Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance and ongoing minor repairsr of public roads of local importance of Bogorodchansky, Nadvirnyansky, Tysmenytskyi, Tlumatsky districts of Ivano-Frankivsk region ( 45230000-8 Construction of pipelines, lines of communication and electric power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Контактна особа: |
Вітовська Леся Василівна +380342741390 doroga_ifoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "ROADS OF PRYKARPATTYA" |
National ID: | 42753775 |
Contact point: |
Vitovska Lesia Vasylivna +380342741390 doroga_ifoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 94 251 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 471 256,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 01 червня 2020 17:45 |
Enquiries until: | 22 червня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 94 251 140 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 471 256 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 11:34 |
Зміни 2 до ТД експлуат..doc | |
23 червня 2020 11:34 |
ТД2 Експлуатація Богородчани (із змінами).doc | |
19 червня 2020 14:15 |
Зміни до ТД експлуат..doc | |
19 червня 2020 14:15 |
Додаток _9 (із змінами).docx | |
19 червня 2020 14:15 |
Додаток _4 (із змінами).docx | |
19 червня 2020 14:15 |
Додаток _2 (із змінами).docx | |
01 червня 2020 17:45 |
оголошення Богородчани.pdf | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _11.docx | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _10.docx | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _8.docx | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _7.docx | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _6.docx | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _5.docx | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _3.docx | |
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _1.docx |
23 червня 2020 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 червня 2020 11:34 |
Зміни 2 до ТД експлуат..doc
|
||||||
23 червня 2020 11:34 |
ТД2 Експлуатація Богородчани (із змінами).doc
|
||||||
19 червня 2020 14:15 |
Зміни до ТД експлуат..doc
|
||||||
19 червня 2020 14:15 |
Додаток _9 (із змінами).docx
|
||||||
19 червня 2020 14:15 |
Додаток _4 (із змінами).docx
|
||||||
19 червня 2020 14:15 |
Додаток _2 (із змінами).docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
оголошення Богородчани.pdf
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _11.docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _10.docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _8.docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _7.docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _6.docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _5.docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _3.docx
|
||||||
01 червня 2020 17:45 |
Додаток _1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000050 ● cee09748c47c46ea9d855ecc5ab5e391
- Статус: вирішено ● Дата: 29 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 18:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-01-008215-b 01.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-06-01-008215-b Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16.10.2020 р. №187 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг ряду процедур закупівель, однією з яких є закупівля робіт: “Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Богородчанського, Надвірнянського, Тисменицького, Тлумацького районів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” (унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-01-008215-b 01.06.2020). За результатами моніторингу вказаної закупівлі складено висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель 09 листопада 2020 р. (надалі – висновок). Як зазначено у висновку, за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 4, пункту 8 частини другої статті 21, частини першої статті 31, частини 16 статті 29, ч. 9 ст. 26 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З висновками Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” (надалі – Замовник) категорично не погоджується, виходячи з наступного. 1.Орган державного фінансового контролю вказує на те, що проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII) річний план закупівель UA-P-2020-06-01-002891-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” наголошує на тому, що наведене не відповідає дійсності. Так, в річному плані закупівель UA-P-2020-06-01-003854-c на 2020 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель 01 червня 2020 року, місце знаходження Замовника вказано в п. 9. “9. Примітки: Місце знаходження Замовника:76014, м. Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери,77; Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади/юридична особа одержувачем бюджетних коштів”. Форма річного плану закупівель, роздрукованого з електронної системи закупівель, додається. Таким чином, порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону №922-VIII відсутнє. 2. Орган державного фінансового контролю вказує на те, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Однак, наведене не відповідає дійсності. В оголошенні про проведення закупівлі, а саме в інформації про предмет закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель, чітко зазначено про те, що мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Оголошення про проведення, роздруковане з електронної системи закупівель, додається. Таким чином, порушення Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII відсутнє. 3. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону органом державного фінансового контролю встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону №922-VIII в тендерній документації (пункт 3.13) Замовником встановлено вимоги, що Переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пунктів 3.3.-3.11. Договірна ціна надається Замовнику у паперовому вигляді, а також додатково в електронному вигляді на портативному носії інформації (файл з розширенням sts в форматі програмного комплексу «Будівельні Технології – Кошторис» або іншого програмного комплексу з розширенням bdcu чи bsdu (ІБД в редакції 5.2) із супровідним листом на фірмовому бланку із вихідними реквізитами (дата, номер) та повною назвою предмета закупівлі. Вважає встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни у паперовому вигляді таким, що суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, та недотриманням принципів здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. В заперечення наведеному Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” зазначає наступне. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону №922-VIII подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно п. 3.12. ч. 3 “Проект договору про закупівлю” розділу 6 “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації на закупівлю робіт “Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Богородчанського, Надвірнянського, Тисменицького, Тлумацького районів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пунктів 3.3.-3.11. Як випливає з наведеного, у ч.8 ст.12 Закону №922-VIII мова йде про учасника процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а в п.3.12. р.6 тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт – про переможця торгів. Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону №922-VIII учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа-резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно п.18 ч.1 ст.1 Закону №922-VIII переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни у паперовому вигляді саме переможцем торгів не суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону №922-VIII та не порушує принципи здійснення закупівель, визначених у ст. 5 Закону №922-VIII, в т.ч. принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель . 4. За результатами моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД. Відповідно до Додатку № 1 ТД Замовником вимагалось надання учасниками підтвердження наявності основних машин та механізмів для виконання робіт (автогрудронатор, фреза дорожня, автогрейдер, коток дорожній, екскаватор, автомобіль-самоскид, автомобільбортовий, машина/устаткування для ямкового ремонту а/б покриття струменевим/пневмоструменевим методом) оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу яка підлягає державній реєстрації. Однак, ТОВ «БМБУД» на підтвердження автогрудронатора надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, чим не дотримано вимогу додатку 1 ТД. На виконання частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання підтвердження наявності автогрудронатора на базі автомобіля. Однак, Переможцем не виправлено невідповідності, зокрема не завантажено оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Автогудронатора спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна MAN TGA 24.430, чим порушено ч. 9 ст. 26 Закону. Отже, відповідно до порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БМБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII. В заперечення наведеному Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” зазначає наступне. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «БМБУД» було встановлено, що на підтвердження автогрудронатора учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - Автогудронатора спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна MAN TGA 24.430, чим не дотримано вимогу додатку 1 ТД. На виконання частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII Замовником 22.07.2020. року розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання підтвердження наявності автогрудронатора на базі автомобіля. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону №922-VIII «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей» На виконання вимоги Учасником ТОВ «БМБУД» завантажено оновлені документи. В оновленій довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг №2Т від 22.07.2020 у п.10 зазначено «Спецтехніка, (Автогудронатор) Самохідна машина для розливу бітуму ACMAR SA CRAON». На підтвердження наявності зазначеної в п.10 машини Учасником надано договір надання послуг (файл «Договір надання послуг 09_04-2020_1»), лист від надавача послуг (файл «Лист підтвердження автогудронатора») та оригінал свідоцтва про реєстрацію великовантажного транспортного засобу (файл «10 Тех. паспорт машина для розливу бітуму»), чим повністю виконано вимогу Замовника. Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником не допущено порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та інших порушень законодавства у сфері закупівель при проведенні процедури закупівлі робіт: “ Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Богородчанського, Надвірнянського, Тисменицького, Тлумацького районів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь”. Вказана процедура закупівлі проведена ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, в т. ч. з дотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону.
2020-11-16 16:25:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено вимоги частини 16 статті 29, ч. 9 ст. 26, частини 8 статті 12 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено вимоги частини 16 статті 29, ч. 9 ст. 26, частини 8 статті 12 Закону № 922-VIII.) • не усунуто
-
2020-12-29 09:18:04
Оскарження в суді
Опис: | Державне підприємство «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» повідомляє про відкриття провадження у справі №300/3400/20 за позовом державного підприємства до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-06-01-008215-b, номер судового провадження: П/300/4096/20 (ухвала про відкриття провадження Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 27.11.2020р.) |
Дата публікації: | 10 грудня 2020 |
Документи:
10 грудня 2020 15:24
|
Електронний підпис |
10 грудня 2020 15:19
|
Оскарження_0001.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ПМК-22" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 15:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 15:33
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
88 900 000,00
UAH з ПДВ
|
88 428 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПБС |
93 000 000,00
UAH з ПДВ
|
88 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПМК-22" |
93 820 320,00
UAH з ПДВ
|
93 820 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Переможець |
88 428 744,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 11:10
|
Додаткова угода _1 від 20.08.20 до дог. _123 від 20.08.2020.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 10:25
|
Договір _ 123 від 20.08.2020.pdf | укладений |
21 серпня 2020 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Часткова реєстрація бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |