Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт Литовського скверу на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
2 806 778,00 UAH
UA-2020-06-01-004073-b 9f11850ad34b4730bb50d2053f27133c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 806 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 033,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт Литовського скверу на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01000, Україна, Київська область, м. Київ, Литовський сквер на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:40
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз`яснення деяких питань тендерної документації
Дата подання: 02 червня 2020 17:48
Дата відповіді: 04 червня 2020 15:21
Шановні колеги! У відповідності до пп.1.3. п.1. розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, затвердженої протоколом від 01.06.2020р. №85, по закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт Литовського скверу на Володимирському проїзді 1 у Шевченківському районі», вимагається: Тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника з використанням засобів електронної системи закупівель та з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Просимо пояснити наступне: 1. чи повинен Учасник накладати електронний цифровий підпис (ЕЦП) на кожен документ, який буде завантажено у систему публічних закупівель або достатьо одного актуального підпису системи публічних закупівель файлу підтвердження підпису - sign.p7s на весь пакет документів, завантажених до системи публічних закупівель; 2. який формат повинен мати підписаний ЕЦП документ, що буде завантежений у систему піблічних закупівель та яким програмним середовищем чи відповідним державним онлайн-сервісом повинно робити накладання ЕЦП; 3. чи потрібно завантажувати додатково не підписані ЕЦП документи у форматі pdf; 4. чи потрібно додатково завантажувати сертифікати довірчого центру та/або відкриті сертифікати ЕЦП, якими будуть підписуватися файли; 5. чи потрібно додатково використовувати для підписання файлів ЕЦП - печатки, чи достатньо ЕЦП уповноваженої особи; Дякуємо за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до до пп.1.3. п.1. розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника з використанням засобів електронної системи закупівель та з урахуванням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Учасники повинні накладати електронний підпис (ЕЦП/КЕП ) на всі документи пропозиції які завантажені в електронну систему закупівлі для участі у торгах, тобто, достатньо одного актуального підпису в системі публічних закупівель (sign.p7s) на весь пакет документів, завантажених до системи публічних закупівель. Якщо документ Учасника містить підпис директора підприємства/ уповноваженої особи та печатку підприємства, на кожний такий документ додатково ЕЦП/КЕП накладати не потрібно. ЕЦП/КЕП накладається на окремий(кожний) документ тільки якщо учасник подає електронний документ, тоді він обов’язково має містити електронний підпис (наприклад, електронна банківська гарантія).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" 2 800 775,05
UAH з ПДВ
2 772 705,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС" 2 791 778,50
UAH з ПДВ
2 777 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ" 2 785 330,61
UAH з ПДВ
2 785 330,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 17:47
Електронний підпис
17 червня 2020 17:47
Обсяг робіт.pdf
17 червня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 17:47
Лист-згода.pdf
17 червня 2020 17:28
Електронний підпис
17 червня 2020 17:28
протокол дир.pdf
17 червня 2020 17:28
лицен225.pdf
17 червня 2020 17:28
лицен224.pdf
17 червня 2020 17:28
Дозвил3450.pdf
17 червня 2020 17:28
Дозвил3449.pdf
17 червня 2020 17:28
Вытяг СТЕК_1005986859.pdf
17 червня 2020 17:28
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:34
Електронний підпис
03 липня 2020 16:34
рішення на правочин.pdf
03 липня 2020 16:34
Ліцензія з додатком.pdf
01 липня 2020 16:04
Електронний підпис
01 липня 2020 16:03
public_doc.pdf
01 липня 2020 16:03
public_doc.p7s
01 липня 2020 16:03
Dovidka_20161521230050540163.zip
01 липня 2020 16:03
Супровідний лист.pdf
01 липня 2020 16:03
Довідка.zip
01 липня 2020 16:03
Довідка 2.pdf
01 липня 2020 16:03
Довідка 1.pdf
01 липня 2020 16:03
Довідка (1).zip
01 липня 2020 16:03
Банкрутство.pdf
01 липня 2020 16:03
65ДЦ Договірна ціна.pdf
01 липня 2020 16:03
65.imd
17 червня 2020 17:22
Електронний підпис
17 червня 2020 09:53
Електронний підпис
16 червня 2020 18:34
9 наявність досвіду.pdf
16 червня 2020 18:34
рішення на правочин.pdf
16 червня 2020 18:34
4 відповідність ст.17.pdf
16 червня 2020 18:34
2 Лист-згода.pdf
16 червня 2020 18:34
1 Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 00:44
Витяг з ЄДР від 13-05-2020.pdf
16 червня 2020 00:44
Ліцензія з додатком.pdf
16 червня 2020 00:36
Статут нова редакція.pdf
16 червня 2020 00:36
Витяг платника ПДВ.pdf
16 червня 2020 00:36
13.imd
16 червня 2020 00:36
ДЦ Об єктний кошторис.pdf
16 червня 2020 00:35
ДЦ Локальний кошторис.pdf
16 червня 2020 00:35
ДЦ Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 15:27
Електронний підпис

Публічні документи

17 червня 2020 16:51
Електронний підпис
17 червня 2020 16:47
Підтвердження цін.pdf
17 червня 2020 16:47
литовський 2 785 330 61.imd
17 червня 2020 16:47
Лок. кошторис.pdf
17 червня 2020 16:47
Підс. від. ресурсів.pdf
17 червня 2020 16:47
Розрахунок прибутку.pdf
17 червня 2020 16:47
Розрахунок ЗВВ.pdf
17 червня 2020 16:47
Деф. акт.pdf
17 червня 2020 16:47
Розрах. адмін. витрат.pdf
17 червня 2020 16:47
Поясн. до дог. ціни.pdf
17 червня 2020 16:47
Об'єктний кошторис.pdf
17 червня 2020 16:47
Дог. ціна.pdf
17 червня 2020 16:47
Зведений кошторис.pdf
17 червня 2020 16:47
Дов. про калькуляції.pdf
17 червня 2020 16:47
Додаток 1 Пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:47
Додаток 2 Договір.pdf
17 червня 2020 16:47
7.2. Дог. з суб. підряд.pdf
17 червня 2020 16:47
5.3.4.1а Фото до дог_1.pdf
17 червня 2020 16:47
5.3.4.3 Аналог. договір_3.pdf
17 червня 2020 16:47
5.3.5 Статут.pdf
17 червня 2020 16:47
5.3.4.2 Аналог. договір_2.pdf
17 червня 2020 16:47
5.3.8.1 Протокол зборів.pdf
17 червня 2020 16:47
5.3.4.1 Аналог. договір_1.pdf
17 червня 2020 16:47
5.3.9. Витяг платника ПДВ.pdf
17 червня 2020 16:47
Додаток 3 Лист згода.pdf
17 червня 2020 16:47
6.4.4. Захист довкілля.pdf
17 червня 2020 16:46
5.3.4.2а Фото до дог_2.pdf
17 червня 2020 16:46
5.3.10. Довідка.pdf
17 червня 2020 16:46
5.3.4.3а Фото до дог_3.pdf
17 червня 2020 16:46
5.3.4.4 Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС"

ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК"
#38845535
Відхилено 2 772 705,26
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС"
#42885400
Переможець 2 777 700,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС"
#42885400
2 777 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:04
ДУ 242.7.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 11:33
Литовський.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:14
договір укладений
14 липня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди без зміни загальної вартості робіт викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 242/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неможливістю виконання робіт Підрядником в повному об’ємі згідно листа від 07.12.2020 № 07/12, та у зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п.2.1. Договору у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 242/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 623 676,28
UAH (в тому числі ПДВ 102 946,05 UAH)