Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90920000-2 (послуги по санітарно-гігієнічній обробки приміщень)
Очікувана вартість
2 097,20 UAH
UA-2020-06-01-007959-b be57140e003247d183993ca3755d316a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Землянська

+380965514447 circmariupol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26154410
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бул. Шевченка, буд. 256
Контактна особа: Олена Землянська
+380965514447
circmariupol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


ДК 021:2015 90920000-2 (послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)
Дератизація 1 раз на місяць - 520 кв.м; дезінсекція 1 раз на місяць -530 кв.м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
ДК 021:2015 90920000-2 (послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)
Дератизація 1 раз на місяць - 520 кв.м; дезінсекція 1 раз на місяць -530 кв.м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, бульвар Шевченка,буд.256
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг до кінця наступного за звітним місяця, згідно з наданими актами Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

01 червня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНПРОФ"
#24327645
Переможець 2 097,20
UAH
01 червня 2020 17:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 09:52
звіт Санпроф 2020.pdf укладений
09 лютого 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 11:55
протокол№6 до договору №304д.pdf укладений
05 червня 2020 11:52
протокол№6 до договору №304д.pdf зміни до договору
05 червня 2020 11:50
Протокол №6 від до договору №304д.pdf зміни до договору
05 червня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 17:26
Договір №304д..pdf укладений
01 червня 2020 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): допущена технічна помилка: зазначено кількість 14 послуг, а треба 1 послуга дератизація і 1 послуга дезінсекція.
Номер договору про закупівлю: 304д
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 097,20
UAH