Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (М’який сир)
Очікувана вартість
50 775,00 UAH
UA-2020-06-01-004361-b 2009d9288cc045299539e52436019969
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Барашикова

+380512589627 marihka7878@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007070
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
Контактна особа: Марина Барашикова
+380512589627
marihka7878@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:32
Очікувана вартість: 50 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 253,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сир кисломолочний напівжирний жирністю не менше 9% - 500 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Сир кисломолочний напівжирний жирністю не менше 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару (його партії) шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів з дня одержання Товару (його партії). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:32
объявление.docx
01 червня 2020 14:00
проект договора.docx
02 червня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:32
объявление.docx
01 червня 2020 14:00
объявление.docx
01 червня 2020 14:00
проект договора.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оформлення санітарних паспортів не передбачено
Дата подання: 01 червня 2020 19:13
Дата відповіді: 02 червня 2020 13:31
Щодо вимоги Замовника Транспорт повинен мати санітарний паспорт, дійсний на момент поставки, та поставлятися за вимогою замовника..Відповідно до останніх змін законодавства України, а саме внесення змін до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (стаття 44), санітарні паспорти на автотранспорт не видаються державною санітарно-епідеміологічною службою, оскільки дотримання санітарних правил і норм покладено на операторів потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та\або обігу харчових продуктів.Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів вих. № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 Журнал «Радник в сфері державних закупівель» Держпродспоживслужба розглянула ваше звернення стосовно надання роз’яс нення щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт та повідомляє. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону. Перший заступник Голови Андрій Жук
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни в оголошення
Фасування
Дата подання: 04 червня 2020 12:31
Дата відповіді: 04 червня 2020 12:55
Добрий день. Вкажіть, будь-ласка, яке має бути фасування
Відповідь: Фасування не більше 5 кілограмів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 21 750,00
UAH з ПДВ
19 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" 24 500,00
UAH з ПДВ
19 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий дім "Бекон" 30 500,00
UAH з ПДВ
19 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 25 860,00
UAH з ПДВ
25 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 08:58
Електронний підпис
15 червня 2020 08:33
Електронний підпис
10 червня 2020 16:00
Електронний підпис
10 червня 2020 15:59
цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 15:59
технічні вимоги.pdf
10 червня 2020 15:59
кваліфікаційні вимоги.pdf
10 червня 2020 15:59
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 12:39
Електронний підпис
10 червня 2020 12:38
Кваліфікація.rar
10 червня 2020 12:38
Технічка.rar
10 червня 2020 12:38
Пропозиція.rar

Публічні документи

11 червня 2020 17:36
Електронний підпис
11 червня 2020 17:36
Листи-довідки.pdf
11 червня 2020 17:35
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД"

ТОВ Торговий дім "Бекон"

Приватне підприємство «Никольтрейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
Переможець 19 399,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:09

Документи

15 червня 2020 15:09
Електронний підпис
15 червня 2020 15:08
творог 001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
19 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 15:09
Електронний підпис
15 червня 2020 15:08
творог 001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 08:29
творог 001.pdf укладений
26 червня 2020 08:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 19 399,00
UAH