Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Інгулецькій від вул. Центральної до буд. № 68 в смт. Петрове Петрівського району Кіровоградської області. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 71520000-9 – «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
161 168,00 UAH
UA-2020-06-01-008513-b 1863d4191649472c90ef30377fbb5525
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любченко Жанна Юріївна

+380523797260 Sel.Rada.Petrovo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Петрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04364199
Місцезнаходження: 28300, Україна , Кіровоградська обл., смт Петрове, вул. Святкова, буд. 7
Контактна особа: Любченко Жанна Юріївна
+380523797260
Sel.Rada.Petrovo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 08:00
Очікувана вартість: 161 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 805,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Інгулецькій від вул. Центральної до буд. № 68 в смт. Петрове Петрівського району Кіровоградської області. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 71520000-9 – «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28300, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, смт. Петрове, проїзна частина по вулиці Інгулецькій від вул. Центральної до буд. № 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання виконавцю підрядних робіт по Об’єкту (далі – підрядник) актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3, та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 19:34
Оголошення технічний нагляд кап.рем.дороги Інгулецька.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо цілодобового знаходження
Дата подання: 02 червня 2020 15:59
Дата відповіді: 02 червня 2020 17:37
В Оголошенні передбачено надання гарантійнийного листа про цілодобове знаходження на об’єкті під час виконання робіт по Капітальному ремонту проїзної частини по вулиці Інгулецькій від вул. Центральної до буд. № 68 в смт. Петрове Петрівського району Кіровоградської області. Просимо надати законодавче розяснення щодо необхідності та мети цілодобового знаходження на об’єкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що з 19.04.2020 року набрала чинності нова редакція Закон України "Про публічні закупівлі" Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 даного закону спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Відповідно до ч.4 статті 14 даного Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. З вищевкзаної статті слідує, що замовник сам встановлює вимоги до предмета закупівлі. Зазначаємо, що вимоги за предметом закупівлі є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження коштами потребують певної надійності та досвідченості від Учасників. В зв'язку з цим і встановлена дана вимога.
Код КВЕД
Дата подання: 02 червня 2020 16:04
Дата відповіді: 02 червня 2020 17:32
Оголошенням передбачено, що для підтвердження діяльності необхідний бути зазначений відповідний код згідно з КВЕД у відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Оскільки, Відомості надаються виключно юридичній особі, яким чином дану вимогу може підтвердити ФОП?
Відповідь: Учасник ФОП може надати копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якій вказано дані про основний вид економічної діяльності:
71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. Яке дає правно на здійснення технічного нагляду.
Щодо досвіду роботи
Дата подання: 02 червня 2020 16:17
Дата відповіді: 02 червня 2020 17:43
Шановний замовнику! В Оголошенні передбачено, що" Загальний стаж роботи посадами: «Інженер з технічного нагляду» та «Експерт» в будівництві має становити не менше 3-х років. Також необхідний досвід роботи за в підприємствах які займаються (займались) дорожнім будівництвом. Також необхідний досвід роботи за в підприємствах які займаються (займались) дорожнім будівництвом". Просимо розяснити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що вимоги за предметом закупівлі є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження коштами потребують певної надійності та досвідченості від Учасників.Отже Замовник зобов'язаний встановити такі вимоги, щоб підтвердити що Учасник кваліфікований та досвідчений. Учасник повинен підтвердити досвід роботи за посадами: «Інженер з технічного нагляду» та «Експерт» в будівництві та досвід роботи в підприємствах які займаються (займались) дорожнім будівництвом.
Щодо досвіду роботи
Дата подання: 02 червня 2020 16:18
Дата відповіді: 02 червня 2020 17:45
Просимо надати розяснення щодо формулювання в Оголошення наступної вимоги: "....Також необхідний досвід роботи за в підприємствах які займаються (займались) дорожнім будівництвом".
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що вимоги за предметом закупівлі є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження коштами потребують певної надійності та досвідченості від Учасників.Отже Замовник зобов'язаний встановити такі вимоги, щоб підтвердити що Учасник кваліфікований та досвідчений. Учасник повинен підтвердити досвід роботи за посадами: «Інженер з технічного нагляду» та «Експерт» в будівництві та досвід роботи в підприємствах які займаються (займались) дорожнім будівництвом (тобто підприємства які займались будівництвом, ремонтом доріг).
Копія трудової книжки
Дата подання: 02 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 02 червня 2020 17:50
Учасник, який бажає взяти участь є фізичною особою - підприємцем. Як відомо, згідно чинного законодавства України є самозайнятою особою, власником робочого місця. Тому, трудова книжка не ведеться. а стаж роботи підтверджується тільки кількістю років реєстрації як ФОП з наданням витягу з ЄДР. Тому, просимо надати розяснення, яким саме чином ФОП може підтвердити стаж роботи, окрім надання копій трудової книжки, що не є обовязковою для ФОП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що вимоги за предметом закупівлі є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження коштами потребують певної надійності та досвідченості від Учасників.Отже Замовник зобов'язаний встановити такі вимоги, щоб підтвердити що Учасник кваліфікований та досвідчений. Такий учасник все одно повинен підтвердити загальний стаж роботи за посадами: «Інженер з технічного нагляду» та «Експерт» в будівництві має становити не менше 3-х років та необхідний досвід роботи в підприємствах які займаються (займались) дорожнім будівництвом. У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) з посиланням на чинне законодавство України.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шугуров Борис Петрович 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 14:09
Електронний підпис
09 червня 2020 14:00
Документи пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шугуров Борис Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шугуров Борис Петрович
#1998214910
Переможець 160 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 17:05

Документи

11 червня 2020 17:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шугуров Борис Петрович
#1998214910
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2020 17:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 10:13
ДУ 5 до договору 388 від 22.06.2020 продовження дії на 2023 р..pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:11
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:24
ДУ 4 до договору 388 від 22.06.2020 продовження дії на 2023 р..pdf зміни до договору
03 січня 2023 14:18
Електронний підпис укладений
08 січня 2022 12:35
ДУ 3 до договору 388 від 22.06.2020 продовження дії на 2022 р..pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:30
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:15
ДУ до договору 388 від 22.06.2020 продовження дії.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 15:37
Договір укладений
22 червня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із завершенням бюджетного 2022 року Сторони домовились продовжити дію Договору до 31 грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із завершенням бюджетного 2023 року Сторони домовились продовжити дію Договору до 31 грудня 2024 року. Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами. Термін дії договору до 31 грудня 2024 року.»
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML