Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул.Солонці, м.Переяслав, Київська обл.
Очікувана вартість
4 404 139,00 UAH
UA-2020-06-01-007621-b 9be2a2f17a234f519578e5a43a414e8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Більченко Олег Петрович

+380456751883 budjkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43330285
Вебсайт: http://phm.gov.ua
Місцезнаходження: 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36
Контактна особа: Більченко Олег Петрович
+380456751883
budjkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 12:55
Очікувана вартість: 4 404 139,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 020,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул.Солонці, м.Переяслав, Київська обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, м.Переяслав, вул.Солонці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:45
ТД СОЛОНЦі НОВАІ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000064 ● edcc7fd0a4624974839d33d5b3b18879
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З

13.01.2021 № 9
Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-01-007621-b 01.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 16:26:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вул. Солонці, м. Переяслав, Київська обл. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-01-007621-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 10:19:00

пояснення на вимогу ДАСУ

ПОЯСНЕННЯ
Відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285)

на вимогу Державної аудиторської служби України до закупівлі Капітальний ремонт вул.Солонці, м.Переяслав, Київська обл. (UA-2020-06-01-007621-b)

Назва предмета закупівлі — Капітальний ремонт вул.Солонці, м.Переяслав, Київська обл.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до потреб громади м.Переяслава Київської області, норм чинного законодавства та зазначені у тендерній документації.
Робочий проект на «Капітальний ремонт вул. Солонці, м.Переяслав, Київська обл.» розроблений на підставі:
- завдання замовника на проектування;
- технічного обстеження дорожнього покриття вул.Солонці в м.Переяславі;
- лист замовлення направленого проектній організації.
Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі відповідно до державних будівельних норм та ГБН.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Н Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293.
Проектна документація по робочому проекту: «Капітальний ремонт вул.Солонці м.Переяслав Київська область» виготовлена Черкаським ВКП ДП «УКРДІПРОДОР» м.Черкаси у 2018 році.
Коригування проектної документації по робочому проекту: «Капітальний ремонт вул.Солонці м.Переяслав Київська область» (коригування)» здійснено Черкаським ВКП ДП «УКРДІПРОДОР» м.Черкаси у 2020 році та затверджено згідно Експертного звіту від 20.02.2020 № 135/е/20 який видано державним підприємством «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
У зв’язку з обмеженим фінансуванням даний проект був реалізований лише у 2020 році.

Обгрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2020 рік, у сумі 4 446 430,00 грн. з ПДВ.
Замовником здійснено повний розрахунок з Підрядником у строки встановлені умовами Договору від 30.06.2020 №30-06-2020 по даному об’єкту в сумі 3919788 грн.70 коп. (Три мільйони дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 70 копійок).
Сума зекономлених коштів для місцевого бюджету при будівництві об’єкту склала 526641грн.30 коп.

В.о. начальника відділу О.О.Вітківський

вик.О.Більченко
04567-5-16-88

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-22 11:31:54

Пояснення з власної ініціативи

Коригування проектної документації по робочому проекту: «Капітальний ремонт вул.Солонці м.Переяслав Київська область» (коригування)» здійснено Черкаським ВКП ДП «УКРДІПРОДОР» м.Черкаси у 2020 році та затверджено згідно Експертного звіту від 20.02.2020 № 135/е/20 який видано державним підприємством «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-22 11:34:32

