Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
3 280 000,00 UAH
UA-2020-06-01-004710-b be3e236042304fdba9860b8d9deea07d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горенкова Інесса Геннадіївна

+380412480246 osvita_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143235
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7
Контактна особа: Горенкова Інесса Геннадіївна
+380412480246
osvita_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 15:56
Очікувана вартість: 3 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 комплекти
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після пред'явлення рахунка на оплату товару або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладним. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:25
перелік змін.docx
10 червня 2020 16:25
ТД мультимедійне обладнання 2020 нова редакція.docx
10 червня 2020 15:38
додаток 3 нова редакція.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 6.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 5.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 4.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 2.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 1.docx
10 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:25
перелік змін.docx
10 червня 2020 15:38
перелік змін.docx
10 червня 2020 16:25
ТД мультимедійне обладнання 2020 нова редакція.docx
10 червня 2020 15:38
ТД мультимедійне обладнання 2020 нова редакція.docx
01 червня 2020 14:20
ТД мультимедійне обладнання 2020 нова редакція Закону.docx
10 червня 2020 15:38
додаток 3 нова редакція.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 3.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 6.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 5.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 4.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 2.docx
01 червня 2020 14:20
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 01 червня 2020 19:26
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:31
Шановний Замовник! 1. Чи буде вважатися аналогом інтерактивна дошка більшої діагоналі з співвідношенням сторін 16:10 та проектор також із співвідношенням сторін 16:10? Зазначимо, що всі сучасні ноутбуки, які будуть джерелом виводу зображення на проектор, мають співвідношення сторін 16:9. У разі використання дошки із співвідношенням 4:3 зображення буде "обрізано" зверху і знизу і ефективна площа використання дошки буде значно менша. Відповідно, доцільним є використання дошки і проектору із співвідношенням 16:9 або 16:10
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання тендерний комітет повідомляє, що аналогом буде вважатися інтерактивна дошка, яка за своїми технічними характеристиками буде не гірша ніж описана в технічному завданні тендерної документації на закупівлю мультимедійного обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-004710-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 05 червня 2020 12:59
Вимога
Наказом МОН № 574 від 29.04.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», вказано: «Оснащення повинно відповідати вимогам: …комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу.». тому просимо включити до тендерної документації підтвердження тому, що пропоноване учасником обладнання працює як єдиний комплекс. Також з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, просимо Замовника закупівлі, доповнити тендерну документацію вимогою надання авторизаційних листів від виробників інтерактивних комплексів та інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 15:05
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В технічне завдання будуть внесені зміни відповідно до вимог наказу МОН №574 від 29.04.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-004710-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 05 червня 2020 13:01
Проектор
Відповідно до Ваших вимог проектор не є проектором з короткофокусним об’єктивом, що порушує Наказ Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, в якому зазначені наступні вимоги до мультимедійного обладнання (проектора та інтерактивної дошки) «Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водній основі; мінімальна діагональ 75″. Розмір та аспектне співвідношення робочої поверхні дошки має збігатися з розміром та аспектним співвідношенням проекційного зображення проєктора; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; гарантія на дошку не менше 3 років Б) Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 3000 ANSI люменів; роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA, 1024 × 768 пікселів, або WXGA, 1280 × 800 пікселів; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин у стандартному режимі; проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проєктора до площини проекції не більше 1 м; довжина інтерфейсного дроту - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до ПК педагогічного працівника у місці його встановлення; гарантія на проектор не менше 3 років; гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі В) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника Г) Акустична система зовнішня або вбудована в проєктор (за потребою): потужність не менше ніж 10 Вт»
Отже для запобігання порушення Закону України «про публічні закупівлі» та наказу МОН № 574 наполягаємо на внесенні змін до додатку №3 тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 15:05
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В технічне завдання будуть внесені зміни відповідно до вимог наказу МОН №574 від 29.04.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-004710-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Дика Наталія Григорівна, Код ЄДРПОУ:3172020121
Дата подання: 05 червня 2020 14:05
Зміни до додатку №3
Шановний замовник! Наказом МОН № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом.» В додатку №3 до тендерної документації «Технічне завдання», зазначено Замовником вимоги, що суперечать нормативним документам, а саме відповідно до Наказу характеристики процесора персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук повинні відповідати наступним вимогам: «кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 2; кількість потоків - не менше ніж 4; тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz», характеристики операційної системи повинні відповідати наступним вимогам – «попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу.»
Отже, просимо внести зміни до додатку №3 тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 15:06
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В технічне завдання будуть внесені зміни відповідно до вимог наказу МОН №1441 від 02.11.2017 року.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-004710-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43176766
Дата подання: 05 червня 2020 15:01
Корективи до тендерної документації
Шановний Замовнику, проведений аналіз технічних характеристик, які встановлені Вами до обладнання у Додатку 3 до Тендерної документації, показав, що висунуто дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію. Просимо звернути увагу, що вказано характеристики конкретного проектора, яким у сукупності відповідають тільки моделі виробника проекторів Optoma. Просимо внести корективи до тендерної документації та надати можливість більшому колу учасників та виробників прийняти участь у Вашій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 15:07
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В технічне завдання будуть внесені зміни відповідно до вимог наказу МОН №574 від 29.04.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-004710-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43176766
Дата подання: 05 червня 2020 15:37
Проведення навчання
Шановний Замовник! У Додатку 3 Тендерної документації Ви просите надати лист про проведення постачальником безкоштовного навчання в закладах. На нашу думку, користуватися інтерактивним обладнанням та використовувати всі його можливості у навчальному процесі можливо тільки після якісного та кваліфікованого навчання. Для такого успішного навчання, замовник має пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. Тому просимо додати вимогу: надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження (Посвідчення, Сертифікат чи інший документ, виданий органами Міністерства освіти і науки України) , який засвідчує, що особа, яка буде проводити навчання має відповідні знання та навички по застосуванні інтерактивного обладнання в освітньому процесі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 15:08
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до технічного завдання тендерної документації на закупівлю мультимедійного обладнання.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-004710-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Дика Наталія Григорівна, Код ЄДРПОУ:3172020121
Дата подання: 05 червня 2020 16:04
Вимоги до мультимедійного обладнання
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що зазначені у тендерній документації вимоги до мультимедійного обладнання (проектора та інтерактивної дошки) не відповідають вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Просимо переглянути Ваше технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю комплектів мультимедійного обладнання та внести зміни у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, а саме: «Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водній основі; мінімальна діагональ 75″. Розмір та аспектне співвідношення робочої поверхні дошки має збігатися з розміром та аспектним співвідношенням проекційного зображення проєктора; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; гарантія на дошку не менше 3 років Б) Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 3000 ANSI люменів; роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA, 1024 × 768 пікселів, або WXGA, 1280 × 800 пікселів; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин у стандартному режимі; проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проєктора до площини проекції не більше 1 м; довжина інтерфейсного дроту - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до ПК педагогічного працівника у місці його встановлення; гарантія на проектор не менше 3 років; гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі В) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника Г) Акустична система зовнішня або вбудована в проєктор (за потребою): потужність не менше ніж 10 Вт». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 15:09
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В технічне завдання будуть внесені зміни відповідно до вимог наказу МОН №574 від 29.04.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-004710-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3352514548
Дата подання: 30 червня 2020 20:39
Необґрунтований вибір переможця
Шановний Змовник! Згідно Протоколу № 20 від 25.06.2020 р. засідання тендерного комітету Замовник помилково визнав переможцем тендеру ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС".

Після детального ознайомлення з тендерною пропозицією Учасника, звертаюсь з вимогою щодо скасування рішення про перемогу ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС».
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2020 08:53
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Учасник надав лист про наявність сервісного центру в м. Житомирі, в якому дійсно відсутній номер контактного телефону, як це вимагалось в тендерній документації. В той же час учасник надає лист-авторизацію від сервісного центру, з яким він співпрацює, де вказано адресу та номер телефону.
В даній частині учасник виконав вимоги тендерної документації/
В своїй пропозиції учасник ТОВ «Поділля Фінанс» надав підписане технічне завдання і відповідні документи, які підтверджують якість товару та його відповідність технічним вимогам і наказу МОН №704 від 22.06.2016 року. Для інтерактивної дошки та проектора діючі на дату подання пропозиції висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, декларації про відповідність. Для ноутбука діючі на дату подання пропозиції декларацію на відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001: 2015).
Також надана довідка в довільній формі про те, що товар який є предметом закупівлі по даних торгах не підлягає ліцензуванню.
В цій частині учасник виконав всі вимоги тендерної документації.
Учасником надано лист-згода на обробку персональних даних за формою наданою в тендерній документації з уточненням про дану закупівлю.
Виходячи із вищевикладеного немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс».

Документи

10 червня 2020 15:04
відповідь на звернення

Документи

10 червня 2020 15:05
відповідь на звернення

Документи

10 червня 2020 15:06
відповідь на звернення

Документи

10 червня 2020 15:08
відповідь на звернення

Документи подані скаржником

Документи

03 липня 2020 08:52
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 2 812 026,00
UAH з ПДВ
2 812 026,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 2 864 260,00
UAH з ПДВ
2 864 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 3 249 955,20
UAH з ПДВ
3 233 355,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дика Наталія Григорівна 3 259 992,00
UAH з ПДВ
3 259 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:51
Електронний підпис
25 червня 2020 16:49
Довідка.pdf.p7s
25 червня 2020 16:49
Довідка.pdf
25 червня 2020 16:22
Довідка ДПС (до 25.06.2020).pdf
25 червня 2020 16:22
Dovidka_УМВС.pdf.p7s
25 червня 2020 16:22
Dovidka_УМВС.pdf
24 червня 2020 15:25
Електронний підпис
18 червня 2020 17:57
Електронний підпис
18 червня 2020 17:56
Сертифікати Yesvision Std.pdf
18 червня 2020 17:56
Сертифікати ViewSonic.pdf
18 червня 2020 17:56
Сертифікати Navigator.pdf
18 червня 2020 17:56
Новий штатний розпис.pdf
18 червня 2020 17:56
Наказ (директор).pdf
18 червня 2020 17:56
Довідка (печатка).pdf
18 червня 2020 17:56
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
18 червня 2020 17:56
Виписка з ЄДР 2020 рік.pdf
18 червня 2020 17:56
Авторизація СЦ RS Service.pdf
18 червня 2020 17:56
Авторизація МТІ.pdf
18 червня 2020 17:56
Авторизація ViewSonic.pdf
18 червня 2020 17:56
Авторизація Navigator.pdf
18 червня 2020 17:56
Авторизація AV-PRO.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 23:27
Електронний підпис
18 червня 2020 23:23
Сертифікати (2).pdf
18 червня 2020 23:23
Порівняльна таблиця (1).pdf
18 червня 2020 23:23
Підписане Техн завд.pdf
18 червня 2020 23:23
Лист-пояснення.pdf
18 червня 2020 23:23
Лист-згода перс дані.pdf
18 червня 2020 23:23
Лист-згода договір.pdf
18 червня 2020 23:23
Лист сервісний центр.pdf
18 червня 2020 23:23
Лист не є ЮО.pdf
18 червня 2020 23:23
Лист інструктаж.pdf
18 червня 2020 23:23
додаток 4 проект дог.pdf
18 червня 2020 23:23
додаток 2 - цінова.pdf
18 червня 2020 23:23
Дод 6.pdf
18 червня 2020 23:23
Довідка ст 17 загальна.pdf
18 червня 2020 23:23
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 10:54
Електронний підпис
16 червня 2020 10:53
6. Перелік закладів.pdf.p7s
16 червня 2020 10:52
6. Перелік закладів.pdf
16 червня 2020 10:52
3.1 Технічне завдання.pdf.p7s
16 червня 2020 10:52
1.1 Аналогічний договір.pdf
16 червня 2020 10:52
3.1 Технічне завдання.pdf
16 червня 2020 10:52
2. Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 10:52
1.2 Авторизаційні листи.pdf
16 червня 2020 10:52
1.4 Довідка ст. 17.pdf.p7s
16 червня 2020 10:52
1.4 Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 13:40
Електронний підпис
12 червня 2020 13:38
Проект договорку.pdf
12 червня 2020 13:38
Повноваження особи.pdf.p7s
12 червня 2020 13:38
Технічне завдання.pdf.p7s
12 червня 2020 13:38
Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 13:38
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 червня 2020 13:38
Проект договорку.pdf.p7s
12 червня 2020 13:38
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 13:38
Повноваження особи.pdf
12 червня 2020 13:38
Гарантійний лист.pdf.p7s
12 червня 2020 13:38
Довідка ст. 17.pdf.p7s
12 червня 2020 13:38
Аналогічний Договір.pdf.p7s
12 червня 2020 13:38
Довідка ст. 17.pdf
12 червня 2020 13:38
Гарантійний лист.pdf
12 червня 2020 13:38
Аналогічний Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

ФОП Дика Наталія Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 2 812 026,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 13:50

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Поділля Фінанс" : 1) перелік виявлених невідповідностей – Договір про закупівлю товару за державні кошти № 99 від 12.09.2019 року не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, оскільки подано у складі тендерної пропозиції Договір про закупівлю товару за державні кошти № 99 від 12.09.2019 року із Видатковою накладною № 94 від 16.09.2019 де не вказано в умовах поставки номера та дати договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - п.3. Додатку 1до тендерної документації, пункту 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - сканкопію виконаного або частково виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах) за 2017 або 2018 або 2019 рік); - сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з наданим аналогічним договором товару (у кількості від одної до трьох одиниць). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати сканкопію договору про закупівлю товару за державні кошти № 99 від 12.09.2019 року із додатком № 1 «Специфікація» до договору про закупівлю товару за державні кошти № 99 від 12.09.2019 року та видатковою накладною із зазначенням в ній номера та дати договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
2 812 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 13:27
Договір укладений
14 липня 2020 13:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 812 026,00
UAH (в тому числі ПДВ 468 671,00 UAH)