Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДБН А.2.2-3:2014 - Поточний ремонт покрівлі дитячого стаціонару (машинне відділення) КНП «ВМКЛ «ЦМтаД» за адресою: вул. Маяковського, б.138 у м. Вінниці (Код ДК 021-2015 (CPV): 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-06-01-008508-b ● 8ccd9866d901453a9262c776a1e111d1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 25500212 |
Місцезнаходження: | 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138 |
Контактна особа: |
Дунаєва Ірина Дмитрівна +380974113040 idunaeva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі дитячого стаціонару (машинне відділення) КНП «ВМКЛ «ЦМтаД» за адресою: вул. Маяковського, б.138 у м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право перерахувати на розрахунковий рахунок Виконавця аванс (попередня оплата) на придбання матеріалів в розмірі до 30 відсотків від вартості послуг, за наявності письмового звернення Виконавця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату Виконавцю після надання послуг/ виконання робіт, підписання та скріплення печатками Сторін, актів форми КБ-2в за умови наявності відповідного фінансування та необхідних коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 12:32 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ пот.ремонт покрівлі ( зі змінами).docx | |
01 червня 2020 19:31 |
Додаток 2 до документації.docx |
04 червня 2020 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2020 12:32 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ пот.ремонт покрівлі ( зі змінами).docx
|
|||
01 червня 2020 19:31 |
Додаток 2 до документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
перелік робіт
Дата подання: 03 червня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 11:42
Доброго дня! Шановний Замовнику, в технічних вимогах до закупівлі (додаток 1) пропущено п.5.
Просимо відповісти - це є технічна описка, чи до переліку потрібно додати ще один пункт?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Вашу уважність. То справді є технічна описка в порядку нумерації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008508-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34983353
Дата подання: 03 червня 2020 22:44
Умова ТД не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі”
ТД замовника містить:
6.1. Учасник, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки, викласти в новій редакції на електронному майданчику: Договірну ціну, Локальні кошториси на вартість, запропоновану на аукціоні, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат; завірені підписом уповноваженої особи учасника.
6.2. Нерозміщення Учасником, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки документів вказаних в п.6.1. в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), на електронному торговому майданчику Замовника, є підставою для дискваліфікації Учасника Замовником та повернення до процедури кваліфікації.
Дана вимога не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі" і наразі нездійсненна, оскільки електронний майданчик не має такої функції, як добавлення документів під час кваліфікації. Цитата з офіційних новин Прозоро:
"Офіційні новини
14.05.202017:49
Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця
Ми встановили в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.
При цьому у Учасника є можливість скористатись нормою 24 години на виправлення помилок. Детальніше про те, як це працює можна ознайомитись в статті 24 години на виправлення помилок в Прозорро
А у Переможця, як і раніше, згідно зі статтею 17 Закону є можливість завантажити документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі після визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір. "
Посилання:
https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Відповідно до цього, вимагаємо виключити п.6.1, п.6.2., з Тендерної документації, як такі, що не відповідають закону, і неможливі для виконання учасником.
Розгорнути
Згорнути
6.1. Учасник, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки, викласти в новій редакції на електронному майданчику: Договірну ціну, Локальні кошториси на вартість, запропоновану на аукціоні, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат; завірені підписом уповноваженої особи учасника.
6.2. Нерозміщення Учасником, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки документів вказаних в п.6.1. в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), на електронному торговому майданчику Замовника, є підставою для дискваліфікації Учасника Замовником та повернення до процедури кваліфікації.
Дана вимога не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі" і наразі нездійсненна, оскільки електронний майданчик не має такої функції, як добавлення документів під час кваліфікації. Цитата з офіційних новин Прозоро:
"Офіційні новини
14.05.202017:49
Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця
Ми встановили в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.
При цьому у Учасника є можливість скористатись нормою 24 години на виправлення помилок. Детальніше про те, як це працює можна ознайомитись в статті 24 години на виправлення помилок в Прозорро
А у Переможця, як і раніше, згідно зі статтею 17 Закону є можливість завантажити документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі після визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір. "
Посилання:
https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Відповідно до цього, вимагаємо виключити п.6.1, п.6.2., з Тендерної документації, як такі, що не відповідають закону, і неможливі для виконання учасником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2020 12:30
Виключено із Документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель п.6.1 та аб.1 п.6.2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" |
84 935,68
UAH з ПДВ
|
79 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Благо-агробуд" |
118 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД" |
101 788,44
UAH з ПДВ
|
101 788,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТУР" |
114 917,10
UAH з ПДВ
|
114 917,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МИРОНЕЦЬ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
116 940,41
UAH з ПДВ
|
116 940,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" #34983353 |
Відхилено |
79 999,99
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 11:08
|
ТОВ "Благо-агробуд" #40028676 |
Відхилено |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 16:21
|
ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД" #33762742 |
Відхилено |
101 788,44
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 11:19
|
ПП "ТУР" #13300442 |
Відхилено |
114 917,10
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 14:26
|
ФОП "МИРОНЕЦЬ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" #3116806439 |
Переможець |
116 940,41
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 16:53
|
Договір про закупівлю | укладений |
26 червня 2020 16:51
|