Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Запасні частини та витратні матеріали до копіювальних машин)
Очікувана вартість
132 050,00 UAH
UA-2020-06-01-008100-b ● 3edb1322062a48bda526de12599e1cd7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26199097 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А |
Контактна особа: |
Сорока Катерина Василівна 380442027990 kateryna.soroka@kyivland.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 132 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штуки
ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Запасні частини та витратні матеріали до копіювальних машин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Учасника. Строк сплати здійснюється після поставки Товару Покупцю протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної Сторонами | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 17:29 |
Проект договору -додаток № 4 (1).docx | |
01 червня 2020 17:29 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про лист виробника
Дата подання: 02 червня 2020 17:02
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:34
Якщо приватною компанією-виробником Konica Minolta або представництвом його в Україні не надано для учасників листа для участі у закупівлі або не надано учасником листа у складі тендерної пропозиції, та такий документ не передбачений законодавством для учасників, чи є це підставою для її відхилення пропозиції замовником?
Відповідь: Відхилення або прийняття пропозицій від Учасників буде здійснено відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008100-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 02 червня 2020 09:53
Вимога усунути дискримінаційні умови
Надання в складі тендерної пропозиції Листа від виробника продукції або його офіційного представника на території України, в якому міститься інформація про виробника товару та можливість учасника офіційно поставляти товар виробника є дискримінаційною до учасників.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Отже , відповідно до аналогічного рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
У разі не задоволення нашої вимоги, будемо змешенні звурнутися до АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Отже , відповідно до аналогічного рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
У разі не задоволення нашої вимоги, будемо змешенні звурнутися до АМКУ з відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 14:35
У Додатку 3 до оголошення зазначено, що якщо учасник не є виробником товару то він надає, зокрема лист від виробника продукції або його офіційного представника на території України, в якому міститься інформація про виробника товару та можливість учасника офіційно поставляти товар виробника.
Необхідність встановлення такої вимоги зумовлена потребою підтвердження легального походження товару, тобто ввезення його на територію України згідно із законодавством України, передусім дотримання митного контролю та сплати податків.
Наявність підтвердження щодо легального походження товару від виробника або його офіційного представника на території України надає додаткові гарантії щодо постачання якісної продукції та подальшого його сервісного та гарантійного обслуговування на території України. У такий спосіб учасник торгів може гарантувати безпеку для споживачів і відповідність міжнародним стандартам якості – Conformité Européenne.
Варто звернути увагу на те, що відсутня вимога замовника про посилання у листі від виробника продукції або його офіційного представника на території України на зазначену закупівлю (номера оголошення в електронній системі закупівель UA-2020-06-01-008100-b). А отже вимога, зазначена в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2019 за № 4521-р/пк-пз відрізняється від вимоги, визначеної в оголошенні замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий лист та змісту такого листа.
Ураховуючи частину третю статті 22 Закону вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представника на території України не містить дискримінаційних вимог і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів та контрабандної продукції, які не пройшли митного оформлення.
Закон не містить переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, тому необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди, зокрема дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників та відсутність яких у оголошенні жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Ураховуючи вищезазначене, замовник жодним чином не обмежив коло учасників, не порушив вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Необхідність встановлення такої вимоги зумовлена потребою підтвердження легального походження товару, тобто ввезення його на територію України згідно із законодавством України, передусім дотримання митного контролю та сплати податків.
Наявність підтвердження щодо легального походження товару від виробника або його офіційного представника на території України надає додаткові гарантії щодо постачання якісної продукції та подальшого його сервісного та гарантійного обслуговування на території України. У такий спосіб учасник торгів може гарантувати безпеку для споживачів і відповідність міжнародним стандартам якості – Conformité Européenne.
Варто звернути увагу на те, що відсутня вимога замовника про посилання у листі від виробника продукції або його офіційного представника на території України на зазначену закупівлю (номера оголошення в електронній системі закупівель UA-2020-06-01-008100-b). А отже вимога, зазначена в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2019 за № 4521-р/пк-пз відрізняється від вимоги, визначеної в оголошенні замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий лист та змісту такого листа.
Ураховуючи частину третю статті 22 Закону вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представника на території України не містить дискримінаційних вимог і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів та контрабандної продукції, які не пройшли митного оформлення.
Закон не містить переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, тому необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди, зокрема дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників та відсутність яких у оголошенні жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Ураховуючи вищезазначене, замовник жодним чином не обмежив коло учасників, не порушив вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ #2900002797 |
Відхилено |
107 610,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 11:06
|
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" #37388311 |
Переможець |
131 995,20
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 11:30
|
Договір № 40 Аверо-Прінт.pdf | укладений |
26 червня 2020 11:17
|