Код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь)
Очікувана вартість
396 000,00 UAH
UA-2020-06-01-007080-b 2b6bafecc22d4bb18b5716bdb5f4e3cb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Більче-Золотецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04395277
Місцезнаходження: 48733, Україна , Тернопільська обл., с. Більче-Золоте, вул. Махнівка, 101
Контактна особа: Олеся Кричковська
+380964857781
bilchezolote@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 16:08
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 16:08
Очікувана вартість: 396 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 тонни
Код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48733, Україна, Тернопільська область, с. Більче-Золоте, вул. Махнівка, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 червня 2020 12:16
Електронний цифровий підпис
05 червня 2020 12:14
ДОДАТОК 1.docx
05 червня 2020 12:14
ДОДАТОК 3 Проект договору.doc
05 червня 2020 12:14
Протокол зміни 05.06.2020.docx
05 червня 2020 12:14
ТД щебінь 05.06.2020.docx
05 червня 2020 12:14
Перелік змін до ТД 05.06.2020.doc
03 червня 2020 14:27
Протокол зміни.docx
03 червня 2020 14:27
ТД щебінь нова редакція.docx
03 червня 2020 14:27
Перелік змін до ТД.doc
01 червня 2020 16:13
ДОДАТОК 1.docx
01 червня 2020 16:13
ДОДАТОК 2.docx
01 червня 2020 16:13
ДОДАТОК 3 Проект договору.doc
01 червня 2020 16:13
ТД щебінь.docx
05 червня 2020 12:16
Електронний цифровий підпис
03 червня 2020 14:29
Електронний цифровий підпис
01 червня 2020 16:16
Електронний цифровий підпис
05 червня 2020 12:14
ДОДАТОК 1.docx
05 червня 2020 12:14
ДОДАТОК 3 Проект договору.doc
05 червня 2020 12:14
Протокол зміни 05.06.2020.docx
05 червня 2020 12:14
ТД щебінь 05.06.2020.docx
05 червня 2020 12:14
Перелік змін до ТД 05.06.2020.doc
03 червня 2020 14:27
Протокол зміни.docx
03 червня 2020 14:27
ТД щебінь нова редакція.docx
03 червня 2020 14:27
Перелік змін до ТД.doc
01 червня 2020 16:13
ДОДАТОК 1.docx
01 червня 2020 16:13
ДОДАТОК 2.docx
01 червня 2020 16:13
ДОДАТОК 3 Проект договору.doc
01 червня 2020 16:13
ТД щебінь.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щебінь
Дата подання: 02 червня 2020 10:45
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:35
Добрий день. У ТД зазнечена закупівля : 1) Щебінь із природного каменю фр. 0-20 мм – 600 т. Такої фракції немає, чи може бути фр. 5-20 мм?
Відповідь: Доброго дня! При складанні ТД було допущено помилку, проте у Додатку 2 вказана фр. 5-20 мм. Сьогодні у ТД внесено зміни, згідно із якими просимо вважати правильним "1) Щебінь із природного каменю фр. 5-20 мм – 600 т."

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000020 ● bf1753986ac946d79c45f391ebefaf92
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-03 16:03:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2020 №41
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.06.2020 №41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-06-01-007080-b від 01.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Більче-Золотецької сільської ради погоджується із висновком моніторингу даної закупівлі та з метою усунення виявлених порушень вносить зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію і додатки до неї.

2020-06-05 12:24:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Більче-Золотецька сільська рада, 04395277, Україна, с. Більче-Золоте, вул. Махнівка, 101
  2. Інформація про предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь), 396000UAH, 14210000-6, ДК021, 1200, тонни
  3. Інформація про оприлюднення: 2b6bafecc22d4bb18b5716bdb5f4e3cb, 2020-06-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Більче-Золотецької сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-01-006022-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету №7 від 01.06.2020 року, тендерну документацію (із змінами), затверджену протоколом засідання тендерного комітету №8 від 03.06.2020 року. На порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-06-01-007080-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме : - пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не зазначає відомостей щодо підстав, встановлених статтею 17 Закону, а містить лише інформацію щодо документального підтвердження відповідності учасників вимогам цієї статті; - пункту 8 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації (Додатком 3 «Проекту договору») не зазначено порядку змін умов договору про закупівлю. Крім цього, у тендерній документації (в пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації) міститься інформація щодо погодження учасником дотримуватися умов своєї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття пропозицій, що суперечить інформації, наведеній у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 2 та 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, або передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-12 12:44:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Бурдяківський спецкар'єр" 386 107,20
UAH з ПДВ
386 107,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 15:19
sign.p7s
17 червня 2020 15:19
sign.p7s
17 червня 2020 15:16
Сертифікат.pdf
17 червня 2020 15:16
протоколи .pdf
17 червня 2020 15:16
Договір Кіцмань 2020.pdf
17 червня 2020 15:16
ст17 .pdf
17 червня 2020 15:16
тендерна пропозиція .pdf
17 червня 2020 15:16
договір .pdf
17 червня 2020 15:16
персональні дані .pdf
17 червня 2020 15:16
Радіаційний паспорт.pdf
17 червня 2020 15:16
доступ до статуту .pdf
17 червня 2020 15:16
ГЛ поставка товару .pdf
17 червня 2020 15:16
дозвільні документи .pdf
17 червня 2020 15:16
ГЛ довкілля .pdf
17 червня 2020 15:16
Гарантійний лист .pdf
17 червня 2020 15:16
відгук.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
17 червня 2020 16:08
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку