Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44420000-0 Будівельні товари (Шафа металева для одягу (дві дверці))
Очікувана вартість
78 300,00 UAH
UA-2020-06-01-004988-b 0211730ba9e34a4385713fe5a2c3284d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лугова Тетяна Миколаївна

0678936293 LUGOVAYA.PHOTO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43238738
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 57
Контактна особа: Лугова Тетяна Миколаївна
0678936293
LUGOVAYA.PHOTO@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:28
Очікувана вартість: 78 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
44420000-0 Будівельні товари (Шафа металева для одягу (дві дверці))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49112, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космонавта Волкова, 6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:35
СЗ_17_металеві шафи для одягу_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри
Дата подання: 01 червня 2020 15:35
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:01
Доброго дня! Чи будуть розглядатись зовнішні розміри шафи 1830x813x500?? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Ні, такі розміри шафи розглядатись не будуть. Всі технічні вимоги до предмету закупівлі викладено в оголошенні про проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО" 62 985,60
UAH з ПДВ
62 985,60
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "УХЛ-МАШ" 76 302,00
UAH з ПДВ
75 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 12:39
Електронний підпис
10 червня 2020 12:33
Цінова ропозиція.pdf
10 червня 2020 12:33
Технічні вимоги.pdf
10 червня 2020 12:33
Таблиця відповідності.pdf
10 червня 2020 12:33
Сертифікати.rar
10 червня 2020 12:33
Лист гарантія.pdf
10 червня 2020 12:33
Договір.pdf
10 червня 2020 12:33
Довідка ЕЦП.pdf
10 червня 2020 12:33
Довідка дилера АРМАТО.pdf
10 червня 2020 12:33
Анкета учасника.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 16:12
Електронний підпис
10 червня 2020 16:06
Загрузка.rar
10 червня 2020 16:06
4. Довідка.pdf
10 червня 2020 16:06
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРМАТО"

ПрАТ "УХЛ-МАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Переможець 62 985,60
UAH з ПДВ
15 червня 2020 09:55

Документи

15 червня 2020 09:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
62 985,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 09:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:31
ДУ №2 до договору №77_АРМАТО (1).pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 09:58
ДУ №1_Договір_77_Армато (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 09:57
Договір №77_АРМАТО_шафа мет_дві дверці.pdf укладений
26 червня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.5 ч.5 ст.41 " погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку" та згідно до пункту 11.3 Договору.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю"
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 704,96
UAH (в тому числі ПДВ 10 117,49 UAH)