Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
пластини
plates
Очікувана вартість
4 611 978,00 UAH
UA-2020-06-02-000453-c 80ba433f38344373925041a5bc122c9e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 611 978,00 UAH з ПДВ
Publication date: 02 червня 2020 10:46
Enquiries until: 23 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 29 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 611 978 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


Scope of the procurement
пластини
plates

Тендерна документація

02 червня 2020 10:43
Електронний підпис
02 червня 2020 10:43
4020 ТД пластини.docx
02 червня 2020 10:43
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000010 ● 19b83382d6ba476396d3594a8ac8f22f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-06-02-000453-c 02.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-21 17:03:20

Щодо відкриття провадження

Повідомляємо, що 21.09.2020 Окружний адміністративний суд м. Києва відкрив провадження у справі № 640/22039/20 за позовом філії «ЦЗВ»
АТ «Укрзалізниця» до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: Товариство з обмеженою відповідальністю «Промислово виробнича компанія АЛЬТАІР», про визнання протиправними та скасування висновку від 02.09.2020 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-06-02-000453-с.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-02-000453-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 02 вересня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі пластин (код ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-02-000453-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону та порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. При оголошенні процедури закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-02-000453-c) Замовником в оголошенні про проведенні процедури закупівлі було зазначено інформацію щодо контактної особи Замовника, в тому числі і електронну адресу, уповноваженої здійснювати зв'язок з Учасником. На усунення порушення, яке зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовником будуть прийняті міри шляхом внесення змін щодо електронної адреси до тендерної документації закупівель, які вже оголошені. При оголошенні наступних торгів дана вимога Закону замовником буде виконана. 3. Щодо розгляду замовником тендерної пропозиції. Учасником ТОВ «ДНІПРО-ПІВДЕНЬ» запропоновано пластину твердосплавну тангенціальну LNUX 301940 TN ТТ10К8БУ, та в порівняльній таблиці технічних характеристик зазначено показники технічних характеристик, зокрема: ширина – 19,15 (-0,18) мм. Відповідно п. 2.29 ТУ У 24.4-20209067-001:2019 (за якими, як вказано учасником, виготовляється товар, що пропонується учасником до постачання) визначено числово-буквене позначення пластин, що позначають форму пластини. Відповідно вказаного маркування третя літера «U» - буква, що позначає клас допуску. Згідно таблиці 12 вищезазначених ТУ за діаметром вписаного кола від 15,875 до 22,25 мм граничне відхилення розмірів за цим класом допуску складає ±0,18 мм, тобто мінімальний розмір 18,97 мм, а максимальний - 19,33 мм. Таким чином, учасником запропоновано товар, не у відповідності до наданих ТУ У 24.4-20209067-001:2019 (на які видано сертифікат відповідності №UA.PS.00007720 від 14.01.2020р.). Згідно вимог до технічних характеристик предметом закупівлі (лот 1) є пластина твердосплавна тангенціальна LNUX 301940 SN-DM, тобто з класом допуску «U» за лінійними розмірами, що за ISO 1832 повинна мати діапазон відхилення ±0,18 мм від номінального розміру (мінімальний розмір 18,82 мм, максимальний розмір - 19,18 мм). Таким чином, запропонований учасником ТОВ «ДНІПРО-ПІВДЕНЬ» товар не відповідає вимогам додатку А тендерної документації за показником ширини. Згідно листа від 01.07.2020 №408 запропоновані учасником ТОВ «ПВК АЛЬТАІР» пластини мають ширину 19,05 ±0,13 мм, (що підтверджується ВТУ PA 2020-01-100120) тобто мінімальний розмір 18,92 мм, максимальний розмір - 19,18 мм. Що входить у діапазон технічних вимог тендерних документації за цим параметром. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С.Шергін

2020-09-09 16:35:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

16.09.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновків від 02.09.2020 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-06-02-000453-с.

2020-09-17 12:20:08

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 305 989,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 529,94 UAH з ПДВ


Title: Lot 1
Current status: Complete
Estimated total value: 2 305 989,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 529,94 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 серпня 2020 11:50
Auction planned date: 06 серпня 2020 11:50
Закінчення: 06 серпня 2020 12:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2075 шт.
Пластина твердосплавна тангенціальна LNUX 301940 SN-DM
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2020

Пластина твердосплавна тангенціальна LNUX 301940 SN-DM
CPV: 42670000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2020
UA-2020-06-02-000453-c80ba433f38344373925041a5bc122c9e
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЬТАІР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРО-ТАНОС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТУСКАР Документи
Відхилено
Документи
Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДНІПРО - ПІВДЕНЬ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

03 липня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

01 липня 2020 17:10
Електронний підпис
01 липня 2020 17:10
Електронний підпис
01 липня 2020 17:09
Електронний підпис
01 липня 2020 17:09
Електронний підпис
01 липня 2020 17:08
БГ Лот 1.rar
01 липня 2020 17:08
ТУ Корун лот 1.pdf
01 липня 2020 17:08
Дані на товар Лот 1.pdf
01 липня 2020 17:08
Лист-згода.pdf
01 липня 2020 17:08
Довідка ст. 17.pdf

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 14:26
Електронний підпис
02 липня 2020 14:26
Електронний підпис
02 липня 2020 14:25
Рішення, накази .pdf
02 липня 2020 14:25
Опис.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист з Департаменту.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист з Департаменту 2.pdf
02 липня 2020 14:25
Дилерство PRAMET.pdf
02 липня 2020 14:25
Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 14:25
Стаття 17.pdf
02 липня 2020 14:25
Порівняльна таблиця.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист 2.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист 1.pdf
02 липня 2020 14:25
Захист НС.pdf
02 липня 2020 14:25
Дані на товар ЛОТ 1.pdf
02 липня 2020 14:25
Гарантія ЛОТ 1.rar
02 липня 2020 14:25
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:52
Наказ АКП.pdf
11 серпня 2020 12:52
Довідка п6.pdf
11 серпня 2020 12:52
Довідка п5.pdf
11 серпня 2020 12:52
Довідка п3.pdf
11 серпня 2020 12:52
public_doc.pdf
11 серпня 2020 12:52
Dovidka_20190529770930569550.pdf
02 липня 2020 21:50
Електронний підпис
02 липня 2020 21:50
Електронний підпис
02 липня 2020 21:38
Цінова Лот1.pdf
02 липня 2020 21:38
Технічні.pdf
02 липня 2020 21:38
Ст17.pdf
02 липня 2020 21:38
ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf
02 липня 2020 21:38
Протокол НР.7Z
02 липня 2020 21:38
Порівняльна Таблиця.pdf
02 липня 2020 21:38
НДС.pdf
02 липня 2020 21:38
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 липня 2020 21:38
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 21:38
Лист захист довкілля.pdf
02 липня 2020 21:38
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 21:38
Довідка.pdf
02 липня 2020 21:38
Довідка аналогічний.pdf
02 липня 2020 21:38
Дані про товар Лот1.pdf
02 липня 2020 21:38
Гарантія 5547-20.7z
02 липня 2020 21:38
ВІДОМОСТІ.pdf
02 липня 2020 21:38
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 21:38
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 08:30
Електронний підпис
02 липня 2020 22:04
Ст.17.pdf
02 липня 2020 22:04
Серт Дистриб.pdf
02 липня 2020 22:04
Рейтинг (2020).zip
02 липня 2020 22:03
протокол и приказ.pdf
02 липня 2020 22:03
Порівняльна таблиця.pdf
02 липня 2020 22:03
ТУ.pdf
02 липня 2020 22:03
Персональні данні.pdf
02 липня 2020 22:03
Ліцензія.zip
02 липня 2020 22:03
Довідка про досвід.pdf
02 липня 2020 22:03
Довідка довкілля.pdf
02 липня 2020 22:03
Гарантия 4247.zip
02 липня 2020 22:03
витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 липня 2020 22:03
Letter_NBU_BankLitsenzia.zip
02 липня 2020 22:03
ISO 9001.pdf
02 липня 2020 22:03
ISO 9001 переклад.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 08:06
oledata.mso
03 липня 2020 08:06
Гарантія № 5480-20.pdf.p7s
03 липня 2020 08:06
Гарантія № 5480-20.pdf (1).p7s
03 липня 2020 08:06
Гарантія № 5480-20.pdf
03 липня 2020 08:06
Банківська ліцензія.pdf
03 липня 2020 08:06
ISO14001.pdf
03 липня 2020 08:06
Contract.pdf
03 липня 2020 08:06
Лист.pdf
03 липня 2020 08:06
Лист від KORLOY.pdf
03 липня 2020 08:06
Дані на товар.pdf
03 липня 2020 08:06
Акт випробувань.pdf
03 липня 2020 08:06
Акт випробувань ПВРЗ.pdf
03 липня 2020 08:05
Довідка.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 09:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЬТАІР"

ТОВ ПРО-ТАНОС

ТОВ ТУСКАР

Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт"

ТОВ "ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДНІПРО - ПІВДЕНЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА" 2 305 740,00
UAH з ПДВ
2 305 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЬТАІР" 2 304 744,00
UAH з ПДВ
2 304 744,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРО-ТАНОС 2 304 619,50
UAH з ПДВ
2 304 619,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 17:10
Електронний підпис
01 липня 2020 17:10
Електронний підпис
01 липня 2020 17:09
Електронний підпис
01 липня 2020 17:09
Електронний підпис
01 липня 2020 17:08
БГ Лот 1.rar
01 липня 2020 17:08
ТУ Корун лот 1.pdf
01 липня 2020 17:08
Дані на товар Лот 1.pdf
01 липня 2020 17:08
Лист-згода.pdf
01 липня 2020 17:08
Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 14:26
Електронний підпис
02 липня 2020 14:26
Електронний підпис
02 липня 2020 14:25
Рішення, накази .pdf
02 липня 2020 14:25
Опис.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист з Департаменту.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист з Департаменту 2.pdf
02 липня 2020 14:25
Дилерство PRAMET.pdf
02 липня 2020 14:25
Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 14:25
Стаття 17.pdf
02 липня 2020 14:25
Порівняльна таблиця.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист 2.pdf
02 липня 2020 14:25
Лист 1.pdf
02 липня 2020 14:25
Захист НС.pdf
02 липня 2020 14:25
Дані на товар ЛОТ 1.pdf
02 липня 2020 14:25
Гарантія ЛОТ 1.rar
02 липня 2020 14:25
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:52
Наказ АКП.pdf
11 серпня 2020 12:52
Довідка п6.pdf
11 серпня 2020 12:52
Довідка п5.pdf
11 серпня 2020 12:52
Довідка п3.pdf
11 серпня 2020 12:52
public_doc.pdf
11 серпня 2020 12:52
Dovidka_20190529770930569550.pdf
02 липня 2020 21:50
Електронний підпис
02 липня 2020 21:50
Електронний підпис
02 липня 2020 21:38
Цінова Лот1.pdf
02 липня 2020 21:38
Технічні.pdf
02 липня 2020 21:38
Ст17.pdf
02 липня 2020 21:38
ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf
02 липня 2020 21:38
Протокол НР.7Z
02 липня 2020 21:38
Порівняльна Таблиця.pdf
02 липня 2020 21:38
НДС.pdf
02 липня 2020 21:38
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 липня 2020 21:38
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 21:38
Лист захист довкілля.pdf
02 липня 2020 21:38
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 21:38
Довідка.pdf
02 липня 2020 21:38
Довідка аналогічний.pdf
02 липня 2020 21:38
Дані про товар Лот1.pdf
02 липня 2020 21:38
Гарантія 5547-20.7z
02 липня 2020 21:38
ВІДОМОСТІ.pdf
02 липня 2020 21:38
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 21:38
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЬТАІР"

ТОВ ПРО-ТАНОС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРО-ТАНОС
#43444504
Переможець 2 304 619,50
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРО-ТАНОС
#43444504
2 304 619,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:26
ЦЗВ-07-03520-01.pdf укладений
21 серпня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 19:03
ЦЗВ-07-03520-01 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 19:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-03520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML