Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (аптечка медична військова індивідуальна)
Miscellaneous medical devices and products (individual military medical first aid kit)
Очікувана вартість
15 750 000,00 UAH
UA-2020-06-01-008379-b 42a79076f54b4f5681c3af3091bd0ec0
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська область обл., Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А
Контактна особа: Гураль Богдан Олегович
+380444624862
vch3078@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: MU 3078 of the NG of Ukraine
National ID: 25574423
Contact point: Gural Bohdan
+380444624862
vch3078@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 15 750 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 472 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 01 червня 2020 18:28
Enquiries until: 05 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 09 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 червня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 15 750 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 157 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 472 500,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Відповідно до оголошення про проведення відбору
According to the announcement of the selection
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 шт
аптечка медична військова індивідуальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська область, Київ, Євгена Коновальця, 38
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

individual military medical first aid kit
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляються, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 90 календарних днів з дати документального підтвердження Учасником Замовнику доставки товару. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення щодо деяких умов ТД
Дата подання: 05 червня 2020 11:34
Дата відповіді: 10 червня 2020 10:21
1. П.3 Оголошення: Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цим оголошенням та пропозицією Учасника. Уточніть: Предметом закупівлі є медична аптечка, тож, згідно з формулюванням Замовника, лист має бути надано лише на аптечку медичну і на вкладення такі листи не надаються? В інакшому випадку, потрібно внести зміни в ТД. 2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження надати документи під час поставки…. Учасник повинен надати Декларацію на аптечку, адже саме вона є «товаром» в розумінні, викладеному в даній ТД? 3. П.4 Оголошення. Учасник повинен надати гарантійний лист, що підтверджує наявність в реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення з зазначенням дати та номеру наказу МОЗ про декларування змін оптово-відпускної ціни на лікарські засоби, які пропонуються учасником(оригінал гарантійного листа). По-перше, такий реєстр ведеться лише на лікарські засоби. По-друге, реєстр створений на дату 19.05.2020, а Налбуфін (налбук) в тубусі, який випускає лише одна компанія в Україні зазначений в реєстрі з простроченим реєстраційним посвідченням (діє до 21.05.2020 року). Або, реєстр не оновлено, або декларування ціни не відбудеться. Якщо учасник надасть гарантійний лист, а потім Замовник відкриє цей реєстр – там будуть відомості про прострочений документ. Якщо не надасть – буде відхилення через невідповідність ТД. Тож надайте відповідь - що повинен надавати в такому випадку учасник, якщо в реєстрі зазначено прострочений документ. Просимо Замовника надати роз`яснення стосовно вищенаведених пунктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. Предметом закупівлі, у кількості, та в термін, визначені цим оголошенням та пропозицією Учасника є Аптечка медична військова індивідуальна (далі-аптечка), яка складається вже з готових виробів різних виробників, які є невід’ємною частиною цього виробу, свідчить про те, що комплектація (виробництво) аптечки залежить від різних підприємств (виробників вкладень), тому листи, щодо підтвердження можливості поставки вкладень до аптечки є обов’язковим. Так як відсутність будь-якого виробу, що входить до складу аптечки, ставить під загрозу поставки предмета закупівлі Замовнику. Оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони, а саме: Додаток 3 «Технічні вимоги Аптечки медичної військової індивідуальної», містить всі необхідні дані (назву, кількість, характеристики) щодо вкладень.
2. В Оголошенні про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони вказано: Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення ТА/АБО введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Згідно п.2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753 «Установити, що надання на ринку та/або введення в експлуатацію медичних виробів, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. Такі медичні вироби дозволяється надавати на ринку до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності». В іншому випадку, медичні вироби повинні пройти процедуру оцінки відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753, а основний документ, який підтверджує якість цих медичних виробів є декларація про відповідність та, у разі серійного виробництва, паспорт або сертифікат якості на відповідну серію виробу. Отже, аптечка – це вже комплектація готових виробів, дані документи повинні також включати і документи на кожне вкладення.
3. Повідомляємо, що на сайті Уряду оприлюднено постанову КМУ від 25.01.2017 р. № 43, якою скасовується процедура декларування оптово-відпускних цін лише на медичні вироби. Для цього внесені зміни в постанови КМУ від 17.10.2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» та від 02.07.2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення». Тоді як застосування вище вказаних нормативних даних є обов’язково для лікарських засобів. А так як, до складу аптечки входить лікарський засіб, а саме: Налбуфіну гідрохлорид, розчин для ін’єкцій, 10 мг/мл по 1 мл у шприці з голкою (голка влаштована в шприц), по 1 шприцу у тубусі (тубус з мушкою для контролю першого відкриття) або еквівалент, тому гарантійний лист на наявність в реєстрі оптово-відпускних цін надається саме на лікарський засіб, які пропонуються учасником. Також зазначаємо, що в даний час на території України зареєстровані декілька лікарських засобів різних виробників, які містять налбуфін гідрохлорид та мають чинне реєстраційне посвідчення, термін дії яких відображається в Державному реєстрі лікарських засобів (http://www.drlz.com.ua/).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008379-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 05 червня 2020 10:23
Замалий строк для виконання вимог Замовника

4. П.6 та П.13 Оголошення. Передати накладну на товар, при цьому вказано про Протоколи досліджень і викладено посилання, за яким можна знайти лише вимоги та дослідження на сумку. Поясніть: Замовник бажає бачити протоколи досліджень лише на Сумку? Про якість вкладень, які буде застосовувати користувач і про їх дослідження мова не йде? В будь-якому випадку Замовник повинен розуміти, що за 11 днів, з моменту опублікування тендеру майже з 02.06 по 11.06 неможливо пошити якісний зразок сумки та провести дослідження. Жодна лабораторія не взмозі це зробити, через те, що потрібно щонайменш 2 тижні в кращому випадку. Спадає на думку, що ТД створена для тих, хто має усі сумки за ТУ Нац.гвардії, має всі протоколи і лише чекає, коли буде тендер. Такі встановлені строки – це просто унеможливлення іншим учасникам встигнути взяти участь і надати якісну пропозицію зі зразком. Та ще й протоколи мають бути від 2020 року, коли більше 2-х місяців лабораторії майже не працюють. Вимагаємо від замовника усунути порушення та змінити дані вимоги і або подовжити строк подання ТП не менш ніж як на 30 днів, або виключити з ТД наявність протоколів досліджень, які неможливо отримати за такий короткий строк. Адже є Закон Про публічні закупівлі, де зазначається, що його метою є «забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». Поки що, дивлячись на дану ТД про «створення конкурентного середовища…» мова не йде. Тож, вимагаємо від Замовника надати пояснення стосовно вищенаведеного та здійснити відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 10:37
Шановний Учасник!
У зв'язку з нагальною потребою Замовник не має змоги перенести термін подачі цінових пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА" 15 552 450,00
UAH з ПДВ
15 552 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 14:17
sign.p7s
15 червня 2020 14:17
Довідка_МВД.PDF
11 червня 2020 09:19
sign.p7s
11 червня 2020 09:07
sign.p7s
11 червня 2020 08:57
sign.p7s
11 червня 2020 08:56
G7641.20.7z
11 червня 2020 08:56
39. Установчі документи.PDF
11 червня 2020 08:56
38. Ліцензія.PDF
11 червня 2020 08:56
33. Довідка_Налбук.PDF
11 червня 2020 08:56
31. Довідка_бенефеціари.PDF
11 червня 2020 08:56
28. Довідка_ст.17.PDF
11 червня 2020 08:56
26. Довідки з банку.PDF
11 червня 2020 08:56
25. Фін звіт за 2019 рік.PDF
11 червня 2020 08:56
24.2.1.2020_2ТВУЗ_АМЗІ.pdf
11 червня 2020 08:56
19. Паспорт директора.PDF
11 червня 2020 08:56
12. Акт відбору зразків.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРАТ "АВ-ФАРМА"
#24736125
Переможець 15 552 450,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 12:59

Вимога про усунення невідповідностей

ПрАТ «АВ-ФАРМА», згідно частини 4 статті 6 Закону України від 12.05.2016року № 1356-VІІI «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», усунути недоліки в документах, шляхом прикріплення уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення на переговорах учасника з такими недоліками.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА"
#24736125
15 552 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 червня 2020 17:44
Договір № 61 ВЗЗ - 2020.PDF укладений
24 червня 2020 17:44

Актуальні тендери

До пошуку