Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 796 Деснянського району міста Києва, вул. Костянтина Данькевича, 1-А
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-06-01-007269-b f6f49b0b8b3e4ba5abdfacab26296e27
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 16:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 16:29
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:20
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 796 Деснянського району міста Києва, вул. Костянтина Данькевича, 1-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:25
Проєкт Договору.docx
01 червня 2020 16:25
Тех.вимоги.docx
01 червня 2020 16:25
Оголошення 796 пральня.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 370 739,95
UAH з ПДВ
368 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМКОНТ 372 839,00
UAH з ПДВ
370 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 373 484,00
UAH з ПДВ
373 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 09:18
Електронний підпис
15 червня 2020 16:20
Електронний підпис
15 червня 2020 16:19
Електронний підпис
15 червня 2020 16:14
Кошториси.PDF
15 червня 2020 16:14
17.ims
15 червня 2020 16:14
17_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
15 червня 2020 16:14
17_СД_ВРЛС_2-1-1.rtf
15 червня 2020 16:14
17_СД_ССР_5 -ДОг.rtf
15 червня 2020 16:14
17_СД_ДФ_2-1-1.rtf
15 червня 2020 16:14
17_СД_ССР_5.rtf
15 червня 2020 16:14
17_ДЦ_ДЦ_3.rtf
15 червня 2020 16:14
17_СД_ССР_4.rtf
15 червня 2020 16:14
Аналогічний договір.PDF
15 червня 2020 16:14
лист-відгук.pdf
15 червня 2020 16:14
Проект договору.PDF
15 червня 2020 16:14
Ліцензія.pdf
15 червня 2020 16:14
Статут.pdf
15 червня 2020 16:14
Протокол ЗЗУ № 6.pdf
15 червня 2020 16:14
Декларація.PDF
15 червня 2020 16:14
Витяг ЄДР.PDF
15 червня 2020 16:13
Пояснювальна записка.PDF
15 червня 2020 16:13
Витяг ПДВ.PDF
15 червня 2020 16:13
Довідка з банку.PDF
15 червня 2020 16:13
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

23 червня 2020 14:32
кошторис
23 червня 2020 14:32
цінова пропозиція
15 червня 2020 13:29
Електронний підпис
12 червня 2020 21:44
Електронний підпис
12 червня 2020 19:45
наказ ох праці.pdf
12 червня 2020 19:34
деф акт.pdf
12 червня 2020 19:34
довідки інше.pdf
12 червня 2020 19:34
відомість з єдр.pdf
12 червня 2020 19:34
листи згоди.pdf
12 червня 2020 19:34
сертифікати 2.pdf
12 червня 2020 19:34
сертифікати 1.pdf
12 червня 2020 19:34
довідка погодження.pdf
12 червня 2020 19:34
цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 19:34
лист досвід співпраці.pdf
12 червня 2020 19:34
довідки з банку.pdf
12 червня 2020 19:34
проект договору.pdf
12 червня 2020 19:34
ан догов акти.pdf
12 червня 2020 19:34
кошторис.pdf
12 червня 2020 19:34
ан договір.pdf
12 червня 2020 19:34
відгук (1).pdf
12 червня 2020 19:34
довідка ан договора.pdf
12 червня 2020 19:34
дозвіл.pdf
12 червня 2020 19:34
ліцензія.pdf
12 червня 2020 19:34
звіти.pdf
12 червня 2020 19:33
медичні книжки.pdf
12 червня 2020 19:33
договір оренди складу.pdf
12 червня 2020 19:33
договір оренди офісу.pdf
12 червня 2020 19:33
довідки працівники.pdf
12 червня 2020 19:33
витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2020 19:33
довідка обладнання.pdf
12 червня 2020 19:33
витяг з ПДВ.pdf
12 червня 2020 19:33
лист без авансу.pdf
12 червня 2020 19:33
довідка статут.pdf
12 червня 2020 19:33
довідка фінансування.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 11:45
Інші довідки.pdf
15 червня 2020 11:01
23. Листи згода.pdf
15 червня 2020 10:42
8. Посв. Семенюк Л.В..pdf
15 червня 2020 10:07
6. ІТР та працівники.rar
12 червня 2020 16:07
27. Гарантійний лист.pdf
12 червня 2020 15:21
КД пральня ДНЗ№796.pdf
12 червня 2020 15:11
КД ДНЗ №796 в форматі doc.rar
12 червня 2020 13:32
7. МТБ.rar
12 червня 2020 13:11
26. Довкілля.pdf
12 червня 2020 12:56
п. 20 Довідка Банку.pdf
12 червня 2020 12:51
17. Лист підтвердження.pdf
12 червня 2020 12:41
12.Дозволи.rar
12 червня 2020 12:32
10. Ліцензія.rar
12 червня 2020 12:31
9. Фінзвіт.rar
12 червня 2020 12:19
5.ОПП, ПДВ.rar
12 червня 2020 12:18
4. Витяг з реєстру.pdf
12 червня 2020 12:09
3. Дов про пдприємство.pdf
12 червня 2020 12:03
Пропозиція ДНЗ 796.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВ РЕМКОНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Відхилено 368 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:45
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Переможець 370 700,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:39

Документи

23 червня 2020 11:45
прот 82.pdf

Документи

23 червня 2020 15:39
прот 86.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
370 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2020 15:39
прот 86.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:32
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 11:36
ДУ 6 до Дог. 133.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 11:33
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:54
ДУ 4 до Дог. _133.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:37
ДУ 3 до Дог. 133.PDF зміни до договору
21 липня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 13:39
ДУ 2 до Дог. 133.PDF зміни до договору
14 липня 2020 13:35
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 16:20
ДУ 1 до Дог. 133.PDF зміни до договору
09 липня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 16:15
Дог. 133.PDF укладений
09 липня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає 362 064 грн. 84 коп. ( триста шістдесят дві тисячі шістдесят чотири грн 84 коп.) в тому числі ПДВ 20% 60 344 грн 14 коп. (шістдесят тисяч триста сорок чотири грн 14 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на: 1 028 грн. 24 коп. (Одна тисяча двадцять вісім грн. 24 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 171 грн. 37 коп. (Сто сімдесят одна грн. 37 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 3) та складає: 361 036 грн. 60 коп. (триста шістдесят одна тисяча тридцять шість грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 60 172 грн. 77 коп. (шістдесят тисяч сто сімдесят дві грн. 77 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції ". 2. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджуються щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 85 грн. 00 коп. ( вісімдесят п’ять грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 14 грн. 10 коп. (чотирнадцять грн 10 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 3) та складає 360 951 грн. 60 коп. (триста шістдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 60 158 грн. 60 коп. (шістдесят тисяч сто п’ятдесят вісім грн. 60 коп.)». 3. Викласти Додаток № 1 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок» та Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 360 951,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 158,00 UAH)