Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає; 35817 Прокладки для нетримання
National Classification of Medical Devices 024:2019: 60709 - Draping incontinence liner; 35817 Incontinence pants liner
Очікувана вартість
36 399 487,60 UAH
UA-2020-06-01-008698-b 5e5bdc4b2153478ebcf348dd536baf5b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слизько Михайло Володимирович

380444040112 zak_dsp@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7
Контактна особа: Слизько Михайло Володимирович
380444040112
zak_dsp@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Social Policy of Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 37441694
Contact point: Slyz'ko Mykhaylo Volodymyrovych
380444040112
zak_dsp@kievcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 22:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 20:00
Очікувана вартість: 36 399 487,60 UAH з ПДВ
Publication date: 01 червня 2020 22:10
Enquiries until: 12 липня 2020 20:00
Complaints submission until: до 18 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 липня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 36 399 488 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:  Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Розгорнути Згорнути
Terms of payment of the contract (order of settlements):
The Customer is obliged to pay for the goods within 7 banking days from the date of signing by the parties of the act (acts) of acceptance and transfer of goods, and in terms of advance payment - in accordance with regulations (for Participants - residents). The Goods are paid by the Customer by transfer of funds within 7 banking days from the date of delivery, subject to a duly executed customs declaration, and in terms of advance payment - in accordance with applicable law (for Participants - non-residents). The Customer has the right to provide the Supplier with an advance in the amounts and in the manner prescribed by current legislation of Ukraine. The supplier uses the advance in the manner prescribed by current legislation of Ukraine on the use of budget funds. In case of delay in budget financing, the payment for the delivered goods is made within seven banking days from the date of receipt by the Customer of the budget purpose to finance the purchase to its registration account.
Language in which tender proposals should be prepared: Tender proposals prepared by Resident Participants in Ukraine are taught in Ukrainian.
Tender proposals prepared by non-resident Bidders of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian.
Documents whose text is presented in a foreign language with its simultaneous presentation in Ukrainian and other printed sources of literary information, such as booklets, passports for equipment, instructions for operation of equipment, etc., are not translated.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

14 липня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 18:02
Тендерна документація.docx
14 липня 2020 18:02
Перелік змін до тендерної документації.docx
01 липня 2020 18:25
Перелік змін до тендерної документації.docx
01 липня 2020 18:25
Проект договору.docx
01 липня 2020 18:24
Тендерна документація.docx
24 червня 2020 17:14
Перелік змін до тендерної документації .docx
24 червня 2020 17:13
Тендерна документація.docx
01 червня 2020 22:10
Тендерна документація.docx
01 червня 2020 22:10
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики пелюшок
Дата подання: 09 червня 2020 12:27
Дата відповіді: 12 червня 2020 11:52
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення стосовно якісних характеристик пелюшок- що мається на увазі під поглинаючою серцевиною двух або трьохшаровою, усі пелюшки що є на ринку України мають один поглинаючий шар. Просимо правильно вказати технічні вимоги до пелюшок
Відповідь: Доброго дня. Наразі тендерним комітетом проводиться робота щодо доопрацювання технічних вимог до предмета закупівлі за результатами якої до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо маркування упаковки
Дата подання: 19 червня 2020 16:19
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:53
Доброго дня. Якщо учасник купує товар за кордоном самостійно, і цей товар не виготовлений заздалегідь для нашої країни, відповідно на упаковці немає нанесеної заводської інформації про те, де виготовлений, ким, і т.д. Взамін на це, в Україні самостійно наклеєний стікер на упаковці (пачці пеленок/підгузників) з цією інформацією. Чи не стане це причиною для дискваліфікації? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом розглянуто вищезазначене питання та внесено відповідні зміни в тендерну документацію
Тендерні вимоги
Дата подання: 04 липня 2020 12:51
Дата відповіді: 08 липня 2020 18:03
Згідно вимог тендерної документації, а саме п.8 Додатку 2 потрібно було надати «8. Копія декларації виробника на товар, завірена підписом та печаткою виробника.» Але звертаємо Вашу увагу, що виробник продукції не повинен готувати Декларацію на товар. Згідно українського законодавства Декларацію про відповідність повинен готувати уповноважений представник виробника, тобто суб’єкт господарської діяльності, який реалізує товар на території України. Згідно вимог тендерної документації, а саме п.8 Додатку 2 потрібно було надати «9. Декларація постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.» Але інформація про надання Декларації про відповідність вже було вказано у п.3 Додатку 2 тендерної документації. Тому ми вимагаємо видалити пункти 8 та 9 з тендерної документації у зв’язку з їх недоцільністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
«8. Копія декларації виробника на товар, завірена підписом та печаткою виробника.
9. Декларація постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного»
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Підгузки та пелюшки як вироби класу I підлягають декларуванню згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753.
Таким чином, декларацію може складати не лише представник виробника, а й сам виробник. Вимоги п.8 та 9 Додатку 2 до тендерної документації не є дискримінаційними, узгоджуються із нормами чинного законодавства та учасники їх можуть виконати. Відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації та виключення п.8 та 9 Додатку 2 до тендерної документації.
Питання щодо декларації постачальника
Дата подання: 04 липня 2020 12:52
Дата відповіді: 08 липня 2020 18:00
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.» Питання: Враховуючи, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік медичних виробів» та Наказу МОЗ України від 01.02.2012 р. «Національний перелік основних лікарських засобів і виробів медичного призначення» підгузки та пелюшки не входять до переліку виробів медичного призначення, а тому є неможливим підтвердження відповідності, шляхом звернення до відповідного органу оцінки відповідності, чи має бути складена декларація постачальника самим учасником, з дотриманням вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підгузки та пелюшки як вироби класу I підлягають декларуванню згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753. Тому замовником встановлена вимога п. 8 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання Декларації постачальника про відповідність, складеної відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Особливості процедури та суб’єктів декларування визначає Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753. Декларація постачальника про відповідність обов’язково повинна відповідати ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність». Декларація повинна бути складеною саме постачальником товару, що є предметом закупівлі.
Питання щодо декларації про відповідність та/або Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів
Дата подання: 04 липня 2020 12:53
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:59
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: копію декларації про відповідність та/або Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів або надати гарантійний лист, що Учасник зобов’язується надати відповідні документи (декларації відповідності та/або сертифікат відповідності) при постачанні.» Питання: враховуючи, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік медичних виробів» та Наказу МОЗ України від 01.02.2012 р. «Національний перелік основних лікарських засобів і виробів медичного призначення» підгузки та пелюшки не входять до переліку виробів медичного призначення, чи буде підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції неподання учасником декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підгузки та пелюшки як вироби класу I підлягають декларуванню згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753. Тому замовником встановлена вимога надання декларації про відповідність та/або Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів або гарантійного листа, що Учасник зобов’язується надати відповідні документи при постачанні. Особливості процедури та суб’єктів декларування визначає Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753.
Питання по зразкам документів виробника на товар
Дата подання: 04 липня 2020 12:54
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:04
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: скановані зразки документів виробника на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Питання: чи вимагається в даному випадку дотримання певної визначеної форми складання зразків документів виробника на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання або форма таких документів самостійно визначається виробником? Які відомості повинні міститись в складання зразків документів виробника на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання? Чи можуть такі документи подаватися, викладеними англійською мовою, разом з завіреним перекладом українською мовою, у випадку, якщо учасник не є виробником товару, а виробник є іноземною юридичною особою-нерезидентом України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форма та порядок складання, зміст зразків документів на товар, що підтверджують їх якість та походження, визначається та регламентується виробником товару. Такі документи можуть подаватися викладеними англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою у випадку, якщо виробник є нерезидентом України.
Питання по представнику виробника
Дата подання: 04 липня 2020 12:55
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:04
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: « Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника». Питання: учасник, який не є виробником, має безпосередні зв’язки не з виробником товару (іноземною юридичною особою-нерезидентом України), а з юридичною особою – ТОВ, яке зареєстровано та діє за законодавством України, та призначене дистриб'ютором виробника і має дозвіл на дистрибуцію, поставку та продаж товару на території України. Чи достатньо буде учаснику для виконання наведених вимог тендерної документації надати документ, що підтверджує його зв’язки з дистриб’ютором виробника – українською мовою, в сукупності з документом щодо підтвердження повноважень такого дистриб’ютора на дистрибуцію, поставку та продаж товару на території України – англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник не є виробником продукції, він може надати на виконання вимоги замовника скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником, зокрема документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Тому учасник може надати документ виробника щодо повноважень дистриб’ютора на дистрибуцію, поставку та продаж товару на території України та в сукупності документ, що підтверджує зв’язки учасника з дистриб’ютором, однак останній повинен бути підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником, та бути дійсним на весь термін постачання продукції, обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в такому документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Питання щодо сертифікату системи управління якістю
Дата подання: 04 липня 2020 12:56
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:03
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: сертифікати системи управління якістю ISO 9001 та/або ISO 13485 виданих виробнику запропонованого товару.» Крім того, тендерна документація містить вимогу наступного змісту: « Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.» Питання: у випадку коли учасник є постачальником, але не виробником продукції, а виробник є іноземною юридичною особою – нерезидентом України, чи достатньо буде такому учаснику подати сертифікати системи управління якістю та іншу документацію на підтвердження характеристик товару, а також інших вимог Замовника, складені англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою? Ким має бути завірений такий переклад?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде достатнім подати сертифікати системи управління якістю та іншу документацію на підтвердження характеристик товару, а також інших вимог замовника, складені англійською мовою разом з завіреним перекладом українською мовою. Окремих вимог до порядку завірення такого перекладу не встановлено. Переклад повинен бути автентичним. Невідповідність україномовного перекладу іншомовному може бути розцінена замовником як зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, та може стати підставою для відхилення.
Питання щодо документу виданого Центральним депозитарієм або депозитарною установою
Дата подання: 04 липня 2020 12:56
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:03
Тендерна документація містить вимогу наступного змісту: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з документом виданим Центральним депозитарієм або депозитарною установою (у формі інформаційної довідки, або у формі виписки чи довідки з рахунку в цінних паперах), який містить інформацію про акціонерів, які володіють більш ніж 25% акцій учасника.» Питання: чи розповсюджується дана вимога на учасника, який не є акціонерним товариством, натомість є товариством з обмеженою відповідальністю? Чи потрібно/достатньо буде учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю на виконання вказаної вимоги подати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням причин ненадання документу виданого Центральним депозитарієм або депозитарною установою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України (країни-реєстрації учасника нерезидента) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців (учасників-нерезидентів) не подаються останніми. При цьому, такий учасник надає у складі тендерної пропозиції лист із зазначенням причин неподання документів.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-01-008698-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД", Код ЄДРПОУ:42681690
Дата подання: 21 серпня 2020 12:55
Скарга, щодо дискваліфікації
СКАРГА Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-01-008698-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дельта Мед» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері в 1 лоті та згідно Тендерної Документації (надалі – Документація) подало тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). Предметом закупівлі було - Лот 1 - ДК 021:2015: 33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення (НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає), що зазначено у оголошенні та Документації. Відповідно до Протоколу прекваліфікації, сформованого 19.08.2020, тендерну пропозицію ТОВ «Дельта Мед» було відхиллено з наступних причин: 1. Щодо зображення підписів та печатки на документах від виробника товару 2. Щодо фотографічного зображення упаковки товару 3. Щодо коду економічної діяльності (КВЕД 46.46) . ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дельта Мед", зазначене у Протоколі прекваліфікації, сформованого 19.08.2020 та всі наступні рішення, включаючи рішення про допущення до аукціону ТОВ ПАРКТОРГ зазначене у Протоколі прекваліфікації, сформованого 19.08.2020.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 20:51
рішення від 26.08.2020 № 16034 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 20:51
інформація про перенесення розгляду скарги № 13967.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 10:09
рішення від 16.09.2020 № 17433.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.09.2020 № № 17433-р/пк-пз, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕЛЬТА МЕД" та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРТОРГ"
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 16:17

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1. НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 32 050 450,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 160 252,25 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 961513.52 UAH


Title: Lot №1. National Classification of Medical Devices 024:2019: 60709 - Draping incontinence liner
Current status: Complete
Estimated total value: 32 050 450,60 UAH including VAT
Minimal lowering step: 160 252,25 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 28 вересня 2020 11:51
Auction planned date: 28 вересня 2020 11:51
Закінчення: 28 вересня 2020 12:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2621168 шт
НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 грудня 2020

National Classification of Medical Devices 024:2019: 60709 - Draping incontinence liner
CPV: 33770000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник зобов’язаний оплатити товар протягом 7 банківських днів з моменту підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі товару, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – резидентів). Товар оплачується Замовником шляхом переказу коштів протягом 7 банківських днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації, а в частині сплати авансу – згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства (для Учасників – нерезидентів). Замовник має право надати Постачальнику аванс в обсягах та порядку, передбаченому чинним законодавством України. Постачальник використовує аванс у порядку, передбаченому чинним законодавством України з питань використання бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-06-01-008698-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД", Код ЄДРПОУ:42681690
Дата подання: 21 серпня 2020 12:55
Скарга, щодо дискваліфікації
СКАРГА Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі - Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-01-008698-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дельта Мед» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері в 1 лоті та згідно Тендерної Документації (надалі – Документація) подало тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). Предметом закупівлі було - Лот 1 - ДК 021:2015: 33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення (НК 024:2019: 60709 - Пелюшка вбирає), що зазначено у оголошенні та Документації. Відповідно до Протоколу прекваліфікації, сформованого 19.08.2020, тендерну пропозицію ТОВ «Дельта Мед» було відхиллено з наступних причин: 1. Щодо зображення підписів та печатки на документах від виробника товару 2. Щодо фотографічного зображення упаковки товару 3. Щодо коду економічної діяльності (КВЕД 46.46) . ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дельта Мед", зазначене у Протоколі прекваліфікації, сформованого 19.08.2020 та всі наступні рішення, включаючи рішення про допущення до аукціону ТОВ ПАРКТОРГ зазначене у Протоколі прекваліфікації, сформованого 19.08.2020.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 20:51
рішення від 26.08.2020 № 16034 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 20:51
інформація про перенесення розгляду скарги № 13967.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 10:09
рішення від 16.09.2020 № 17433.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.09.2020 № № 17433-р/пк-пз, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕЛЬТА МЕД" та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРТОРГ"
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 16:17

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-06-01-008698-b5e5bdc4b2153478ebcf348dd536baf5b
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Місцезнаходження: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Б-777" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЛУМІ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПАРКТОРГ Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПАРКТОРГ Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
22 липня 2020 14:57
Електронний підпис
22 липня 2020 14:57
Електронний підпис
22 липня 2020 13:50
Електронний підпис
22 липня 2020 13:50
Електронний підпис
22 липня 2020 12:33
Електронний підпис
22 липня 2020 12:33
Електронний підпис
22 липня 2020 12:31
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 11:51
Фото буклета Бед.pdf
22 липня 2020 11:51
ТХ Тена Бед.pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 11:51
інструкція пелюшки.pdf
22 липня 2020 11:51
Протокол НР.7Z
22 липня 2020 11:51
Протокол НР.7z
22 липня 2020 11:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 липня 2020 11:51
Наказ Фролова Ю.М.7z
22 липня 2020 11:51
Лист для клієнтів.7z
22 липня 2020 11:51
Гарантія зміни 5313-20.7z
22 липня 2020 11:51
Гарантія 5313-20.7z
22 липня 2020 11:51
Витяг із Статуту.7z
22 липня 2020 11:51
Банківська ліцензія.7z
22 липня 2020 11:51
oledata.mso
22 липня 2020 11:51
проект договору лот 1.pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат Олава (1).pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат ЕССІТІ (1).pdf
22 липня 2020 11:51
Наказ Кулішов О.О..pdf
22 липня 2020 11:51
ЛИСТ-ЗАЯВКА.pdf
22 липня 2020 11:51
довідка ч.1 та ч.2 ст 17.pdf
22 липня 2020 11:51
S1499201 Квитанція №2.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БЛУМІ" #39215751

№ рішення у справі

60/28-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 18:59
Електронний підпис
22 липня 2020 17:40
27. фото товару.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
27. фото товару.pdf
22 липня 2020 17:40
55.Ф1. Баланс 1кв 2020.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
55.Ф1. Баланс 1кв 2020.pdf
22 липня 2020 17:40
55.квитанция 1 кв 2020.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
55.квитанция 1 кв 2020.pdf
22 липня 2020 17:40
55.Баланс Блуми 2019.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
55.Баланс Блуми 2019.pdf
22 липня 2020 17:40
41.Лист-згода.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
41.Лист-згода.pdf
22 липня 2020 17:40
38.Договор.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
38.Договор.pdf
22 липня 2020 17:40
34.Опис до Статуту.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
34.Опис до Статуту.pdf
22 липня 2020 17:40
33. Статут.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
33. Статут.pdf
22 липня 2020 17:40
31.Витяг.rtf.p7s
22 липня 2020 17:40
31.Витяг.rtf
22 липня 2020 17:40
29. Витяг ПДВ.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
29. Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 17:40
28. Лист-заявка.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
28. Лист-заявка.pdf
22 липня 2020 17:40
25. ISO виробника.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
25. ISO виробника.pdf
22 липня 2020 17:40
13.Угода з виробником.pdf
22 липня 2020 17:40
9.Гарантійний лист.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
9.Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 17:40
5-6 Протокол-наказ.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
5-6 Протокол-наказ.pdf
22 липня 2020 17:40
4.Зведена 17 стаття.pdf.p7s
22 липня 2020 17:40
4.Зведена 17 стаття.pdf

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 19:36
Електронний підпис
22 липня 2020 19:20
каталог пеленки.pdf
22 липня 2020 18:50
Електронний підпис
22 липня 2020 18:19
28. Опис документів..pdf
22 липня 2020 18:19
43. Виписка з ЄДРПОУ..pdf
22 липня 2020 18:19
27. Статут.pdf
22 липня 2020 18:18
26. Гарантійний лист..pdf
22 липня 2020 18:18
38.1 Довідки укрсиб.pdf
22 липня 2020 18:18
24.Фін звіт за 2019.pdf
22 липня 2020 18:18
23.Протокол від 14.07.20..pdf
22 липня 2020 18:17
досвід - договір .pdf
22 липня 2020 18:17
досвід - виписка..pdf
22 липня 2020 18:17
досвід - видаткова.pdf
22 липня 2020 18:17
досвід - видаткова .pdf
22 липня 2020 18:17
каталог..pdf
22 липня 2020 18:17
ДВ_8 - Фуджиян.pdf
22 липня 2020 18:17
Гигиена фуджи.pdf
22 липня 2020 18:17
ISO 13485 -Dashan.pdf
22 липня 2020 18:17
ISO 13485 -Dashan - перевод.PDF
22 липня 2020 18:16
договор авто .pdf
22 липня 2020 18:16
7.Рішення учасника.pdf
22 липня 2020 18:16
договір оренди склад.pdf
22 липня 2020 18:16
6.Довідка..pdf
22 липня 2020 18:16
акт склад..pdf
22 липня 2020 18:16
4.Довідка ст.17..pdf

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 19:28
Електронний підпис
22 липня 2020 19:28
Електронний підпис
22 липня 2020 19:18
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 19:15
довідка ст. 17.pdf
22 липня 2020 19:15
довідка ст 236 ГК.pdf
22 липня 2020 19:15
ТХ Тена Бед.pdf
22 липня 2020 19:15
Проспект Бед_пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:15
інструкція пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:13
Фото_пеленки-сжатый.pdf
22 липня 2020 19:12
Фото пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:12
ОТП_довідка.pdf
22 липня 2020 19:12
ОТП довідка.pdf
22 липня 2020 19:11
Статут_витяг_наказ.pdf

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 12:07
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:04
ТП Дельта.pdf
06 жовтня 2020 12:04
Ст. 17 Дельта.pdf
05 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:16
Довідка Дельта ДПС.pdf
05 жовтня 2020 18:16
Dovidka_20260594350050889062.pdf
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:18
прооспект пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:12
Технічна частина.rar
22 липня 2020 19:12
41. Стаття 17 пункт 13 .pdf
22 липня 2020 19:12
40. Стаття 17 пункт 12 .pdf
22 липня 2020 19:12
39. Стаття 17 пункт 6 .pdf
22 липня 2020 19:12
9.1.2. авто тех паспорт .pdf
22 липня 2020 19:12
7.1 Проект.pdf
22 липня 2020 19:12
1.6. Витяг ПДВ .pdf
22 липня 2020 19:12
1.5. Рішення (1).pdf
22 липня 2020 19:12
1.4. Виписка з ЄДР.pdf
22 липня 2020 19:12
1.3.1. ОПИС_ 2 стр.pdf
22 липня 2020 19:12
1.3. Статут.pdf
22 липня 2020 19:12
1.2. Наказ №1.pdf
22 липня 2020 19:12
1.1.Паспорт сингай.pdf
22 липня 2020 19:12
42. Стаття 17 частина 2 .pdf
22 липня 2020 19:12
11.2. досвід виписка.pdf

Документи

22 вересня 2020 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 жовтня 2020 12:07
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:04
ТП Дельта.pdf
06 жовтня 2020 12:04
Ст. 17 Дельта.pdf
05 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:16
Довідка Дельта ДПС.pdf
05 жовтня 2020 18:16
Dovidka_20260594350050889062.pdf
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:18
прооспект пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:12
Технічна частина.rar
22 липня 2020 19:12
41. Стаття 17 пункт 13 .pdf
22 липня 2020 19:12
40. Стаття 17 пункт 12 .pdf
22 липня 2020 19:12
39. Стаття 17 пункт 6 .pdf
22 липня 2020 19:12
9.1.2. авто тех паспорт .pdf
22 липня 2020 19:12
7.1 Проект.pdf
22 липня 2020 19:12
1.6. Витяг ПДВ .pdf
22 липня 2020 19:12
1.5. Рішення (1).pdf
22 липня 2020 19:12
1.4. Виписка з ЄДР.pdf
22 липня 2020 19:12
1.3.1. ОПИС_ 2 стр.pdf
22 липня 2020 19:12
1.3. Статут.pdf
22 липня 2020 19:12
1.2. Наказ №1.pdf
22 липня 2020 19:12
1.1.Паспорт сингай.pdf
22 липня 2020 19:12
42. Стаття 17 частина 2 .pdf
22 липня 2020 19:12
11.2. досвід виписка.pdf

Документи

22 вересня 2020 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 липня 2020 19:28
Електронний підпис
22 липня 2020 19:28
Електронний підпис
22 липня 2020 19:18
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 19:15
довідка ст. 17.pdf
22 липня 2020 19:15
довідка ст 236 ГК.pdf
22 липня 2020 19:15
ТХ Тена Бед.pdf
22 липня 2020 19:15
Проспект Бед_пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:15
інструкція пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:13
Фото_пеленки-сжатый.pdf
22 липня 2020 19:12
Фото пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:12
ОТП_довідка.pdf
22 липня 2020 19:12
ОТП довідка.pdf
22 липня 2020 19:11
Статут_витяг_наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

ТОВ "БЛУМІ"

ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ

ТОВ ПАРКТОРГ

ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"

ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"

ТОВ ПАРКТОРГ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б-777" 32 044 135,25
UAH з ПДВ
30 288 018,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" 30 357 679,41
UAH з ПДВ
30 128 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
22 липня 2020 14:57
Електронний підпис
22 липня 2020 14:57
Електронний підпис
22 липня 2020 13:50
Електронний підпис
22 липня 2020 13:50
Електронний підпис
22 липня 2020 12:33
Електронний підпис
22 липня 2020 12:33
Електронний підпис
22 липня 2020 12:31
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 11:51
Фото буклета Бед.pdf
22 липня 2020 11:51
ТХ Тена Бед.pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 11:51
інструкція пелюшки.pdf
22 липня 2020 11:51
Протокол НР.7Z
22 липня 2020 11:51
Протокол НР.7z
22 липня 2020 11:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 липня 2020 11:51
Наказ Фролова Ю.М.7z
22 липня 2020 11:51
Лист для клієнтів.7z
22 липня 2020 11:51
Гарантія зміни 5313-20.7z
22 липня 2020 11:51
Гарантія 5313-20.7z
22 липня 2020 11:51
Витяг із Статуту.7z
22 липня 2020 11:51
Банківська ліцензія.7z
22 липня 2020 11:51
oledata.mso
22 липня 2020 11:51
проект договору лот 1.pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат якості 2020.pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат Олава (1).pdf
22 липня 2020 11:51
Сертифікат ЕССІТІ (1).pdf
22 липня 2020 11:51
Наказ Кулішов О.О..pdf
22 липня 2020 11:51
ЛИСТ-ЗАЯВКА.pdf
22 липня 2020 11:51
довідка ч.1 та ч.2 ст 17.pdf
22 липня 2020 11:51
S1499201 Квитанція №2.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 12:07
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:04
ТП Дельта.pdf
06 жовтня 2020 12:04
Ст. 17 Дельта.pdf
05 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:16
Довідка Дельта ДПС.pdf
05 жовтня 2020 18:16
Dovidka_20260594350050889062.pdf
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:47
Електронний підпис
22 липня 2020 19:18
прооспект пелюшки.pdf
22 липня 2020 19:12
Технічна частина.rar
22 липня 2020 19:12
41. Стаття 17 пункт 13 .pdf
22 липня 2020 19:12
40. Стаття 17 пункт 12 .pdf
22 липня 2020 19:12
39. Стаття 17 пункт 6 .pdf
22 липня 2020 19:12
9.1.2. авто тех паспорт .pdf
22 липня 2020 19:12
7.1 Проект.pdf
22 липня 2020 19:12
1.6. Витяг ПДВ .pdf
22 липня 2020 19:12
1.5. Рішення (1).pdf
22 липня 2020 19:12
1.4. Виписка з ЄДР.pdf
22 липня 2020 19:12
1.3.1. ОПИС_ 2 стр.pdf
22 липня 2020 19:12
1.3. Статут.pdf
22 липня 2020 19:12
1.2. Наказ №1.pdf
22 липня 2020 19:12
1.1.Паспорт сингай.pdf
22 липня 2020 19:12
42. Стаття 17 частина 2 .pdf
22 липня 2020 19:12
11.2. досвід виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"
#42681690
Переможець 30 128 018,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"
#42681690
30 128 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 11:16
Договір 67 додаткова угода 1 від 12.11.2020.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 11:15
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 15:30
Договір 67 від 16.10.2020.pdf укладений
16 жовтня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів (п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі") за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 116 661,89
UAH (в тому числі ПДВ 1 970 248,91 UAH)