Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу вентиляційних систем (поставка замовника) нагрівання та охолодження повітря в Управлінні освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2020-06-01-001960-c 7084e653418042039ce0f82161c65303
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 17:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 17:13
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу вентиляційних систем (поставка замовника) нагрівання та охолодження повітря в Управлінні освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2020
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:09
Проєкт Договору.docx
01 червня 2020 17:09
Тех.вимоги.docx
01 червня 2020 17:09
Кондиціонери.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 17:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АДВЕНТУМ БУД 89 139,07
UAH з ПДВ
89 139,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 14:35
ТОВ АДВЕНТУМ БУД.rar
15 червня 2020 14:35
Пропозиція Конд.pdf
15 червня 2020 14:35
Проєкт Договору Конд.pdf
15 червня 2020 14:35
Кошторис кондиціонери.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АДВЕНТУМ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АДВЕНТУМ БУД
#40537171
Переможець 89 139,07
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:04

Документи

18 червня 2020 16:03
прот 65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АДВЕНТУМ БУД
#40537171
89 139,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 16:03
прот 65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 23:12
ДУ 1 до дог. 114.PDF зміни до договору
16 липня 2020 23:10
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:44
Дог. 114.PDF укладений
23 червня 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.2. Строк надання послуг – до 20.09.2020 р. ».
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 139,07
UAH (в тому числі ПДВ 14 856,51 UAH)