Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (буряк ранній, морква рання, капуста рання, цибуля, кріп,петрушка , кабачки, огірки свіжі та перець солодкий Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03220000-9
Очікувана вартість
930 100,00 UAH
UA-2020-06-01-002003-c 0f94eeab9f614a86b6fb9bee3ab1617d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 17:33
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 17:33
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 930 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27903 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
буряк ранній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
9000 кг
морква рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
15000 кг
капуста рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2600 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кг
кріп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
петрушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
7000 кг
кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
огірки свіжi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2500 кг
перець солодкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату вартості кожної партії поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару за кінцевим місцем призначення Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000024 ● b70febde842d49beaabdd2ab2735d6bf
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-06-01-002003-c 01.06.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

лист пояснення

2020-08-03 17:13:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2020-10-26 16:44:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТРЕЙДІНГ" 769 100,00
UAH з ПДВ
630 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база" 812 700,00
UAH з ПДВ
630 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івашечкін Віктор Олегович 924 740,00
UAH з ПДВ
924 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 13:36
5 НАССР.pdf
16 червня 2020 13:36
1 СТАТУТ.pdf
16 червня 2020 13:36
6 Договір (проект).pdf
16 червня 2020 13:36
5 Сертифікати ISO.pdf
16 червня 2020 13:36
6 Лист-згода.pdf
16 червня 2020 13:36
1 ВИТЯГ 13.04.2020р..pdf
16 червня 2020 13:36
5 Лист-згода 90 днів.pdf
16 червня 2020 13:36
4 Декларація виробника.pdf
16 червня 2020 13:36
2 Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 16:44
Довідки.pdf
30 червня 2020 15:30
МВС Івашечкін на 25.06.pdf
24 червня 2020 10:14
АКТИ виконаних послуг.pdf
16 червня 2020 16:22
6 НАССР.zip
16 червня 2020 16:22
13 установчі.zip
16 червня 2020 16:22
3 транспорт.zip
16 червня 2020 16:22
11 про працівників.zip
16 червня 2020 16:22
2 мат тех база.zip
16 червня 2020 16:22
14 банківська гарантія.zip
16 червня 2020 16:22
7 Аналогічні договори.zip
16 червня 2020 16:22
8 від виробника.zip
16 червня 2020 16:22
10 пропозиція.zip
16 червня 2020 16:22
10 пропозиція.zip
16 червня 2020 16:22
14 банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТРЕЙДІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база"

ФОП Івашечкін Віктор Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 630 100,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 11:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база"
#31923768
Відхилено
630 200,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 09:01
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
ФОП Івашечкін Віктор Олегович
#2983102094
Переможець 924 740,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 09:08

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.2 частина 2 Статті 16 для підтвердження кваліфікаційних критеріїв необхідно долучити Копії документів, що підтверджують проведення знезаражування приміщень/будівлі/складу на законних підставах та копії актів наданих послуг за останній місяць до дати розкриття; документи, чинні на 2020 рік, що підтверджують можливість проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, що закуповується, на законних підставах та акти проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, що закуповується, за останній місяць до дати розкриття; Особові медичні книжки працівників Учасника, які зазначені в довідці п.1.1., з вчасним проходженням медичних оглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника або у перевізника (водії) (відсутня зав .складом Алєшковський); оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався.

Документи

22 червня 2020 14:11
Електронний підпис
22 червня 2020 14:09
Протокол

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 червня 2020 09:01
Електронний підпис
24 червня 2020 08:59
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Достатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати п.1.6 «документи, чинні на 2020 рік, що підтверджують можливість проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, що закуповується, на законних підставах та акти проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, що закуповується, за останній місяць до дати розкриття» , не надано за останній місяць до дати розкриття.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Івашечкін Віктор Олегович
#2983102094
924 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:09
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:49
img-201001095701-001.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 13:59
Договір укладений
07 липня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити ціну Договору на 220382,05 без ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції : «Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 704357,95 грн. 00 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 704 357,95
UAH