Поточний ремонт зеленої зони ім. Галини Петрової, 1-3 та прилеглої території у Заводському районі м. Миколаєва.
Очікувана вартість
781 600,00 UAH
UA-2020-06-01-007759-b 9452fba6fa164749844462739919408d
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Яковина
+380512362287
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 12:51
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 12:51
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:10
Очікувана вартість: 781 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 448,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 632,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт зеленої зони ім. Галини Петрової, 1-3 та прилеглої території у Заводському районі м. Миколаєва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2020  —  18 вересня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після: фактичного надання Виконавцем послуг з дотриманням умов Договору, підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг і (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРНИКА-ЮГ 710 500,00
UAH з ПДВ
694 868,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Благоустрій-НК 734 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011" 731 200,00
UAH з ПДВ
715 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Приватбуд 781 029,00
UAH з ПДВ
731 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" 754 244,00
UAH з ПДВ
754 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 18:26
статут.pdf
01 липня 2020 18:26
Наказ директор.pdf
01 липня 2020 18:26
ІПН (Спінатій О.О.).pdf
01 липня 2020 18:26
Витяг з ЄДР 15.06.2020.pdf
01 липня 2020 18:26
Баланс_Ф1_Ф2.pdf
01 липня 2020 18:26
Спінатій В.В..pdf
01 липня 2020 18:25
Постнікова І.С..pdf
01 липня 2020 18:25
Пироженко В.Л..pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Спінатій О.О..pdf
01 липня 2020 18:25
Коч Р.Г..pdf
01 липня 2020 18:25
Зубарев О.В.pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Спінатій О.В..pdf
01 липня 2020 18:25
Гребеннікова.pdf
01 липня 2020 18:25
Городецький В.О..pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Новосьолов О.Г..pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Дворах М.В..pdf
01 липня 2020 18:25
Головань М.М..pdf
01 липня 2020 18:25
Бідненко Т.О.pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Гостєва О.В..pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Гостєв В.В..pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Воробйов О.Ф..pdf
01 липня 2020 18:25
Наказ Волкова Є.І..pdf
01 липня 2020 18:25
Можейко С.В..pdf
01 липня 2020 18:25
Михайлова Н.В..pdf
01 липня 2020 18:25
Ланяк А.С..pdf
01 липня 2020 18:25
Вантажний самоскид.pdf
01 липня 2020 18:25
HYUNDAI тех паспорт.pdf
01 липня 2020 18:25
Договір ЖКХ _322.pdf
01 липня 2020 18:25
Відгук.pdf
01 липня 2020 18:25
1-Технічні вимоги.pdf
01 липня 2020 18:25
Довідка про покриття.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 08:40
sign.p7s
10 липня 2020 08:18
додаткові угоди
01 липня 2020 09:34
sign.p7s
26 червня 2020 14:59
sign.p7s
26 червня 2020 14:52
погодження до ТЗ.pdf
22 червня 2020 13:12
sign.p7s
17 червня 2020 08:27
Штатний розпис.pdf
17 червня 2020 08:27
ЦПХ.pdf
17 червня 2020 08:27
фін звіт.pdf
17 червня 2020 08:27
таблиця 6.pdf
17 червня 2020 08:27
статут.pdf
17 червня 2020 08:27
ст17 галини петрової.pdf
17 червня 2020 08:27
Решение стр 1.pdf
17 червня 2020 08:27
оренда приміщення.pdf
17 червня 2020 08:27
наказ уповн особа.pdf
17 червня 2020 08:27
акт виконаних робіт.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 11:38
sign.p7s
02 липня 2020 11:36
гарантия.pdf
02 липня 2020 11:36
Untitled_20200623_230251.pdf
02 липня 2020 11:36
Untitled_20200623_230315.pdf
02 липня 2020 11:36
Untitled_20200623_230611.pdf
02 липня 2020 11:36
Довідка про Санкції.pdf
02 липня 2020 11:36
Загальні відомості.pdf
02 липня 2020 11:36
Додаток 1.pdf
02 липня 2020 11:36
Гарантійний лист.pdf
02 липня 2020 11:36
цпх.zip
02 липня 2020 11:36
Статут.pdf
02 липня 2020 11:36
Протокол 5.pdf
02 липня 2020 11:36
Опис.pdf
02 липня 2020 11:36
ліцензія.pdf
02 липня 2020 11:36
Договор база мтб.pdf
02 липня 2020 11:36
выписка.pdf
02 липня 2020 11:36
Витяг.pdf
02 липня 2020 11:36
Аналогічний договір.pdf
02 липня 2020 11:36
Акт.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 11:25
inquiry_print (1).pdf
02 липня 2020 10:02
Лицензия с ЭЦП.pdf
01 липня 2020 15:19
Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 15:19
Договір.pdf
16 червня 2020 17:42
Технічне завдання.pdf
16 червня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 17:42
Статут.pdf
16 червня 2020 17:42
Договір (проект).pdf
16 червня 2020 17:42
Довідка статут.pdf
16 червня 2020 17:42
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 17:42
Опис обладнання 3.pdf
16 червня 2020 17:42
Опис обладнання 2.pdf
16 червня 2020 17:42
Опис обладнання 1.pdf
16 червня 2020 17:42
Кошторис.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 12:03
sign.p7s
02 липня 2020 12:01
sign.p7s
02 липня 2020 12:00
Фінансова звітність.pdf
02 липня 2020 12:00
Договори працівники.pdf
02 липня 2020 12:00
Довідка підриємство.zip
02 липня 2020 12:00
Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 12:00
Лист про покриття _2_.pdf
02 липня 2020 12:00
23. Довідка ч.2 ст 17 ЗУ.pdf
02 липня 2020 12:00
Довідка директор.zip
02 липня 2020 12:00
виписка_compressed.pdf
02 липня 2020 12:00
Гарантія 1851-20.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Благоустрій-НК
#41917991
Очікує рішення 700 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 12:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 15:22
ТОВ АРНИКА-ЮГ
#39711494
Відхилено 694 868,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 12:53

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При розгляді тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Благоустрій - НК» (ЄДРПОУ: 41917991) (надалі – Учасник), через електрону систему закупівель, для прийняття участі у закупівлі послуги з поточного ремонту зеленої зони ім. Галини Петрової, 1-3 та прилеглої території у Заводському районі м. Миколаєва (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-01-007759-b Закупівля на prozorro.gov.ua), ціна якої визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом встановлені невідповідності, а саме: Учасником на виконання п. 5.2. розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завантажені цивільно-правові угоди файл «ЦПХ.pdf» укладені між ТОВ «Благоустрій - НК» та Великородним Олександром Михайловичем (цивільно-правова угода №1/03 від 01.03.2020), Маспановою Анастасією Геннадіївною (цивільно-правова угода №2/03 від 01.03.2020), Вовченко Олександром Миколайовичем (цивільно-правова угода №3/03 від 01.03.2020), Гарагулєю Андрієм Васильовичем (цивільно-правова угода №4/03 від 01.03.2020), Брагой Анатолієм Васильовичем (цивільно-правова угода №5/03 від 01.03.2020), Бондаренко Дмитром Олександровичем (цивільно-правова угода №6/03 від 01.03.2020) та Дяченко Олександром Валерійовичем (цивільно-правова угода №7/03 від 01.03.2020) за предметом Договору: виконання робіт (надання послуг) по об’єкту: «Поточний ремонт зеленої зони ім. Галини Петрової та прилеглої території у Заводському районі м. Миколаєва» з терміном дії зазначених вище угод з 01.03.2020 до 31.08.2020, тоді як п. 4.4. Тендерної документації встановлено строк надання послуг до 18.09.2020. Додатком 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо). У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити до електронної системи закупівель додаткові угоди до вищезазначених цивільно-правових угод зі строком дії не менш ніж до 18.09.2020 (або інші документи, які б відповідали вимогам Тендерної документації в цій частині).

Документи

Документи

08 липня 2020 12:52
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку