Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 – 58234 - Стрічка ватяна; 48125 - Рулон марлевий нестерильний; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 35177- Маска хірургічна одноразового використання; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; Лот 2 – 32357 - Голка шовна, багаторазового використання; 12740 - Разова голка на стоматологічний шприц; 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; 45671- Гладка синтетична нитка, кетгут; 45025 - Хірургічна кетгутова нитка, по хромована; 37997 - Нитка хірургічна поліамідна, полінитка, стерильна
Очікувана вартість
187 452,00 UAH
UA-2020-06-01-007191-b 3cd989a873c54d80bf45d866e4a4158c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Зьолка

+380971067975 stomat_hm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
Код ЄДРПОУ: 02004781
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, буд. 94/1
Контактна особа: Лідія Зьолка
+380971067975
stomat_hm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 187 452,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Категорія замовника: п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Тендерна документація

01 червня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:20
Додаток 2 Технічне завдання .docx
01 червня 2020 16:20
Додаток 3 Договір.docx
01 червня 2020 16:20
Додаток 1 пропозиція.docx
01 червня 2020 16:20
ТД медматеріали 2 Лота.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – 58234 - Стрічка ватяна; 48125 - Рулон марлевий нестерильний; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 35177- Маска хірургічна одноразового використання; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 154 322,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 770,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 червня 2020 15:32
Закінчення: 18 червня 2020 15:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 measures.name.symbol
58234 - Стрічка ватяна; 48125 - Рулон марлевий нестерильний; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 35177- Маска хірургічна одноразового використання; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд. 94/1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 138 870,40
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" 137 500,35
UAH з ПДВ
129 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 17:42
Електронний підпис
16 червня 2020 17:36
Стаття 17.pdf
16 червня 2020 17:36
16 стаття.rar
16 червня 2020 17:36
Шприц 5.2.20.rar
16 червня 2020 17:36
Маска Романенко.rar
16 червня 2020 17:36
Марля 1000м.rar
16 червня 2020 17:36
проект договору лот 1.pdf
16 червня 2020 17:36
мед тех вимоги лот 1.pdf
16 червня 2020 17:36
Пропозиція лот 1.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 08:59
Довідки переможця.pdf
11 червня 2020 12:39
Електронний підпис
11 червня 2020 12:39
Статут.pdf
11 червня 2020 12:39
Реєстр документів.pdf
11 червня 2020 12:39
Інші документи.pdf
11 червня 2020 12:39
Проект джоговру.pdf
11 червня 2020 12:39
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 12:39
Виписка з ЄДР.pdf
11 червня 2020 12:39
Технічна документація.pdf
11 червня 2020 12:39
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"
#37412155
Переможець 129 450,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"
#37412155
129 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 12:51
Кормед.PDF зміни до договору
24 червня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:17
ДУ КОРМЕД прод.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:06
Договір 384.pdf укладений
06 липня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч. 5 ст. 41 , ч. 6 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 97 287,60
UAH (в тому числі ПДВ 327,60 UAH)