Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen, Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2020-06-01-003476-b e7fc6f702ee1444d9ee59e3ebae4ca2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Ганна Михайлівна

380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Микитенко Ганна Михайлівна
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen, Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota

Тендерна документація

12 червня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:26
Тендерна документація Ремонт іномарок (зі змінами).docx
12 червня 2020 15:30
Тендерна документація Ремонт іномарок (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:53
Тендерна документація Ремонт іномарок.docx
12 червня 2020 17:24
Протокол внесення змін до ТД.pdf
12 червня 2020 15:56
Вимоги до банк. гарантії (Додаток 7) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:55
Банківська гарантія (Додаток 7).docx
12 червня 2020 15:55
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:53
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx
12 червня 2020 15:55
Цінова пропозиція (Додаток 1) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:53
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx
12 червня 2020 15:55
Технічні характеристики (Додаток 4) (зі змінами).docx
01 червня 2020 12:54
Технічні характеристики (Додаток 4).docx
12 червня 2020 15:43
Перелік змін до ТД Ремонт іномарок.docx
01 червня 2020 13:01
Протокол затв. ТД Ремонт іномар..pdf
01 червня 2020 13:01
Протокол необх. Ремонт іномар..pdf
01 червня 2020 12:54
Проєкт договору.docx
01 червня 2020 12:54
Істотні умови Договору (Додаток 6).docx
01 червня 2020 12:54
Лист-згода на обр. перс. даних (Додаток 5).docx
01 червня 2020 12:53
Відс. підст. ст. 17 (Додаток 3).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen
Опис предмету закупівлі:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 380 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41400 UAH

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 14:08
Закінчення: 22 червня 2020 14:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

540 посл
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen, Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota. (Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України))
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВШИВКОВ ОЛЕГ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 1 288 394,00
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 887 900,00
UAH з ПДВ
759 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альфа Моторс Груп 1 165 350,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 10:09
Електронний підпис
19 червня 2020 10:02
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 10:02
Лицензия с ЭЦП.pdf
19 червня 2020 10:02
Договір.pdf
19 червня 2020 10:02
G0620-7974-GL1_tender.pdf
19 червня 2020 10:02
G0620-7974-GL_tender.pdf
19 червня 2020 10:02
Ями.jpg
19 червня 2020 10:02
Установчі документи.pdf
19 червня 2020 10:02
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 10:02
СТО.jpg
19 червня 2020 10:02
Стенд шиномонтажний.jpg
19 червня 2020 10:02
Склад.jpg
19 червня 2020 10:02
Підйомники.jpg
19 червня 2020 10:02
Інші документи.pdf
19 червня 2020 10:02
Довідки.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 13:33
Електронний підпис
03 липня 2020 13:31
Електронний підпис
02 липня 2020 16:25
Електронний підпис
02 липня 2020 16:22
Електронний підпис
02 липня 2020 16:08
Dovidka_20178503210280438059.pdf
02 липня 2020 16:08
Довiдка.pdf
02 липня 2020 16:08
Довiдка_про_надiйнiст_.pdf
02 липня 2020 16:07
public_doc.pdf
02 липня 2020 16:07
public_doc.p7s
02 липня 2020 16:07
Dovidka_20178503210280438059.pdf.p7s
02 липня 2020 16:07
Довiдка.pdf.p7s
24 червня 2020 18:46
Електронний підпис
24 червня 2020 18:40
Електронний підпис
24 червня 2020 18:33
Електронний підпис
24 червня 2020 18:27
Електронний підпис
19 червня 2020 16:00
Проeкт_договору.pdf
19 червня 2020 16:00
Лист-вiдгук_ПП_ВЖРЕП___4.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт_прописка.pdf
19 червня 2020 16:00
Довiдка_з_МВС_Украiни.pdf
19 червня 2020 16:00
ВИТЯГ_з_EДР_вiд_18.03.2020.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт_1_сторiнка.pdf
19 червня 2020 16:00
Паспорт_2_сторiнка.pdf
19 червня 2020 16:00
Банкiвс_ка_лiцензiя.pdf
19 червня 2020 16:00
Iндентифiкацiйний_код.pdf
19 червня 2020 16:00
Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 13:41
Електронний підпис
19 червня 2020 13:38
Гарантія.rar
19 червня 2020 13:38
Гарантійний лист _61-20.PDF
19 червня 2020 13:38
Проект договору.PDF
19 червня 2020 13:37
Копія Статуту ТОВ.PDF
19 червня 2020 13:37
Копія Витягу з ЄДР.PDF
19 червня 2020 13:37
Копія Виписки з ЄДР.PDF
19 червня 2020 13:37
Лист-згода.PDF
19 червня 2020 13:37
Копія протоколу ЗЗУ _28.PDF
19 червня 2020 13:37
Копія протоколу ЗЗУ _36.PDF
19 червня 2020 13:37
Лист вих.52-20.PDF
19 червня 2020 13:37
Фінансова звітніть.PDF
19 червня 2020 13:37
Лист-відгук.PDF
19 червня 2020 13:37
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВШИВКОВ ОЛЕГ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ Альфа Моторс Груп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3039018576
Переможець 759 500,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 15:03

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо учасника ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на закупівлю № UA-2020-06-01-003476-b: код за ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen, Renault, Chevrolet, Ford, Mercedes, Volkswagen, JAC, Opel, Toyota) за Лотом №1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Peugeot, Citroen 1) 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Виявлені невідповідності: В документах, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не надано акт приймання-передачі приміщення в оренду, який є невід’ємною частиною договору оренди від 16.12.2019 року №16/12-Ж 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Частина 1 Розділу Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження (Додаток 2 до Документації) 1.3. Перелік інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен розмістити на веб-сайті Уповноваженого органу документ акт приймання-передачі приміщення в оренду, який є невід'ємною частиною договору оренди від 16.12.2019 року №16/12-Ж. 2) 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Виявлені невідповідності: В інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в довідці з інформацією про виконання аналогічного договору не зазначена інформація про договір, копія якого надана в тендерній пропозиції та по якому надані акти наданих послуг 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Частина 3 Розділу Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження (Додаток 2 до Документації) 2.3. Перелік інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен внести інформацію про вищезазначений договір в довідку про виконання аналогічного договору та розмістити її на веб-сайті Уповноваженого органу. 3) 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Виявлені невідповідності: В інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надані не всі документи, що перелічені в частині «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Частина 4 Розділу Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження (Додаток 2 до Документації) 3.3. Перелік інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен розмістити на веб-сайті Уповноваженого органу документи: звіт про фінансові результати за минулий рік (минулий період), довідку про рівень збитковості за останній звітний період, або надати довідку в довільній формі, що вищеназвані документи не передбачені фінансовою звітністю для учасника – фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства України.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИМОН ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3039018576
759 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 22:39
Протокол.pdf укладений
29 січня 2021 22:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:39
ДУ № 2 до Дог. № 231 від 07.07.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:39
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 14:24
ДУ №1 від 27.10.2020 до Дог. №231.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:10
Договір № 231 від 07.07.2020 ЛОТ № 1.pdf укладений
07 липня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.5 та 11.7.5 Договору 1. У зв‘язку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 110 198,00 грн. (сто десять тисяч сто дев'яносто вісім грн. 00 коп.). 2. Пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 649 302,00 грн. (Шістсот сорок дев'ять тисяч триста дві грн. 00 коп.), без ПДВ». 3. Змінити Специфікацію, викладену в Додатку 1 до Договору №231 від 07.07.2020 року, виклавши пункт 89 Специфікації в наступній редакції: №89 Найменування робіт (послуг) з урахуванням нових запчастин та витратних матеріалів Ремонт ГБЦ з заміною деталей, Кількість 2 послуги, Ціна за одиницю грн., без ПДВ - 31450,0, Загальна вартість грн., без ПДВ - 62900,0 та рядок «Загальна вартість, грн. без ПДВ» Специфікації в наступній редакції: Загальна вартість, грн. без ПДВ 649302
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 309 663,00 грн. (Триста дев'ять тисяч шістсот шістдесят три грн. 00 коп.). 2. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 339 639,00 грн. (триста тридцять дев'ять тисяч шістсот тридцять дев'ять грн. 00 коп.), без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 339 639,00
UAH