Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фойє Лозівського центру професійної освіти Харківської області
Очікувана вартість
121 870,00 UAH
UA-2020-06-01-004076-b 77a8bfa69eba42c1adb7bc0f6f99529c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гонтаренко

+380958637560 buh.lozova@ptukh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лозівський центр професійної освіти Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02547949
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Свободи, буд. 4-А
Контактна особа: Ірина Гонтаренко
+380958637560
buh.lozova@ptukh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 11:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 11:33
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:03
Очікувана вартість: 121 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 609,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фойє Лозівського центру професійної освіти Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м.Лозова, вул. Свободи, буд. 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг згідно технічного завдання Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:40
проект дог..doc
01 червня 2020 13:40
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

прошу надати відповідь
Дата подання: 02 червня 2020 17:06
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:12
в додатку 1 "Технічне завдання" в п. 3 зазначено "Учасником надається технічна документація на всі матеріали, які будуть використовуватися" - питання які саме документи необхідно надати учаснику для участі в закупівлі ? в Дефектному акті, який міститься в документації закупівлі, передбачено - "Складання дефектного акту учасником у період "уточнень" є обов'язковим !". яка процедура виконання даної вимоги документації ? виїзд учасника на об'ект ? чи здійснення розрахунку кошторису на підставі наявного дефектного акту ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для уникнення розбіжностей стосовно об’ємів робіт, Замовник наполягає на тому, щоб Учасник закупівлі провів обстеження об’ємів робіт перед подачею пропозиції. Результатом обстеження повинен бути дефектний акт, якій збігався б з дефектним актом в технічної документації. В разі розбіжності Учасник може звернутися за уточненням.
Сертифікати відповідності в обов’язковому порядку на – короїд, на фарбу, на гіпсокартон для уточнення строків придатності

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-004076-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3258109355
Дата подання: 17 червня 2020 14:18
Неправомерное определение победителя
За закупівлею " Поточний ремонт фойє Лозівського центру професійної освіти Харківської області" - закупівля UA-2020-06-01-004076-b протоколом уповноваженої особи №9 від 16.06.2020 р. було визначено переможцем ПП «Гранд Лідер».
Вважаємо дане рішення неправомірним оскільки тендерна пропозиція ПП «Гранд Лідер» не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. В тендерній пропозиції ПП «Гранд Лідер» містяться персональні дані Івер Вікторії Олександрівни, Шевченко Дмитра Вікторовича, Сависько Сергія Олександровича, але відсутня їх згоди на обробку персональних даних, що є грубим порушенням Закону України «Про захист персональних даних» та вимог оголошення про закупівлю Замовника.
2. Відповідно до п. 3.1.1 Статуту ПП «Гранд Лідер» «до виключної компетенції власника належить призначення виконавчого директора», а також відповідно до п. 3.2. Статуту «Директор підприємства призначається власником на підставі контракту». В тендерній документації ПП «Гранд Лідер» відсутні рішення власника про призначення директора та контракт, а відтак повноваження директора щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі не підтверджено.
3. В Дефектному акті, що міститься в оголошені про закупівлю Замовника є необхідність «Монтажу штукатурної сітки, 137 м.кв.» та «Улаштування штукатурних маяків 80 шт.» Натомість в Дефектному акті та кошторисній документації ПП «Гранд Лідер», що міститься в тендерній пропозиції ПП «Гранд Лідер» даний вид робіт відсутній, що свідчить про зазначення учасником неповного переліку необхідних робіт та матеріалів, а відповідно це не відповідає технічному завданню Замовника.
4. Відповідно до п. 14 Додатку 2 до Оголошення про закупівлю учаснику необхідно надати «гарантійний лист з чітко вказаним гарантійним терміном не менше ніж 24 місяців». Натомість ПП «Гранд Лідер» не надає такого гарантійного листа, а надає лист з зазначенням, що «гарантує якість виконаних робіт, що закуповуються терміном на 24 місяці». Таким чином відсутня інформація про ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН, що не відповідає вимогам оголошення про закупівлю.
5. Всі листи в рамках тендерної пропозиції ПП «Гранд Лідер» чомусь адресовані не уповноваженій особі за закупівлею, а директору Лозівського центру професійної освіти Гонтаренко І.М. та номери довідок дублюються.
6. Всупереч вимозі Додатку 4 оголошення про закупівлю, що «Форма „Цінова пропозиція" подається на бланку з вихідним номером та датою у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.», цінова пропозиція ПП «Гранд Лідер» змінена та не відповідає Додатку 4 до оголошення про закупівлю (відсутня частина тексту).
7. В довідці про працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація про розряд працівників.
8. Технічне завдання в тендерній пропозиції ПП «Гранд Лідер» складено не у відповідності з Додатком 1 до оголошення про закупівлю (відсутня частина тексту).
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі ПП «Гранд Лідер» неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства оскільки тендерна пропозиція ПП «Гранд Лідер» не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Гранд Лідер» (протокол №9 від 16.06.2020 р.)
2. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 червня 2020 11:18
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 11:17
Скасувати рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт фойє Лозівського центру професійної освіти Харківської області») - ПП «ГРАНД ЛІДЕР»

Документи подані скаржником

17 червня 2020 14:17
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Гранд Лідер" 111 334,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 118 984,00
UAH з ПДВ
106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 10:05
Пропозиція оновлена
11 червня 2020 11:13
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 17:52
Електронний підпис
19 червня 2020 17:49
пропозиція оновлена.pdf
11 червня 2020 11:18
Електронний підпис
11 червня 2020 11:17
IMG-20200611-WA0001.jpg
11 червня 2020 11:09
Електронний підпис
11 червня 2020 09:20
Сертификат Аура.pdf
11 червня 2020 09:16
АУРА.PDF
10 червня 2020 20:41
ISO.pdf
10 червня 2020 20:41
Doc - 10.06.2020 - 13-55.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Гранд Лідер"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Гранд Лідер"
#37743608
Рішення скасоване 105 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 11:18
ПП "Гранд Лідер"
#37743608
Відхилено 105 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 11:38
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3258109355
Відхилено 106 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:39

Документи

16 червня 2020 11:28
Електронний підпис
16 червня 2020 11:18
рішення.pdf

Документи

18 червня 2020 11:38
Електронний підпис
18 червня 2020 11:19
протокол.pdf

Документи

22 червня 2020 13:39
Електронний підпис
22 червня 2020 13:34
рішення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій