Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт (утеплення фасаду) житлового будинку ОСББ "Квазар-10" по вул. Бережанська, 12А ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
544 948,00 UAH
UA-2020-06-01-006151-b 392ba6c3531b4508816660c57fafb506
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:15
Очікувана вартість: 544 948,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436
Строк виконання робіт: будівельно монтажні роботи – 30 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Роботи повинні виконуватись у відповідності до технічних показників по об’єкту та проектної документації, з дотриманням ДСТУ (ГОСТ), ДБН, правил електро- та пожежної безпеки, охорони праці та інших нормативних документів, що діють або розпочали діяти в період виконання будівельно-монтажних робіт на території України.
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт (утеплення фасаду) житлового будинку ОСББ "Квазар-10" по вул. Бережанська, 12А ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Бережанська, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2020  —  24 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід робіт
Дата подання: 03 червня 2020 19:37
Дата відповіді: 04 червня 2020 17:58
У разі, якщо підрядник має досвід аналогічних робіт у обсязі більш ніж 1000 метрів, але на одному а не на трьох об’єктах, чи буде вважатись, що підрядник з таким досвідом проходить кваліфікацію у цьому тендері?
Відповідь: Замовник вимагає показати досвід виконання робіт по аналогічним договорам у кількості не менше ніж на 3-х об'єктах загальною площею утеплення не менше 1000 кв.м. у період 2018-2020 роки. Таким чином, замовник хоче бачити, що за три останніх роки підприємство має стабільний, а не разовий досвід виконання аналогічних договорів. Досвід виконання робіт на одному об’єкті за три роки лише частково підтверджує вимоги замовника.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Дата подання: 04 червня 2020 19:16
Згідно технічних вимог, Учаснику має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом . Одночасно зазначено, що еквівалентами матеріалів конструкцій із фасадною теплоізоляцією рахуються матеріали, фізико-технічні показники яких не нижче ніж в матеріалах передбачених проектно-кошторисною документацією. Замовником оприлюднено Додаток 1 «Обсяги закупівлі», що містить перелік матеріалів. Проте серед зазначених матеріалів є такі, що відсутні в офіційному каталозі виробника та не представлені на офіційному сайті: https://ceresit.ua/. А саме матеріали: 1. Сумiш МВ (для приклеювання мiнераловатних плит) Ceresit СT 83 OD 2. Сумiш МВ (для приклеювання та захисту плит iз мiнеральної вати) Ceresit СT 85 OD. Таким чином потенційні Учасники не мають можливість визначити вартість робіт із застосуванням даних матеріалів та не мають можливості запропонувати еквівалентні матеріали, оскільки у вільному доступі відсутня інформація щодо фізико-технічних показників матеріалів передбачених проектно-кошторисною документацією. Таким чином вимоги Замовника дискримінують Учасників. Просимо Замовника викласти у вільний доступ протокол випробовувань на систему утеплення Ceresit із використанням всіх матеріалів, що зазначені в тендерній документації для забезпечення можливості провести аналіз та порівняти технічні показники різних виробників будівельних матеріалів для надання Замовнику найбільш економічно вигідної пропозиції, що відповідатиме технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 394 950,00
UAH з ПДВ
349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 470 000,40
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" 442 855,20
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ФАСАД" 511 778,68
UAH з ПДВ
511 778,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАСТРЕЙЛ" 525 850,00
UAH з ПДВ
525 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 09:32
Електронний підпис
15 червня 2020 09:31
ЦІнова пропозиція.pdf
15 червня 2020 09:31
Технічне завдання.pdf
15 червня 2020 09:31
Статут_опис_.pdf
15 червня 2020 09:31
Рiшення_директор.pdf
15 червня 2020 09:31
Проект_договору.pdf
15 червня 2020 09:31
Паспорт директора.pdf
15 червня 2020 09:31
Наказ_директор.pdf
15 червня 2020 09:30
Лист-гарантія 10 років.pdf
15 червня 2020 09:30
Декларація.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 09:09
Електронний підпис
15 червня 2020 09:08
9. Дозвіл - копія.pdf
15 червня 2020 09:08
5.4.Відгуки.pdf
15 червня 2020 09:08
2. Обсяги закупівлі.pdf

Публічні документи

14 червня 2020 13:50
Електронний підпис
14 червня 2020 13:49
Електронний підпис
14 червня 2020 11:13
3. Погодження договору.pdf
14 червня 2020 11:13
1. Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2020 11:13
3.11.1 Лист перс дані.pdf
14 червня 2020 11:13
3.11. Оригінал статуту.pdf
14 червня 2020 11:13
3.11. Копія статуту.pdf
14 червня 2020 11:13
3.11.Паспорт Директор.pdf
14 червня 2020 11:13
НАКАЗ № 1 на директора.pdf
14 червня 2020 11:13
3.2 Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:40
Електронний підпис
12 червня 2020 16:38
Інші довідки.pdf
12 червня 2020 16:38
Додатки 1-3.rar
12 червня 2020 16:38
Довідки Додатку 3.pdf
12 червня 2020 16:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 червня 2020 16:38
Новиченко _ОП_ЕБ_07.19.pdf
12 червня 2020 16:38
Статут, опис.pdf
12 червня 2020 16:38
Дозвiл_копiя.pdf
12 червня 2020 16:38
Ліцензія.pdf
12 червня 2020 16:38
Кошторис.rar
12 червня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 червня 2020 12:06
Електронний підпис
13 червня 2020 12:10
4_1 Договір_70_30_фасади.pdf
13 червня 2020 12:10
3_11_5 Статут.pdf
13 червня 2020 12:10
3_11_3 Наказ на директора.pdf
13 червня 2020 12:10
3_6_1_Дозвіл Держпраці.pdf
13 червня 2020 12:10
3_4.2_2 Харлашкін О.Л..pdf
13 червня 2020 12:10
3_4.2_1 Нестерович О.В..pdf
13 червня 2020 12:10
3_4.1_4 Корольчук А.Ю..pdf
13 червня 2020 12:10
3_4.1_3 Архипов С.М..pdf
13 червня 2020 12:10
3_4.1_2 Минта О.П..pdf
13 червня 2020 12:10
3_4.1_1 Баранник М.О..pdf
13 червня 2020 12:10
3_2_3 Договір №121-Г-БМ.pdf
13 червня 2020 12:10
3_2_2 Договір №138-Г-БМ.pdf
13 червня 2020 12:10
3_2_1 Договір №198-Г-БМ-КР.pdf
13 червня 2020 12:10
1_1 Тенд пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"

ТОВ "ТОП ФАСАД"

ТОВ "ФАСТРЕЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Відхилено 349 999,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 18:07
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 18:03

Документи

23 червня 2020 18:07
Електронний підпис

Документи

30 червня 2020 18:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2020 18:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 10:28
11. Ду №2 від 13.08.2020 продовження строку.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 13:09
18 ду 1 дог 30.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:06
4 30 БМР Веліант Квазар 10.pdf укладений
03 липня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.1., п. 6.3 Договору, додаток 2 "Календарний план виконання робіт" до договору викладені у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 30-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт п. 6.3 Договору викладений у новій редакції. у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: затримки поставки будівельних матеріалів, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором
Номер договору про закупівлю: 30-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 333,33 UAH)