Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09210000-4 Мастильні засоби (Олива турбінна)
09210000-4 Lubricants (Turbine oil)
Очікувана вартість
1 276 000,00 UAH
UA-2020-06-02-000491-a 10d786fd4a9e4167b81c344bcec40969
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шрамко В'ячеслав Григорович

+380574753247 alena39@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Вебсайт: http://www.centrenergo.com/
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська область обл., м Київ, вул. Козацька,120/4, літера «Є»
Контактна особа: Шрамко В'ячеслав Григорович
+380574753247
alena39@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Zmiivska Thermal Electrical Power Station of Joint Stock Company Centrenergo
National ID: 05471247
Contact point: Shramko Vyacheslav Grygorovich
+380574753247
alena39@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 червня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:28
Очікувана вартість: 1 276 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 02 червня 2020 10:48
Enquiries until: 26 червня 2020 15:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 1 276 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 760 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Scope of the procurement
Строк поставки товарів – протягом 45-ти днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця з можливістю дострокової поставки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 кг
Олива турбінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, смт. Слобожанське, Балаклійське шосе, 2
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Turbine oil
CPV: 09210000-4
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: відстрочка платежу до 30-ти календарних днів з моменту поставки Продукції до складу Покупця та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання – передачі Продукції за кожну окремо поставлену партію Продукції. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу вказати назву/марку/тип турбіни
Дата подання: 03 червня 2020 19:54
Дата відповіді: 04 червня 2020 16:47
Прошу вказати марку та тип турбіни. Виробники турбін в технічному паспорті вказують мастила які рекомендовано заливати/міняти. В тендерній документації вкзано мастило одного виробника Shell, а показники переписані з паспорта продукції, в котрому прописано що показники можуть мінятися та є наближеними. В міжнародній системі аналогом даного мастила є мастило марки Addinol пі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь відділу виконавця (ВМТП):
Турбіна К-300-240, виробництва Харківського турбогенераторного заводу з системою автоматичного регулювання турбіни фірми Siemens.
Просимо звернути увагу, що замовлена вогнестійка гідравлічна мастильна рідина повинна відповідати вимогам стандартів ISO 12922 та ASTM 4293 для вогнестійких гідравлічних рідин типу HFDR.
Олива аналог
Дата подання: 04 червня 2020 14:31
Дата відповіді: 09 червня 2020 09:06
Доброго дня Вкажіть будь ласка назву турбіни та виробника турбіни. Також прошу вказати технічні вимоги становлені виробником турбіни до оливи, яка має використовуватися. У Вас в предметі закупівлі вказані технічні дані оливи Шелл (а саме Shell Turbo S5 DR 46). Не може бути оливи іншого виробника з такими характеристиками. Співпадати може лише показник по ISO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь відділу виконавця (ВМТП): Турбіна К-300-240, виробництва Харківського турбогенераторного заводу з системою автоматичного регулювання турбіни фірми Siemens.
Замовлена вогнестійка гідравлічна мастильна рідина застосовується у системі автоматичного регулювання турбіни та повинна відповідати вимогам стандартів ISO 12922 та ASTM 4293 для вогнестійких гідравлічних рідин типу HFDR.
Карта змазки
Дата подання: 09 червня 2020 11:36
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:42
Доброго дня. Просимо викласти карту змазки на турбіну К-300-240, виробництва Харківського турбогенераторного заводу з системою автоматичного регулювання турбіни фірми Siemens, в якій прописані рекомендовані виробником мастильні матеріали до застосування.
Відповідь: Надаємо відповідь відділу виконавця (ВМТП):
листом № OUT_04_GP SPG від 30.01.2020 р. від ДП «Сіменс Україна», виробник системи автоматичного регулювання турбіни визначив використання оливи Shell Turbo S5 DR 46 у системах автоматичного регулювання турбіни власного виробництва.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000019 ● b76001b279b543d7901511ddcc7be546
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-06-02-000491-a 02.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 27.08.2020року надаємо інформацію щодо зазначених зауважень та про вжиті заходи. На теперішній час форми документів у сфері публічних закупівель не затверджені Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та на майданчиках не реалізована технічна можливість внесення окремої інформації, передбаченої законодавством для оголошення про проведення відкритих торгів шляхом заповнення відповідних електронних полів. Після того, як моніторинги Держаудитслужби почали визначати як порушення законодавства відсутність в оголошенні інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та появи відповідних роз’яснень, в своїх оголошеннях Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» інформацію почала зазначати в Примітках: «Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (більш детальна інформація про мову зазначена в пункті 7 розділу 1 тендерної документації)». Щодо не зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, повідомляємо, що забезпечення тендерної пропозиції не було передбачене умовами тендерної документації для даних торгів. В оголошенні зазначено: «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): відсутній».

2020-08-31 15:21:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2020
UA-2020-06-02-000491-a10d786fd4a9e4167b81c344bcec40969
Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Місцезнаходження: 03022, Україна, Київська область обл., м Київ, вул. Козацька,120/4, літера «Є»
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністью "Інвент Груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фукс Мастила Україна Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 11:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 11:24
ООО "Дон-Терминал" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 11:27
ТОВ «ЮКОЙЛ»
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 11:29
ТОВ "СПЕЦСЕРВІС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 11:33
ООО "ТД "ВЕСМА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасник надав довідку щодо вартості чистих активів товариства, в якій є посилання на протокол Загальних зборів учасників. Протокол відсутній. 1.2. В довідці довільної форми щодо зазначення інформації про номер та дату договору (договорів), назву контрагенту з яким укладався аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) в період 2019-2020 р.р. не вказано дату укладення договору за предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації 2.2. Пункт 5 Розділ 3 Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформація щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками (учасниками)товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 3.2. Учасник повинен розмістити дану довідку з зазначенням інформації про дату укладення договору за предметом закупівлі.

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:59
PI_RENOSAFE_TURBO_46_HF_UA_b.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: В довідці довільної форми щодо зазначення інформації про номер та дату договору (договорів), назву контрагенту з яким укладався аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) в період 2019-2020 р.р. надана інформація про укладення договору за предметом закупівлі в 2018 році. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Розділ 3 Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен розмістити дану довідку з зазначенням інформації про дату укладення договору за предметом закупівлі в період 2019-2020р.р..

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 14:49
Електронний підпис
06 липня 2020 10:51
Електронний підпис
06 липня 2020 10:51
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав довідку щодо вартості чистих активів товариства, підписану не засновниками (учасниками) Товариства. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформація щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками (учасниками) товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: В довідці довільної форми щодо зазначення інформації про номер та дату договору (договорів), назву контрагенту з яким укладався аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) в період 2019-2020 р.р. відсутня інформація про укладення договору за предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Розділ 3 Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен розмістити дану довідку із додаванням інформації про предмет закупівлі, що повинен бути аналогічним за предметом закупівлі Замовника.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ «ЮКОЙЛ» #31510568

№ рішення у справі

56-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 13:12
Електронний підпис
06 липня 2020 14:06
Електронний підпис
06 липня 2020 11:55
Електронний підпис
06 липня 2020 11:54
Тех.хар-ки.pdf
06 липня 2020 11:54
Паспорт безпеки.pdf
06 липня 2020 11:54
копія ПДВ.pdf
06 липня 2020 11:54
Довідки.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав довідку щодо вартості чистих активів товариства, в якій некоректно зазначена сума чистих активів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформація щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
31 липня 2020 13:12
Електронний підпис
31 липня 2020 13:10
Обгрунтування.pdf
15 липня 2020 12:47
Електронний підпис
06 липня 2020 14:31
Електронний підпис
06 липня 2020 14:31
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 14:48
Електронний підпис
06 липня 2020 14:47
Згода Учасника.PDF
06 липня 2020 14:47
Дозвіл Siemens.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністью "Інвент Груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю Фукс Мастила Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ"

ООО "Дон-Терминал"

ТОВ «ЮКОЙЛ»

ТОВ "СПЕЦСЕРВІС УКРАЇНА"

ООО "ТД "ВЕСМА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦСЕРВІС УКРАЇНА" 685 860,00
UAH з ПДВ
615 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Дон-Терминал" 752 100,00
UAH з ПДВ
616 860,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "Інвент Груп" 1 275 120,00
UAH з ПДВ
1 275 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ" 1 275 948,00
UAH з ПДВ
1 275 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
31 липня 2020 13:12
Електронний підпис
31 липня 2020 13:10
Обгрунтування.pdf
15 липня 2020 12:47
Електронний підпис
06 липня 2020 14:31
Електронний підпис
06 липня 2020 14:31
Електронний підпис

Публічні документи

15 липня 2020 14:49
Електронний підпис
06 липня 2020 10:51
Електронний підпис
06 липня 2020 10:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦСЕРВІС УКРАЇНА"

ООО "Дон-Терминал"

Товариство з обмеженою відповідальністью "Інвент Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦСЕРВІС УКРАЇНА"
#41599113
Переможець
615 480,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:42
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦСЕРВІС УКРАЇНА"
#41599113
615 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:42
Протокол щодо продовження строку для укладання договору укладений
01 жовтня 2020 16:37
Договір про закупівлю укладений
01 жовтня 2020 16:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 615 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 102 580,00 UAH)