Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Міжгірської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143330 |
Вебсайт: | http://mizgvo.klasna.com/ |
Місцезнаходження: | 90000, Україна , Закарпатська обл., смт Міжгір'я, вул. Шевченка, 86 |
Контактна особа: |
Оксана Зозулич +380314621265 osvitamizrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 17 066 775,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,59% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 16:21 |
Проект договору.pdf | |
01 червня 2020 16:21 |
Тендерна документація.pdf | |
01 червня 2020 16:21 |
Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-19-000015 ● cf22a0b2c32d4a4890e5e36cc900d5a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.08.2020 № 30
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 19.08.2020 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-01-007216-b 01.06.2020 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-14 21:33:58
Висновок за результатами моніторингу буде оскаржено до суду в строки встановлені чинним законодавством у сфері закупівель
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі від 07.09.2020, що порушення законодавства в сфері публічних закупівель. У відповідності до пунктів 1-3 Розділу ІІ «Констатуюча частина» вивчено викладені порушення. Тендерний комітет не погоджується із ними із наступних причин:
1. На порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Заперечення: Пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Нами в оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що вимагається забезпечення в формі банківської гарантії в розмірі 80 000,00 грн., а також в примітках зазначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» (див. графу «Інформація про предмет закупівлі»). Саме в примітках вказано строк дії тендерного забезпечення, оскільки розроблена система заповнення «Оголошення» не дозволяла такі відомості вносити через технічні невідповідності створені системою «Прозоро». Більш повна інформація відображена в тендерній документації, відповідно до статті 22 Закону.
Враховуючи вищенаведене Замовником не вчинено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», в цій частині. Внесено всі відомості що передбачені пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону (вказано розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
2. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що 13.07.2020 року, ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», якого було відхилено засіданням тендерного комітету від 01.07.2020 № 65 звернувся за роз’ясненням щодо неправомірного обрання переможця. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, станом на час завершення моніторингу, Замовником відповіді не надано. Отже, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що в порушення части
Заперечення: ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, якого відхилено, може звернутися до Замовника з вимогою звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Однак вимога учасника ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» не містила інформації щодо надання роз’яснення про відхилення його тендерної пропозиції та переваг пропозиції учасника переможця ТОВ «ПБК Закарпатреконструкція», відповідно у Замовника були відсутні підстави розгляду даної вимоги та надання відповіді.
Проте, за відсутності підстав розгляд у вказаної вимоги, все таки вона була розглянута та Замовником було направлено відповідь на вимогу ТОВ «Перспектива Місто Буд» електронною поштою та в письмовій формі (неможливість надати відповідь через електронну систему закупівель, так як, 14 липня 2020 року закінчився період оскарження по даній процедурі і майданчик та система не дали технічну можливість надати відповідь).
Замовником не порушено вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 03.07.2020 № 67, визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації. Так, Замовником в пункті 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію, встановлено вимогу, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою, яка повинна містити наступну інформацію, зокрема, дата, з якої перебуває у володінні чи користуванні, орендодавець. Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» надана довідка (файл - «Довідка МТБ.PDF»), не містить інформації щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні власне обладнання.
Заперечення: Учасником ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Крім того у відповідності до вимог тендерної документації учасником надано ряд документів, що підтверджують право власності, користування, оренди на обладнання та матеріально-технічну базу зазначену у вказаній вище Довідці, в яких міститься більш повна інформація ніж зазначена у Довідці та достатня інформація. В Довідці ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» на власне устаткування не вказано інформації щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні.
При цьому зазначаємо, що Замовником в тендерній документації передбачалося подання інформації за формою наведеною в пункті 5 розділу 3 тендерної документації, щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні орендоване, із зазначенням орендодавця. Відповідно інформація надана учасником ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» в повному обсязі щодо орендованого, щодо власного тендерна документація окремої вимоги не містила.
4. Встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам пункту 5 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підпункту 1 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання Договору, а саме: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору (від 17.06.2020 № 27/1/д/06/2020), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 16,17,19,20 та 21 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, а саме: бульдозер потужність 59 кВт (80 к. с.), скрепери причіпні (з гусеничним трактором), місткість ковша 3,0 м 3 , автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.), котки дорожні самохідні, вібраційні гладковальцеві маса 8 т, асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/г
Заперечення: Повідомляємо, що в тендерній документації встановлено вимогу про надання довідки про обладнання та МТБ що буде залучено до виконання даного замовлення. Документація не містила вимог стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, зазначених у розрахунку договірної ціни (з додатками), зокрема, у підсумковій відомості ресурсів. Перелік обладнання та механізмів для відомості ресурсів автоматично формує програма під час складання кошторису. В кошторисі, під час його складання зазначається обладнання та механізми, які достатні для виконання тієї чи іншої роботи та несуть мінімальні затрати на їх використання. Для складання кошторисів існують сертифіковані кошторисні програми (АВК-5, ІВК,..), в яких вже закладено ці мінімально допустимі ресурси (обладнання, механізми). З цього слідує, про можливість заміни обладнання та механізмів. Крім того учасник має право залучати субпідрядні організації до 20% вартості робіт, інформація про які не відображається у документах тендерної пропозиції.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності відповідності інформації, зазначеної у довідці про матеріально-технічну базу, інформації, наведеній у відомості ресурсів.
Правомірність даного рішення Замовник підтверджується зокрема рішенням АМКУ №9904-р/пк-пз від 25.09.2018р.
Виходячи із вище викладеного, тендерний комітет під час перевірки на відповідність даному кваліфікаційному критерію (в період кваліфікації учасника) прийшов до висновку що потенціал ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» є достатнім для виконання робіт.
Також хочемо наголосити, що Замовник не вправі відхиляти тендерну пропозицію учасника з тих підстав, яких же сам не вимагав.
5. Встановлено, що ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» подано довідку «Анкета учасника», яка не містить інформації про фактичну адресу, форму власності, юридичний статус, організаційно-правову форму, що не відповідає умовам тендерної документації (Додаток 1)
Заперечення: Повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «ПБК «Закарпатреконструкція» подано анкету учасника торгів, в якій міститься вся необхідна інформація.
В анкеті адресою вказано м. Ужгород, вул. Мальовнича, 7, оф.1. Також в складі пропозиції подано файл «довідка МТБ» в якій зазначено, що офісне приміщення знаходиться за тією ж адресою. Тобто учасником подано інформацію про юридичну і фактичну адресу.
В анкеті учасника вказано, що учасник є ТОВ тобто міститься інформація про юридичний статус та організаційно – правову форму.
Форма власності підприємства приватна, що підтверджується інформацією з анкети, а також Статутом, Витягом з ЄДР юридичних осіб, ФОП та ГФ.
Враховуючи вищенаведене Замовник не має підстав відхиляти зазначену пропозицію.
Також зазначаємо, що в процесі моніторингу Ви не звернулися до нас з метою отримання пояснень та документів щодо викладених порушень, на Вашу думку, за результатами моніторингу.
Звертаємо вашу увагу що Висновок за результатами моніторингу буде оскаржено до суду в строки встановлені чинним законодавством у сфері закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимоги 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Направлено позовну заяву про визнати протиправним та скасувати наказ та висновок до Закарпатськогой окружного адміністративного суду (в порядку ст.5 КАС України) |
Дата публікації: | 22 вересня 2020 |
Документи:
16 жовтня 2020 14:07
|
Електронний підпис |
22 вересня 2020 17:19
|
Електронний підпис |
16 жовтня 2020 14:06
|
Ухвала про відкриття.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бігар Олександр Михайлович |
17 046 000,00
UAH з ПДВ
|
15 046 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" |
17 017 833,30
UAH з ПДВ
|
16 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ" |
16 885 148,40
UAH з ПДВ
|
16 885 148,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бігар Олександр Михайлович #2949311618 |
Відхилено |
15 046 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:55
|
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" #41654425 |
Відхилено |
16 850 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 16:48
|
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ" #37692297 |
Переможець |
16 885 148,40
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 14:07
|
358-БМЗ-3.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:30
|
БМР -358 -2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 10:33
|
БМР-358-1.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 15:57
|
БМР -358.pdf | укладений |
22 липня 2020 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено джерело фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | БМР -358 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | БМР -358 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | БМР -358 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |