Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 - Поточний ремонт покрівлі дитячого стаціонару (машинне відділення) КНП «ВМКЛ «ЦМтаД» за адресою: вул. Маяковського, б.138 у м. Вінниці (Код ДК 021-2015 (CPV): 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-06-01-008508-b 8ccd9866d901453a9262c776a1e111d1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380974113040 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380974113040
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 12:21
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі дитячого стаціонару (машинне відділення) КНП «ВМКЛ «ЦМтаД» за адресою: вул. Маяковського, б.138 у м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право перерахувати на розрахунковий рахунок Виконавця аванс (попередня оплата) на придбання матеріалів в розмірі до 30 відсотків від вартості послуг, за наявності письмового звернення Виконавця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату Виконавцю після надання послуг/ виконання робіт, підписання та скріплення печатками Сторін, актів форми КБ-2в за умови наявності відповідного фінансування та необхідних коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:32
ДОКУМЕНТАЦІЯ пот.ремонт покрівлі ( зі змінами).docx
01 червня 2020 19:31
Додаток 2 до документації.docx
04 червня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:32
ДОКУМЕНТАЦІЯ пот.ремонт покрівлі ( зі змінами).docx
01 червня 2020 19:31
ДОКУМЕНТАЦІЯ пот.ремонт покрівлі.docx
01 червня 2020 19:31
Додаток 2 до документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

перелік робіт
Дата подання: 03 червня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 11:42
Доброго дня! Шановний Замовнику, в технічних вимогах до закупівлі (додаток 1) пропущено п.5. Просимо відповісти - це є технічна описка, чи до переліку потрібно додати ще один пункт?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Вашу уважність. То справді є технічна описка в порядку нумерації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008508-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34983353
Дата подання: 03 червня 2020 22:44
Умова ТД не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі”
ТД замовника містить:

6.1. Учасник, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки, викласти в новій редакції на електронному майданчику: Договірну ціну, Локальні кошториси на вартість, запропоновану на аукціоні, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат; завірені підписом уповноваженої особи учасника.

6.2. Нерозміщення Учасником, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки документів вказаних в п.6.1. в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), на електронному торговому майданчику Замовника, є підставою для дискваліфікації Учасника Замовником та повернення до процедури кваліфікації.

Дана вимога не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі" і наразі нездійсненна, оскільки електронний майданчик не має такої функції, як добавлення документів під час кваліфікації. Цитата з офіційних новин Прозоро:
"Офіційні новини
14.05.202017:49
Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця
Ми встановили в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі.

Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.

Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.

При цьому у Учасника є можливість скористатись нормою 24 години на виправлення помилок. Детальніше про те, як це працює можна ознайомитись в статті 24 години на виправлення помилок в Прозорро

А у Переможця, як і раніше, згідно зі статтею 17 Закону є можливість завантажити документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі після визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір. "

Посилання:
https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya

Відповідно до цього, вимагаємо виключити п.6.1, п.6.2., з Тендерної документації, як такі, що не відповідають закону, і неможливі для виконання учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2020 12:30
Виключено із Документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель п.6.1 та аб.1 п.6.2

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" 84 935,68
UAH з ПДВ
79 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Благо-агробуд" 118 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД" 101 788,44
UAH з ПДВ
101 788,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТУР" 114 917,10
UAH з ПДВ
114 917,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИРОНЕЦЬ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" 116 940,41
UAH з ПДВ
116 940,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 23:33
Електронний підпис
15 червня 2020 23:31
21 Захист довкілля.pdf
15 червня 2020 23:31
20 Лист субпідрядники.pdf
15 червня 2020 23:31
19 Графік.pdf
15 червня 2020 23:31
17 Локальний кошторис.pdf
15 червня 2020 23:31
15 Відомість ресурсів.pdf
15 червня 2020 23:31
14 Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 23:31
13 Проект договору.pdf
15 червня 2020 23:31
11 Форма пропозиція.pdf
15 червня 2020 23:31
10 акт атлант.pdf
15 червня 2020 23:31
8 Договір атлант.pdf
15 червня 2020 23:31
5 Довідка працівники.pdf
15 червня 2020 23:31
4 Відомості з ЄДР.pdf
15 червня 2020 23:31
3 Рішення засновника.pdf
15 червня 2020 23:31
2 Статут БМК Центр.pdf
15 червня 2020 23:31
1 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 08:13
IMG_20200602_0005.pdf
16 червня 2020 08:13
IMG_20200602_0004.pdf
16 червня 2020 08:13
IMG_20200602_0003.pdf
16 червня 2020 08:13
IMG_20200602_0002.pdf
16 червня 2020 08:13
IMG_20200602_0001.pdf
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0012.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0011.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0010.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0009.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0008.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0007.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0006.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0005.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0004.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0003.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0002.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170525_0001.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170227_0002.jpg
16 червня 2020 08:13
IMG_20170227_0001.jpg
16 червня 2020 08:13
030.jpg

Публічні документи

16 червня 2020 09:35
Електронний підпис
16 червня 2020 09:26
Електронний підпис
16 червня 2020 09:24
Електронний підпис
16 червня 2020 09:22
Електронний підпис
16 червня 2020 09:18
9 свідоцтво пдв.pdf
16 червня 2020 09:18
4 повноваження.pdf
16 червня 2020 09:18
5 згода перс дані.pdf
16 червня 2020 09:18
4.1уповноважена особа.pdf
16 червня 2020 09:18
7-1 копія договору.pdf
16 червня 2020 09:18
8 довідка працівники.pdf
16 червня 2020 09:18
6 мат-тех база.pdf
16 червня 2020 09:18
7-2 копія договору.pdf
16 червня 2020 09:18
3 календарний графік.pdf
16 червня 2020 09:18
11 договірна ціна.pdf
16 червня 2020 09:18
2 локальні кошториси.pdf
16 червня 2020 09:18
12 погодж з дог.pdf
16 червня 2020 09:18
1 тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 09:18
12-1 проект дог.pdf
16 червня 2020 09:18
14 відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 09:18
13 захист довкілля.pdf
16 червня 2020 09:18
4-2 уповноважена особа.pdf

Публічні документи

14 червня 2020 11:21
Електронний підпис
14 червня 2020 11:17
Електронний підпис
12 червня 2020 10:51
Електронний підпис
11 червня 2020 18:19
Витяг з ЄДР 11.06.20.pdf
11 червня 2020 17:56
Витяг з реєєстру ПДВ.pdf
06 червня 2020 10:04
Аналогічн.договір..pdf
06 червня 2020 09:51
Кошторис.pdf
06 червня 2020 09:51
Тендерна док..pdf
06 червня 2020 09:51
Пропозиція.pdf
06 червня 2020 09:51
Витяг з ЄДР 03.06.20.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 10:37
Електронний підпис
15 червня 2020 10:35
28.Графік фінансування..pdf
15 червня 2020 10:35
25.Витяг з ЄДР..pdf
15 червня 2020 10:35
16.Договірна ціна..pdf
15 червня 2020 10:35
15.Цінова пропозиція..pdf
15 червня 2020 10:35
14.Проект договору..pdf
15 червня 2020 10:35
4.Гарантійний лист..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР"

ТОВ "Благо-агробуд"

ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД"

ПП "ТУР"

ФОП "МИРОНЕЦЬ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР"
#34983353
Відхилено 79 999,99
UAH з ПДВ
18 червня 2020 11:08
ТОВ "Благо-агробуд"
#40028676
Відхилено 80 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:21
ПП "ВІННИЦЯРЕМБУД"
#33762742
Відхилено 101 788,44
UAH з ПДВ
19 червня 2020 11:19
ПП "ТУР"
#13300442
Відхилено 114 917,10
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:26
ФОП "МИРОНЕЦЬ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3116806439
Переможець 116 940,41
UAH з ПДВ
22 червня 2020 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МИРОНЕЦЬ ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3116806439
116 940,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 16:53
Договір про закупівлю укладений
26 червня 2020 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 116 940,41
UAH