Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen, Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2020-06-01-003476-b e7fc6f702ee1444d9ee59e3ebae4ca2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Ганна Михайлівна

380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Микитенко Ганна Михайлівна
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen, Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota

Тендерна документація

12 червня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:26
Тендерна документація Ремонт іномарок (зі змінами).docx
12 червня 2020 15:30
Тендерна документація Ремонт іномарок (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:53
Тендерна документація Ремонт іномарок.docx
12 червня 2020 17:24
Протокол внесення змін до ТД.pdf
12 червня 2020 15:56
Вимоги до банк. гарантії (Додаток 7) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:55
Банківська гарантія (Додаток 7).docx
12 червня 2020 15:55
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:53
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx
12 червня 2020 15:55
Цінова пропозиція (Додаток 1) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:53
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx
12 червня 2020 15:55
Технічні характеристики (Додаток 4) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:54
Технічні характеристики (Додаток 4).docx
12 червня 2020 15:43
Перелік змін до ТД Ремонт іномарок.docx
01 червня 2020 13:01
Протокол затв. ТД Ремонт іномар..pdf
01 червня 2020 13:01
Протокол необх. Ремонт іномар..pdf
01 червня 2020 12:54
Проєкт договору.docx
01 червня 2020 12:54
Істотні умови Договору (Додаток 6).docx
01 червня 2020 12:54
Лист-згода на обр. перс. даних (Додаток 5).docx
01 червня 2020 12:53
Відс. підст. ст. 17 (Додаток 3).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota
Опис предмету закупівлі:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 820 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24600 UAH

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 14:48
Закінчення: 22 червня 2020 15:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

288 посл
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota. (Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України))
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВШИВКОВ ОЛЕГ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 744 868,00
UAH з ПДВ
483 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 589 002,00
UAH з ПДВ
483 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альфа Моторс Груп 764 704,00
UAH з ПДВ
483 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 10:09
Електронний підпис
19 червня 2020 10:02
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 10:02
Лицензия с ЭЦП.pdf
19 червня 2020 10:02
Договір.pdf
19 червня 2020 10:02
G0620-7975-GL1_tender.pdf
19 червня 2020 10:02
G0620-7975-GL_tender.pdf
19 червня 2020 10:02
Ями.jpg
19 червня 2020 10:02
Установчі документи.pdf
19 червня 2020 10:02
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 10:02
СТО.jpg
19 червня 2020 10:02
Стенд шиномонтажний.jpg
19 червня 2020 10:02
Склад.jpg
19 червня 2020 10:02
Підйомники.jpg
19 червня 2020 10:02
Інші документи.pdf
19 червня 2020 10:02
Довідки.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 13:33
Електронний підпис
03 липня 2020 13:31
Електронний підпис
02 липня 2020 16:25
Електронний підпис
02 липня 2020 16:22
Електронний підпис
02 липня 2020 16:08
Dovidka_20178503210280438059.pdf
02 липня 2020 16:08
Довiдка.pdf
02 липня 2020 16:08
Довiдка_про_надiйнiст_.pdf
02 липня 2020 16:07
public_doc.pdf
02 липня 2020 16:07
public_doc.p7s
02 липня 2020 16:07
Dovidka_20178503210280438059.pdf.p7s
02 липня 2020 16:07
Довiдка.pdf.p7s
24 червня 2020 18:46
Електронний підпис
24 червня 2020 18:40
Електронний підпис
24 червня 2020 18:33
Електронний підпис
24 червня 2020 18:27
Електронний підпис
19 червня 2020 16:00
Лист-вiдгук_ПП_ВЖРЕП___4.pdf
19 червня 2020 16:00
Банкiвс_ка_лiцензiя.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт_прописка.pdf
19 червня 2020 16:00
Довiдка_з_МВС_Украiни.pdf
19 червня 2020 16:00
Проeкт_договору.pdf
19 червня 2020 16:00
ВИТЯГ_з_EДР_вiд_18.03.2020.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт_1_сторiнка.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт_2_сторiнка.pdf
19 червня 2020 16:00
Тендерна_пропозицiя.pdf
19 червня 2020 16:00
Iндентифiкацiйний_код.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 13:41
Електронний підпис
19 червня 2020 13:39
Гарантія 2.rar
19 червня 2020 13:39
Гарантійний лист 90-20.PDF
19 червня 2020 13:39
Гарантійний лист 89-20.PDF
19 червня 2020 13:39
Лист-розяснення.PDF
19 червня 2020 13:39
Гарантійний лист 84-20.PDF
19 червня 2020 13:39
Проект Договору 2.PDF
19 червня 2020 13:39
Копія Статуту ТОВ.PDF
19 червня 2020 13:39
Копія Витягу з ЄДР.PDF
19 червня 2020 13:39
Копія Виписки з ЄДР.PDF
19 червня 2020 13:38
Лист-згода 81-20.PDF
19 червня 2020 13:38
Копія протоколу ЗЗУ _28.PDF
19 червня 2020 13:38
Копія протоколу ЗЗУ _36.PDF
19 червня 2020 13:38
Гарантійний лист 79-20.PDF
19 червня 2020 13:38
Лист 75-20.PDF
19 червня 2020 13:38
Фінансова звітніть.PDF
19 червня 2020 13:38
Цінова пропозиція 2.PDF
19 червня 2020 13:38
Загальні відомості.PDF
19 червня 2020 13:38
Лист-відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВШИВКОВ ОЛЕГ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ Альфа Моторс Груп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3039018576
Переможець 483 100,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 15:04

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо учасника ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на закупівлю № UA-2020-06-01-003476-b: код за ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen, Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota) за Лотом №2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota 1) 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Виявлені невідповідності: В документах, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не надано акт приймання-передачі приміщення в оренду, який є невід’ємною частиною договору оренди від 16.12.2019 року №16/12-Ж 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Частина 1 Розділу Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження (Додаток 2 до Документації) 1.3. Перелік інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен розмістити на веб-сайті Уповноваженого органу документ акт приймання-передачі приміщення в оренду, який є невід'ємною частиною договору оренди від 16.12.2019 року №16/12-Ж. 2) 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Виявлені невідповідності: В інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в довідці з інформацією про виконання аналогічного договору не зазначена інформація про договір, копія якого надана в тендерній пропозиції та по якому надані акти наданих послуг 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Частина 3 Розділу Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження (Додаток 2 до Документації) 2.3. Перелік інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен внести інформацію про вищезазначений договір в довідку про виконання аналогічного договору та розмістити її на веб-сайті Уповноваженого органу. 3) 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Виявлені невідповідності: В інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надані не всі документи, що перелічені в частині «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Частина 4 Розділу Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження (Додаток 2 до Документації) 3.3. Перелік інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен розмістити на веб-сайті Уповноваженого органу документи: звіт про фінансові результати за минулий рік (минулий період), довідку про рівень збитковості за останній звітний період, або надати довідку в довільній формі, що вищеназвані документи не передбачені фінансовою звітністю для учасника – фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства України.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3039018576
483 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 22:41
Протокол.pdf укладений
29 січня 2021 22:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:41
ДУ № 1 до Дог. № 232 від 07.07.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:35
Договір № 232 від 07.07.2020 ЛОТ № 2.pdf укладений
07 липня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 284 391,67 грн. (Двісті вісімдесят чотири тисячі триста дев'яносто одна грн. 67 коп.). 2. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 198 708,33 грн. (сто дев'яносто вісім тисяч сімсот вісім грн. 33 коп.), без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 708,33
UAH