Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-06-01-007013-b 498047284b1641de9d563dbefc870155
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козел Володимир

+380992580598 Bal.CKRL49@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА КЛІНІЧНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003793
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ПАРТИЗАНСЬКА, будинок 25
Контактна особа: Козел Володимир
+380992580598
Bal.CKRL49@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 12:03
Початок аукціону: 17 червня 2020 12:03
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Медикаменти(йогексол)

медикаменти (йогексол); джерело фінансування-кошти НСЗУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 флак
Томогексол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, Партизанська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Iohexol
АТХ: V08AB02

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару передача у власність товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 003.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 002.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 001.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 004.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 005.jpg
05 червня 2020 13:50
ТД 33600000-6 (05.06.2020) (нова редакція).docx
05 червня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 003.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 002.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 001.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 004.jpg
05 червня 2020 13:50
протокол № 932 005.jpg
05 червня 2020 13:50
ТД 33600000-6 (05.06.2020) (нова редакція).docx
01 червня 2020 16:09
ТД 33600000-6 (01.06.2020) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання паперових документів переможця
Дата подання: 04 червня 2020 11:41
Дата відповіді: 05 червня 2020 08:50
Шановник Замовник, просимо внести зміни в тендерну документацію, оскільки тендерна документація містить вимоги, які суперечать вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), який набрав чинності 19.04.2020 р., а саме вимога тендерної документації « Переможець процедури закупівлі торгів, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті шляхом завантаження переможцем цих документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель (у разі наявності технічної можливості) та надаються переможцем торгів особисто або поштою замовнику, за адресою: 64200, Харківська область Балаклійський район м.Балаклія, вул. Партизанська, 25.У разі ненадання переможцем документів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув». Вимога щодо надання документів переможця особисто, або поштою замовнику передбачає надання їх в паперовому вигляді? Хочемо звернути вашу увагу, що ч. 6 ст. 17 Закону містить чітку, однозначну та імперативну норму щодо способу надання документів (тільки в електронній системі закупівель), а саме «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». Також ч.8 ст. 12 Закону прямо ЗАБОРОНЯЄ вимагати учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Тому просимо виключити положення тендерної документації про надання документів переможця в паперовому вигляді та залишити можливість завантажити документи лише в електронній системі закупівель. Також, в Додатку №1 Таблиця 2, колонка «Переможець процедури закупівлі на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати такі документи*:» містить пусті клітинки, просимо заповнити їх та додати вимоги, які необхідно виконати переможцю. Нагадуємо, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Разом з тим Замовник вимагає від переможця інформацію по пунктах 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Дякуємо. Ваші зауваження вивчені. До ТД будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "ФАРМАК" 132 412,50
UAH з ПДВ
132 412,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" 150 870,00
UAH з ПДВ
150 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 09:48
Електронний підпис
25 червня 2020 14:23
Документи переможця.7z
15 червня 2020 16:11
Електронний підпис
15 червня 2020 09:24
Технічні вимоги.7z
15 червня 2020 09:24
Документи підписанта.7z
15 червня 2020 09:24
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 16:59
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ФАРМАК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "ФАРМАК"
#00481198
Переможець 132 412,50
UAH з ПДВ
22 червня 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "ФАРМАК"
#00481198
132 412,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 12:27
дог. № 30-200 20(4).jpg укладений
06 липня 2020 12:26
дог. № 30-200 20 (3).jpg укладений
06 липня 2020 12:26
дог. № 30-200 20 (1).jpg укладений
06 липня 2020 12:26
дог. № 30-200 20 (2).jpg укладений
06 липня 2020 12:26
дог. № 30-200 20 (5).jpg укладений
06 липня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 132 412,50
UAH (в тому числі ПДВ 8 662,50 UAH)