Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деззасоби
Очікувана вартість
73 320,00 UAH
UA-2020-06-01-005038-b 59389662edb548728c9b037d4789e6b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ковтун

+380563738478
+380563756219
oblnarkoing@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01985251
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1
Контактна особа: Ірина Ковтун
+380563738478,+380563756219
oblnarkoing@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 73 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 367,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
414 кілограми
Деззасоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Новосільна, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі фінансування НСЗУ згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки фінансування НСЗУ розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:37
Додаток 1 Інша інформація.docx
01 червня 2020 14:37
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
01 червня 2020 14:37
Додаток 2 Технічні характеристики.docx
01 червня 2020 14:37
Додаток 4 Проект договору.docx
01 червня 2020 14:37
Оголошення деззасоби.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-005038-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 01 липня 2020 14:00
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Шановний Замовнику!
Протоколом №3/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2020р. (не дивлячись на те, що сьогодні 01 липня 2020 10:21 вами було завантажено в систему Прозорро вищезгаданий Протокол), було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» по закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція 47631 - Засіб дезінфікую чий для медичних виробів)» (Ідентифікатор закупівліUA-2020-06-01-005038-b) у зв’язку із тим, що учасник не надав замовнику в належний термін договір на закупівлю дезінфікуючих засобів.

Відповідно до статті 253 Цивільного Кодексу України Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок, тобто Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Рішення про намір укласти договір було опубліковане в системі Прозорро 12 червня 2020 08:48 Протоколом 3/П щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2020р., а це означає що перебіг строку протягом якого замовник повинен укласти договір розпочинається з 13 червня 2020 року і закінчується 02 липня 2020 року включно.
Крім того, Листом Міністерства юстиції України надано роз’яснення щодо перебігу строків N 20-34-968 від 21.07.2005р., згідно якого: «Коли строки визначаються днями, то їх обчислюють з дня, наступного після того дня, з якого починається строк». Відповідно до статті 254 ЦК та консультації МЕРТу (https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9&lang=uk-UA) " Як обчислюються строки відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" , зазначено уповноваженим органом надавати роз’яснення стосовно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «…З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.»

Також повідомляємо, що сьогодні Вам був надісланий підписаний договір № 0081/20, а також був продубльований на вашу електронну адресу сьогодні цей договір № 0081/20, тож у Замовника і в нас як учасника-переможця є законні ще два дні на до закінчення строку укладання договору, після чого у Замовника є три робочих дні на опублікування в систем Прозорро вищезгаданого договору.


На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення уповноваженої особи
(Протокол №3/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2020р., було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» по закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція 47631 - Засіб дезінфікую чий для медичних виробів)» (Ідентифікатор закупівліUA-2020-06-01-005038-b) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 липня 2020 11:27
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2020 11:27
У зв'язку з нагальною потребою закладом деззасобів при COVID-19

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 73 319,04
UAH з ПДВ
73 319,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:12
Електронний підпис
05 червня 2020 16:04
02.06.2020 Дез UA-2020-06-01-005038-b.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Рішення скасоване 73 319,04
UAH з ПДВ
01 липня 2020 10:19
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Рішення скасоване 73 319,04
UAH з ПДВ
02 липня 2020 11:27
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 73 319,04
UAH з ПДВ
02 липня 2020 11:37

Документи

12 червня 2020 08:50
Електронний підпис

Документи

01 липня 2020 10:21
Електронний підпис

Документи

02 липня 2020 11:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
73 319,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2020 11:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:25
Договор деззасоби.pdf укладений
06 липня 2020 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 73 319,04
UAH