Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник
National Classification of Medical Devices 024:2019: 11239 - Adult nappy; 35008 - Infant nappy
Очікувана вартість
42 884 456,10 UAH
UA-2020-06-01-008699-b bdb6afb3cd654edfbdece4a3429dd432
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слизько Михайло Володимирович

380444040112 zak_dsp@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7
Контактна особа: Слизько Михайло Володимирович
380444040112
zak_dsp@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Social Policy of Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 37441694
Contact point: Slyz'ko Mykhaylo Volodymyrovych
380444040112
zak_dsp@kievcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 22:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:56
Очікувана вартість: 42 884 456,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214 422,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1286533.68 UAH
Publication date: 01 червня 2020 22:11
Enquiries until: 12 липня 2020 20:00
Complaints submission until: до 18 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 липня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 42 884 456 UAH including VAT
Minimal lowering step: 214 422 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:  Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Розгорнути Згорнути
Terms of payment of the contract (order of settlements):
The Customer is obliged to pay for the goods within 7 banking days from the date of signing by the parties of the act (acts) of acceptance and transfer of goods, and in terms of advance payment - in accordance with regulations (for Participants - residents). The Goods are paid by the Customer by transfer of funds within 7 banking days from the date of delivery, subject to a duly executed customs declaration, and in terms of advance payment - in accordance with applicable law (for Participants - non-residents). The Customer has the right to provide the Supplier with an advance in the amounts and in the manner prescribed by current legislation of Ukraine. The supplier uses the advance in the manner prescribed by current legislation of Ukraine on the use of budget funds. In case of delay in budget financing, the payment for the delivered goods is made within seven banking days from the date of receipt by the Customer of the budget purpose to finance the purchase to its registration account.

Language in which tender proposals should be prepared: Tender proposals prepared by Resident Participants in Ukraine are taught in Ukrainian. Tender proposals prepared by non-resident Bidders of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian. Documents whose text is presented in a foreign language with its simultaneous presentation in Ukrainian and other printed sources of literary information, such as booklets, passports for equipment, instructions for operation of equipment, etc., are not translated.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2741104 штуки
НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

National Classification of Medical Devices 024:2019: 11239 - Adult nappy
CPV: 33750000-2
Період постачання: по 15 грудня 2020
134945 штуки
НК 024:2019: 35008 - Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник

National Classification of Medical Devices 024:2019: 35008 - Infant nappy
CPV: 33750000-2
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник зобов’язаний оплатити товар протягом 7 банківських днів з моменту підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі товару, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – резидентів). Товар оплачується Замовником шляхом переказу коштів протягом 7 банківських днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – нерезидентів). Замовник має право надати Постачальнику аванс в обсягах та порядку, передбаченому чинним законодавством України. Постачальник використовує аванс у порядку, передбаченому чинним законодавством України з питань використання бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 18:02
Тендерна документація.docx
14 липня 2020 18:02
Перелік змін до тендерної документації.docx
01 липня 2020 18:27
Перелік змін до тендерної документації.docx
01 липня 2020 18:27
Тендерна документація.docx
01 липня 2020 18:27
Проект договору.docx
24 червня 2020 17:15
Перелік змін до тендерної документації .docx
24 червня 2020 17:15
Тендерна документація.docx
01 червня 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 22:11
Тендерна документація.docx
01 червня 2020 22:11
Проект договору.docx
14 липня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 18:02
Тендерна документація.docx
14 липня 2020 18:02
Перелік змін до тендерної документації.docx
01 липня 2020 18:27
Перелік змін до тендерної документації.docx
01 липня 2020 18:27
Тендерна документація.docx
01 липня 2020 18:27
Проект договору.docx
24 червня 2020 17:15
Перелік змін до тендерної документації .docx
24 червня 2020 17:15
Тендерна документація.docx
01 червня 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 22:11
Тендерна документація.docx
01 червня 2020 22:11
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дитячого підгузника №4
Дата подання: 02 червня 2020 11:32
Дата відповіді: 04 червня 2020 18:32
Доброго дня. Переважна більшість виробників дитячих підгузників має діапазон ваги 7-18 кг, а не 8-19. Просимо дозволити пропонувати 7-18. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розглянуто вищезазначене питання найближчим часом. У разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо дитячого підгузника №6
Дата подання: 04 червня 2020 16:04
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:46
Доброго дня. Підгузник діапазоном 16+ (тобто 16-30 кг) підійде Вам?
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розглянуто вищезазначене питання найближчим часом. У разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо діапазонів ваги дорослих підгузників
Дата подання: 04 червня 2020 16:10
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:46
Доброго дня, на позиції №11, 14 та 17 Вами зазначено Вагу людей, яким він потрібен. Але по цьому параметру складно буде довести, що розмір з обхватом талії поданий учасниом підходить. Приберіть кілограми, вкажіть діапазони обхвату талії в сантиметрах. Наприклад, розмір М 70-120 см, L 90-145 см, XL 120-160 см
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розглянуто вищезазначене питання найближчим часом. У разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо поглинальної здатності
Дата подання: 04 червня 2020 16:12
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:46
Доброго дня. Ключовим фактором в дорослій гігієні та підгузників дитячих №6 є рівень поглинальної здатності в мл, яку вони здатні поглинути. Просимо внести зміни та додати рівень поглинальної здатності в мл по кожній позиції, починаючи №5 та до №19 включно. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розглянуто вищезазначене питання найближчим часом. У разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо розміру XS
Дата подання: 04 червня 2020 16:13
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:47
Просимо дозволити подати підгузник обхватом талії 50-72 см. Дякуємо за Вашу неупередженність
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розглянуто вищезазначене питання найближчим часом. У разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо розміру S
Дата подання: 04 червня 2020 16:14
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:49
Доброго дня. Чи не стане причиною для дискваліфікації подача пропозиції підгузника з діапазоном 55-85 см? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Тендерна пропозиція повинна подаватися відповідно до вимог тендерної документації, запропонований предмет закупівлі повинен відповідати вимогам тендерної документації
Щодо поясникових підгузників розміру S
Дата подання: 04 червня 2020 16:18
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:49
Просимо дозволити занизити нижній діапазон до 60 см, що є покращенням, адже він захватить і людину з меньшою Вагою або ту, яка втратить вагу під час хвороби або догляду, та підняти верхню планку до 95 см, що також допоможе обхватити більшу талію, якщо людина добере ваги. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буде розглянуто вищезазначене питання найближчим часом. У разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації.
питання по п. 9:
Дата подання: 04 червня 2020 18:34
Дата відповіді: 10 червня 2020 18:33
Доброго дня. Шановний замовнику! З урахуванням того, що законодавчо не встановлені вимоги до продукції "підгузник дитячий" (у формі ДСТУ або Технічного регламенту) за якими нормативами має декларуватись продукція?
Відповідь: Доброго дня. Декларуванню підлягають вироби медичного призначення.
щодо ISO
Дата подання: 04 червня 2020 18:35
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:11
Доброго дня. Шановний замовнику ! Чи розглядатимете Ви пропозиції без сертифікації систем управління виробництвом, з урахуванням положень ст. 22 ЗУ "про публічні закупівлі" та відсутності вимог щодо обов'язкової сертифікації систем управління щодо такого виду товару як дитячий підгузник?
Відповідь: Доброго дня. Тендерна пропозиція повинна подаватися відповідно до вимог тендерної документації, запропонований предмет закупівлі повинен відповідати вимогам тендерної документації. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимоги до тендерної документації
Дата подання: 11 червня 2020 17:24
Дата відповіді: 16 червня 2020 14:48
Доброго дня! 1 питання стосовно ваги та об’єму підгузків Згідно вимог тендерної документації до підгузків для дорослих було вказано, що вони мають відрізнятися за ваговою категорією. Але згідно вітчизняної та міжнародної практики жодні підгузки для дорослих не мають категоризації за вагою людини. Тому ми просимо тендерний комітет змінити вимоги щодо підгузків для дорослих та видалити вимогу щодо відповідності підгузків для дорослих за ваговими показниками. Згідно вимог тендерної документації до трусів-підгузків для дорослих, поясних підгузків для дорослих було вказано, що вони мають відрізнятися за обхватом стегна/талії. Звертаємо Вашу увагу, що у різних виробників вищевказаної продукції ці розміри дуже відрізняються, а у деяких виробників ці об’єми навіть не вказуються зовсім на упаковці. Таким чином, вказавши певні розміри за обхватом стегна/талії ви звужуєте коло потенційних учасників закупівлі та вказуєте дискримінаційні вимоги. Сумуючи вищевказану інформацію вимагаємо змінити вимоги щодо підгузків для дорослих, трусів-підгузків для дорослих, поясних підгузків для дорослих та виключити вимоги щодо ваги людини, обхвату стегна/талії. Натомість ми пропонуємо для закупівлі вищевказаних товарів у вимогах до товару для дорослих вказувати більш підходящий критерій, а саме – поглинальну здібність підгузків для дорослих, трусів-підгузків для дорослих, поясних підгузків для дорослих. 2 питання стосовно представника виробника Згідно вимог тендерної документації у багатьох місцях вимагається надання документів наданих саме від виробника. Але так як усі підгузки для дорослих, труси-підгузки для дорослих, поясні підгузки для дорослих виробляються за кордоном, то у кожного виробника на Україні є уповноважений представник виробника, який має офіційне право юридично оформлене продавати продукцію, оформлювати офіційні документи, гарантійні листи тощо. Тому ми вимагаємо внести зміни у тендерну документацію і в усіх місцях де написано «від виробника» змінити на фразу чи добавити фразу «уповноваженого представника виробника в Україні». 3 питання Згідно вимог тендерної документації, а саме п.8 Додатку 2 потрібно було надати «8. Копія декларації виробника на товар, завірена підписом та печаткою виробника.» Але звертаємо Вашу увагу, що виробник продукції не повинен готувати Декларацію на товар. Згідно українського законодавства Декларацію про відповідність повинен готувати уповноважений представник виробника, тобто суб’єкт господарської діяльності, який реалізує товар на території України. Згідно вимог тендерної документації, а саме п.8 Додатку 2 потрібно було надати «9. Декларація постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.» Але інформація про надання Декларації про відповідність вже було вказано у п.3 Додатку 2 тендерної документації. Тому ми вимагаємо видалити пункти 8 та 9 з тендерної документації у зв’язку з їх недоцільністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Наразі тендерним комітетом проводиться робота щодо доопрацювання технічних вимог до предмета закупівлі за результатами якої у разі необхідності до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення
Дата подання: 19 червня 2020 16:19
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:05
Доброго дня. Якщо учасник купує товар за кордоном самостійно, і цей товар не виготовлений заздалегідь для нашої країни, відповідно на упаковці немає нанесеної заводської інформації про те, де виготовлений, ким, і т.д. Взамін на це, в Україні самостійно наклеєний стікер на упаковці (пачці пеленок/підгузників) з цією інформацією. Чи не стане це причиною для дискваліфікації? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом розглянуто вищезазначене питання та внесено відповідні зміни в тендерну документацію
