Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
National Classification of Medical Devices 024:2019: 11239 - Adult nappy; 35008 - Infant nappy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 37441694 |
Вебсайт: | http://dsp.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7 |
Контактна особа: |
Слизько Михайло Володимирович 380444040112 zak_dsp@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Social Policy of Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 37441694 |
Contact point: |
Slyz'ko Mykhaylo Volodymyrovych 380444040112 zak_dsp@kievcity.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 22:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 42 884 456,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 422,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1286533.68 UAH |
Publication date: | 01 червня 2020 22:11 |
Enquiries until: | 12 липня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 18 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 липня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 42 884 456 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 214 422 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
The Customer is obliged to pay for the goods within 7 banking days from the date of signing by the parties of the act (acts) of acceptance and transfer of goods, and in terms of advance payment - in accordance with regulations (for Participants - residents). The Goods are paid by the Customer by transfer of funds within 7 banking days from the date of delivery, subject to a duly executed customs declaration, and in terms of advance payment - in accordance with applicable law (for Participants - non-residents). The Customer has the right to provide the Supplier with an advance in the amounts and in the manner prescribed by current legislation of Ukraine. The supplier uses the advance in the manner prescribed by current legislation of Ukraine on the use of budget funds. In case of delay in budget financing, the payment for the delivered goods is made within seven banking days from the date of receipt by the Customer of the budget purpose to finance the purchase to its registration account.
Language in which tender proposals should be prepared: Tender proposals prepared by Resident Participants in Ukraine are taught in Ukrainian. Tender proposals prepared by non-resident Bidders of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian. Documents whose text is presented in a foreign language with its simultaneous presentation in Ukrainian and other printed sources of literary information, such as booklets, passports for equipment, instructions for operation of equipment, etc., are not translated.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник зобов’язаний оплатити товар протягом 7 банківських днів з моменту підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі товару, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – резидентів). Товар оплачується Замовником шляхом переказу коштів протягом 7 банківських днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – нерезидентів). Замовник має право надати Постачальнику аванс в обсягах та порядку, передбаченому чинним законодавством України. Постачальник використовує аванс у порядку, передбаченому чинним законодавством України з питань використання бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 18:02 |
Тендерна документація.docx | |
14 липня 2020 18:02 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
01 липня 2020 18:27 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
01 липня 2020 18:27 |
Тендерна документація.docx | |
01 липня 2020 18:27 |
Проект договору.docx | |
24 червня 2020 17:15 |
Перелік змін до тендерної документації .docx | |
24 червня 2020 17:15 |
Тендерна документація.docx | |
01 червня 2020 22:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 22:11 |
Тендерна документація.docx | |
01 червня 2020 22:11 |
Проект договору.docx |
14 липня 2020 18:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 липня 2020 18:02 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
14 липня 2020 18:02 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||||||||
01 липня 2020 18:27 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||||||||
01 липня 2020 18:27 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
01 липня 2020 18:27 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
24 червня 2020 17:15 |
Перелік змін до тендерної документації .docx
|
|||||||||
24 червня 2020 17:15 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
01 червня 2020 22:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 червня 2020 22:11 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
01 червня 2020 22:11 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тому учасник може надати документ виробника щодо повноважень дистриб’ютора на дистрибуцію, поставку та продаж товару на території України та в сукупності документ, що підтверджує зв’язки учасника з дистриб’ютором, однак останній повинен бути підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником, та бути дійсним на весь термін постачання продукції, обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в такому документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
«8. Копія декларації виробника на товар, завірена підписом та печаткою виробника.
9. Декларація постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного»
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Підгузки як вироби класу I підлягають декларуванню згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753.
Таким чином, декларацію може складати не лише представник виробника, а й сам виробник. Вимоги п.8 та 9 Додатку 2 до тендерної документації не є дискримінаційними, узгоджуються із нормами чинного законодавства та учасники їх можуть виконати. Відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації та виключення п.8 та 9 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію, а саме відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі є 19 (дев'ятнадцять) різних найменувань підгузків
Звертаємо Вашу увагу, що такий великий перелік предмета закупівлі є встановленням Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Виробники підгузків, у тому числі вітчизняні, до яких належить ТОВ "БЛУМІ" не мають такого великого різновиду продукції та не можуть взяти участь у даному тендері за всіма позиціями, який оголошено більше ніж на 42 млн. гривень.
Таким чином вважаємо, що Замовник повинен розділити предмет закупівлі на частини, зменшивши у кожному окремому тендері перелік продукції яку він має закупити.
Національний виробник продукції, а саме підгузків за ТМ "Сніжна Панда" бажає взяти участь у відповідній процедурі закупівлі у майбутньому. Проте, через дискримінаційні вимоги Замовника до предмету закупівлі, його позбавлено можливості в участі у тендері по закупівлі підгузків.
Виходячи з вищевикладеного, -
ПРОСИМО:
Усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію з врахуванням висунутих зауважень.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 серпня 2020 12:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000047 ● dd2016675e4147568166b75870c71947
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-06-01-008699-b 01.06.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 19 жовтня 2020 року 19 жовтня 2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), відповідно до якого встановлено порушення законодавства в частині не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись із викладеним у Висновку, встановлено, що він ґрунтується на наступному: 1. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), річний план закупівель UA-P-2020-06-01-004145-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії. 2. Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Як зазначено у Висновку, ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» на виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав підтверджуючі документи, зокрема: лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD, щодо дистриб’юторства підписаний Wang Ke Feng/director; гарантійний лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO.LTD щодо поставки запропонованого товару підписаний Wang Ke Feng/director; інструкція LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD з застосування товару підписана Wang Ke Feng/director; сертифікат відповідності якості LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD підписана Wang Ke Feng/director. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» міститься фотографічне зображення упаковок товару, яке доступне до перегляду. Таким чином, згідно Висновку, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону. 3. Також установлено, що вимогами підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель заповнену форму «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації. У складі пропозиції учасник ТОВ «ПАРКТОРГ» завантажив тендерну пропозицію та оновлену тендерну пропозицію, в яких відсутня інформація про країну походження товару, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник допустив до аукціону ТОВ «ПАРКТОРГ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник категорично не погоджується з вказаним Висновком та вважає за необхідне надати дані аргументовані заперечення з огляду на наступне. 1. Щодо інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії у річному плані. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. З аналізу зазначеного вбачається, що річний план – це документ, в якому Замовником відображається планування закупівель з урахуванням наявної потреби та наявності асигнувань на здійснення закупівлі. Замовником було складено річний план на 2020 рік шляхом заповнення електронної форми на авторизованому електронному майданчику E-tender.UA та опубліковано 01.06.2020 року в електронній системі закупівель PROZZORO. Станом на 01.06.2020 року в електронній системі закупівель Прозорро, зокрема на авторизованому електронному майданчику e-tender, не було реалізовано технічної можливості (відсутні пункти для заповнення) таких відомостей як місцезнаходження та категорія замовника. Разом з тим, ключову інформацію, яку повинен містити річний план відображено в повному обсязі в оголошенні про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-01-008699-b, яке прив’язане до відповідного річного плану. Так в оголошенні зазначено крім іншого: - Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - Місцезнаходження Замовника: 03165, Україна, Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7. Замовник не міг передбачити, що після заповнення запропонованої електронної форми та опублікування річного плану, інформацію буде відображено не в повному обсязі, а саме, що буде відсутня інформація про місцезнаходження Замовника та його категорія. Слід зазначити, що навіть після реалізації в електронній системі Прозорро технічної можливості внесення до річного плану закупівель відомостей про місцезнаходження та категорію замовника, можливість редагувати відповідний план закупівель, який прив'язаний до оголошення про проведення відкритих торгів, що оприлюднене, відсутня. При цьому, місцезнаходження та категорія Замовника зазначається окрім іншого в розділі «Інформація про замовників» в системі prozzoro та в тендерній документації. Головною ж метою опублікованого Замовником річного плану є відображення плану закупівель та наявності відповідних асигнувань, що прямо передбачено ст. 4 Закону. Отже, Замовником в повному обсязі опубліковано інформацію, передбачену Законом. Враховуючи зазначене, встановлена невідповідність не є порушенням, оскільки вона виникла з незалежних від замовника обставин, обумовлених технічним функціоналом електронної системі Прозорро, та не може бути підставою для розірвання договору. 2. Щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ». Додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником або з уповноваженим представником виробника в Україні; або б) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції або з уповноваженим представником виробника в Україні, підписаний зі сторони виробника або з уповноваженим представником виробника в Україні. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника або уповноваженого представника виробника в Україні щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.; Скановані зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»; Запропонований до постачання товар повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції з застосування товару, завірену підписом та печаткою виробника або уповноваженого представника виробника в Україні; Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника виробника в Україні з підтвердженням можливості поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів». На підтвердження зазначених вимог ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» було надано документи LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO., LTD, автентичність яких встановити не можливо, оскільки вони містять різні, не схожі один на одного варіанти підписів, зокрема одні виконані ієрогліфами, інші — латиницею, у той час як підписантом зазначено одну і ту ж саму особу Wang Ke Feng/director. Окрім того, при збільшенні документів, чітко проявляються ознаки накладення графічного зображення печатки та підпису на документи. Додатком 2 тендерної документації передбачено, що упаковка товару повинна містити інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (надати фотографічні зображення упаковки товару). П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що документи, що розміщуються учасником в ProZorro, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» надано у складі тендерної пропозиції зображення товару, які унеможливлюють підтвердження вищезазначених вимог, зокрема фотографічні зображення не чіткі та з них неможливо прочитати інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» не відповідає умовам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому правомірно відхилена відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. 3. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПАРКТОРГ» Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються зокрема такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На виконання зазначених вимог Закону, у п.2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема такої формальної (несуттєвої) помилки як «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». ТОВ «ПАРКТОРГ» надано вичерпну інформацію щодо країни походження товару, яка міститься у інших документах, наданих у складі тендерної пропозиції, зокрема у «Технічній специфікації» вих.№ 49/07 від 22.07.2020. Таким чином, не зазначення у табличній формі «Тендерна пропозиція» країни походження є технічною помилкою, яка не вливає на зміст тендерної документації та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. До того ж інформація про виробника та країну походження наявна в інших документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАРКТОРГ». Також зазначаємо про наступне. Статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівлі. Учасники процедури закупівлі у разі порушення своїх прав та інтересів мають право подавати скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника у формі електронного документа через електронну систему закупівель до органу оскарження. ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» не був позбавлений права оскаржити рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України. Разом з тим, відсутність дій щодо оскарження рішення Замовника про відхилення ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» свідчить про погодження даного учасника з встановленими порушеннями та з прийнятим Замовником рішенням. Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою дотримання принципу добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, Замовником встановлено рівні вимоги до всіх учасників, процедуру закупівлі проведено відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель. Тендерну пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» відхилено відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону через невідповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, невідповідність технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що в свою чергу цим учасником не заперечувалось. До аукціону допущено учасників ТОВ «Дельта Мед» та ТОВ «ПАРКТОРГ», а в подальшому визначено переможцем ТОВ «ПАРКТОРГ» з найбільш економічно вигідною пропозицією. Таким чином Замовником дотримано принципи здійснення процедури закупівлі визначені ст. 5 Закону, процедуру закупівлі проведено у повній відповідності до вимог Закону. Просимо, переглянути висновок Державної аудиторської служби України, опублікований 19.10.2020 за номером моніторингу закупівлі UA-M-2020-09-23-000047.
2020-10-22 18:23:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Державної аудиторської служби України від 19.10.2020 про результати проведення моніторингу закупівлі (номер моніторингу закупівлі UA-2020-06-01-008699-b в електронній системі закупівель Прозорро UA-M-2020-09-23-000047), оскаржено Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Окружного адміністративного суду міста Києва шляхом направлення позовної заяви рекомендованим листом 02.11.2020 на адресу суду. |
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Документи:
03 листопада 2020 20:11
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 37441694 |
Місцезнаходження: | 03165, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Б-777" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПАРКТОРГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Б-777" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПАРКТОРГ #43052921 |
Переможець |
39 361 624,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 11:17
|
Договір 70 додаткова угода 1 від 12.11.2020.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 11:41
|
Договір 70 від 05.11.2020.pdf | укладений |
05 листопада 2020 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів (п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі") за згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |