Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (комплект персональні комп’ютери з монітором та маніпулятором по типу миш, клавіатура; багатофункціональні пристрої; джерела безперебійного живлення).
Очікувана вартість
992 462,00 UAH
UA-2020-06-01-007364-b 2f9e2f0690154160b92d1f394e91a4f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:22
Очікувана вартість: 992 462,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 924,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги, виділених Замовнику за проектом «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІДу в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)», який реалізується Замовником в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року та у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги»

1. Місцезнаходження замовника - 04071 м. Київ, вул. Ярославська, 41. 2. Категорія замовника - юридична особа, що є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; неприбуткова організація.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 Одиниця
код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (комплект персональні комп’ютери з монітором та маніпулятором по типу миш, клавіатура; багатофункціональні пристрої; джерела безперебійного живлення).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:36
Перелік змін.docx
04 червня 2020 16:36
Оновлена_ТД_Ком_Treatment_2.0 (1).docx
04 червня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:36
Перелік змін.docx
04 червня 2020 16:36
Оновлена_ТД_Ком_Treatment_2.0 (1).docx
04 червня 2020 16:35
ТД_Ком_Treatment_2.0 (1).docx
01 червня 2020 16:30
ТД_Ком_Treatment_2.0.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 01 червня 2020 17:59
Дата відповіді: 04 червня 2020 15:50
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет розглянув ваше звернення та внесе відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-007364-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 01 червня 2020 17:59
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2020 15:51
Доброго дня. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-007364-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:31796921
Дата подання: 04 червня 2020 15:27
Вимога видалити посилання на Модель картриджа до Багатофункціонального пристрою
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку 5 до Тендерної документації, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно цього Додатку (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з підтримкою - Чорний картридж: 051, 051H). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - " Чорний картридж: 051, 051H" - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 16:26
Шановний Скаржнику, в тендерній документації зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», який за всіма технічними характеристиками не гірший від товару, який замовляється.». Тобто, в тендерній документації наявна можливість запропонувати використання сумісних, до запропонованого БФП, картриджів, які за характеристиками не гірші за картриджі 051, 051H. Це можуть бути не обов’язково картриджі 051, 051H, а будь які інші картриджі, які сумісні з БФП, який запропонує учасник, з не гіршими характеристиками.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-007364-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:31796921
Дата подання: 04 червня 2020 15:31
Вимога змінити характеристику Багатофункціонального пристрою "Вихід першої чорно-білої сторінки, сек: 5,2"
Шановний тендерний комітет ! У вашій тендерній документації є посилання на Вихід першої чорно-білої сторінки, сек: 5,2. Хочемо розібратись чи буде суттєво важливо для вас, якщо цей час досягне 10 секунд. Таку різницю (декілька секунд) в часі ви зможете помітити лише при очікуванні друку першої сторінки вашого документу і лише в момент, коли ваш пристрій не друкував до цього біля часу. Якщо друкувати завдання кожні 5-10 хвилин, то час виходу буде менше у будь-якого апарату. А ви і не зможете друкувати частіше тому, що техніка не витримає такого навантаження. Більш того, техніка з мінімальними значеннями Вихід першої чорно-білої сторінки буде коштувати дорожче для вас, а, значить і для бюджету України. Це пов'язано з тим, що в такій техніці будуть використовуватись більш дорогі вузли, які повинні витримати такий швидкий старт роботи пристрою. Зараз виробники друкуючої техніки лазерного типу змагаються між собою за швидкий старт друку. Але така лише трохи більш швидкісна техніка буде і коштувати значно дорожче, ніж техніка, яка вміє друкувати з Часом друку першої сторінки не більше 10 секунд. Для економії державних коштів вимагаємо підняти Вихід першої чорно-білої сторінки до 10 секунд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 16:25
Шановний Учасник, в даній закупівлі, ми прагнемо закупити якісне та надійне обладнання, для ефективної роботи. Ви вимагаєте погіршити характеристику «Вихід першої чорно-білої сторінки, сек: 5,2» майже вдвічі, збільшивши цей час до 10-ти секунд. Як Вами зазначено: «в такій техніці будуть використовуватись більш дорогі вузли, які повинні витримати такий швидкий старт роботи пристрою», а, отже, така техніка є більш надійною, оскільки в ній використовуватимуться більш дорогі вузли, які зможуть витримати швидкий старт роботи.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-007364-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 05 червня 2020 01:11
Технічні вимоги до системного блока
Шановний Замовник!

Просимо вас надати уточнення до деяких питань, пов’язаних з закупівлею.
Вимоги до системного блоку.

1) Щодо портів PS/2
В Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні специфікації» для системного блоку зазначено зокрема наступні вимоги (цитата):
«Зовнішні порти: 2xPS/2, 4xUSB 2.0, 4xUSB 3.0, 1xDVI-D, 1хVGA, 1xRJ-45 (LAN), 3x3,5mm Audio».
З якою метою Замовник вимагає наявність застарілих інтерфейсних портів PS/2?
Даний стандарт колись давно застосовувався для приєднання таких периферійних пристроїв як клавіатура та маніпулятор «миша». Наразі для підключення зазначених пристроїв використовується інтерфейс USB. До речі, звертаємо вашу увагу, що у вимогах на «Комплект (клавіатура + миша)» Замовник конкретно зазначив тип з’єднання клавіатури та миші з ПК, а саме (цитата): «Інтерфейс комунікації з ПК: USB».
Таким чином інтерфейс PS/2 в системному блоці є непотрібним.
З урахуванням зазначеного наполегливо просимо вас видалити дану вимогу щодо наявності зовнішніх портів PS/2 з тендерної документації.

2) Щодо порту DVI-D
В Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні специфікації» для системного блоку зазначено зокрема наступні вимоги (цитата):
«Зовнішні порти: 2xPS/2, 4xUSB 2.0, 4xUSB 3.0, 1xDVI-D, 1хVGA, 1xRJ-45 (LAN), 3x3,5mm Audio».
З якою метою Замовник вимагає наявність застарілого відеоінтерфейсу DVI-D?
На даний час в моніторах застосовуються сучасні цифрові інтерфейси передачі відеосигналу такі як HDMI або DisplayPort.
Також звертаємо вашу увагу на те, що в технічних вимогах до монітора Замовником встановлено такі характеристики відеовходів (цитата): «VGA (D-sub): 1 шт, HDMI: 1 шт».
Таким чином є розбіжність між вимогами щодо відеоінтерфейсів монітора та системного блоку.
З урахуванням зазначеного просимо вас замінити вимогу щодо зовнішнього порту відеовиходу для системного блока з DVI-D на HDMI та внести відповідні зміни до тендерної документації.

З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 16:25
Шановний Учасник . Стосовно «портів PS/2 В Додатку 4», повідомляємо, що для універсальності використання системних блоків, зокрема з вже наявними клавіатурами та маніпуляторами «миша», наявна така вимога. Стосовно порту «DVI-D В Додатку 4», також, має бути можливість підключати в якості другого монітору, наявні монітори з портами DVI
Номер вимоги: UA-2020-06-01-007364-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 05 червня 2020 01:12
Технічні вимоги до монітора
Шановний Замовник!

Просимо вас надати уточнення щодо вимог до монітора.

В Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні специфікації» для монітора зазначено зокрема наступні вимоги (цитата):
«Час реакції, мс: 1
Кут огляду, гор/верт: 178/178».
Дані дві вимоги вступають у протиріччя.

Справа в тому, що час реакції в межах 1-2 мс притаманний виключно моніторам, оснащеним матрицею TN (яка власне і вимагається умовами ТД).
В той же час технологія TN не дозволяє забезпечити широкі кути огляду 178/178, і в кращому випадку для матриць такого типу даний показник становить 170/160.
Максимальні кути огляду 178/178 (які висунуто у вимогах) характерні для якісних матриць, виготовлених за більш сучасними стандартами типу IPS, VA та їх аналогів, але для таких матриць час реакції (відгуку) становить як правило не менше 5 мс.
Таким чином в технічних вимогах встановлено показники різних параметрів, які фактично взаємно виключають один одного.
Для запобігання неоднозначного трактування технічних вимог в даній частині та можливого оскарження результатів торгів, просимо вас визначитись, який з двох параметрів є для вас найбільш значущим і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Якщо для вас критично важливим є мінімальний час реакції, то замініть вимогу до кутів огляду на 170/160.
Якщо ж вам важливі широкі кути огляду 178/178, та замініть час реакції на 5мс, а також до параметру «Тип РК-матриці» до типу TN додайте також IPS, VA (або еквівалент).

Дані зміни до тендерної документації дозволять надати вам тендерні пропозиції, які будуть повністю відповідати вашим вимогам.

З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 16:24
Шановний Учасник, в тендерній документації зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», який за всіма технічними характеристиками не гірший від товару, який замовляється.». Отже, наявна можливість запропонувати аналог до TN матриці, як IPS так і VA. На ринку достатньо еквівалентів з зазначеними характеристиками в тендерній документації

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 912 000,25
UAH
912 000,25
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС" 989 100,00
UAH
979 170,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 986 756,00
UAH
986 756,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 17:25
Електронний підпис
16 червня 2020 17:00
8.2. MC.zip
16 червня 2020 17:00
8.1. Довідка Microsoft.zip
16 червня 2020 17:00
3.4. Про ліцензування.zip
16 червня 2020 17:00
3.2. Статут_Часть 3.zip
16 червня 2020 17:00
3.2. Статут_Часть 2.zip
16 червня 2020 17:00
3.2. Статут_Часть 1.zip
16 червня 2020 17:00
3.2. Виписка 21.12.2018.zip
16 червня 2020 17:00
2.7. ст 17.zip
16 червня 2020 17:00
2.6. ст 17.zip
16 червня 2020 17:00
2.3. ст 17.zip
16 червня 2020 17:00
1.3.Накладна 920.176.zip
16 червня 2020 17:00
1.3.Відгук 920.176.zip
16 червня 2020 16:59
1.2. Відгук ВН 448-631.zip

Публічні документи

03 липня 2020 14:20
Електронний підпис
03 липня 2020 14:20
9. Довідка ч. 2.pdf
03 липня 2020 14:20
4. Довідка п.5..pdf
03 липня 2020 14:20
10.1. Копія Статуту.pdf
16 червня 2020 12:08
Електронний підпис
16 червня 2020 12:02
Порівняльна таблиця.pdf
16 червня 2020 12:02
Описи з кодами доступу.pdf
16 червня 2020 12:02
Опис від 0406.pdf
16 червня 2020 12:02
Лист згода обробка.pdf
16 червня 2020 12:02
Лист згода на обробку.pdf
16 червня 2020 12:02
Лист згода з проектом.pdf
16 червня 2020 12:02
Лист згода з істотними.pdf
16 червня 2020 12:02
Копія статуту.pdf
16 червня 2020 12:02
Інформація стаття 17.pdf
16 червня 2020 12:02
Інформація санкції.pdf
16 червня 2020 12:02
Інформація про ціну.pdf
16 червня 2020 12:01
Довідка не обєднання.pdf
16 червня 2020 12:01
Довідка 90 днів.pdf
16 червня 2020 12:01
Виписка.pdf
16 червня 2020 12:01
Авторизація LogicPower.pdf
16 червня 2020 12:01
Авторизація Canon.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 18:30
Електронний підпис
16 червня 2020 18:28
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 18:28
Виписка з ЄДР.pdf
16 червня 2020 18:28
Витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 18:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 912 000,25
UAH
25 червня 2020 15:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС"
#43164258
Переможець 979 170,00
UAH
02 липня 2020 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОФІКС"
#43164258
979 170,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 15:26
Договір_442_від_16072020_Промофікс_комплект_комп.pdf укладений
16 липня 2020 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 979 170,00
UAH