Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-79110000-8 «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва» (Послуги юридичні зовнішнього юридичного радника до підготовчого процесу залучення зовнішньої позики з міжнародного ринку капіталу за рахунок розміщення облігацій участі у позиці (LPN) АТ «Укрзалізниця» та питань, пов’язаних з цим)
Code DK 021: 2015-79110000-8 "Legal advisory and legal representation services"(Legal services of an external legal adviser for the preparatory process of attracting an external loan from the international capital market through the placement of bonds of participation in the position (LPN) of JSC "Ukrzaliznytsia" and related issues)
Очікувана вартість
3 627 247,50 UAH
UA-2020-06-01-008443-b ddb82d2786d047debafa8500448cdb6b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
National ID: 40150237
Contact point: Shevchenko Vira
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 14:23
Очікувана вартість: 3 627 247,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 136,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 червня 2020 19:01
Enquiries until: 22 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 28 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 627 248 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 136 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Scope of the procurement
місцезнаходження: 03150, Україна, м. Київ, вул. Єжи Ґедройця, 5
категорія замовника: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська
дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 02.07.2020 ;10-00
Розгорнути Згорнути
місцезнаходження: 03150, Україна, м. Київ, вул. Єжи Ґедройця, 5
категорія замовника: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська
дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 02.07.2020 ;10-00
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги юридичні зовнішнього юридичного радника до підготовчого процесу залучення зовнішньої позики з міжнародного ринку капіталу за рахунок розміщення облігацій участі у позиці (LPN) АТ «Укрзалізниця» та питань, пов’язаних з цим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Legal services of an external legal adviser for the preparatory process of attracting an external loan from the international capital market through the placement of bonds of participation in the position (LPN) of JSC "Ukrzaliznytsia" and related issues
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно до основних умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо застосування електронного підпису нерезидентами
Дата подання: 17 червня 2020 17:11
Дата відповіді: 22 червня 2020 14:57
Доброго дня! Відповідно до п. 1.4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, "тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі". Разом з тим, всі документи щодо документального підтвердження повинні бути надані нерезидентом сканованими файлами у форматі PDF, рекомендовано з накладанням ЕЦП або КЕП Учасника. У зв’язку з цим, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо накладання ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію є дискримінаційною по відношенню до нерезидентів з огляду на наступне. Статтею 6 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» (далі -Закон про ЕДП). Закон про ЕДП створив умови і для визнання іноземних електронних довірчих послуг. Однак, наразі, практичного механізму, технічної сумісності засобів ЕДП нерезидентів та систем ЕДП України не існує. Стаття 38 Закону про ЕДП установлює, що іноземні довірчі послуги в Україні визнають, зокрема, якщо їх надавач відповідає українським вимогам або внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 №60 (чинна з 08.02.2019) затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів іноземних ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовують під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Відповідно до пункту 6 цього Порядку Мінцифри для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовують під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, у результаті укладення відповідного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Таким чином, щоб КЕП нерезидентів були визнані в Україні, має бути укладено відповідний міжнародний договір між Україною та відповідною зарубіжною країною. Станом на поточну дату таких договорів ще немає. У зв’язку з вищенаведеним, просимо роз’яснити, чи є обов’язковим для нерезидентів накладання ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію та/або підтверджуючі документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації рекомендовано накладати ЕЦП або КЕП.
Щодо засвідчення перекладу нотаріально
Дата подання: 17 червня 2020 18:29
Дата відповіді: 22 червня 2020 14:57
Доброго дня. Відповідно до п. 7.2. Розділу І (Загальні положення) Тендерної документації: "У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку." З огляду на те, що серед документів, викладених іншою мовою, є неофіційні документи (наприклад, роздруківки з веб-сайтів рейтингових агенцій), переклад яких неможливо засвідчити нотаріально, просимо зазначити, чи достатньо буде надати переклад цих документів, підписаний дипломованим перекладачем та засвідчений печаткою сертифікованого бюро перекладів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок засвідчення вірності перекладу документа нотаріусом врегульовано ст. 79 Закону України «Про нотаріат» вiд 02.09.1993 № 3425-XII та наказом від 22.02.2012 № 296/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України».
Переклад документу може бути перекладений перекладачем справжність підпису якого засвідчує нотаріус.
Щодо вимог ТД
Дата подання: 19 червня 2020 13:41
Дата відповіді: 24 червня 2020 13:23
Доброго дня! 1. Окрім підпису документів вимагається завірення документів печаткою, зокрема нерезидентом. Використання печатки не обов'язкове для нерезидентів. Уточніть, будь ласка, чи можливе внесення змін до ТД у цій частині? 2. Додатком 2 на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме наявності працівників відповідної кваліфікації, вимагається подання: листа (листів) роботодавців та/або замовників послуг, що містить необхідну для підтвердження досвіду інформацію (назву проекту, дати початку та кінця проекту (місяць та рік), посаду та функціональні обов’язки в проекті тощо. Надання таких листів від замовників послуг відбувається на розсуд замовника таких послуг. В якому обсязі вимагається підтвердження від замовників послуг? Чи можливо замінити такі листи від замовників послуг довідкою/підтвердженням за підписом учасника з детальним описом проектів? Чи буде посилання на прес-реліз достатнім підтвердженням факту участі? 3. Серед документів, що вимагаються для подачі переможцем, вказано: "Відтворена на папері копія електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка потрапляє в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574." Чи може бути застосований наступний підхід: якщо такий документ не передбачений законодавством країни нерезидента, подається лист-пояснення в довільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Використання печатки не обов’язкове для нерезидентів, у разі якщо суб’єкт господарської діяльності не використовує печатку.
2. Відповідно до умов тендерної документації.
3. Відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 липня 2020
UA-2020-06-01-008443-bddb82d2786d047debafa8500448cdb6b
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Учасник Документи Рішення Додатково
LLP Bird & Bird Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 16:38
Reed Smith LLP Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 16:39
Dechert LLP Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 16:41
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 16:41

Вимога про усунення невідповідностей

У таблиці 3, поданої Учасником, не підтверджено досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, що не відповідає вимогам, визначеним у п. 4.2. Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. Крім цього, у таблиці 3 Учасник надав інформацію, що не відповідає п. 4.2 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації, зокрема щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору АО «ЮФ «Екво», яке не є ані Учасником, ані його афілійованою особою чи членом міжнародної мережі юридичних компаній, членом якої є Учасник. Крім цього, значна кількість договорів, зазначених у Таблиці 3, не містить дату укладення та закінчення дії договору. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.2. Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - У пп. 2.2 п. 2 Листа щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, поданим Учасником, зазначено, що список фахівців включає фахівця (партнера), який має професійний досвід за період з 1 січня 2015 року участі, як керівника команди юристів, у проекті (проектах) з юридичного супроводження випуску боргових цінних паперів для залучення фінансування на міжнародних ринках капіталу, реструктуризації зовнішніх фінансових заборгованостей та/або інших правочинів щодо врегулювання заборгованості позичальників - резидентів України або країн СНД (включаючи суверена та / або квазі-суверена). Досвід зазначених фахівців (Самрада Назера, Ендрю Голлгарта, Річарда Шермана) не відповідає вищезазначеним вимогам. Зокрема, досвід, описаний Учасником у таблиці 2, не містить інформацію щодо посади фахівців у проекті, щодо конкретної фондової біржі, на якій був здійснений лістинг боргових цінних паперів, резидентства позичальника, який здійснював чи для якого здійснювався випуск боргових цінних паперів, зокрема, для резидентів України або країн СНД (включаючи суверена та / або квазі-суверена). Крім цього, вищезазначені фахівці зазначені як такі, що будуть залучені до виконання договору в якості фахівців, допущених до надання юридичних послуг по англійському праву, які мають професійний досвід за період з 1 січня 2015 року участі у проектах (як мінімум одному) з випуску боргових цінних паперів (єврооблігацій) з лістингом на фондовій біржі в Великобританії та або ЄС; з реструктуризації зовнішніх фінансових заборгованостей та/або інші правочини щодо врегулювання заборгованості. Однак, досвід, зазначений Учасником щодо вищевказаних фахівців не відповідає вимогам, визначеним у п. 4.1. Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації, зокрема, не вказано країну фондової біржі (Великобританія та / або ЄС), де був здійснений лістинг боргових цінних паперів. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.1. Розділу 4 Додатку №2 Таблиці 2 тендерної документації із зазначенням відповідної інформації.

Публічні документи

Вимога про усунення невідповідностей

- У таблиці 2 «Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», поданій Учасником, відсутня інформація щодо посад фахівців у проектах, що не відповідає вимогам, визначеним у п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. Аналогічна інформація відсутня в листах роботодавців, що має містити необхідну для підтвердження досвіду інформацію, зокрема, посаду та функціональні обов’язки в проекті. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - З інформації, викладеній Учасником в таблиці 2 «Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», не очевидно кого конкретно з наведених фахівців Учасник планує залучити до виконання договору в якості: 1) фахівця (партнера), який має професійний досвід за період з 1 січня 2015 року участі, як керівника команди юристів, у проекті (проектах) з юридичного супроводження випуску боргових цінних паперів для залучення фінансування на міжнародних ринках капіталу, реструктуризації зовнішніх фінансових заборгованостей та/або інших правочинів щодо врегулювання заборгованості позичальників - резидентів України або країн СНД (включаючи суверена та / або квазі-суверена); 2) фахівця, який має професійний досвід за період з 1 січня 2015 року участі в якості радника з українського права у проектах (як мінімум – в одному) з випуску компаніями боргових цінних паперів (єврооблігацій) з лістингом на фондовій біржі в ЄС та/або в США для фінансування запозичень позичальників, зареєстрованих на території України або країн СНД; з реструктуризації зовнішніх фінансових заборгованостей та/або інших правочинів щодо врегулювання заборгованості позичальників - резидентів України або країн СНД (включаючи суверена та / або квазі-суверена); 3) фахівця, допущеного до надання юридичних послуг по англійському праву, який має професійний досвід за період з 1 січня 2015 року участі у проектах (як мінімум одному) з випуску боргових цінних паперів (єврооблігацій) з лістингом на фондовій біржі в Великобританії та або ЄС; з реструктуризації зовнішніх фінансових заборгованостей та/або інші правочини щодо врегулювання заборгованості, що не відповідає вимогам, визначеним п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - У таблиці 3 Учасник навів інформацію, що не відповідає п. 4.2 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації, зокрема, щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ТОВ «Кінстеллар», яке не є ані Учасником ані його афілійованою особою чи членом міжнародної мережі юридичних компаній, членом якої є Учасник. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.2 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації.

Публічні документи

24 липня 2020 15:44
PoA_Kinstellar_20012020.pdf
24 липня 2020 15:44
4.1 Employees Letter - Yuri Presniakov.pdf
24 липня 2020 15:44
4.1 Employees Letter - Trish O_Donnell.pdf
24 липня 2020 15:44
4.1 Employees Letter - Nathan Menon.pdf
02 липня 2020 09:20
ANNEX 4 Tender Offer - Reed Smith.pdf
02 липня 2020 09:20
4.1 Employees Letter - Yuri Presniakov.pdf
02 липня 2020 09:20
4.1 Employees Letter - Trish O_Donnell.pdf
02 липня 2020 09:20
4.1 Employees Letter - Nathan Menon.pdf
02 липня 2020 09:20
1.4 Financial Statements_Reed Smith.pdf
02 липня 2020 09:20
1.1 Letter_Bidder Details_Reed Smith.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

- У документах, поданих Учасником, відрізняється транслітерація (переклад) прізвища партнера Учасника Патріка Лаянса, зокрема, у Довідці про відповідність кваліфікаційним критеріям зустрічаються різні версії написання прізвища партнера. Необхідно підтвердити правильність транслітерації Прізвища. - Лист роботодавця, що містить необхідну для підтвердження досвіду деталізовану інформацію, наданий АО «ЮФ «Астерс», не містить місяці початку та завершення проектів, що не відповідає вимогам, визначеним у п. 4.1. Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - Учасником на підтвердження наявності офісу в Україні надано Договір про надання правової допомоги, укладений між Декерт ЛЛП та АО «ЮФ «Астерс» строк дії якого завершився 26 квітня 2020 року, що не відповідає вимогам п. 4.3. Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації, де визначено, що Учасник надає копію угоди (договору) за винятком конфіденційної інформації, але в будь-якому випадку сторінки угоди (договору), що містять інформацію, зокрема, щодо строку дії (чинності), що охоплює весь період надання послуг за Договором. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.3 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - Учасник надав листи-згоди Армена Хачатуряна та Олени Ніколенко брати участь у наданні послуг до переговорної процедури закупівлі, однак закупівля послуг з юридичного консультування та юридичного представництва № у ЦБД UA-2020-06-01-008443-b не передбачає проведення переговорної процедури. Необхідно надати листи-згоди зазначених фахівців, які підтверджують їх згоду брати особисту участь у наданні послуг відповідно до предмету та виду закупівлі у разі, якщо вони не є працівниками Учасника або його афілійованих осіб у тому числі за межами України, відповідно до вимог п. 4.1. Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - Потребує уточнення описаний досвід Патріка Лаянса, Дженніфер Ріс, Армена Хачатуряна та Олени Ніколенко на відповідність фактичним обставинам (зокрема періодам надання послуг, назвам проектів тощо). Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації

Публічні документи

12 серпня 2020 14:54
8. Довідка щодо ЄДР.pdf
02 липня 2020 09:43
7.1. Letter re Patrick Lyons_ukr.pdf
02 липня 2020 09:43
5. Financial Accounts 2018_eng_ukr.pdf
02 липня 2020 09:43
19. UZ - Letter of the Bid Form (UKR).pdf

Вимога про усунення невідповідностей

- У підпункті 1.1. пункту 1 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, наданої Учасником, вказано, що Учасник підтверджує, що до виконання Договору планується залучення фахівців у кількості не менше 3 осіб, які мають відповідну кваліфікацію, загальний досвід роботи в галузі права не менше 5 років, а також, досвід за напрямками роботи: банківське фінансування, ринки капіталів, в тому числі випуск єврооблігацій, реструктуризація зовнішніх фінансових заборгованостей та/або інші правочини щодо врегулювання заборгованості позичальників - резидентів України або країн СНД включаючи суверена та / або квазі-суверена, представлення інтересів кредитора або позичальника у таких транзакціях. Однак, нижче Учасник зазначає, що серед зазначених фахівців є Сергій Чорний та Рой Пірс. З довідки не зрозуміло, хто є третім фахівцем, якого планується залучити до виконання Договору. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.1 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - Учаснику необхідно надати документи, які підтверджують наявність офісу на території Великобританії у м. Лондон, у відповідності до вимог п.4.4. Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. Необхідно підтвердити відповідність вимогам, визначеним у п. 4.4 Розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації. - Лист щодо відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, що підтверджує кваліфікацію Роя Пірса, підписаний Роєм Пірсом. Необхідно надати документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Роя Пірса від імені Учасника, відповідно до вимог п. 1.2 Розділу № 1 Додатку № 2 до тендерної документації.

Документи

02 липня 2020 10:05

код ЄДРПОУ 26080054 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 15:45
Електронний підпис
02 липня 2020 09:47
Електронний підпис
02 липня 2020 09:47
Електронний підпис
02 липня 2020 09:46
13_Цінова+пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

LLP Bird & Bird

Reed Smith LLP

Dechert LLP

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Dechert LLP 2 699 100,00
UAH з ПДВ
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД" 3 200 100,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Reed Smith LLP 3 437 160,29
UAH з ПДВ
2 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 14:54
8. Довідка щодо ЄДР.pdf
02 липня 2020 09:43
7.1. Letter re Patrick Lyons_ukr.pdf
02 липня 2020 09:43
5. Financial Accounts 2018_eng_ukr.pdf
02 липня 2020 09:43
19. UZ - Letter of the Bid Form (UKR).pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 15:45
Електронний підпис
02 липня 2020 09:47
Електронний підпис
02 липня 2020 09:47
Електронний підпис
02 липня 2020 09:46
13_Цінова+пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:44
PoA_Kinstellar_20012020.pdf
24 липня 2020 15:44
4.1 Employees Letter - Yuri Presniakov.pdf
24 липня 2020 15:44
4.1 Employees Letter - Trish O_Donnell.pdf
24 липня 2020 15:44
4.1 Employees Letter - Nathan Menon.pdf
02 липня 2020 09:20
ANNEX 4 Tender Offer - Reed Smith.pdf
02 липня 2020 09:20
4.1 Employees Letter - Yuri Presniakov.pdf
02 липня 2020 09:20
4.1 Employees Letter - Trish O_Donnell.pdf
02 липня 2020 09:20
4.1 Employees Letter - Nathan Menon.pdf
02 липня 2020 09:20
1.4 Financial Statements_Reed Smith.pdf
02 липня 2020 09:20
1.1 Letter_Bidder Details_Reed Smith.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Dechert LLP

ПРЕДСТАВНИЦТВО "БЕЙКЕР І МАКЕНЗІ - СІ АЙ ЕС, ЛІМІТЕД"

Reed Smith LLP

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Dechert LLP
#OC306029
Переможець 2 580 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:06

Документи

05 серпня 2020 17:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Dechert LLP
#OC306029
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2023 11:53
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2023 11:52
Протокол Договори тех помилка та оприлюднення.doc зміни до договору
17 березня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 16:15
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-263_2020 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:02
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:11
Ф_ЦН-Т-263-20 з Декерт ЛЛП.pdf укладений
08 вересня 2020 16:11
Протокол № ЦН-01_ 389_7 (продовж.строку укладання договору).docx укладений
25 серпня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фіксація суми договору з урахуванням курсу долара та гривні на дату проведення аукціону за курсом НБУ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-263/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка при публікації ДУ
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-263/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 381 082,48
UAH