Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998390 |
Місцезнаходження: | 57130, Україна , Миколаївська обл., с. Надбузьке, вул. Веселинівська, буд. 4 |
Контактна особа: |
Вікторія Рог +380512538081 obl_otd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 20:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 224 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 123,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6738 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 20:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 20:07 |
Перелік змін.doc | |
12 червня 2020 20:07 |
тендерна документація нова редакція.doc | |
01 червня 2020 20:11 |
Проект договору.doc |
12 червня 2020 20:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 червня 2020 20:07 |
Перелік змін.doc
|
||||||
12 червня 2020 20:07 |
тендерна документація нова редакція.doc
|
||||||
01 червня 2020 20:11 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
Таким чином, тендерна документація розробляється Замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону.
Відповідно до положень пункту 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно з законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Щодо вимоги пп.2 п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», замовник вимагає: 2. Автомобільного транспорту із зазначенням приналежності, яким у разі перемоги Учасника в торгах, буде здійснюватись постачання Товару, який є предметом закупівлі (вказати марку автотранспорту, державний номер та на яких умовах використовується).
Якщо автомобільний транспорт орендований, надати:
- нотаріально завірений договір оренди;
- акт прийому-передачі.
Якщо автомобільний транспорт власний:
- копію технічного паспорту
Вимога щодо надання нотаріально завіреного договору оренди автотранспорту на Наш погляд ні є дискримінуючою, так як участь у торгах беруть Учасники з різними формами власності. Також Учасник може досконально вивчити тендерну документацію, та підготувати свою тендерну пропозицію згідно вимог вказаних у тендерній документації замовника.
По другому запитанню учасника, стосовно вимог до Тендерної документації в частині визначення формату завантажених файлів, виступів голова тендерного комітету Микола Шереметьєв, який запропонував надати наступну відповідь, а саме: КНП «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» МОР, створено на базі бюджетної установи, де завжди було не достатнє фінансування. Комп'ютерна техніка стара и для Запобігання подалі проблем з отриманням і відкриттям файлів документів, прописали файли з розширенням «pdf», так як його підтримує практично вся техніка.
Тому данні вимоги встановлені для можливості отримати пропозиції від доброякісних та відповідальних учасників, які віднесуться із розумінням до проблем медичного центру у якому знаходяться пацієнти хворі на туберкульоз, та які потребують підсилене харчування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000006 ● e32511c8e3c24f91a6c36dcb42afafd6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2020 № 174
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-01-008569-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 01 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-18 12:12:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (сир твердий, не менше 50% жирності, сир кисломолочний не менше 9% жирності)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних документів.
Пропонуємо надати протокол засідання тендерного комітету, яким прийнято рішення про надання роз’яснень на звернення за роз’ясненням до процедури закупівлі UA-2020-06-01-008569-b, оприлюднене в електронній системі закупівель.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту в електронній системі закупівель. При цьому документи можуть супроводжуватись поясненнями Замовника.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-22 14:45:15
відповідь
надаємо протокол
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-22 14:43:12
пояснення
надаємо протокол
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
на вимогу процедура закупівлі відмінена
2020-06-24 15:22:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (несвоєчасне надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (несвоєчасне надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2020-07-09 10:31:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" |
197 460,00
UAH з ПДВ
|
179 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" |
200 720,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" #05409745 |
Очікує рішення |
179 999,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 16:00
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 15:25 |
Кінець періоду оскарження: | 05 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 05 липня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
24 червня 2020 15:25
|
Електронний підпис |
24 червня 2020 15:24
|
сир.pdf |