Пояснення з власної ініціативи

копія експертного звіту

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ Відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285) На виконання вимоги Державної аудиторської служби України від 04.02.2021 року (ID моніторингу UA-М-2021-01-13-000064) по предмету закупівлі : «Капітальний ремонт вул.Солонці, м.Переяслав Київської області» (UA-2020-06-01-007621-b) щодо усунення виявлених порушень законодавства в частині не відхилення Замовником підписання контракту з учасником ТОВ «Агрошляхбуд» повідомляємо наступне. Договір про закупівлю від 30.06.2020 №30-06-2020 із ціною 3919788,70 грн. є повністю виконаним, що підтверджується бухгалтерською довідкою від 03.02.2021 року, з якої видно, що станом на 03.02.2021 року відповідно до укладеного договору на виконання робіт відділом капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (далі по тексту- відділ КБ та ЖКГ) провів касові видатки за виконані будівельні роботи ТОВ «Агрошляхбуд» на об’єкті «Капітальний ремонт вул.Солонці, м.Переяслав Київської області». Будь-яких зауважень договір не містить. Відповідно до Звіту про виконання договору про закупівлю (UA-2020-06-01-007621-b) 29.01.2021 року ТОВ «Агрошляхбуд» повністю виконало будівельні роботи, а Відділом КБ та ЖКГ, як Замовником, сплачено грошові кошти в повному обсязі згідно умов договору від 30.06.2020 №30-06-2020 . Одностороннє розірвання договору від 30.06.2020 №30-06-2020 може призвести до можливого порушення чинного законодавства щодо недотримання принципів публічних закупівель і не відновить стану, що існував до укладення договору. Відділ КБ та ЖКГ повідомляє про те, що зазначені зауваження Держаудитслужби будуть обов’язково враховані шляхом дотримання в подальшому вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення наступних закупівель. В.о. начальника відділу О.О.Вітківський вик.О.Більченко 04567-5-16-88

2021-02-08 11:38:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

усунуто

2021-04-01 11:12:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Агрошляхбуд" 3 919 792,54
UAH з ПДВ
3 919 792,54
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" 4 030 000,00
UAH з ПДВ
4 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 10:28
Електронний підпис
23 червня 2020 10:23
Розрахунок ціни 2
23 червня 2020 10:23
Розрахунок ціни
23 червня 2020 10:23
Статут
23 червня 2020 10:23
Повноваження керівника
23 червня 2020 10:23
Ліцензія
23 червня 2020 10:23
Довідка податкова
23 червня 2020 10:23
Довідка МВС
23 червня 2020 10:23
Довідки
16 червня 2020 12:43
Електронний підпис
16 червня 2020 08:55
довідка працівників.pdf
15 червня 2020 13:01
0 Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 13:01
1.imd
15 червня 2020 13:01
9 Фінансова звітність.pdf
15 червня 2020 13:01
7 Графік.pdf
15 червня 2020 13:01
6.5 Статут.pdf
15 червня 2020 13:01
6.4 Ліцензія (1).pdf
15 червня 2020 13:01
6.3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2020 13:01
6.2 Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 13:01
6.1 Виписка.pdf
15 червня 2020 13:01
4.1.5 Лабораторія.pdf
15 червня 2020 13:01
4.1.4. Атестат викиди АБЗ.pdf
15 червня 2020 13:01
4.1 Техпаспорти.pdf
15 червня 2020 13:01
3.3 Штатний розпис.pdf
15 червня 2020 13:00
3.2 Дипломи.pdf
15 червня 2020 13:00
3.1 Трудові книжки.pdf
15 червня 2020 13:00
1 Документи.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 09:54
Копії балансів.pdf
12 червня 2020 09:54
1ДФ.pdf
12 червня 2020 09:54
РЕКН фреза.pdf
12 червня 2020 09:54
Довідка з банку.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч16.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч14.rar
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч15.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч14.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові Сінергія Оіл.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч13.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч11.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч10.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч12.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч9.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч7.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч8.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч5.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч5.rar
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч6.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч4.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч3.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч1.pdf
12 червня 2020 09:54
Трудові книжки ч2.pdf
12 червня 2020 09:54
Договір 412Д 17.rar
12 червня 2020 09:54
2019 Статут.pdf
12 червня 2020 09:53
КБ3_КБ2в договір 1дШБУ16.pdf
12 червня 2020 09:53
Накази на працівників.pdf
12 червня 2020 09:53
Копії дипломів.pdf
12 червня 2020 09:53
Договір 1ДШБУ16.pdf
12 червня 2020 09:53
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агрошляхбуд"

Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Агрошляхбуд"
#03580647
Переможець 3 919 792,54
UAH з ПДВ
18 червня 2020 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агрошляхбуд"
#03580647
3 919 792,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:28
додаткова угода до основного договору.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 11:18
договір 30-06-2020.pdf укладений
30 червня 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Недостатність фінансування на 2020 бюджетний рік.
Номер договору про закупівлю: 30-06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 919 792,54
UAH (в тому числі ПДВ 653 298,76 UAH)