Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі актової зали Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2020-06-02-000309-b 9acc70d9903149238a595b62fa0e90f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765772 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765772
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:31
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі актової зали Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування робіт та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 09:53
Тендерна документація - капремонт покрівлі (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи тендеру
Дата подання: 02 червня 2020 09:10
Дата відповіді: 02 червня 2020 09:54
Добрий день Шановний ЗАМОВНИК!!! Ви забули оприлюднити документи тендеру. Прошу надати вихідні дані на Капітальний ремонт покрівлі актової зали Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Відповідь: Вимоги до предмета закупівлі оприлюднені
Попередня оплата
Дата подання: 02 червня 2020 11:29
Дата відповіді: 03 червня 2020 22:47
Відповідно до постанови від 5 грудня 2018 р. N 1074 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата в розмірі 30 відсотків вартості закупівлі робіт (дослівно) "21. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.". Прошу Вас вказати розмір попередньої оплати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом договору про закупівлю та умовами закупівлі не передбачено попередньої оплати робіт.
Кошти на відрядження
Дата подання: 02 червня 2020 11:30
Дата відповіді: 03 червня 2020 22:48
Доброго дня ВАМ !!! Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Статья 3. Принципи здійснення закупівель, в частині =недискримінація учасників= В тендері мають право приймати участь, не тільки Ваші Київські організації, але будівельні організації з других регіонів України. На підставі викладеного вище, Прошу Вас вказати кількість Коштів на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва не передбачені умовами закупівлі. Підрядник самостійно приймає рішення про необхідність здійснення витрат на відрядження працівників відповідно до законодавства
покрівельні аератори
Дата подання: 02 червня 2020 11:31
Дата відповіді: 03 червня 2020 22:49
В Дефектному Акті відсутні витрати на улаштування покрівельних аераторів (покрівельні флюгарки) з розрахунку 1 шт. на 40 м.кв. покрівлі відповідно до технологічної карти та вимог ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель та споруд. Це помилка Замовника робіт, чи обов’язкові вимоги Замовника, що до виконання робіт без лаштування покрівельних аераторів, та порушення виконавцем робіт вимог ДБН В.2.6-220:2017
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники спрощеної закупівлі подають свої пропозиції відповідно до технічних вимог, оприлюднених замовником
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-000309-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІС-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40356489
Дата подання: 02 червня 2020 14:52
Дискримінаційна вимога
Вимагаємо в Замовника вилучити вимогу щодо "надання копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», оскільки отримання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» носить виключно рекомендаційний характер.
На теперішній час в Україні чинним законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Вищевказані сертифікати обов’язкові до пред’явлення лише при експорті товару за межі України. Мінекономрозвитку України у своєму Листі «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 роз’яснило, як діятиме система сертифікації з 2018 р. у зв’язку з переходом до європейських стандартів. Тобто із 01.01.18р. утратив чинність Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.93 р. № 46-93. У зв’язку із цим Мінекономрозвитку у своєму листі зробило такі висновки: « З 01.01.18 р. відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Документи, видані призначеними органами із сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.19 р.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 22:59
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Необхідність надання учасниками копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки отримати такий документ може будь-яка фізична чи юридична особа відповідно до встановленого порядку.
Таким чином замовник не бачить підстав для внесення змін до умов проведення спрощеної закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-06-02-000309-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "К.С.К."Груп", Код ЄДРПОУ:36126025
Дата подання: 18 червня 2020 12:05
Отправили документ
Надеемся на понимание
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 22:08
Відповідно до частини дев’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
Відповідно до частини шостої статті 26 Закону пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі кінцевий строк подання пропозицій встановлено на 10:00 годину 10.06.2020 року.
Пропозиція учасника ТОВ "ПРЕСТИЖ-БК" (код: 41025723) вартістю 366 540,00 UAH з ПДВ була відхилена Замовником відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Документи пропозиції, завантажені ТОВ "ПРЕСТИЖ-БК" в електронну систему закупівель після 10:00 годину 10.06.2020 року Замовником не розглядаються відповідно до частини дев’ятої статті 14 та частини шостої статті 26 Закону.

Документи подані скаржником

18 червня 2020 12:04
Ліцензія
18 червня 2020 12:04
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015
18 червня 2020 12:04
Копія трудовой книжки
18 червня 2020 12:04
Копія трудовой книжки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК" 369 009,00
UAH з ПДВ
366 540,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 393 830,42
UAH з ПДВ
366 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛДІНГ ДРІМС БЕСТ" 429 028,72
UAH з ПДВ
429 028,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К.С.К."Груп" 469 782,34
UAH з ПДВ
469 782,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД 472 535,52
UAH з ПДВ
472 535,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гіріх" 481 892,53
UAH з ПДВ
481 892,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 18:25
Електронний підпис
07 червня 2020 23:36
0-Кошторис-училище-33_+++.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:12
Електронний підпис
09 червня 2020 17:05
Установчі документи.rar
09 червня 2020 17:05
Сертификат инженера.rar
09 червня 2020 17:05
Проект договору_pdf.pdf
09 червня 2020 17:05
Працівники Дипломи.rar
09 червня 2020 17:05
Обладнання.rar
09 червня 2020 17:05
Договор 212.rar
09 червня 2020 17:05
договор 99.rar
09 червня 2020 17:05
Договор 93.rar
09 червня 2020 17:05
Довідка ДФС 09.06.pdf
09 червня 2020 17:05
Акт обстеження.pdf
09 червня 2020 17:05
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:54
Електронний підпис
10 червня 2020 09:52
3 технічні вимоги.pdf
10 червня 2020 09:52
17 акт обстеження.pdf
10 червня 2020 09:52
16 Ліцензія БЕСТ_скан.pdf
10 червня 2020 09:52
16 Дозвіл.pdf
10 червня 2020 09:52
14 аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 09:52
13 Персонал.pdf
10 червня 2020 09:52
12 мтб.pdf
10 червня 2020 09:52
10 Повноваження статут.pdf
10 червня 2020 09:52
9 гарантійний терміни.pdf
10 червня 2020 09:52
5 довкілля.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 16:55
Електронний підпис
09 червня 2020 16:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 червня 2020 16:48
Довідка про учасника.pdf
09 червня 2020 16:48
9.Трудові книжкі.pdf
09 червня 2020 16:48
13.Ліцензії.pdf
09 червня 2020 16:48
2.Статут КСК.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 18:24
Електронний підпис
09 червня 2020 18:14
Електронний підпис
09 червня 2020 18:12
22 проект Договору.pdf
09 червня 2020 18:12
01 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 18:27
Електронний підпис
09 червня 2020 18:27
Електронний підпис
09 червня 2020 18:26
серт інж-проект.jpeg
09 червня 2020 18:26
ТВ.pdf
09 червня 2020 18:26
Св-тво ПДВ.pdf
09 червня 2020 18:26
Протокол підпису.pdf
09 червня 2020 18:26
Протокол обстеження.pdf
09 червня 2020 18:26
Протокол №2.pdf
09 червня 2020 18:26
наказ Стельмах.pdf
09 червня 2020 18:26
наказ Старовойт.pdf
09 червня 2020 18:26
Проект договору.pdf
09 червня 2020 18:26
Наказ Вітюк Н.В..pdf
09 червня 2020 18:26
Наказ Маналатьєв В.Ю..pdf
09 червня 2020 18:26
Наказ Ляхов М.А..pdf
09 червня 2020 18:26
Опис.pdf
09 червня 2020 18:26
Пояснення дозвіл.pdf
09 червня 2020 18:26
Наказ Ужик В.Г..pdf
09 червня 2020 18:26
Кошторисна.pdf
09 червня 2020 18:26
Ліцензія Скан.pdf
09 червня 2020 18:26
Довідки.pdf
09 червня 2020 18:26
Договір експертиза.pdf
09 червня 2020 18:26
Згода Малиш Б.В..pdf
09 червня 2020 18:26
Договір оренди офісу.pdf
09 червня 2020 18:26
Згода експертиза.pdf
09 червня 2020 18:26
Договір оренди Пежо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК"

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "БІЛДІНГ ДРІМС БЕСТ"

ТОВ "К.С.К."Груп"

ТОВ БК КИЇВ-М-БУД

ТОВ "Гіріх"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК"
#41025723
Відхилено 366 540,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Відхилено 366 550,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:05
ТОВ "БІЛДІНГ ДРІМС БЕСТ"
#42544421
Відхилено 429 028,72
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:24
ТОВ "К.С.К."Груп"
#36126025
Відхилено 469 782,34
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:02
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД
#40313047
Переможець 472 535,52
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД
#40313047
472 535,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додугода 2-2.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:28
Додугода 2-1.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 17:17
догкриша на 472535грн52коп.pdf укладений
30 червня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку із погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг на підставі ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі актової зали Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А»
Номер договору про закупівлю: 30/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи введення режиму надзвичайної ситуації, продовження адаптивного карантину до 31.08.2020 року та дії нормативно-правових та законодавчих актів, прийнятих у період укладання та виконання господарського договору від 20.07.2020 № 20/07 до 31.07.2020 року, зокрема Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та статті 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", постанов Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 17 червня 2020 р. № 500, «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 (із змінами), «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 року, «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» від 17.06.2015 № 409, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25.03.2020 № 338-р, з урахуванням обмежувальнх заходів, введених Постійною комісією з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та визначених протоколами її засідань від 11.03.2020 № 9 «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» та від 16.03.2020 № 10 «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Києва)» Підрядник не має можливості відповідно до законодавства своєчасно виконати його умови під час дії карантину та надзвичайної ситуації в місті Києві. В зв’язку з цим, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Підрядник погодились продовжити виконання зобов’язань щодо виконання робіт згідно договору від 30.06.2020 № 30/06 до 19.08.2020 року, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 30/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML