні тендери

До пошуку