1. Питання щодо документу виданого Центральним депозитарієм або депозитарною установою.
Дата подання: 04 липня 2020 12:43
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:56
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з документом виданим Центральним депозитарієм або депозитарною установою (у формі інформаційної довідки, або у формі виписки чи довідки з рахунку в цінних паперах), який містить інформацію про акціонерів, які володіють більш ніж 25% акцій учасника.» Питання: чи розповсюджується дана вимога на учасника, який не є акціонерним товариством, натомість є товариством з обмеженою відповідальністю? Чи потрібно/достатньо буде учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю на виконання вказаної вимоги подати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням причин ненадання документу виданого Центральним депозитарієм або депозитарною установою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України (країни-реєстрації учасника нерезидента) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців (учасників-нерезидентів) не подаються останніми. При цьому, такий учасник надає у складі тендерної пропозиції лист із зазначенням причин неподання документів.
Питання щодо сертифікату системи управління якістю.
Дата подання: 04 липня 2020 12:44
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:57
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: сертифікати системи управління якістю ISO 9001 та/або ISO 13485 виданих виробнику запропонованого товару.» Крім того, тендерна документація містить вимогу наступного змісту: « Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.» Питання: у випадку коли учасник є постачальником, але не виробником продукції, а виробник є іноземною юридичною особою – нерезидентом України, чи достатньо буде такому учаснику подати сертифікати системи управління якістю та іншу документацію на підтвердження характеристик товару, а також інших вимог Замовника, складені англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою? Ким має бути завірений такий переклад?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде достатнім подати сертифікати системи управління якістю та іншу документацію на підтвердження характеристик товару, а також інших вимог замовника, складені англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою. Окремих вимог до порядку завірення такого перекладу не встановлено. Переклад повинен бути автентичним. Невідповідність україномовного перекладу іншомовному може бути розцінена замовником як зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, та може стати підставою для відхилення.
Питання по представнику виробника.
Дата подання: 04 липня 2020 12:45
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:58
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: « Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника». Питання: учасник, який не є виробником, має безпосередні зв’язки не з виробником товару (іноземною юридичною особою-нерезидентом України), а з юридичною особою – ТОВ, яке зареєстровано та діє за законодавством України, та призначене дистриб'ютором виробника і має дозвіл на дистрибуцію, поставку та продаж товару на території України. Чи достатньо буде учаснику для виконання наведених вимог тендерної документації надати документ, що підтверджує його зв’язки з дистриб’ютором виробника – українською мовою, в сукупності з документом щодо підтвердження повноважень такого дистриб’ютора на дистрибуцію, поставку та продаж товару на території України – англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник не є виробником продукції, він може надати на виконання вимоги замовника скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником, зокрема документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Тому учасник може надати документ виробника щодо повноважень дистриб’ютора на дистрибуцію, поставку та продаж товару на території України та в сукупності документ, що підтверджує зв’язки учасника з дистриб’ютором, однак останній повинен бути підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником, та бути дійсним на весь термін постачання продукції, обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в такому документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Питання по зразкам документів виробника на товар.
Дата подання: 04 липня 2020 12:46
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:58
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: скановані зразки документів виробника на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Питання: чи вимагається в даному випадку дотримання певної визначеної форми складання зразків документів виробника на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання або форма таких документів самостійно визначається виробником? Які відомості повинні міститись в складання зразків документів виробника на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання? Чи можуть такі документи подаватися, викладеними англійською мовою, разом з завіреним перекладом українською мовою, у випадку, якщо учасник не є виробником товару, а виробник є іноземною юридичною особою-нерезидентом України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форма та порядок складання, зміст зразків документів на товар, що підтверджують їх якість та походження, визначається та регламентується виробником товару. Такі документи можуть подаватися викладеними англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою у випадку, якщо виробник є нерезидентом України.
Питання щодо декларації постачальника
Дата подання: 04 липня 2020 12:47
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:59
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.» Питання: Враховуючи, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік медичних виробів» та Наказу МОЗ України від 01.02.2012 р. «Національний перелік основних лікарських засобів і виробів медичного призначення» підгузки та пелюшки не входять до переліку виробів медичного призначення, а тому є неможливим підтвердження відповідності, шляхом звернення до відповідного органу оцінки відповідності, чи має бути складена декларація постачальника самим учасником, з дотриманням вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підгузки як вироби класу I підлягають декларуванню згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753. Тому замовником встановлена вимога п. 8 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання Декларації постачальника про відповідність, складеної відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Особливості процедури та суб’єктів декларування визначає Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753. Декларація постачальника про відповідність обов’язково повинна відповідати ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність». Декларація повинна бути складеною саме постачальником товару, що є предметом закупівлі.
Тендерні вимоги
Дата подання: 04 липня 2020 12:50
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:00
Згідно вимог тендерної документації, а саме п.8 Додатку 2 потрібно було надати «8. Копія декларації виробника на товар, завірена підписом та печаткою виробника.» Але звертаємо Вашу увагу, що виробник продукції не повинен готувати Декларацію на товар. Згідно українського законодавства Декларацію про відповідність повинен готувати уповноважений представник виробника, тобто суб’єкт господарської діяльності, який реалізує товар на території України. Згідно вимог тендерної документації, а саме п.8 Додатку 2 потрібно було надати «9. Декларація постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.» Але інформація про надання Декларації про відповідність вже було вказано у п.3 Додатку 2 тендерної документації. Тому ми вимагаємо видалити пункти 8 та 9 з тендерної документації у зв’язку з їх недоцільністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
«8. Копія декларації виробника на товар, завірена підписом та печаткою виробника.
9. Декларація постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного»
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Підгузки як вироби класу I підлягають декларуванню згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753.
Таким чином, декларацію може складати не лише представник виробника, а й сам виробник. Вимоги п.8 та 9 Додатку 2 до тендерної документації не є дискримінаційними, узгоджуються із нормами чинного законодавства та учасники їх можуть виконати. Відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації та виключення п.8 та 9 Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008699-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЛУМІ", Код ЄДРПОУ:39215751
Дата подання: 10 червня 2020 15:11
ВИМОГА щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
«01» червня 2020 року Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю 33751000-9 Підгузки, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-01-008699-b. Очікувана вартість: 42 884 456,1 грн. з ПДВ
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію, а саме відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі є 19 (дев'ятнадцять) різних найменувань підгузків
Звертаємо Вашу увагу, що такий великий перелік предмета закупівлі є встановленням Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Виробники підгузків, у тому числі вітчизняні, до яких належить ТОВ "БЛУМІ" не мають такого великого різновиду продукції та не можуть взяти участь у даному тендері за всіма позиціями, який оголошено більше ніж на 42 млн. гривень.
Таким чином вважаємо, що Замовник повинен розділити предмет закупівлі на частини, зменшивши у кожному окремому тендері перелік продукції яку він має закупити.

Національний виробник продукції, а саме підгузків за ТМ "Сніжна Панда" бажає взяти участь у відповідній процедурі закупівлі у майбутньому. Проте, через дискримінаційні вимоги Замовника до предмету закупівлі, його позбавлено можливості в участі у тендері по закупівлі підгузків.
Виходячи з вищевикладеного, -

ПРОСИМО:


Усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію з врахуванням висунутих зауважень.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 09:27
Доброго дня. Наразі тендерним комітетом проводиться робота щодо доопрацювання технічних вимог до предмета закупівлі за результатами якої до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Документи подані скаржником

10 червня 2020 15:11
вимога_Блумі_10.06.2020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-01-008699-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД", Код ЄДРПОУ:42681690
Дата подання: 21 серпня 2020 12:54
Скарга за неправомірну дискваліфікацію
СКАРГА Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-01-008699-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дельта Мед» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної Документації (надалі – Документація) подало тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих та НК 024:2019: 35008 - Дитячий підгузник), що зазначено у оголошенні та Документації. Відповідно до Протокол прекваліфікації сформовано 19.08.2020 тендерну пропозицію ТОВ «Дельта Мед» було відхиллено з наступних причин: 1. Щодо зображення підписів та печатки на документах від виробника товару 2. Щодо фотографічного зображення упаковки товару 3. Щодо коду економічної діяльності (КВЕД 46.46). ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дельта Мед", зазначене у Протоколі прекваліфікації, сформованого 19.08.2020 та наступне рішення про допущення до аукціону ТОВ «Б777», зазначене у Протоколі прекваліфікації, сформованого 19.08.2020.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:50
рішення від 26.08.2020№16080+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:50
рішення від 16.09.2020№17434.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 22:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.09.2020 № 17434-р/пк-пз, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕЛЬТА МЕД" та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Б-777"
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 16:15

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000047 ● dd2016675e4147568166b75870c71947
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-06-01-008699-b 01.06.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 19 жовтня 2020 року 19 жовтня 2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), відповідно до якого встановлено порушення законодавства в частині не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись із викладеним у Висновку, встановлено, що він ґрунтується на наступному: 1. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), річний план закупівель UA-P-2020-06-01-004145-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії. 2. Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Як зазначено у Висновку, ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» на виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав підтверджуючі документи, зокрема: лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD, щодо дистриб’юторства підписаний Wang Ke Feng/director; гарантійний лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO.LTD щодо поставки запропонованого товару підписаний Wang Ke Feng/director; інструкція LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD з застосування товару підписана Wang Ke Feng/director; сертифікат відповідності якості LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD підписана Wang Ke Feng/director. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» міститься фотографічне зображення упаковок товару, яке доступне до перегляду. Таким чином, згідно Висновку, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону. 3. Також установлено, що вимогами підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель заповнену форму «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації. У складі пропозиції учасник ТОВ «ПАРКТОРГ» завантажив тендерну пропозицію та оновлену тендерну пропозицію, в яких відсутня інформація про країну походження товару, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник допустив до аукціону ТОВ «ПАРКТОРГ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник категорично не погоджується з вказаним Висновком та вважає за необхідне надати дані аргументовані заперечення з огляду на наступне. 1. Щодо інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії у річному плані. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. З аналізу зазначеного вбачається, що річний план – це документ, в якому Замовником відображається планування закупівель з урахуванням наявної потреби та наявності асигнувань на здійснення закупівлі. Замовником було складено річний план на 2020 рік шляхом заповнення електронної форми на авторизованому електронному майданчику E-tender.UA та опубліковано 01.06.2020 року в електронній системі закупівель PROZZORO. Станом на 01.06.2020 року в електронній системі закупівель Прозорро, зокрема на авторизованому електронному майданчику e-tender, не було реалізовано технічної можливості (відсутні пункти для заповнення) таких відомостей як місцезнаходження та категорія замовника. Разом з тим, ключову інформацію, яку повинен містити річний план відображено в повному обсязі в оголошенні про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-01-008699-b, яке прив’язане до відповідного річного плану. Так в оголошенні зазначено крім іншого: - Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - Місцезнаходження Замовника: 03165, Україна, Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7. Замовник не міг передбачити, що після заповнення запропонованої електронної форми та опублікування річного плану, інформацію буде відображено не в повному обсязі, а саме, що буде відсутня інформація про місцезнаходження Замовника та його категорія. Слід зазначити, що навіть після реалізації в електронній системі Прозорро технічної можливості внесення до річного плану закупівель відомостей про місцезнаходження та категорію замовника, можливість редагувати відповідний план закупівель, який прив'язаний до оголошення про проведення відкритих торгів, що оприлюднене, відсутня. При цьому, місцезнаходження та категорія Замовника зазначається окрім іншого в розділі «Інформація про замовників» в системі prozzoro та в тендерній документації. Головною ж метою опублікованого Замовником річного плану є відображення плану закупівель та наявності відповідних асигнувань, що прямо передбачено ст. 4 Закону. Отже, Замовником в повному обсязі опубліковано інформацію, передбачену Законом. Враховуючи зазначене, встановлена невідповідність не є порушенням, оскільки вона виникла з незалежних від замовника обставин, обумовлених технічним функціоналом електронної системі Прозорро, та не може бути підставою для розірвання договору. 2. Щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ». Додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником або з уповноваженим представником виробника в Україні; або б) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції або з уповноваженим представником виробника в Україні, підписаний зі сторони виробника або з уповноваженим представником виробника в Україні. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника або уповноваженого представника виробника в Україні щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.; Скановані зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»; Запропонований до постачання товар повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції з застосування товару, завірену підписом та печаткою виробника або уповноваженого представника виробника в Україні; Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника виробника в Україні з підтвердженням можливості поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів». На підтвердження зазначених вимог ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» було надано документи LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO., LTD, автентичність яких встановити не можливо, оскільки вони містять різні, не схожі один на одного варіанти підписів, зокрема одні виконані ієрогліфами, інші — латиницею, у той час як підписантом зазначено одну і ту ж саму особу Wang Ke Feng/director. Окрім того, при збільшенні документів, чітко проявляються ознаки накладення графічного зображення печатки та підпису на документи. Додатком 2 тендерної документації передбачено, що упаковка товару повинна містити інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (надати фотографічні зображення упаковки товару). П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що документи, що розміщуються учасником в ProZorro, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» надано у складі тендерної пропозиції зображення товару, які унеможливлюють підтвердження вищезазначених вимог, зокрема фотографічні зображення не чіткі та з них неможливо прочитати інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» не відповідає умовам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому правомірно відхилена відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. 3. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПАРКТОРГ» Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються зокрема такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На виконання зазначених вимог Закону, у п.2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема такої формальної (несуттєвої) помилки як «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». ТОВ «ПАРКТОРГ» надано вичерпну інформацію щодо країни походження товару, яка міститься у інших документах, наданих у складі тендерної пропозиції, зокрема у «Технічній специфікації» вих.№ 49/07 від 22.07.2020. Таким чином, не зазначення у табличній формі «Тендерна пропозиція» країни походження є технічною помилкою, яка не вливає на зміст тендерної документації та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. До того ж інформація про виробника та країну походження наявна в інших документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАРКТОРГ». Також зазначаємо про наступне. Статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівлі. Учасники процедури закупівлі у разі порушення своїх прав та інтересів мають право подавати скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника у формі електронного документа через електронну систему закупівель до органу оскарження. ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» не був позбавлений права оскаржити рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України. Разом з тим, відсутність дій щодо оскарження рішення Замовника про відхилення ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» свідчить про погодження даного учасника з встановленими порушеннями та з прийнятим Замовником рішенням. Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою дотримання принципу добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, Замовником встановлено рівні вимоги до всіх учасників, процедуру закупівлі проведено відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель. Тендерну пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» відхилено відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону через невідповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, невідповідність технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що в свою чергу цим учасником не заперечувалось. До аукціону допущено учасників ТОВ «Дельта Мед» та ТОВ «ПАРКТОРГ», а в подальшому визначено переможцем ТОВ «ПАРКТОРГ» з найбільш економічно вигідною пропозицією. Таким чином Замовником дотримано принципи здійснення процедури закупівлі визначені ст. 5 Закону, процедуру закупівлі проведено у повній відповідності до вимог Закону. Просимо, переглянути висновок Державної аудиторської служби України, опублікований 19.10.2020 за номером моніторингу закупівлі UA-M-2020-09-23-000047.

2020-10-22 18:23:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України від 19.10.2020 про результати проведення моніторингу закупівлі (номер моніторингу закупівлі UA-2020-06-01-008699-b в електронній системі закупівель Прозорро UA-M-2020-09-23-000047), оскаржено Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Окружного адміністративного суду міста Києва шляхом направлення позовної заяви рекомендованим листом 02.11.2020 на адресу суду.
Дата публікації: 03 листопада 2020

Документи:

03 листопада 2020 20:11
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-06-01-008699-bbdb6afb3cd654edfbdece4a3429dd432
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Місцезнаходження: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Б-777" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПАРКТОРГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Б-777" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 19:41
Електронний підпис
22 липня 2020 19:38
фото чіколіно 5.pdf
22 липня 2020 19:38
фото чіколіно 3.pdf
22 липня 2020 19:37
фото товара ІД белт С.pdf
22 липня 2020 19:37
Фото буклета труси.pdf
22 липня 2020 19:37
Фото буклета Пантс.pdf
22 липня 2020 19:37
фото iD Pants XL 14 - back.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Тена Флекс ISO.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Тена Сліп ІSО.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Тена Пантс ISO.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Драй Кидс.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ iD Slip 2020 (2).pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ iD Slip 2020.pdf
22 липня 2020 19:36
ТУ БКХІМ Чіколіно.pdf
22 липня 2020 19:36
Тех характеристики HH.pdf
22 липня 2020 19:35
СЕС 1 — копия.PDF
22 липня 2020 19:35
сертифікат якості HH.pdf
22 липня 2020 19:35
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 19:34
Сертифікат Олава (1).pdf
22 липня 2020 19:34
Сан гіг iD Belt підгузки.pdf
22 липня 2020 19:34
Протокол испытаний 5.PDF
22 липня 2020 19:34
Протокол №6 (1).pdf
22 липня 2020 19:34
Протокол №6.pdf
22 липня 2020 19:34
Протокол +3,4.PDF
22 липня 2020 19:34
Проспект підгузки (2).pdf
22 липня 2020 19:34
Проспект підгузки.pdf
22 липня 2020 19:34
Перевод Rothwell Dry Kids 2020.pdf
22 липня 2020 19:33
Інструкція підгузки.pdf
22 липня 2020 19:33
інструкція БКХІМ 2.pdf
22 липня 2020 19:33
інструкція ID Slip (2).pdf
22 липня 2020 19:32
інструкція ID Slip.pdf
22 липня 2020 19:32
інструкція ID Pants.pdf
22 липня 2020 19:32
інструкція ID Belt.pdf
22 липня 2020 19:32
дилерський лист Б-777.pdf
22 липня 2020 19:31
Декларація 3_додаток.pdf
22 липня 2020 19:31
Декларація 1 (2).pdf
22 липня 2020 19:31
Декларація 1.pdf
22 липня 2020 19:31
ГЛ Есіті підгузки.pdf
22 липня 2020 19:31
Висновок на ТУ бкхім.PDF
22 липня 2020 19:31
Буклет Флекс.pdf
22 липня 2020 17:17
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 17:17
проект договору.pdf
22 липня 2020 17:10
Протокол НР.7Z
22 липня 2020 17:10
Протокол НР.7z
22 липня 2020 17:10
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 липня 2020 17:10
Наказ Фролова Ю.М.7z
22 липня 2020 17:10
Лист для клієнтів.7z
22 липня 2020 17:10
Гарантія зміни 5312-20.7z
22 липня 2020 17:10
Гарантія 5312-20.7z
22 липня 2020 17:10
Витяг із Статуту.7z
22 липня 2020 17:10
Банківська ліцензія.7z
22 липня 2020 17:10
oledata.mso
22 липня 2020 17:01
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 17:01
Сертифікат Олава (1).pdf
22 липня 2020 17:01
Сертифікат ЕССІТІ (1).pdf
22 липня 2020 17:01
Наказ Кулішов О.О..pdf
22 липня 2020 17:01
ЛИСТ-ЗАЯВКА.pdf
22 липня 2020 17:01
довідка ч.1 та ч.2 ст 17.pdf
22 липня 2020 17:01
S1499201 Квитанція №2.pdf

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 19:56
Електронний підпис
22 липня 2020 18:42
Електронний підпис
22 липня 2020 18:34
Каталог супер драй..pdf
22 липня 2020 18:34
26. Гарантійний лист..pdf
22 липня 2020 18:34
Каталог Беби драй..pdf
22 липня 2020 18:34
24.Фін звіт за 2019.pdf
22 липня 2020 18:34
23.Протокол від 14.07.20..pdf
22 липня 2020 18:34
7.Рішення учасника.pdf
22 липня 2020 18:34
6.Довідка..pdf
22 липня 2020 18:34
46. довідка досвід.pdf
22 липня 2020 18:34
4.Довідка ст.17..pdf
22 липня 2020 18:33
43. Виписка з ЄДРПОУ..pdf
22 липня 2020 18:33
договор авто .pdf
22 липня 2020 18:33
акт склад..pdf
22 липня 2020 18:33
38.1 Довідки укрсиб.pdf
22 липня 2020 18:32
28. Опис документів..pdf
22 липня 2020 18:32
2.3.1. Виписка до 355.pdf
22 липня 2020 18:32
27. Статут.pdf
22 липня 2020 18:32
2. Досвід - договір355.pdf
22 липня 2020 18:32
Сан гиг фуджи.pdf
22 липня 2020 18:32
ISO 13485 - 2H.pdf
22 липня 2020 18:32
ISO 13485 - 2H - переклад.PDF
22 липня 2020 18:32
2H Інструкція дорослі.jpg
22 липня 2020 18:32
ДВ_8 - Фуджиян.pdf
22 липня 2020 18:32
Гигиена.pdf
22 липня 2020 18:32
ISO 13485 -Dashan.pdf
22 липня 2020 18:32
ISO 13485 -Dashan - перевод.PDF
22 липня 2020 18:32
сангиг Premium EVA.pdf
22 липня 2020 18:32
ДВ_3 - 2Н - підгузки..pdf
22 липня 2020 18:32
2.1.3 Видаткова 3 до 355.jpg

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:30
Довідка ДПС
30 вересня 2020 10:51
Довідка МВД
22 липня 2020 19:27
Електронний підпис
22 липня 2020 19:27
Електронний підпис
22 липня 2020 18:58
Електронний підпис
22 липня 2020 18:58
Електронний підпис
22 липня 2020 18:47
довідка ст. 17.pdf
22 липня 2020 18:47
довідка ст 236 ГК.pdf
22 липня 2020 18:46
Фото_Онтекс3.pdf
22 липня 2020 18:46
Фото_Онтекс2.pdf
22 липня 2020 18:46
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 18:46
Фото_ID Slip Plus.pdf
22 липня 2020 18:46
Наказ МОЗ_мед_вироби.pdf
22 липня 2020 18:46
Перевод Rothwell Dry Kids 2020.pdf
22 липня 2020 18:45
Буклет Драй Кидс (1).pdf
22 липня 2020 18:45
Статут_витяг_наказ.pdf
22 липня 2020 18:44
ОТП_довідка.pdf
22 липня 2020 18:44
ОТП довідка.pdf

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 19:48
Електронний підпис
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:21
прооспект підгузки.pdf
22 липня 2020 18:58
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА+.rar
22 липня 2020 18:58
41_1. Стаття 17 пункт 13 .pdf
22 липня 2020 18:58
40_1. Стаття 17 пункт 12 .pdf
22 липня 2020 18:58
11_1.2. досвід виписка.pdf
22 липня 2020 18:58
7_1.1 Проект.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.3.1. ОПИС_ 2 стр.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.3. Статут.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.2. Наказ №1.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.1.Паспорт сингай.pdf
22 липня 2020 18:58
45_1.4. 19743 Дельта Мед p7s.zip
22 липня 2020 18:58
39_1. Стаття 17 пункт 6 .pdf
22 липня 2020 18:58
35_1.1. Витяг ПДВ .pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.4. Виписка з ЄДР.pdf

Документи

22 вересня 2020 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 липня 2020 19:48
Електронний підпис
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:21
прооспект підгузки.pdf
22 липня 2020 18:58
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА+.rar
22 липня 2020 18:58
41_1. Стаття 17 пункт 13 .pdf
22 липня 2020 18:58
40_1. Стаття 17 пункт 12 .pdf
22 липня 2020 18:58
11_1.2. досвід виписка.pdf
22 липня 2020 18:58
7_1.1 Проект.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.3.1. ОПИС_ 2 стр.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.3. Статут.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.2. Наказ №1.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.1.Паспорт сингай.pdf
22 липня 2020 18:58
45_1.4. 19743 Дельта Мед p7s.zip
22 липня 2020 18:58
39_1. Стаття 17 пункт 6 .pdf
22 липня 2020 18:58
35_1.1. Витяг ПДВ .pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.4. Виписка з ЄДР.pdf

Документи

22 вересня 2020 12:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 липня 2020 19:41
Електронний підпис
22 липня 2020 19:38
фото чіколіно 5.pdf
22 липня 2020 19:38
фото чіколіно 3.pdf
22 липня 2020 19:37
фото товара ІД белт С.pdf
22 липня 2020 19:37
Фото буклета труси.pdf
22 липня 2020 19:37
Фото буклета Пантс.pdf
22 липня 2020 19:37
фото iD Pants XL 14 - back.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Тена Флекс ISO.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Тена Сліп ІSО.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Тена Пантс ISO.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ Драй Кидс.pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ iD Slip 2020 (2).pdf
22 липня 2020 19:36
ТХ iD Slip 2020.pdf
22 липня 2020 19:36
ТУ БКХІМ Чіколіно.pdf
22 липня 2020 19:36
Тех характеристики HH.pdf
22 липня 2020 19:35
СЕС 1 — копия.PDF
22 липня 2020 19:35
сертифікат якості HH.pdf
22 липня 2020 19:35
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 19:34
Сертифікат Олава (1).pdf
22 липня 2020 19:34
Сан гіг iD Belt підгузки.pdf
22 липня 2020 19:34
Протокол испытаний 5.PDF
22 липня 2020 19:34
Протокол №6 (1).pdf
22 липня 2020 19:34
Протокол №6.pdf
22 липня 2020 19:34
Протокол +3,4.PDF
22 липня 2020 19:34
Проспект підгузки (2).pdf
22 липня 2020 19:34
Проспект підгузки.pdf
22 липня 2020 19:34
Перевод Rothwell Dry Kids 2020.pdf
22 липня 2020 19:33
Інструкція підгузки.pdf
22 липня 2020 19:33
інструкція БКХІМ 2.pdf
22 липня 2020 19:33
інструкція ID Slip (2).pdf
22 липня 2020 19:32
інструкція ID Slip.pdf
22 липня 2020 19:32
інструкція ID Pants.pdf
22 липня 2020 19:32
інструкція ID Belt.pdf
22 липня 2020 19:32
дилерський лист Б-777.pdf
22 липня 2020 19:31
Декларація 3_додаток.pdf
22 липня 2020 19:31
Декларація 1 (2).pdf
22 липня 2020 19:31
Декларація 1.pdf
22 липня 2020 19:31
ГЛ Есіті підгузки.pdf
22 липня 2020 19:31
Висновок на ТУ бкхім.PDF
22 липня 2020 19:31
Буклет Флекс.pdf
22 липня 2020 17:17
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 17:17
проект договору.pdf
22 липня 2020 17:10
Протокол НР.7Z
22 липня 2020 17:10
Протокол НР.7z
22 липня 2020 17:10
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 липня 2020 17:10
Наказ Фролова Ю.М.7z
22 липня 2020 17:10
Лист для клієнтів.7z
22 липня 2020 17:10
Гарантія зміни 5312-20.7z
22 липня 2020 17:10
Гарантія 5312-20.7z
22 липня 2020 17:10
Витяг із Статуту.7z
22 липня 2020 17:10
Банківська ліцензія.7z
22 липня 2020 17:10
oledata.mso
22 липня 2020 17:01
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 17:01
Сертифікат Олава (1).pdf
22 липня 2020 17:01
Сертифікат ЕССІТІ (1).pdf
22 липня 2020 17:01
Наказ Кулішов О.О..pdf
22 липня 2020 17:01
ЛИСТ-ЗАЯВКА.pdf
22 липня 2020 17:01
довідка ч.1 та ч.2 ст 17.pdf
22 липня 2020 17:01
S1499201 Квитанція №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ

ТОВ ПАРКТОРГ

ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"

ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"

ТОВ "Б-777"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПАРКТОРГ 42 259 114,00
UAH з ПДВ
39 361 624,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" 39 373 337,09
UAH з ПДВ
39 373 337,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:30
Довідка ДПС
30 вересня 2020 10:51
Довідка МВД
22 липня 2020 19:27
Електронний підпис
22 липня 2020 19:27
Електронний підпис
22 липня 2020 18:58
Електронний підпис
22 липня 2020 18:58
Електронний підпис
22 липня 2020 18:47
довідка ст. 17.pdf
22 липня 2020 18:47
довідка ст 236 ГК.pdf
22 липня 2020 18:46
Фото_Онтекс3.pdf
22 липня 2020 18:46
Фото_Онтекс2.pdf
22 липня 2020 18:46
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 18:46
Фото_ID Slip Plus.pdf
22 липня 2020 18:46
Наказ МОЗ_мед_вироби.pdf
22 липня 2020 18:46
Перевод Rothwell Dry Kids 2020.pdf
22 липня 2020 18:45
Буклет Драй Кидс (1).pdf
22 липня 2020 18:45
Статут_витяг_наказ.pdf
22 липня 2020 18:44
ОТП_довідка.pdf
22 липня 2020 18:44
ОТП довідка.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 19:48
Електронний підпис
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:21
прооспект підгузки.pdf
22 липня 2020 18:58
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА+.rar
22 липня 2020 18:58
41_1. Стаття 17 пункт 13 .pdf
22 липня 2020 18:58
40_1. Стаття 17 пункт 12 .pdf
22 липня 2020 18:58
11_1.2. досвід виписка.pdf
22 липня 2020 18:58
7_1.1 Проект.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.3.1. ОПИС_ 2 стр.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.3. Статут.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.2. Наказ №1.pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.1.Паспорт сингай.pdf
22 липня 2020 18:58
45_1.4. 19743 Дельта Мед p7s.zip
22 липня 2020 18:58
39_1. Стаття 17 пункт 6 .pdf
22 липня 2020 18:58
35_1.1. Витяг ПДВ .pdf
22 липня 2020 18:58
1_1.4. Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПАРКТОРГ

ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПАРКТОРГ
#43052921
Переможець 39 361 624,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПАРКТОРГ
#43052921
39 361 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 11:17
Договір 70 додаткова угода 1 від 12.11.2020.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 11:15
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 11:41
Договір 70 від 05.11.2020.pdf укладений
05 листопада 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів (п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі") за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 352 953,72
UAH (в тому числі ПДВ 2 604 710,10 UAH)