Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 – 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) - Здійснення технічного нагляду по об’єкту: “Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 238+127 – км 241+400, км 269+442 – км 293+025 у Івано-Франківській області”
(DK 021: 2015 -71520000-9 - Construction supervision services) -Carrying out technical supervision of the object: "Current average repair of public motor road of general use of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bohorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv the section km 238+127 -km 241+400, km 269+442-km 293+025 in Ivano-Frankivsk Oblast"
Очікувана вартість
7 254 786,00 UAH
UA-2020-06-01-008293-b 8010a316c5d541bbb1534a900fde9c44
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир Ярославович

380673425104 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Вебсайт: http://if.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Семанів Любомир Ярославович
380673425104
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Ivano-Frankivsk Oblast
National ID: 25825434
Contact point: Semaniv Lyubomyr
380673425104
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 7 254 786,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 273,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36273.93 UAH
Publication date: 01 червня 2020 17:56
Enquiries until: 29 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 7 254 786 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 274 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Scope of the procurement
1 посл
1 service
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(ДК 021:2015 – 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) - Здійснення технічного нагляду по об’єкту: “Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 238+127 – км 241+400, км 269+442 – км 293+025 у Івано-Франківській області” Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

(DK 021 2015 -71520000-9 - Construction supervision services) -Carrying out technical supervision of the object: "Current average repair of public motor road of general use of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bohorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv the section km 238+127 -km 241+400, km 269+442-km 293+025 in Ivano-Frankivsk Oblast" State Budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 71520000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі актів здачі – приймання виконаних робіт підписаними Сторонами протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:48
Перелік змін 01.07.2020.pdf
01 липня 2020 16:48
ТД (Технічний нагляд) Н-09 (зміни 01.07).docx
01 червня 2020 17:57
ТД (Технічний нагляд) Н-09.docx
01 липня 2020 16:47
Оголошення (Технічний нагляд) ПСР Н-09 2020 (зі змінами).pdf
01 червня 2020 18:01
Оголошення (Технічний нагляд) ПСР Н-09 2020.pdf
01 червня 2020 18:01
Проект договору 01.06.20.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008293-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 20 червня 2020 13:38
Щодо терміну виконання аналогічних договорів
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог додатку 2 Досвід виконання аналогічного договору повинен бути не менше двох років. Така вимога суперечить вимогам ЗУ Про публічні закупівлі оскільки законом не передбачено можливість замовника встановлювати додаткові кваліфікаційні вимоги до учасників, крім тих, що встановлені Законом. Така вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, оскільки в процедурі не можуть взяти участь учасники, які мають виконані аналогічні договори, термін виконання яких складає менше 2 років, але які виконані учасниками в повному обсязі. Крім того, зазначена вимога не відповідає вимогам закупівлі, оскільки послуги, що закуповуються мають бути надані до 31.12. 2021 р., тобто, на протязі приблизно один рік 6 місяців. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 17:09
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008293-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 20 червня 2020 14:15
Щодо визначення вартості предмета закупівлі
Шановний замовнику!
Для формування цінової пропозиції, просимо надати зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкту будівництва
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 17:26
Документи в складі тендерної документації є вичерпними. Об’єми послуг, що мають надаватися, визначені у Технічному завданні Додатку №6 Тендерної документації Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008293-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 20 червня 2020 14:46
Щодо АВК-5
Вимога щодо копій документів, що підтверджують використання ліцензійних програм для створення робочих документів, кошторисної документації (АВК-5) є дискримінаційною оскільки крім даного програмного комплексу існують інші ліцензійні програми
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 17:08
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008293-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 10 серпня 2020 20:49
Вимога про скасування дискваліфікації ПП "ЮеМСІ Холдинг" від 05.08.2020 року.
Причина дискваліфікації ПП"ЮеМСІ Холдинг" безпідставна, а трактування банківської гарантії - упереджене і не підкріплене ні положеннями чинного законодавства ні вимогами тендерної документації.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 20:49
Банк_відповідь.pdf
10 серпня 2020 20:49
Вимога_гарантія.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 серпня 2020
UA-2020-06-01-008293-b8010a316c5d541bbb1534a900fde9c44
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 16:06
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 16:16
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: - в тендерній пропозиції відсутній документ державного зразка про відповідну освіту Сала О.Ю.; - відсутня копія(ї) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) відповідального виконавця інженера технічного нагляду Сала О.Ю.; -відсутній страховий поліс до договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера технічного нагляду Сала О.Ю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 Розділ ІІІ Тендерної документації- Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 2 Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документ державного зразка про відповідну освіту Сала О.Ю.; - копія(ї) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) відповідального виконавця інженера технічного нагляду Сала О.Ю.; -страховий поліс до договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера технічного нагляду Сала О.Ю.

Документи

Публічні документи

28 липня 2020 13:26
Електронний підпис
07 липня 2020 12:15
Електронний підпис
06 липня 2020 18:40
Електронний підпис
06 липня 2020 18:38
62615013396943.pdf
06 липня 2020 18:38
10. Гарантійні листи.pdf
06 липня 2020 18:38
8. Повноваження.pdf
06 липня 2020 18:38
7. Ст.17.pdf
06 липня 2020 18:38
6. АВК.pdf
06 липня 2020 18:38
5. Досвід.pdf
06 липня 2020 18:38
4. Працівники.pdf
06 липня 2020 18:38
3. Лабораторія.pdf
06 липня 2020 18:38
2. Мат Тех База.pdf
06 липня 2020 18:38
1. Обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: - відсутній гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 Розділ ІІІ Тендерної документації- Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі

Документи

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 21:57
Електронний підпис
08 липня 2020 21:56
проет_договору.pdf
08 липня 2020 21:56
Пояснен_сертиф.pdf
08 липня 2020 21:56
пояснен_ліцензув.pdf
08 липня 2020 21:56
МТБ.7z
08 липня 2020 21:56
Лабораторія.7z
08 липня 2020 21:56
звіти_ЮХолдинг_2019.7z
08 липня 2020 21:56
досвід.7z
08 липня 2020 21:56
Дог_забезпеч_банк.pdf
08 липня 2020 21:56
довідка_санкції.pdf
08 липня 2020 21:56
довід_одерж_сертиф.pdf
08 липня 2020 21:56
Дов_субвиконавця.pdf
08 липня 2020 21:56
Дов_ст_17.pdf
08 липня 2020 21:56
дов_про учасника.pdf
08 липня 2020 21:56
дов_захист довкілля.pdf
08 липня 2020 21:56
Гарантія_ціна.pdf
08 липня 2020 21:56
Гарантія_ ецп (1).zip
08 липня 2020 21:56
Гарант_лист.pdf
08 липня 2020 21:56
ПРАЦІВНИКИ.7z
08 липня 2020 21:56
ДОД_6.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович

ТОВ Незалежна інжинірингова компанія

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій