Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт амбулаторії смт. Петрівка, Іванівського р-ну, Одеської обл.
Очікувана вартість
1 457 884,80 UAH
UA-2020-06-01-007831-b 3bba936312ac43deb3110608762b569f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 457 884,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 289,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт амбулаторії смт. Петрівка, Іванівського р-ну, Одеської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67241, Україна, Одеська область, смт. Петрівка Іванівський район, вул. Мічуріна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:01
Оголошення.docx
01 червня 2020 17:01
Тех.вимоги.docx
01 червня 2020 17:01
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк виконання робіт
Дата подання: 02 червня 2020 09:28
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:49
В оголошенні до тендерної докуменнтації визначено строк виконання робіт: з моменту укладання договору до 31 січня 2020 року. Просимо виправити дану інформацію.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу увагу. Помилку буде виправлено.
Неправомірні вимоги
Дата подання: 04 червня 2020 10:11
Дата відповіді: 04 червня 2020 15:07
Просимо убрати вимогу про надання копії медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» працівникам будівельних підприємств не обов’язково мати медичні книжки за формою №1-ОМК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно наказу № 150 від 21.02.2013 р. Правил п. 1. Ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок. В зв’язку з тим, що виконання договору працівниками буде здійснюватися безпосередньо в амбулаторії, наявність Особистої медичної книжки форми №1-ОМК є обов’язковою. Також, відповідно до наказу №280 від 23 липня 2002 року у п.4 зазначено: 4. Позачерговому медичному огляду підлягають працівники, стан здоров'я яких викликає занепокоєння і може негативно вплинути на оточуючих, у таких випадках: у разі погіршення епідемічної ситуації. У зв'язку з пандемією Covid-19, дані вимоги не є неправомірними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" 1 424 188,07
UAH з ПДВ
1 289 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ 1 393 261,09
UAH з ПДВ
1 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД" 1 453 696,80
UAH з ПДВ
1 348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 1 457 880,00
UAH з ПДВ
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 11:05
4.imd
10 червня 2020 21:44
кошторис (2).pdf
10 червня 2020 21:30
4.imd
10 червня 2020 20:37
048.Статут.pdf
10 червня 2020 20:37
047.Скан-копія опису.pdf
10 червня 2020 20:37
046.Пошук статуту.pdf
10 червня 2020 20:35
Форма пропозиції.pdf
10 червня 2020 20:35
график виконання .pdf
10 червня 2020 20:35
проект договора.pdf
10 червня 2020 20:34
004.5Камаз 5511.pdf
10 червня 2020 20:34
004.4Договор Газель.pdf
10 червня 2020 20:34
004.3Magnum.pdf
10 червня 2020 20:34
004.2Kangoo.pdf
10 червня 2020 20:34
004.1JCB.pdf
10 червня 2020 20:34
r_4_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
10 червня 2020 20:34
наказ на Цьомбура.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Царулько.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Руденко.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Рисакову.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Попандопуло.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на перевод ЛС.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Пенкова.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Онищенко.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Олешко О.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Кулацького.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Каратанас.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Державец.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Гиптенко.pdf
10 червня 2020 20:34
наказ на Волка.pdf
10 червня 2020 20:34
Наказ на Акимова.pdf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_ССР.rtf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_РТСП.rtf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_ОС_2-1.rtf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_ОПР.rtf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_ЛСДЦ.rtf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_ИВРОБ_2-1.rtf
10 червня 2020 20:34
4_ДЦ_ДЦ.rtf
10 червня 2020 20:34
ДЦ.pdf
10 червня 2020 20:34
Отзыв.pdf
10 червня 2020 20:34
Акт.pdf
10 червня 2020 20:34
Договір аналогічний.pdf
10 червня 2020 20:33
142.Висновок.pdf
10 червня 2020 20:33
141.Звіт.pdf
10 червня 2020 20:33
підвищена небезпка.pdf
10 червня 2020 20:33
064.Копія ліцензії.pdf
10 червня 2020 20:33
право підпису.pdf
10 червня 2020 20:33
довідка.pdf
10 червня 2020 20:33
квитанции.pdf
10 червня 2020 20:33
045.Протокол ВВ.pdf
10 червня 2020 20:33
044.Наказ на директора.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 22:23
Електронний підпис
10 червня 2020 22:20
559.imd
10 червня 2020 22:19
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 22:19
Технічне завдання.pdf
10 червня 2020 22:19
Статут.pdf
10 червня 2020 22:19
Проект договору.pdf
10 червня 2020 22:19
посвідчення Іовчев В.І.pdf
10 червня 2020 22:19
наказ 1 - ОП.pdf
10 червня 2020 22:19
Мед.картки.pdf
10 червня 2020 22:19
Довідка щодо ліцензії.pdf
10 червня 2020 22:19
Довідка ліцензія.pdf
10 червня 2020 22:19
Довідка банка.pdf
10 червня 2020 22:19
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 22:19
Витяг Реликт Инвест.pdf
10 червня 2020 22:19
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 19:12
Електронний підпис
10 червня 2020 19:04
Електронний підпис
10 червня 2020 19:02
8.imd
10 червня 2020 19:02
8_ДЦ_ССР.rtf
10 червня 2020 19:02
8_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 червня 2020 19:02
8_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
10 червня 2020 19:02
8_ДЦ_ДЦ.rtf
10 червня 2020 19:02
8_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
10 червня 2020 19:02
Загальна частина.pdf
10 червня 2020 19:02
Технічна частина.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 15:33
Електронний підпис
09 червня 2020 15:32
22_ДЦ_ССР.xls
09 червня 2020 15:32
22_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
09 червня 2020 15:32
22_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
09 червня 2020 15:32
22_ДЦ_ДЦ.xls
09 червня 2020 15:32
22_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
09 червня 2020 15:32
22.imd
09 червня 2020 15:32
фінансова звітність.pdf
09 червня 2020 15:32
статут з відміткою.pdf
09 червня 2020 15:32
інші довідки.pdf
09 червня 2020 15:32
дозвільні документи.pdf
09 червня 2020 15:32
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"

ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ

ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"
#39812437
Переможець 1 289 900,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 23:36

Документи

15 червня 2020 23:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 23:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"
#39812437
1 289 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 23:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:09
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 13:44
Договір №36 ДУ №6 від 12.05.2021.PDF зміни до договору
12 травня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 14:52
Дог. №36 ДУ №5 від 19.03.2021.pdf зміни до договору
19 березня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:44
Д.У. № 4 до Договору № 36 від 24 червня 2020 р..PDF зміни до договору
21 грудня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:59
Д.У. № 3 до Договору № 36 від 24 червня 2020 р..PDF зміни до договору
10 грудня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 16:24
Д.У. № 3 до договору № 36.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:01
SCAN0011.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 16:03
Договір №36 ДУ №1 від 02.07.2020.PDF зміни до договору
02 липня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 20:39
Договір №36 від 24.06.2020.PDF укладений
24 червня 2020 20:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.2 Розділу 4, п.5.2 Розділу 5, п.13.1, п.13.1.3, п.13.1.5-п.13.1.7, п.13.2 Розділу 13 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в преамбулу договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку договору та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулювання попередньої Д.У. Зміна у преамбулі до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання Договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до: - Преамбули Договору; - в розділ 15 Договору; - в Додаток 1 до Договору; - в Додаток 2 до Договору; - в Додаток 3 до Договору; - до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 289 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 214 983,33 UAH)