сир твердий, не менше 50% жирності; сир кисломолочний не менше 9% жирності
Очікувана вартість
224 600,00 UAH
UA-2020-06-01-008569-b 4382fe2ce38049b1959c1b7fe3d04f80
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998390
Місцезнаходження: 57130, Україна , Миколаївська обл., с. Надбузьке, вул. Веселинівська, буд. 4
Контактна особа: Вікторія Рог
+380512538081
obl_otd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:39
Очікувана вартість: 224 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 738,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 123,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 кілограми
сир твердий, не менше 50% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57130, Україна, Миколаївська область, сел. Надбузьке, Веселинівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
3000 кілограми
сир кисломолочний не менше 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57130, Україна, Миколаївська область, сел. Надбузьке, Веселинівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної закупівлі.
Дата подання: 04 червня 2020 14:12
Дата відповіді: 12 червня 2020 20:09
Шановний Замовнику, на якій законодавчій підставі Ви, як Замовник, вимагаєте від учасників надання у складі тендерної документації у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені ст.17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у випадку використання орендованого автомобільного транспорту надати «Нотаріально завірений договір оренди». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 799 Цивільного кодексу України Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Тобто законодавець чітко визначив форму договору оренди транспортного засобу та встановив, що зазначений договір укладається в письмовій формі. Вимога, щодо нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу встановлена лише у випадку, якщо однією із сторін договору є фізична особа. У випадку ж якщо сторонами договору є юридичні особи, договір оренди транспортного засобу не підлягає нотаріальному посвідченню та вважається укладеним з моменту вчинення його у формі визначеній законом, тобто у простій письмовій формі. Як випливає з зазначеного законодавством не вимагається нотаріального посвідчення договору оренди транспортних засобів, у випадку укладання такого договору юридичними особами. Вказана обставина є дискримінуючою, оскільки позбавляє права на участь у процедурі закупівель юридичних осіб, які мають орендований транспортний засіб відповідно до договору оренди укладеного з іншою юридичною особою. Також дискримінуючою є вимога розміщена в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де вимагається від учасників всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажувати в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних до машинозчитування (файли з розширенням «pdf») Звертаємо Вашу увагу, що формат «pdf» є не єдиним форматом файлів для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді, а отже задля недопущення дискримінації учасників за можливим форматом завантажених файлів, вважаємо за необхідне розширити перелік форматів для завантаження тендерної пропозиції учасників та внести відповідні зміни до Тендерної документації в частині визначення формату завантажених файлів. Вважаємо, що ввівши в тендерну документацію вищезазначені вимоги Замовник обмежує коло потенційних учасників, оскільки встановлює обмежуючий критерій, який не є обов’язковим для всіх учасників, тим самими порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Звертаємо увагу, що вказані дії порушують Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких зокрема запобігання корупційним діям і зловживанням, добросовісна конкуренція серед учасників та Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зважаючи на викладене вище, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних вимог у встановленому Законом порядку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 31частини першої статті 1 Закону).
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
Таким чином, тендерна документація розробляється Замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону.
Відповідно до положень пункту 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно з законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Щодо вимоги пп.2 п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», замовник вимагає: 2. Автомобільного транспорту із зазначенням приналежності, яким у разі перемоги Учасника в торгах, буде здійснюватись постачання Товару, який є предметом закупівлі (вказати марку автотранспорту, державний номер та на яких умовах використовується).
Якщо автомобільний транспорт орендований, надати:
- нотаріально завірений договір оренди;
- акт прийому-передачі.
Якщо автомобільний транспорт власний:
- копію технічного паспорту
Вимога щодо надання нотаріально завіреного договору оренди автотранспорту на Наш погляд ні є дискримінуючою, так як участь у торгах беруть Учасники з різними формами власності. Також Учасник може досконально вивчити тендерну документацію, та підготувати свою тендерну пропозицію згідно вимог вказаних у тендерній документації замовника.
По другому запитанню учасника, стосовно вимог до Тендерної документації в частині визначення формату завантажених файлів, виступів голова тендерного комітету Микола Шереметьєв, який запропонував надати наступну відповідь, а саме: КНП «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» МОР, створено на базі бюджетної установи, де завжди було не достатнє фінансування. Комп'ютерна техніка стара и для Запобігання подалі проблем з отриманням і відкриттям файлів документів, прописали файли з розширенням «pdf», так як його підтримує практично вся техніка.

Тому данні вимоги встановлені для можливості отримати пропозиції від доброякісних та відповідальних учасників, які віднесуться із розумінням до проблем медичного центру у якому знаходяться пацієнти хворі на туберкульоз, та які потребують підсилене харчування.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000006 ● e32511c8e3c24f91a6c36dcb42afafd6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-17 15:23:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.06.2020 № 174

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-01-008569-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 01 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-18 12:12:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (сир твердий, не менше 50% жирності, сир кисломолочний не менше 9% жирності)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних документів.
Пропонуємо надати протокол засідання тендерного комітету, яким прийнято рішення про надання роз’яснень на звернення за роз’ясненням до процедури закупівлі UA-2020-06-01-008569-b, оприлюднене в електронній системі закупівель.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту в електронній системі закупівель. При цьому документи можуть супроводжуватись поясненнями Замовника.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-22 14:45:15

відповідь

надаємо протокол

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-22 14:43:12

пояснення

надаємо протокол

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

на вимогу процедура закупівлі відмінена

2020-06-24 15:22:07

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 01998390, Україна, с. Надбузьке, вул. Веселинівська, буд. 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: сир кисломолочний не менше 9% жирності, 224600UAH, 15540000-5, ДК021, 3000, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: 4382fe2ce38049b1959c1b7fe3d04f80, 2020-06-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; нова редакція тендерної документації, затверджена рішенням тендерного комітету від 01.06.2020 № 131/2 (далі – тендерна документація); реєстр тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 11.06.2020 № 131/1; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 22.06.2020. Замовник на порушення вимог частини першої статті 24 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення про надання роз’яснення щодо тендерної документації не надав відповідь на нього. Зокрема, звернення про надання роз’яснення оприлюднено в електронній системі закупівель 04 червня 2020 року, рішення про надання роз’яснень згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 11.06.2020 № 131/1 прийняте Замовником 11 червня 2020 року, тобто, на четвертий робочий день, та оприлюднено в електронній системі закупівель наступного дня. Крім того, на порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив вид, строк дії, умови надання та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно до частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (несвоєчасне надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" 197 460,00
UAH з ПДВ
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" 200 720,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 13:54
sign.p7s
18 червня 2020 13:52
Підтвердження якості.rar
18 червня 2020 13:52
Підтвердження досвіду.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ"
#05409745
Очікує рішення 179 999,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:00

Документи

22 червня 2020 16:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 червня 2020 15:25
Кінець періоду оскарження: 05 липня 2020 00:00
Дата відміни: 05 липня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
24 червня 2020 15:25
Електронний цифровий підпис
24 червня 2020 15:24
сир.pdf

Актуальні тендери

До пошуку