Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування)
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2020-06-01-008771-b ● 1b1bce8dd5144b16acfaaac9ce2f9908
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Комбінат міського господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 32300054 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Drohobych city, 15 P.Orlyka St. |
Контактна особа: |
Красуляк Володимир Степанович +380324437927 kpkmgtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 23:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 288 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 м.кв
Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. М.Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти підприємств та за наявності бюджетних призначень можливе фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 90 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 23:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 23:39 |
2-ТД-Бруківка.docx | |
01 червня 2020 23:39 |
2-Додатки до ТД-Бруківка.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008771-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЗАСТАВА", Код ЄДРПОУ:20788668
Дата подання: 16 липня 2020 11:45
Скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Застави".
Ціна учасника ПП «Застава» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через протокол випробування на товар.
Під час здійснення Закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПП «Застава» не погоджується з Вашим Протоколом № 5 від 14.07.2020р. про відхилення тендерної пропозиції виходячи з наступного:
Згідно Додатку 4 тендерної документації передбачено: надати усі характеристики товарів, які зазначені учасником у таблицях даного додатку, повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності / чи посвідченням про якість на товар / чи іншим аналогічним документом, чинним на момент подання пропозиції (оригінал або копія).- дійсний протокол випробувань на товар (оригінал або копія).
ПП «Застава» подала всі необхідні документи згідно тендерної документації, а саме сертифікат відповідності-оригінал, протоколи випробувань на бруківку не лише сіру, а на інші види та колір, а саме Протокол №1/19, Протокол № 2/19 стосуються всіх кольорів, Протокол №11. Дані Протоколи випробувань є дійсними, терміну не встановлено, протоколи випробувань є нові та діючі, які відповідають вимогам тендерної документації.
Отже, пропозиція учасника відповідає тендерній документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «Застава» та під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Під час здійснення Закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПП «Застава» не погоджується з Вашим Протоколом № 5 від 14.07.2020р. про відхилення тендерної пропозиції виходячи з наступного:
Згідно Додатку 4 тендерної документації передбачено: надати усі характеристики товарів, які зазначені учасником у таблицях даного додатку, повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності / чи посвідченням про якість на товар / чи іншим аналогічним документом, чинним на момент подання пропозиції (оригінал або копія).- дійсний протокол випробувань на товар (оригінал або копія).
ПП «Застава» подала всі необхідні документи згідно тендерної документації, а саме сертифікат відповідності-оригінал, протоколи випробувань на бруківку не лише сіру, а на інші види та колір, а саме Протокол №1/19, Протокол № 2/19 стосуються всіх кольорів, Протокол №11. Дані Протоколи випробувань є дійсними, терміну не встановлено, протоколи випробувань є нові та діючі, які відповідають вимогам тендерної документації.
Отже, пропозиція учасника відповідає тендерній документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «Застава» та під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 19:37
Шановний учаснику.
З приводу вашої вимоги (скарги), яка зареєстрована в системі 16.07.2020 р. Вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Відповідно до вимог нашої тендерної документації (Додаток 4) по предмету закупівлі - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування))», були встановлені вимоги та характеристики до бруківки. А саме, замовником передбачалось закупити: Бруківку сірого кольору (900 м2), товщиною – 40 мм., бруківку жовтого кольору (50 м2) – товщиною 40 мм., бруківку червоного кольору (50 м2) – товщиною 40 мм. Отже, у документації передбачено конкретні види (кольори) бруківки та її розміри, зокрема і товщина. Також, цим же ж Додатком 4 передбачено обов’язкове подання учасниками дійсного протоколу випробувань на товар (тобто на бруківку сірого кольору, товщиною – 40 мм., бруківку жовтого кольору – товщиною 40 мм., бруківку червоного кольору – товщиною 40 мм.). Подані ж вами Протоколи №1/19 та № 2/19 не мають жодного відношення до бруківки, товщиною 40 мм. Оскільки в даних протоколах зазначено, що здійснювалось випробування виробів бетонних тротуарних неармованих зовсім з іншою товщиною, а саме – 60 мм. та 80 мм. Поданий же ж у складі вашої пропозиції Протокол №11 стосується випробувань бруківки тільки сірого кольору. Щодо інших видів бруківки (жовтого та червоного кольорів) – у протоколі відсутня будь-яка згадка.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив вашу тендерну пропозицію. Відповідно відсутні підстави для задоволення вашої скарги.
З приводу вашої вимоги (скарги), яка зареєстрована в системі 16.07.2020 р. Вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Відповідно до вимог нашої тендерної документації (Додаток 4) по предмету закупівлі - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: ”Капітальний ремонт вул. Грушевського в м. Дрогобич Львівської області” (Коригування))», були встановлені вимоги та характеристики до бруківки. А саме, замовником передбачалось закупити: Бруківку сірого кольору (900 м2), товщиною – 40 мм., бруківку жовтого кольору (50 м2) – товщиною 40 мм., бруківку червоного кольору (50 м2) – товщиною 40 мм. Отже, у документації передбачено конкретні види (кольори) бруківки та її розміри, зокрема і товщина. Також, цим же ж Додатком 4 передбачено обов’язкове подання учасниками дійсного протоколу випробувань на товар (тобто на бруківку сірого кольору, товщиною – 40 мм., бруківку жовтого кольору – товщиною 40 мм., бруківку червоного кольору – товщиною 40 мм.). Подані ж вами Протоколи №1/19 та № 2/19 не мають жодного відношення до бруківки, товщиною 40 мм. Оскільки в даних протоколах зазначено, що здійснювалось випробування виробів бетонних тротуарних неармованих зовсім з іншою товщиною, а саме – 60 мм. та 80 мм. Поданий же ж у складі вашої пропозиції Протокол №11 стосується випробувань бруківки тільки сірого кольору. Щодо інших видів бруківки (жовтого та червоного кольорів) – у протоколі відсутня будь-яка згадка.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив вашу тендерну пропозицію. Відповідно відсутні підстави для задоволення вашої скарги.
Інформація про відміну
Дата відміни
15 липня 2020 23:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі