Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
services of children's health and recreation facilities
Очікувана вартість
6 661 613,00 UAH
UA-2020-06-01-008234-b b5f9dead52d840ce8ce9cece2ad08d8b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Немчук Микола Юрійович

380685001190 simploda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25254902
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська область обл., Львів, Львівська область
Контактна особа: Немчук Микола Юрійович
380685001190
simploda@gmail.com
Додаткові контактні особи: Немчук Микола Юрійович
380685001190
simploda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Social Protection of the Population of the Lviv Regional State Administration
National ID: 25254902
Contact point: Mykola Yuriyovych Nemchuk
380685001190
simploda@gmail.com
Additional contacts: Mykola Yuriyovych Nemchuk
380685001190
simploda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 22:00
Очікувана вартість: 6 661 613,00 UAH без ПДВ
Publication date: 01 червня 2020 17:47
Enquiries until: 22 червня 2020 22:00
Complaints submission until: до 28 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 6 661 613 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Scope of the procurement
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська

Тендерна документація

01 червня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:49
Проект договору.docx
01 червня 2020 17:48
Технічна специфікація.docx
01 червня 2020 17:48
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000034 ● fc499a6ad5074b4aab79de56a85cc85d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.07.2020 №41
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Держаудитслужби України від 27 липня 2020 року №003100-040001/2800-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.07.2020 №41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-06-01-008234-b 01.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-30 09:12:49

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-20-006794-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Яким чином учасник НУ «Львівська політехніка», якого допущено до аукціону по лоту №4, виконав вимоги тендерної документації щодо надання:
- листа-відгуку від замовника про виконання договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції (пункт 3 розділу 1 додатку 1)ї;
- довідки про наявність (залучення) педагогічного персоналу (із зазначенням кількості працівників, посади, прізвища з ініціалами та стажу роботи в учасника, витягів з трудових книжок або наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо)) (пункт 2 розділу 1 додатку 1);
- довідки про наявність (залучення) медичного персоналу (із зазначенням кількості, прізвищ з ініціалами, освітнього рівня) або інших документів (договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо) (пункт 2 розділу 1 додатку 1);
- акту про приймання табору за 2019 рік, завіреного печаткою Держпродспоживслужби за місцем розташування учасника (пункт 8 розділу 3 додатку1) ;
- копії договору з територіальним лікувально-профілактичним закладом або копію іншого документу, відповідно до якого забезпечується надання дітям невідкладної медичної допомоги, у т.ч. стаціонарної, оскільки надана у складі тендерної пропозиції копія угоди про надання послуг терміном дії до 15 травня 2020 року (пункт 8 розділу 3 додатку1) ?
2. Яким чином учасник ГО «ЛОО ФСТ «Динамо» України», якого допущено до аукціону по лоту №4 та якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації щодо надання акту про приймання табору за 2019 рік, завіреного печаткою Держпродспоживслужби за місцем розташування учасника (пункт 8 розділу 3 додатку1)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-03 17:54:13

пояснення

У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що замовником прийнято рішення про усунення порушення , допущеного під час оцінки та прекваліфікації тендерних пропозицій, а саме непправомірне допущення до аукціону шляхом відміни закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що замовником прийнято рішення про усунення порушення , допущеного під час оцінки та прекваліфікації тендерних пропозицій, а саме непправомірне допущення до аукціону шляхом відміни закупівлі.

2020-08-07 14:28:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури відкритих торгів за лотом №4.

2020-08-11 13:13:23

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 – послуги з оздоровлення 200 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки в дитячих закладах санаторного типу, розташованих на території Львівської області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 398 599,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 33 308,07 UAH без ПДВ


Title: Lot № 1 - rehabilitation services for 200 children in need of special social attention and support in sanatorium-type children's institutions located in the Lviv region
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 398 599,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 33 308,07 UAH excluding VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1 – послуги з оздоровлення 200 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки в дитячих закладах санаторного типу, розташованих на території Львівської області
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 серпня 2020

Lot № 1 - rehabilitation services for 200 children in need of special social attention and support in sanatorium-type children's institutions located in the Lviv region
CPV: 55240000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та батьківських коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-06-01-008234-bb5f9dead52d840ce8ce9cece2ad08d8b
Найменування: Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25254902
Місцезнаходження: 79000, Україна, Львівська область обл., Львів, Львівська область
Учасник Документи Рішення
ВП ОЛК "Ровесник" ДП "Львіввугілля" Документи
Відхилено
Документи
Дитячий заклад санаторного типу "Світанок" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЛАЯР СІТІ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 липня 2020 22:05

код ЄДРПОУ 26453503 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

01 липня 2020 15:13
Електронний підпис
01 липня 2020 14:44
Електронний підпис
01 липня 2020 13:42
Електронний підпис
01 липня 2020 13:32
14 Реєстр документів.pdf
01 липня 2020 13:31
DSC08741.JPG
01 липня 2020 13:30
DSC08759.JPG
01 липня 2020 13:30
DSC08766.JPG
01 липня 2020 13:29
DSC08722.JPG
01 липня 2020 13:28
DSC08724.JPG
01 липня 2020 13:28
DSC08737.JPG
01 липня 2020 13:27
DSC08672.JPG
01 липня 2020 13:26
DSC08709.JPG
01 липня 2020 13:26
DSC08721.JPG
01 липня 2020 13:25
DSC00084.JPG
01 липня 2020 13:24
DSC02094.JPG
01 липня 2020 13:23
DSC02493.JPG
01 липня 2020 13:22
12 Проект договору.pdf
01 липня 2020 13:18
9 Перспективне меню.pdf
01 липня 2020 13:10
6 Технічна частина.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 21:41
Електронний підпис
02 липня 2020 21:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВП ОЛК "Ровесник" ДП "Львіввугілля"

Дитячий заклад санаторного типу "Світанок"

ТОВ "ЛАЯР СІТІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій