Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення Дитячої клінічної лікарні № 8 за адресою: вул.Мельникова,16, літ.А, Шевченківського району м.Києва"
Очікувана вартість
1 944 200,00 UAH
UA-2020-06-01-003345-b c253a86a4cc04df18943ae1b45e3c96d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Ірина Віталіївна


380963516816
dkl8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня № 8 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01993919
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,18
Контактна особа: Клименко Ірина Віталіївна
,380963516816
dkl8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 1 944 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 721,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приймального відділення Дитячої клінічної лікарні № 8 за адресою: вул.Мельникова,16, літ.А, Шевченківського району м.Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,16, літ.А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:40
Додаток_2.docx
01 червня 2020 12:39
Додаток_1.docx
01 червня 2020 12:39
Додаток_3.docx
01 червня 2020 12:39
Тендерна_документацiя.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАМА САН-ПЛЮС" 1 944 200,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" 1 816 751,16
UAH з ПДВ
1 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" 1 944 000,00
UAH з ПДВ
1 944 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 12:36
Електронний підпис
16 червня 2020 12:35
Тендерна пропозиція.zip
16 червня 2020 12:35
Статут МІСТОБУД.zip
16 червня 2020 12:35
проект договору.zip
16 червня 2020 12:35
оренда складу.zip
16 червня 2020 12:35
оренда приміщень.zip
16 червня 2020 12:35
Медичні книжки.pdf
16 червня 2020 12:35
Ліцензія.zip
16 червня 2020 12:35
Звіт ДФ-1.zip
16 червня 2020 12:35
диплом Чепусов.zip
16 червня 2020 12:35
диплом Хмелівський.zip
16 червня 2020 12:35
диплом Гемба.zip
16 червня 2020 12:35
відгук.zip
16 червня 2020 12:35
витяг з ПДВ.zip
16 червня 2020 12:35
витяг ЄДР.zip
16 червня 2020 12:35
Банківські виписки.zip
16 червня 2020 12:35
акти виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАМА САН-ПЛЮС"

ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАМА САН-ПЛЮС"
#25280561
Відхилено 1 450 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:40
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"
#42330792
Відхилено 1 695 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 11:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 17:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
Переможець 1 944 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:17

Документи

19 червня 2020 10:37
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «Містобуд» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції щодо закупівлі: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИЙМАЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ ДИТЯЧОЇ КЛІНЧНОЇ ЛІКАРНІ № 8 ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ.МЕЛЬНИКОВА,16, ЛІТ.А, ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА» КОД ДК 021:2015 45450000-6 № п/п Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати нижченаведені документи) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Невідповідність п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації 1 В довідці № 499 від 15.06.2020р. не зазначено марки, моделі всіх одиниць обладнання (приладів, інструментів) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Довідка складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складських приміщень тощо), які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей,: Довідкаскладена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складських приміщень тощо), які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. 2 Протокол перевірки опору ізоляції електропостачання та устаткування №80-19 від 22.07.2019 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності :Протокол перевірки, випробування переносного електроінструменту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1.20. розділу III Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966 Електроінструмент, роздільні та понижувальні трансформатори, перетворювачі частоти, захисно-вимикальні пристрої та кабелі-подовжувачі повинні періодично, не рідше 1 разу на 6 місяців, проходити перевірку згідно з вимогами ДСТУ ІЕС 60745-1:2010. Враховуючи вищезазначене, необхідно надати чинний протокол перевірки, випробування переносного електроінструменту 3 В довідці № 501 від 15.06.2020 року не зазначено інформацію про всіх працівників учасника та їх освіту. Інформація про посади; ПІБ працівників; умови праці; стажу роботи за фахом; досвіду роботи на займаній посаді зазначені частково. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні. Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні. Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. 4 У складі пропозиції міститься звіт по формі 1-ДФ за 1 квартал 2019 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Копія звіту по формі 1-ДФ за останній звітний квартал поточного року з відміткою податкової служби або копією квитанції про прийняття електронної звітності. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія звіту по формі 1-ДФ за останній звітний квартал поточного року (1 квартал 2020 року) з відміткою податкової служби або копією квитанції про прийняття електронної звітності. 5 Всупереч вимовам документації, посвідчення і протоколи не скановані з оригіналів, а надані копії, завірені учасником. При цьому у багатьох працівників (в т.ч. Семикрас С.П., Мушик В.А., Старовський М.М. та інші) відсутні будь-які посвідчення, у інших працівників частина посвідчень прострочені (в т.ч. Ткаченко М.В., Кравчук О.В., Могиль В.Г. та інші). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Скановані з оригіналу посвідчення та протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки та роботи на висоті всіх працівників учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скановані з оригіналу чинні посвідчення та протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки та роботи на висоті всіх працівників учасника. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Просимо виправити вищезазначені невідповідності, в терміни передбачені чинним законодавством Голова тендерного комітету Стеценко Т.В.

Документи

22 червня 2020 11:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
1 944 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 11:10
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 11:37
протокол.pdf укладений
06 липня 2020 11:35
зведений.pdf укладений
06 липня 2020 11:35
договірна ціна.pdf укладений
06 липня 2020 11:34
договірна ціна.pdf укладений
06 липня 2020 11:34
договір 1Кр, графік.pdf укладений
06 липня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1 Кр
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 936 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 322 816,67 UAH)