Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція корпусу спортзалу Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 в смт. Міжгір'я вул. Шевченка,73 Міжгірського району Закарпатської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
17 066 775,00 UAH
UA-2020-06-01-007216-b fdbae8ccd90846b09159a0b348150cdc
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Зозулич

+380314621265 osvitamizrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Міжгірської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143330
Вебсайт: http://mizgvo.klasna.com/
Місцезнаходження: 90000, Україна , Закарпатська обл., смт Міжгір'я, вул. Шевченка, 86
Контактна особа: Оксана Зозулич
+380314621265
osvitamizrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:36
Очікувана вартість: 17 066 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника згідно ст. 2 закону України "Про публічні закупівлі" - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція корпусу спортзалу Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 в смт. Міжгір'я вул. Шевченка,73 Міжгірського району Закарпатської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90000, Україна, Закарпатська область, Міжгір'я, вул. Шевченка, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:21
Проект договору.pdf
01 червня 2020 16:21
Тендерна документація.pdf
01 червня 2020 16:21
Технічне завдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-007216-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД", Код ЄДРПОУ:41654425
Дата подання: 13 липня 2020 13:47
Щодо неправомірного обрання переможця
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації на закупівлі робіт «Реконструкція корпусу спортзалу Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 в смт. Міжгір’я вул. Шевченка, 73 Міжгірського району Закарпатської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи «45450000-6) (ДК 021:2015), анкета учасника торгів передбачає надання інформації на 8 пунктів, та є невід’ємною частиною пропозиції. Переможець торгів ТОВ «Проектно-будівельна компанія» «ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» не виконало дану вимогу Тендерної документації, та не надало анкету учасника торгів, натомість, ТОВ «Проектно-будівельна компанія» «ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» надало у складі тендерної пропозиції «Відомості про Учасника». В даному документі Учасник не вказав свою фактичну адресу, форму власності та юридичний статус, організаційно-правову форму, що є порушенням вимог Тендерної документації, а саме Додатку 1 до ТД, що мало призвести до відхилення тендерної документації Учасника. Таким чином, вимагаємо від Замовника скасувати протокол №67 засідання тендерного комітету відділу освіти Міжгірської РДА від 03 липня 2020 року, та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Проектно-будівельна компанія» «ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

13 липня 2020 13:47
Вимога 13.07.2020р..PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-19-000015 ● cf22a0b2c32d4a4890e5e36cc900d5a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.08.2020 № 30
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 19.08.2020 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-01-007216-b 01.06.2020 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-14 21:33:58

Висновок за результатами моніторингу буде оскаржено до суду в строки встановлені чинним законодавством у сфері закупівель

Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі від 07.09.2020, що порушення законодавства в сфері публічних закупівель. У відповідності до пунктів 1-3 Розділу ІІ «Констатуюча частина» вивчено викладені порушення. Тендерний комітет не погоджується із ними із наступних причин:

1. На порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Заперечення: Пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Нами в оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що вимагається забезпечення в формі банківської гарантії в розмірі 80 000,00 грн., а також в примітках зазначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» (див. графу «Інформація про предмет закупівлі»). Саме в примітках вказано строк дії тендерного забезпечення, оскільки розроблена система заповнення «Оголошення» не дозволяла такі відомості вносити через технічні невідповідності створені системою «Прозоро». Більш повна інформація відображена в тендерній документації, відповідно до статті 22 Закону.
Враховуючи вищенаведене Замовником не вчинено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», в цій частині. Внесено всі відомості що передбачені пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону (вказано розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій)

2. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що 13.07.2020 року, ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», якого було відхилено засіданням тендерного комітету від 01.07.2020 № 65 звернувся за роз’ясненням щодо неправомірного обрання переможця. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, станом на час завершення моніторингу, Замовником відповіді не надано. Отже, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що в порушення части
Заперечення: ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, якого відхилено, може звернутися до Замовника з вимогою звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Однак вимога учасника ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» не містила інформації щодо надання роз’яснення про відхилення його тендерної пропозиції та переваг пропозиції учасника переможця ТОВ «ПБК Закарпатреконструкція», відповідно у Замовника були відсутні підстави розгляду даної вимоги та надання відповіді.
Проте, за відсутності підстав розгляд у вказаної вимоги, все таки вона була розглянута та Замовником було направлено відповідь на вимогу ТОВ «Перспектива Місто Буд» електронною поштою та в письмовій формі (неможливість надати відповідь через електронну систему закупівель, так як, 14 липня 2020 року закінчився період оскарження по даній процедурі і майданчик та система не дали технічну можливість надати відповідь).
Замовником не порушено вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».

3. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 03.07.2020 № 67, визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації. Так, Замовником в пункті 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію, встановлено вимогу, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою, яка повинна містити наступну інформацію, зокрема, дата, з якої перебуває у володінні чи користуванні, орендодавець. Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» надана довідка (файл - «Довідка МТБ.PDF»), не містить інформації щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні власне обладнання.
Заперечення: Учасником ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Крім того у відповідності до вимог тендерної документації учасником надано ряд документів, що підтверджують право власності, користування, оренди на обладнання та матеріально-технічну базу зазначену у вказаній вище Довідці, в яких міститься більш повна інформація ніж зазначена у Довідці та достатня інформація. В Довідці ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» на власне устаткування не вказано інформації щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні.
При цьому зазначаємо, що Замовником в тендерній документації передбачалося подання інформації за формою наведеною в пункті 5 розділу 3 тендерної документації, щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні орендоване, із зазначенням орендодавця. Відповідно інформація надана учасником ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» в повному обсязі щодо орендованого, щодо власного тендерна документація окремої вимоги не містила.

4. Встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам пункту 5 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підпункту 1 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання Договору, а саме: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору (від 17.06.2020 № 27/1/д/06/2020), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 16,17,19,20 та 21 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, а саме: бульдозер потужність 59 кВт (80 к. с.), скрепери причіпні (з гусеничним трактором), місткість ковша 3,0 м 3 , автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.), котки дорожні самохідні, вібраційні гладковальцеві маса 8 т, асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/г
Заперечення: Повідомляємо, що в тендерній документації встановлено вимогу про надання довідки про обладнання та МТБ що буде залучено до виконання даного замовлення. Документація не містила вимог стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, зазначених у розрахунку договірної ціни (з додатками), зокрема, у підсумковій відомості ресурсів. Перелік обладнання та механізмів для відомості ресурсів автоматично формує програма під час складання кошторису. В кошторисі, під час його складання зазначається обладнання та механізми, які достатні для виконання тієї чи іншої роботи та несуть мінімальні затрати на їх використання. Для складання кошторисів існують сертифіковані кошторисні програми (АВК-5, ІВК,..), в яких вже закладено ці мінімально допустимі ресурси (обладнання, механізми). З цього слідує, про можливість заміни обладнання та механізмів. Крім того учасник має право залучати субпідрядні організації до 20% вартості робіт, інформація про які не відображається у документах тендерної пропозиції.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності відповідності інформації, зазначеної у довідці про матеріально-технічну базу, інформації, наведеній у відомості ресурсів.
Правомірність даного рішення Замовник підтверджується зокрема рішенням АМКУ №9904-р/пк-пз від 25.09.2018р.
Виходячи із вище викладеного, тендерний комітет під час перевірки на відповідність даному кваліфікаційному критерію (в період кваліфікації учасника) прийшов до висновку що потенціал ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» є достатнім для виконання робіт.
Також хочемо наголосити, що Замовник не вправі відхиляти тендерну пропозицію учасника з тих підстав, яких же сам не вимагав.

5. Встановлено, що ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» подано довідку «Анкета учасника», яка не містить інформації про фактичну адресу, форму власності, юридичний статус, організаційно-правову форму, що не відповідає умовам тендерної документації (Додаток 1)
Заперечення: Повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «ПБК «Закарпатреконструкція» подано анкету учасника торгів, в якій міститься вся необхідна інформація.
В анкеті адресою вказано м. Ужгород, вул. Мальовнича, 7, оф.1. Також в складі пропозиції подано файл «довідка МТБ» в якій зазначено, що офісне приміщення знаходиться за тією ж адресою. Тобто учасником подано інформацію про юридичну і фактичну адресу.
В анкеті учасника вказано, що учасник є ТОВ тобто міститься інформація про юридичний статус та організаційно – правову форму.
Форма власності підприємства приватна, що підтверджується інформацією з анкети, а також Статутом, Витягом з ЄДР юридичних осіб, ФОП та ГФ.
Враховуючи вищенаведене Замовник не має підстав відхиляти зазначену пропозицію.

Також зазначаємо, що в процесі моніторингу Ви не звернулися до нас з метою отримання пояснень та документів щодо викладених порушень, на Вашу думку, за результатами моніторингу.

Звертаємо вашу увагу що Висновок за результатами моніторингу буде оскаржено до суду в строки встановлені чинним законодавством у сфері закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимоги 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Направлено позовну заяву про визнати протиправним та скасувати наказ та висновок до Закарпатськогой окружного адміністративного суду (в порядку ст.5 КАС України)
Дата публікації: 22 вересня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бігар Олександр Михайлович 17 046 000,00
UAH з ПДВ
15 046 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" 17 017 833,30
UAH з ПДВ
16 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 16 885 148,40
UAH з ПДВ
16 885 148,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 20:09
Штатний розпис.pdf
16 червня 2020 20:09
Проект договору.pdf
16 червня 2020 20:09
Працівники довідка.pdf
16 червня 2020 20:09
Ліцензія.pdf
16 червня 2020 20:09
Довідки.pdf
16 червня 2020 20:09
Гарантійні листи.pdf
16 червня 2020 20:09
Банк довідка.pdf
16 червня 2020 20:09
Аналогічний договір 3.pdf
16 червня 2020 20:09
Аналогічний договір 2.pdf
16 червня 2020 20:09
Аналогічний договір 1.pdf
16 червня 2020 20:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 18:26
Електронний підпис
16 червня 2020 18:24
Лист-згода субпідряд.pdf
16 червня 2020 18:24
Довідки ОКСІ БАНК.pdf
16 червня 2020 18:24
Довідка ДПС рахунки.PDF
16 червня 2020 18:24
Довідка БАНК СІЧ.PDF
16 червня 2020 18:24
довідка БАНК СІЧ кошти.pdf
16 червня 2020 18:24
Vutyag z nakazu Savchenko (5).zip
16 червня 2020 18:24
Dovirenist_Savchenko (5).zip
16 червня 2020 18:24
Dovidka pro nazvu (5).zip
16 червня 2020 18:24
Dovidka 8.ZIP
16 червня 2020 18:24
Bankivska Licenzia (6).zip
16 червня 2020 18:24
202796_61_8_80 000.ZIP
16 червня 2020 18:24
29.4 Фарба.rar
16 червня 2020 18:24
29.3 Профнастил.rar
16 червня 2020 18:24
29.2 Вікна.rar
16 червня 2020 18:24
29.1 Бруківка.rar
16 червня 2020 18:24
22.imd
16 червня 2020 18:24
16 Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 18:24
15 Розрахунки 2.pdf
16 червня 2020 18:24
14 Календарний графік.pdf
16 червня 2020 18:24
13 Анкета учасника.pdf
16 червня 2020 18:24
12 Проект договору.pdf
16 червня 2020 18:24
11 Довідки Ст.17.pdf
16 червня 2020 18:24
10 Дозвільні документи.pdf
16 червня 2020 18:24
9 Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2020 18:24
8 Статут.pdf
16 червня 2020 18:24
6 Уповноважена особа.pdf
16 червня 2020 18:24
5 Субпідряд.pdf
16 червня 2020 18:24
3 Досвід.rar
16 червня 2020 18:24
3 Досвід 3_Частина 2.rar
16 червня 2020 18:24
3 Досвід 3_Частина 1.rar
16 червня 2020 18:24
3 Досвід 2.rar
16 червня 2020 18:24
3 Досвід 1_Частина 3.rar
16 червня 2020 18:24
3 Досвід 1_Частина 2.rar
16 червня 2020 18:24
3 Досвід 1_Частина 1.rar
16 червня 2020 18:24
2 Працівники 2.PDF
16 червня 2020 18:24
2 Працівники 1.pdf
16 червня 2020 18:24
1 МТБ.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 18:07
Електронний підпис
03 липня 2020 18:07
Стаття 17 переможця.PDF
03 липня 2020 18:07
МВС.pdf
03 липня 2020 18:07
Кошториси.rar
03 липня 2020 18:07
ДФС.pdf
02 липня 2020 14:08
Електронний підпис
02 липня 2020 14:07
Листи згоди.PDF
02 липня 2020 14:07
Клас наслідків.pdf
02 липня 2020 14:07
Довідка працівники.PDF
02 липня 2020 14:07
Відгуки.pdf
16 червня 2020 23:46
Електронний підпис
16 червня 2020 23:45
Реєстр.pdf
16 червня 2020 23:45
45. Ліцензія ПБК.pdf
16 червня 2020 23:45
41. Санкції.PDF
16 червня 2020 23:45
36. Захист довкілля.PDF
16 червня 2020 23:45
32. ДФС по рахунках.pdf
16 червня 2020 23:45
29. Сетрифікат Бруківка.pdf
16 червня 2020 23:45
27. Сертифікат фарба.pdf
16 червня 2020 23:45
21. Гарантійний термін.PDF
16 червня 2020 23:45
19. Трудова дисципліна.PDF
16 червня 2020 23:45
15. Розрахунок ціни.PDF
16 червня 2020 23:45
13. Кошториси.rar
16 червня 2020 23:45
12. Технічне завдання.pdf
16 червня 2020 23:45
11. Прпоект договору.PDF
16 червня 2020 23:45
10. Тендерна пропозиція.PDF
16 червня 2020 23:45
9. Згода субпідрядника.pdf
16 червня 2020 23:45
8. Довідка субпідряд.PDF
16 червня 2020 23:45
6. Анкета учасника.PDF
16 червня 2020 23:45
5. Стаття 17.PDF
16 червня 2020 23:45
4.4. Експертні звіти.pdf
16 червня 2020 23:45
4.3 Акти КБ-2, КБ-3.rar
16 червня 2020 23:45
4.2. Відгуки.pdf
16 червня 2020 23:45
4.1 Аналогічні договори.rar
16 червня 2020 23:45
3.5. Трудові Книжки.pdf
16 червня 2020 23:45
3.4 Штатний розпис.pdf
16 червня 2020 23:45
3.3 Форма 1ДФ.pdf
16 червня 2020 23:45
2.2. Техпаспроти БТ.pdf
16 червня 2020 23:45
2.1. Договори оренди БТ.pdf
16 червня 2020 23:45
2. Довідка МТБ.PDF
16 червня 2020 23:45
1. Повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бігар Олександр Михайлович

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"

ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бігар Олександр Михайлович
#2949311618
Відхилено 15 046 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:55
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
Відхилено 16 850 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 16:48
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#37692297
Переможець 16 885 148,40
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Бігар О.М. На виконання п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідно: 1.- подати довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, що буде залучено до виконання даного замовлення, за заданою формою. Необхідно надати копії документів, що підтверджують право власності (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей), користування (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи) на обладнання та матеріально-технічну базу зазначених в Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу. Учаснику необхідно надати на транспортні засоби та будівельну техніку зазначену в Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу або технічних паспортів. ФОП Бігар О.М. надав довідку, яка не відповідає заданій формі, а також не надав копії документів, що підтверджують право власності (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей) на обладнання та матеріально-технічну базу зазначених в Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, а також відсутні в пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу або технічних паспортів на транспортні засоби та будівельну техніку зазначену в Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, яка відповідає заданій формі в тендерній документації ; • копії документів, що підтверджують право власності (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей) на обладнання та матеріально-технічну базу зазначених в Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу; • копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу або технічних паспортів на транспортні засоби та будівельну техніку зазначену в Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу. 2.- подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням: П.І.Б., посади, статус працівника (КЗпП чи на інших договірних засадах), загального стажу роботи, стажу роботи на займаній посаді, освіти, спеціальності по диплому. На кожного працівника зазначеного в Довідці надати копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. Від кожного працівника, зазначеного в Довідці, надати листи щодо їх згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Необхідною умовою є наявність принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами з долученням документів, які підтверджують проходження відповідного навчання. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника торгів, зазначених у Довідці, необхідно надати копії наказів чи копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування чи надання послуг, згідно із чинним законодавством України. Учасник також повинен надати: - копію форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції); копію діючого штатного розпису та копії трудових книжок на кожного штатного працівника; *учасник може для підтвердження своєї відповідності зазначеному критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. ФОП Бігар О.М. надав довідку про наявність працівників, в якій не зазначено статус працівника (КЗпП чи на інших договірних засадах), загального стажу роботи, стажу роботи на займаній посад., та надав копію копію діючого штатного розпису. Решта документів ФОП Бігар О.М. не надана. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • довідку про наявність працівників згідно вимог ТД. • на кожного працівника зазначеного в Довідці копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. • Від кожного працівника, зазначеного в Довідці, листи щодо їх згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. • документи, які підтверджують проходження відповідного навчання для двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами . Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів • копію форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції); 3.- подати довідку про виконання аналогічних договорів в якій вказати: предмет договору, назва організації Замовника із якою укладено договір, код ЄДРПОУ Замовника; сума договору; термін виконання договору; стан виконання; номер та дата договору; адреса Замовника; П.І.Б. контактної особи Замовника та її номер телефону. Аналогічними договорами є договора з будівництва, реконструкції та капітального ремонту що за класом наслідків (відповідальності) СС2 (категорія складності ІІІ-V). В Довідці необхідно вказати не менше 3 (три) виконані аналогічні договори, сума договору по кожному повинна становити не менше 1 (одного) мільйона гривень. По кожному договору зазначеному в Довідці, Учасник повинен надати: - копію договору - копії всіх актів виконаних робіт форми КБ-2в - копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3 - письмовий відгук від Замовника робіт, що стосується результатів виконання Учасником вказаного договору, виданий не раніше червня 2020 року, із зазначенням реквізитів договору та інформації про те, що роботи по договору є завершеними та договір виконаний - документ що підтверджує клас наслідків (відповідальності) СС2 (категорію складності ІІІ-V). Підтвердженням може бути інформація із органів ДАБІ, позитивний експертний звіт, тощо. ФОП Бігар О.М. надав довідку про виконання аналогічних договорів в якій тільки два договори відповідають вимогам тендерної документації та копії трьох договорів не в повному обсязі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: довідку про виконання аналогічних договорів в якій вказати: предмет договору, назва організації Замовника із якою укладено договір, код ЄДРПОУ Замовника; сума договору; термін виконання договору; стан виконання; номер та дата договору; адреса Замовника; П.І.Б. контактної особи Замовника та її номер телефону. Аналогічними договорами є договора з будівництва, реконструкції та капітального ремонту що за класом наслідків (відповідальності) СС2 (категорія складності ІІІ-V). В Довідці необхідно вказати не менше 3 (три) виконані аналогічні договори, сума договору по кожному повинна становити не менше 1 (одного) мільйона гривень. По кожному договору зазначеному в Довідці, Учасник повинен надати: - копію договору - копії всіх актів виконаних робіт форми КБ-2в - копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3 - письмовий відгук від Замовника робіт, що стосується результатів виконання Учасником вказаного договору, виданий не раніше червня 2020 року, із зазначенням реквізитів договору та інформації про те, що роботи по договору є завершеними та договір виконаний - документ що підтверджує клас наслідків (відповідальності) СС2 (категорію складності ІІІ-V). Підтвердженням може бути інформація із органів ДАБІ, позитивний експертний звіт, тощо.

Документи

24 червня 2020 15:42
Електронний підпис
24 червня 2020 15:35
Протокол 62.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Перспектива Місто Буд» На виконання п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідно: 1.- На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника торгів, зазначених у Довідці, необхідно надати копії наказів чи копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування чи надання послуг, згідно із чинним законодавством України. ТОВ «Перспектива Місто Буд» не надав копії наказів на штатних працівників, які зазначені в п. 7-16 довідки про наявність працівників. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • копії наказів на штатних працівників, які зазначені в п. 7-16 довідки про наявність працівників; 2.- Відповідно до п.1 розділу ІІІ Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується довіреністю або дорученням або копією наказу про призначення або іншим документом, а також для підтвердження особи уповноваженої щодо підпису документів в складі пропозиції повинна бути надана копія паспорту такої особи. ТОВ «Перспектива Місто Буд» не подав всі сторінки паспорту директора. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • копії всіх сторінок паспорта директора.

Документи

01 липня 2020 15:31
Електронний підпис
01 липня 2020 15:28
Протокол 65.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідно: 1.- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням: П.І.Б., посади, статус працівника (КЗпП чи на інших договірних засадах), загального стажу роботи, стажу роботи на займаній посаді, освіти, спеціальності по диплому. ТОВ «ПБК «Закарпатреконструкція» не вказав загального стажу роботи працівників. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням: П.І.Б., посади, статус працівника (КЗпП чи на інших договірних засадах), загального стажу роботи, стажу роботи на займаній посаді, освіти, спеціальності по диплому.; 2.- Відповідно до додатку 5 вимагались заяви – згоди на обробку персональних даних встановленої форми. ТОВ «ПБК «Закарпатреконструкція» подано заяви – згоди на обробку персональних даних не по формі встановленій в додатку 5 тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • заяви – згоди на обробку персональних даних встановленої форми згідно додатку 5. 3. На виконання п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідно: - Вимагалось надання не менше 3(трьох) письмових відгуків від Замовника робіт, що стосується результатів виконання Учасником вказаного договору, виданий не раніше червня 2020 року, із зазначенням реквізитів договору та інформації про те, що роботи по договору є завершеними та договір виконаний ТОВ «ПБК «Закарпатреконструкція» подано відгук від КУ «Тур’я – Реметівського психоневрологічного інтернату» від 15.03.2020р. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • Відгук від КУ «Тур’я – Реметівського психоневрологічного інтернату» виданий не раніше червня 2020 року, із зазначенням реквізитів договору та інформації про те, що роботи по договору є завершеними та договір виконаний. 4. На виконання п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації необхідно: - Вимагалось надання не менше 3(трьох) документів що підтверджують клас наслідків (відповідальності) СС2 (категорію складності ІІІ-V). Підтвердженням може бути інформація із органів ДАБІ, позитивний експертний звіт, тощо. ТОВ «ПБК «Закарпатреконструкція» подано звіт про виконання робіт для СДЮСШОР з футболу в якому не зазначено клас наслідків і категорію складності; подано звіт про виконання робіт для КУ «Тур’я – Реметівського психоневрологічного інтернату» в якому зазначено категорію складності ІІ; не подано звіту про виконання робіт для Сектору освіти Перечинської РДА. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • надання не менше 3(трьох) документів що підтверджують клас наслідків (відповідальності) СС2 (категорію складності ІІІ-V). Підтвердженням може бути інформація із органів ДАБІ, позитивний експертний звіт, тощо.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#37692297
16 885 148,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 14:07
358-БМЗ-3.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:30
БМР -358 -2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 10:33
БМР-358-1.pdf зміни до договору
30 липня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 15:57
БМР -358.pdf укладений
22 липня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено джерело фінансування.
Номер договору про закупівлю: БМР -358
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: БМР -358
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: БМР -358
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 28 квітня 2021
Сума оплати за договором: 8 423 102,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 403 848,80 UAH)