Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (Послуги з оздоровлення дітей по путівках)
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2020-06-01-008198-b eb380f7eedbd41b6bb6fbb0c51900876
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Миколаївна Вербицька

+380485131298 ovidiopol_soc@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03194950
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь , вул. Т.Шевченка, буд. 169
Контактна особа: Оксана Миколаївна Вербицька
+380485131298
ovidiopol_soc@odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 15:50
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Управління соціального захисту населення Овідіопольської районної державної адміністрації.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03194950.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Т. Шевченка, буд. 169.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Вербицька Оксана Миколаївна, голова тендерного комітету Управління соціального захисту населення Овідіопольської районної державної адміністрації, e-mail: ovidiopol_soc@odessa.gov.ua, тел. +380485131298.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з оздоровлення дітей по путівках.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 76 путівок.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська обл., с.м.т. Сергіївка, на узбережжі Чорного моря (за місцезнаходженням дитячого закладу оздоровлення переможця закупівлі на узбережжі Чорного моря, Одеська область, с.м.т. Сергіївка).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом десяти банківських днів з дня пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату путівок на відповідну відпочинкову зміну або з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дня надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 690 000,00 грн. (шістсот дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 450,00 грн. (три тисячі чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.) – 0,5% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «17» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

З технічних причин на електронному майданчику Замовник вимушений зазначити у графі кількість - "шт.", проте фактична одиниця виміру "путівки". Враховуючи зазначений факт, кількість "шт." читати та розуміти як "путівок".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 штуки
Послуги з оздоровлення дітей по путівках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, на узбережжі Чорного моря (за місцезнаходженням дитячого закладу оздоровлення переможця закупівлі на узбережжі Чорного моря, Одеська область, с.м.т. Сергіївка), с.м.т. Сергіївка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом десяти банківських днів з дня пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату путівок на відповідну відпочинкову зміну або з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дня надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:42
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
01 червня 2020 17:42
ТД_ДОДАТОК_6.pdf
01 червня 2020 17:42
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
01 червня 2020 17:42
ТД_ДОДАТОК_4.pdf
01 червня 2020 17:42
ТД_ДОДАТОК_3.pdf
01 червня 2020 17:42
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
01 червня 2020 17:42
ТД_ДОДАТОК_1.pdf
01 червня 2020 17:42
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» 686 280,00
UAH з ПДВ
686 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС 689 998,68
UAH з ПДВ
689 998,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:19
Електронний підпис
25 червня 2020 14:18
Довідка ДПС
25 червня 2020 14:18
Довідка МВС
15 червня 2020 17:05
Електронний підпис
15 червня 2020 17:03
Технічна частина_О.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 20:58
Електронний підпис
15 червня 2020 20:56
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»
#40098434
Переможець 686 280,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»
#40098434
686 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:24
Скан_20200915.jpg укладений
15 вересня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 15:59
Договiр.pdf укладений
08 липня 2020 15:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Керуючись вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 та протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Одеської міської ради від 31.07.2020 року № 32, протоколу від 20.08.2020 р. № 24 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, у зв’язку з епідемічною ситуацією, яка склалася у регіонах, Сторони дійшли згоди розірвати Договір.