Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт огорожі за адресою: вулиця Васильківська, 12-А, Голосіївського району міста Києва. ЗЗСО № 15.
Очікувана вартість
744 000,00 UAH
UA-2020-06-01-007032-b 4de8b985297a4df0b837c8dd2eac0dde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 744 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт огорожі за адресою: вулиця Васильківська, 12-А, Голосіївського району міста Києва. ЗЗСО № 15.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, Київ, Васильківська, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних Робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, які складаються Виконавцем в двох примірниках, відстрочка платежу за надані послуги становить 30 (тридцять) календарних днів з моменту надання послуг Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:10
Оголошення.pdf
01 червня 2020 16:10
ТД поточний ремонт (огорожа).docx
01 червня 2020 16:10
ТД (Титулка).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІРІДІС БУД" 734 829,60
UAH з ПДВ
734 829,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 743 070,00
UAH з ПДВ
743 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 12:37
Електронний підпис
02 липня 2020 12:36
довідка2.pdf
02 липня 2020 12:36
довідка1.pdf
22 червня 2020 15:45
Електронний підпис
22 червня 2020 15:45
Переклад трудової.pdf
16 червня 2020 17:22
Електронний підпис
16 червня 2020 17:22
пропозиція.pdf
16 червня 2020 17:22
д2. кошторис ворд.rar
16 червня 2020 17:22
д.2. ліцензія-авк.pdf
16 червня 2020 17:22
д.2. кошторис.pdf
16 червня 2020 17:21
4.5. довідка відносини.pdf
16 червня 2020 17:21
4.4. Лист-гарантія.pdf
16 червня 2020 17:21
4.3. довідка ліцензія.pdf
16 червня 2020 17:21
4.3. Держпраці.pdf
16 червня 2020 17:21
4.3. ліцензія ДАБІ.pdf
16 червня 2020 17:21
4.1. правомочність.pdf
16 червня 2020 17:21
2.ст17.pdf
16 червня 2020 17:21
2.2. аналог.rar
16 червня 2020 17:21
1.2. трудові.rar

Публічні документи

17 червня 2020 09:12
Кошторис Огорожа.pdf
17 червня 2020 09:12
Опис3.pdf
17 червня 2020 09:12
Опис2.pdf
17 червня 2020 09:12
Опис1.pdf
17 червня 2020 09:12
19.Договір оренди.pdf
17 червня 2020 09:12
12. Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 09:12
5. Витяг зі Статуту.pdf
17 червня 2020 09:12
4._Скан-Копiя_Статуту.pdf
17 червня 2020 09:12
3.Виписка_з_EДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІРІДІС БУД"

ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІРІДІС БУД"
#41842539
Переможець 734 829,60
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 13:13

Вимога про усунення невідповідностей

«Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інформації та документів, які подає учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, викладені нижче Посилання на вимогу: підпункт 1.2. : До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/субвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Вимога по пункту 1.2.: Всупереч вимогам, у складі пропозиції Учасника відсутній документ згідно п. 1.2. на головного інженера; інженера з охорони праці. Отже, Учаснику необхідно привести у відповідність документи на головного інженера; інженера з охорони праці передбачені згідно п. 1.2. шляхом надання відповідних документів згідно п. 1.2. Вимога по пункту 1.2.: Учасником, на працівника – Дудира Віталій Тарасович, зазначеного в довідці згідно п 1.1,. надано згідно п.1.2., зокрема трудову книжку російською мовою. В той же час, трудова книжка повинна надаватися разом з перекладом на українську мову, а тому учасником не надано належний документ. Отже, учасник повинен привести у відповідність трудову книжку шляхом надання трудової книжки українською мовою або наданням перекладу українською мовою до трудової книжки, наданої російською мовою. Посилання на вимогу: підпункт 2.2: «Згідно пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інформації та документів, які подає учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці». Вимога по пункту 2.2. Всупереч вимогам, у складі пропозиції Учасника наданий аналогічний договір № 470 від 07.11.2019 в якому відсутня додаткова угода №2 від 17.12.2019р. Отже, Учаснику необхідно привести у відповідність документ передбачений згідно п. 2.2. шляхом надання аналогічного договору в повному обсязі згідно п. 2.2.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРІДІС БУД"
#41842539
734 829,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:47
ЗпВД (ЗСО № 15).pdf укладений
02 листопада 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 10:27
ПЗД № 1 (ЗСО № 15).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 10:22
Дод.угода № 1 (ЗСО № 15).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 17:11
Договір № 171 (ЗЗСО № 15).pdf укладений
08 липня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 35 666,40 (тридцять п’ять тисяч шістсот шістдесят шість грн. 40 коп.). Пункт 3.3. викласти в наступній редакції: Ціна даного Договору становить: 699 163,20 (шістсот дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят три гривні 20 копійок), з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 699 163,20
UAH (в тому числі ПДВ 116 527,20 UAH)