Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами: вивезення та захоронення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
392 111,00 UAH
UA-2020-06-02-000200-a d565eef56fdf426784285ee7aa4ca529
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Шишлаков

380661063706 TENDERSMCH2019@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42594137
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Віктор Шишлаков
380661063706
TENDERSMCH2019@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:59
Очікувана вартість: 392 111,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Пропозиція подається щодо предмета закупівлі в цілому. Кожен Учасник має право подати одну тендерну пропозицію. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до норм чинного законодавства України.
(Місцезнаходження Замовника: юр.адреса: 71502, м.Енергодар, Запорізька область, вул.Курчатова, будинок 11; факт.
адреса: 71503, м.Енергодар, Запорізька область, пр.Будівельників, будинок 33. Категорія Замовника - підприємство зазначене у п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Забезпечення тендерних пропозицій - не вимагається; забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1485.925 м3
Вивезення твердих побутових відходів сміттєвозом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
34.28 м3
Вивезення твердих побутових відходів сміттєвозом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
422 м3
Вивезення твердих побутових відходів (великогабаритне сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1942.205 м3
Послуги з захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, за місцем знаходження полігону ТПВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг проводиться у національній валюті України - гривні, у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на разрахунковий рахунок Виконавця, після фактичного надання послуг та підписання сторонами акту наданих послуг, на умовах відстрочки платежу до 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з дня надходження бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету по КПКВК МБ 0212020, КЕКВ 2610 Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 09:35
Тендерна документація ТПВ (1).docx
02 червня 2020 09:35
Додаток 1 до ТД ТПВ.docx
02 червня 2020 09:35
Додаток 2 Технічне завдання.docx
02 червня 2020 09:35
Додаток 3 Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦАГРОПРОМТЕХНОЛОГІЯ" 392 000,00
UAH з ПДВ
392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 392 017,22
UAH з ПДВ
392 017,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 11:35
Електронний підпис
17 червня 2020 11:33
Витяг ПДВ.pdf
17 червня 2020 11:33
Довідка про МТБ.pdf
17 червня 2020 11:33
Довідка про довкілля.pdf
17 червня 2020 11:33
Відомості з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

26 червня 2020 11:30
Електронний підпис
18 червня 2020 15:01
Електронний підпис
18 червня 2020 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 14:59
Статут новий.pdf
18 червня 2020 14:59
ст.17 п.5,6,12,13.pdf
18 червня 2020 14:59
Проект договора.pdf
18 червня 2020 14:59
Лист-гарантія.pdf
18 червня 2020 14:59
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 14:59
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦАГРОПРОМТЕХНОЛОГІЯ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦАГРОПРОМТЕХНОЛОГІЯ"
#30334521
Відхилено 392 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 13:53
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#42027124
Відхилено 392 017,22
UAH з ПДВ
01 липня 2020 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:12

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: В додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами) Замовником, згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено перелік документів та інформації, які має подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Учасником - ТОВ "СПЕЦАГРОПРОМТЕХНОЛОГІЯ", код за ЄДРПОУ 30334521 на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами: вивезення та захоронення твердих побутових відходів) з даного переліку надано лише довідку довільної форми про наявність кваліфікованих працівників та довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і не додано жодного підтверджуючого документу згідно вимог зазначеного додатку до тендерної документації. Не надано: 1. Відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, за формою наведеною в додатку 1. До відомостей включаються тільки те обладнання та матеріально-технічна база (машини, механізми тощо), що будуть використовуватися при наданні послуг. Для документального підтвердження парку машин та механізмів, що знаходяться у користуванні, Учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо). Для документального підтвердження наявності виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, а також скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщена виробнича база. 2. Відомості про кваліфікацію та досвід фахівців, що братимуть участь у наданні послуг, за формою наведеною в додатку 1. 3. Перелік осіб відповідальних за безпечне надання послуг з номерами посвідчень окремо по ІТП (із наданням копій посвідчень), за формою наведеною в додатку 1. 4. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі, тобто надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів Інформація має бути надана щодо виконаного договору (договорів) протягом 2018-2019 років. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. У випадку неможливості надання копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, учасник може надати лист-відгук від контрагента за таким договором. 5.Інформація про фінансову спроможність. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами: вивезення та захоронення твердих побутових відходів) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати інформацію та підтверджуючі документи, згідно вимог визначених у Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами: вивезення та захоронення твердих побутових відходів). Документи та інформацію необхідно надати у повній відповідності до вимог Замовника, які визначені у Додатку 1«Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації. НЕОБХІДНО НАДАТИ: 1. Відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, за формою наведеною в додатку 1. До відомостей включаються тільки те обладнання та матеріально-технічна база (машини, механізми тощо), що будуть використовуватися при наданні послуг. Для документального підтвердження парку машин та механізмів, що знаходяться у користуванні, Учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо). Для документального підтвердження наявності виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, а також скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщена виробнича база. 2. Відомості про кваліфікацію та досвід фахівців, що братимуть участь у наданні послуг, за формою наведеною в додатку 1. 3. Перелік осіб відповідальних за безпечне надання послуг з номерами посвідчень окремо по ІТП (із наданням копій посвідчень), за формою наведеною в додатку 1. 4. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі, тобто надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів Інформація має бути надана щодо виконаного договору (договорів) протягом 2018-2019 років. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. У випадку неможливості надання копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, учасник може надати лист-відгук від контрагента за таким договором. 5.Інформація про фінансову спроможність. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Уповноважена замовником особа В.І. Шишлаков • ПРИМІТКА: - Документи та інформацію необхідно надати в терміни визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: В додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами) Замовником, згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено перелік документів та інформації, які має подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Учасником - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код за ЄДРПОУ 42027124 на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами: вивезення та захоронення твердих побутових відходів) надано документи та інформацію не в повному об’ємі, як Вимагалось замовником: В додатку 1 до тендерної документації Замовником, згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено перелік документів та інформації, які має подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, учасник мав надати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, за формою зазначеною в додатку. До відомостей включаються тільки те обладнання та матеріально-технічна база (машини, механізми тощо), що будуть використовуватися при наданні послуг. Для документального підтвердження парку машин та механізмів, що знаходяться у користуванні, Учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо). Для документального підтвердження наявності виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, а також скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщена виробнича база. З аналізу долученої Учасником інформації до тендерної пропозиції (довідка про можливість здійснення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів від 18.06.2020 №417), Замовником встановлено, що Учасником при наданні послуг, у разі перемоги в закупівлі, буде використовуватись власна ремонтно-технічна база, яка розташована за адресою: м.Енергодар, вул.Комунальна, 3А та земельна ділянка з кадастровим номером 2312500000:08:035:0007, яка передана у постійне користування Учаснику ( інформаційний лист від 18.056.2020 №417), відносно яких не надано жодного документального підтвердження та не вказано ці об’єкти у формі наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. Також Додаток 1 до тендерної документації передбачає подання відомості про кваліфікацію та досвід фахівців, що братимуть участь у наданні послуг, за формою вказаною в додатку. З аналізу долученої Учасником інформації до тендерної пропозиції (довідка про можливість здійснення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів від 18.06.2020 №417), Замовником встановлено, що Учасником при наданні послуг, у разі перемоги в закупівлі, буде залучено фахівців для самостійного щоденного обстеження, технічного обслуговування та поточного ремонту власних спеціально обладнаних транспортних засобів, відносно цих фахівців також відсутня інформація у формі передбаченій додатком 1.Форма містить інформацію лише щодо водіїв та трактористів. Також учасник мав надати перелік осіб відповідальних за безпечне надання послуг з номерами посвідчень окремо по ІТП (із наданням копій посвідчень), за формою визначеною в додатку 1. Учасником в даній формі зазначено інформацію лише щодо особи, яка виконує обов’язки фельдшера та не вказано жодної інформації щодо відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами: вивезення та захоронення твердих побутових відходів) 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати інформацію та підтверджуючі документи, згідно вимог визначених у Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям код CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (Послуги з поводження з побутовими відходами: вивезення та захоронення твердих побутових відходів). Документи та інформацію необхідно надати у повній відповідності до вимог Замовника, які визначені у Додатку 1«Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації. НЕОБХІДНО НАДАТИ: 1. Відомості за формою наведеною в додатку 1 до тендерної документації з зазначенням у ній, додатково, інформації щодо власної ремонтно-технічної бази, яка розташована за адресою: м.Енергодар, вул.Комунальна, 3А та земельної ділянки з кадастровим номером 2312500000:08:035:0007, яка передана у постійне користування Учаснику та документальне підтвердження прав на ці об’єкти, згідно вимог додатку 1 до тендерної документації. 2. Відомості про кваліфікацію та досвід фахівців, що братимуть участь у наданні послуг, за формою вказаною в додатку 1. Долучити оновлену форму з зазначенням у ній додатково інформації щодо фахівців, яких буде залучено для самостійного щоденного обстеження, технічного обслуговування та поточного ремонту власних спеціально обладнаних транспортних засобів (майстри – ремонтники, механіки, тощо). 3. Перелік осіб відповідальних за безпечне надання послуг з номерами посвідчень окремо по ІТП (із наданням копій посвідчень)за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. Долучити оновлену форму з зазначенням інформації щодо відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку та документально підтвердити їх кваліфікацію, згідно вимог тендерної документації. 4. Всі Документи вказані у п.1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», які вже подані Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути підготовані відповідно до вимог замовника вказаних у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та оновлені в системі електронних закупівель. Уповноважена замовником особа В.І. Шишлаков • ПРИМІТКА: - Документи та інформацію необхідно надати в терміни визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2020 11:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі