Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування)
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2020-06-01-008771-b 1b1bce8dd5144b16acfaaac9ce2f9908
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красуляк Володимир Степанович

+380324437927 kpkmgtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комбінат міського господарства"
Код ЄДРПОУ: 32300054
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Drohobych city, 15 P.Orlyka St.
Контактна особа: Красуляк Володимир Степанович
+380324437927
kpkmgtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 23:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 15:12
Очікувана вартість: 288 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 м.кв
Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. М.Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти підприємств та за наявності бюджетних призначень можливе фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 90 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 23:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 23:39
2-ТД-Бруківка.docx
01 червня 2020 23:39
2-Додатки до ТД-Бруківка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008771-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЗАСТАВА", Код ЄДРПОУ:20788668
Дата подання: 16 липня 2020 11:45
Скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Застави".
Ціна учасника ПП «Застава» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через протокол випробування на товар.
Під час здійснення Закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПП «Застава» не погоджується з Вашим Протоколом № 5 від 14.07.2020р. про відхилення тендерної пропозиції виходячи з наступного:
Згідно Додатку 4 тендерної документації передбачено: надати усі характеристики товарів, які зазначені учасником у таблицях даного додатку, повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності / чи посвідченням про якість на товар / чи іншим аналогічним документом, чинним на момент подання пропозиції (оригінал або копія).- дійсний протокол випробувань на товар (оригінал або копія).
ПП «Застава» подала всі необхідні документи згідно тендерної документації, а саме сертифікат відповідності-оригінал, протоколи випробувань на бруківку не лише сіру, а на інші види та колір, а саме Протокол №1/19, Протокол № 2/19 стосуються всіх кольорів, Протокол №11. Дані Протоколи випробувань є дійсними, терміну не встановлено, протоколи випробувань є нові та діючі, які відповідають вимогам тендерної документації.
Отже, пропозиція учасника відповідає тендерній документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «Застава» та під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 19:37
Шановний учаснику.
З приводу вашої вимоги (скарги), яка зареєстрована в системі 16.07.2020 р. Вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Відповідно до вимог нашої тендерної документації (Додаток 4) по предмету закупівлі - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування))», були встановлені вимоги та характеристики до бруківки. А саме, замовником передбачалось закупити: Бруківку сірого кольору (900 м2), товщиною – 40 мм., бруківку жовтого кольору (50 м2) – товщиною 40 мм., бруківку червоного кольору (50 м2) – товщиною 40 мм. Отже, у документації передбачено конкретні види (кольори) бруківки та її розміри, зокрема і товщина. Також, цим же ж Додатком 4 передбачено обов’язкове подання учасниками дійсного протоколу випробувань на товар (тобто на бруківку сірого кольору, товщиною – 40 мм., бруківку жовтого кольору – товщиною 40 мм., бруківку червоного кольору – товщиною 40 мм.). Подані ж вами Протоколи №1/19 та № 2/19 не мають жодного відношення до бруківки, товщиною 40 мм. Оскільки в даних протоколах зазначено, що здійснювалось випробування виробів бетонних тротуарних неармованих зовсім з іншою товщиною, а саме – 60 мм. та 80 мм. Поданий же ж у складі вашої пропозиції Протокол №11 стосується випробувань бруківки тільки сірого кольору. Щодо інших видів бруківки (жовтого та червоного кольорів) – у протоколі відсутня будь-яка згадка.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив вашу тендерну пропозицію. Відповідно відсутні підстави для задоволення вашої скарги.

Документи подані скаржником

16 липня 2020 11:45
Вимога.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗАСТАВА" 230 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" 275 000,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 17:35
Електронний підпис
15 червня 2020 17:11
Витяг від 08.04.2020 5.jpg
15 червня 2020 17:11
Витяг від 08.04.2020 4.jpg
15 червня 2020 17:11
Витяг від 08.04.2020 3.jpg
15 червня 2020 17:11
Витяг від 08.04.2020 2.jpg
15 червня 2020 17:11
Витяг від 08.04.2020 1.jpg
15 червня 2020 17:11
Витяг від 08.04.2020.jpg
15 червня 2020 17:11
Витяг від 08.04.2020 6.jpg
15 червня 2020 17:02
Техічна специфікація.jpg
15 червня 2020 17:02
Сертифікат оригінал.jpg
15 червня 2020 17:02
Протокол 11_2.pdf
15 червня 2020 17:02
Протокол 11_1.pdf
15 червня 2020 17:02
Протокол 11_3.pdf
15 червня 2020 17:02
Прот_2-2 (1).JPG
15 червня 2020 17:02
Прот_2-1.JPG
15 червня 2020 17:02
Прот_1-3.JPG
15 червня 2020 17:02
Прот_1-2 (2).JPG
15 червня 2020 17:02
Прот_1-1.JPG
15 червня 2020 17:02
Прот_2-3.JPG
15 червня 2020 17:02
Статут зміни 8.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут зміни 7.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут зміни 5.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут зміни 4.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут зміни 3.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут зміни 2.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут зміни 1.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут зміни.jpg
15 червня 2020 17:02
Статут 12.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 11.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 10.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 9.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 8.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 7.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 6.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 5.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 4.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 3.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 2.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут 1.pdf
15 червня 2020 17:02
Статут.pdf
15 червня 2020 17:02
паспорт.jpg
15 червня 2020 17:02
паспорт 1.jpg
15 червня 2020 17:02
ІПН.jpg
15 червня 2020 17:02
Наказ ком директор.jpg
15 червня 2020 17:02
Довідка ПДВ.pdf
15 червня 2020 17:02
Довідка повноваження.jpg
15 червня 2020 17:02
Тендерна прпозиція 1.jpg
15 червня 2020 17:02
Тендерна пропозиція.jpg
15 червня 2020 17:02
Специфікація.jpg
15 червня 2020 17:02
Проєкт договору.jpg
15 червня 2020 17:02
Проєкт договору 3.jpg
15 червня 2020 17:02
Проєкт договору 2.jpg
15 червня 2020 17:02
Проєкт договору 1.jpg
15 червня 2020 17:02
Лист гарантія санкції.jpg
15 червня 2020 17:02
Довідка без авансу.jpg
15 червня 2020 17:02
Грантійний лист ст. 17 1.jpg
15 червня 2020 17:02
Гарантійний лист ст 17.jpg

Публічні документи

16 червня 2020 15:15
Електронний підпис
16 червня 2020 15:07
Протокол_№24с.pdf
16 червня 2020 15:07
Пропозиція.pdf
16 червня 2020 15:07
3.7.1Паспорт директора.pdf
16 червня 2020 15:07
3.7 ІПН Клок О. Р..pdf
16 червня 2020 15:07
3.5. Статут завірений.pdf
16 червня 2020 15:07
3.1 Загальні відомості.pdf
16 червня 2020 15:07
1.10. Баланс 2019 рік.pdf
16 червня 2020 15:07
1.8. Видаткова накладна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАСТАВА"

ТОВ "УКРЄВРОСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЗАСТАВА"
#20788668
Відхилено 230 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 23:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 17:16
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ"
#34854163
Відхилено 275 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 23:24

Вимога про усунення невідповідностей

Від 25.06.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ПП "ЗАСТАВА" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування))» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-01-008771-b) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У довідці про виконання аналогічного договору неправильно зазначено найменування поставлених товарів. А саме, зазначений в довідці предмет договору НЕ ВІДПОВІДАЄ тим найменуванням товарів, що постачалися згідно наданих аналогічних договорів, що були укладені з ЛМКП «Львівводоканал» та Львівським національним медичним університетом ім. Д.Галицького. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему) відкориговану довідку про виконання аналогічного договору, в якій зазначити найменування поставлених товарів згідно поданих аналогічних договорів.

Документи

15 липня 2020 23:21
Електронний підпис
15 липня 2020 23:19
Протокол відхилення

Документи

15 липня 2020 23:24
Електронний підпис
15 липня 2020 23:23
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
15 липня 2020 23:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі