Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень – за ДК 021:2015 – 55510000-8 (Послуги щодо забезпечення комплексним гарячим харчуванням особового складу Міжрегіонального центру швидкого реагування ДСНС України)
Очікувана вартість
520 173,90 UAH
UA-2020-06-01-002879-b 16ff2d8d39a14d2191b3fe5ae0fb14b6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Шестакова

+380668079537 39849933@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-цивільна адміністрація міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 39849933
Місцезнаходження: 85630, Україна , Донецька обл., місто Красногорівка, вулиця Адміністративна, будинок 3 А
Контактна особа: Валентина Шестакова
+380668079537
39849933@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Військово-цивільною адміністрацією міста Красногорівка Мар’їнського району Донецької області відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік було оголошено проведення процедури відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги їдалень» - за ДК 021:2015 – 55510000-8 (Послуги щодо забезпечення комплексним гарячим харчуванням особового складу Міжрегіонального центру швидкого реагування ДСНС України), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-27-000220-b. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася (протокол засідання тендерного комітету про відміну торгів від 13.05.2020 № 8; звіт про результати проведення закупівлі UA-2020-04-27-000220-b від 13.05.2020). 14.05.2020 року вдруге було оголошено проведення процедури відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги їдалень» за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 (Послуги щодо забезпечення комплексним гарячим харчуванням особового складу Міжрегіонального центру швидкого реагування ДСНС України), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-14-001649-b. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля не відбулась (протокол засідання тендерного комітету про відміну торгів від 01.06.2020 № 13; звіт про результати проведення закупівлі UA-2020-05-14-001649-b від 30.05.2020). Відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону тендерному комітету запропоновано прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, так як замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:28
Оскарження наміру укласти договір: 12 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень – за ДК 021:2015 – 55510000-8 (Послуги щодо забезпечення комплексним гарячим харчуванням особового складу Міжрегіонального центру швидкого реагування ДСНС України) (iнші субвенції з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, місто Красногорівка, вул.Ярослава Мудрого, б. 18-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

01 червня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛОБАЧ ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА
#2791509404
Переможець 520 173,90
UAH
01 червня 2020 12:28

Документи

01 червня 2020 12:28
Електронний підпис
01 червня 2020 12:28
Протокол 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 12:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛОБАЧ ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА
#2791509404
520 173,90
UAH
Документи

Документи

01 червня 2020 12:28
Електронний підпис
01 червня 2020 12:28
Протокол 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 08:44
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 13:51
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 08:42
Договір 63.pdf укладений
15 червня 2020 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до дати обслуговування та зменшення загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 462 454,38
UAH