«КОД ДК 021: 2015 45310000-3 - ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ. Технічне переоснащення електричних мереж КП “Водопостачання м. Вознесенська” по вулиці Олександра Матросова, 208 А.»
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2020-06-01-001942-b a633a009bf00454f92361b186b1040ea
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КП "Водопостачання м. Вознесенська"
Код ЄДРПОУ: 33321803
Місцезнаходження: 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, вул.Михайлівська 2
Контактна особа: Людмила Вербицька
+380505133551
voznesenskvoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:10
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«КОД ДК 021: 2015 45310000-3 - ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ.
Технічне переоснащення електричних мереж КП “Водопостачання м. Вознесенська” по вулиці Олександра Матросова, 208 А.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул, Матросова, 208
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 червня 2020 10:13
Електронний цифровий підпис
12 червня 2020 10:11
Тендерна документація зі змінами 2.docx
12 червня 2020 10:11
перелік змін 2.docx
12 червня 2020 10:11
Додаток 1 зі змінами 2.docx
11 червня 2020 11:20
Перелік змін до тендерної документації.doc
01 червня 2020 11:11
Додаток 6.docx
01 червня 2020 11:11
Додаток 5 (1).docx
01 червня 2020 11:11
Додаток 4 (1).doc
01 червня 2020 11:11
Додаток 7.docx
01 червня 2020 11:11
Додаток 3 (Т.З.) (1).docx
01 червня 2020 11:11
Додаток 2 (Проект договору).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000001 ● 77eb632ceefa4d9ab6ac162fd74bf1c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-04 17:13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.06.2020 № 162

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-01-001942-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 01 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня! Всі виявлені та зазначені порушення усунуто. Внесено зміни до тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації!

2020-06-11 11:26:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Водопостачання м. Вознесенська", 33321803, Україна, місто Вознесенськ, вул.Михайлівська 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: «КОД ДК 021: 2015 45310000-3 - ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ. Технічне переоснащення електричних мереж КП “Водопостачання м. Вознесенська” по вулиці Олександра Матросова, 208 А.» , 1150000UAH, 45310000-3, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: a633a009bf00454f92361b186b1040ea, 2020-06-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік КП «Водопостачання м. Вознесенська» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 01.06.2020 № 3). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктами 1, 7, 10, 11 та 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для учасників та переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації для переможця процедури закупівлі визначив спосіб подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, який не відповідає вимогам частини шостої статті 17 Закону, а саме: не передбачає необхідність оприлюднення документів в електронній системі закупівель. Також Замовник в тендерній документації для подання цих документів визначив строк, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій статті 17 Закону. Також, Замовник на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Моніторингом також встановлено, що Замовник на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив електронну адресу посадової особи замовника.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин третьої та шостої статті 17, пунктів 2, 14 та 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-12 12:22:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" 1 092 867,12
UAH з ПДВ
1 092 867,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННО - СХІДНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 1 115 069,08
UAH з ПДВ
1 115 069,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 16:41
sign.p7s
26 червня 2020 16:40
тп.pdf
26 червня 2020 16:40
дц.pdf
26 червня 2020 16:40
довідки по ст 17.pdf
26 червня 2020 16:40
довідки по ст 17 2.pdf
26 червня 2020 16:40
довідка податкова.pdf
26 червня 2020 16:40
Довідка МВС.pdf
26 червня 2020 16:40
Dovidka_20168400470780664668.pdf.p7s
26 червня 2020 16:40
27_ДЦ_ССР_5.rtf
26 червня 2020 16:40
27_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
26 червня 2020 16:40
27_ДЦ_ЛС2_2-1-2.rtf
26 червня 2020 16:40
27_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 червня 2020 16:40
27_ДЦ_ИВР.rtf
26 червня 2020 16:40
27_ДЦ_ДЦ_4.rtf
26 червня 2020 16:40
27_ДЦ_ДЦ_3.rtf
26 червня 2020 16:40
27.imd
26 червня 2020 16:40
27.bdcu
19 червня 2020 12:18
sign.p7s
19 червня 2020 12:16
27_ДЦ_ССР_5.rtf
19 червня 2020 12:16
реєстр.pdf
19 червня 2020 12:16
Документ_ЄДР_1006739940.zip
19 червня 2020 12:16
Dovidka_20168400470780664668.pdf.p7s
19 червня 2020 12:16
310-356ACUX 30-60K РП_UKR_2.pdf
19 червня 2020 12:16
308-309 BS-385М-405М-144.pdf
19 червня 2020 12:16
307 Dovidka_20168400470780664668.pdf
19 червня 2020 12:16
293-306.pdf
19 червня 2020 12:16
280-292 документи (3).pdf
19 червня 2020 12:16
280-292 документи (2).pdf
19 червня 2020 12:16
280-292 документи (1).pdf
19 червня 2020 12:16
280 BritishSolarFinal.pdf
19 червня 2020 12:16
268-282.pdf
19 червня 2020 12:16
266-267 довідки банку.PDF
19 червня 2020 12:16
242-265.pdf
19 червня 2020 12:16
233.pdf
19 червня 2020 12:16
231-232.pdf
19 червня 2020 12:16
218-241.pdf
19 червня 2020 12:16
184-217.pdf
19 червня 2020 12:16
172-183.pdf
19 червня 2020 12:16
37-171 Договір 280.PDF
19 червня 2020 12:16
37-171 відгук 280.pdf
19 червня 2020 12:16
37-171 Агропроекттехбуд.pdf
19 червня 2020 12:16
37-171 Агропроекттехбуд 6.pdf
19 червня 2020 12:16
37-171 Агропроекттехбуд 5.pdf
19 червня 2020 12:16
37-171 Агропроекттехбуд 4.pdf
19 червня 2020 12:16
37-171 Агропроекттехбуд 2.pdf
19 червня 2020 12:16
37-171 Агропроекттехбуд 1.pdf
19 червня 2020 12:16
27_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
19 червня 2020 12:16
27_ДЦ_ЛС2_2-1-2.rtf
19 червня 2020 12:16
27_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 червня 2020 12:16
27_ДЦ_ИВР.rtf
19 червня 2020 12:16
27_ДЦ_ДЦ_4.rtf
19 червня 2020 12:16
27_ДЦ_ДЦ_3.rtf
19 червня 2020 12:16
27.imd
19 червня 2020 12:16
27.bdcu
19 червня 2020 12:16
26-36.pdf
19 червня 2020 12:16
3-25 ДЦ.pdf
19 червня 2020 12:16
3- 25 ДЦ 1.pdf
19 червня 2020 12:16
1-2 ТП.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:13
sign.p7s
19 червня 2020 15:11
ЮВСК Вознесенск.imd
19 червня 2020 15:11
ЮВСК Вознесенск.bdcu
19 червня 2020 15:11
статистика ПСБК.pdf
19 червня 2020 15:11
реєстр.pdf
19 червня 2020 15:11
опис, статут.pdf
19 червня 2020 15:11
наказ Сенченко.pdf
19 червня 2020 15:11
лицензия.JPG
19 червня 2020 15:11
лицензия додаток.JPG
19 червня 2020 15:11
кп ПСБК.pdf
19 червня 2020 15:11
копії свідоцтв.pdf
19 червня 2020 15:11
звіти1.pdf
19 червня 2020 15:11
звіти.pdf
19 червня 2020 15:11
ДЦ ПСБК.pdf
19 червня 2020 15:11
дозвіл.pdf
19 червня 2020 15:11
довідки ПСБК.pdf
19 червня 2020 15:11
Відгук Інст Грінченка.pdf
19 червня 2020 15:11
банк.pdf
19 червня 2020 15:11
банк п-р.pdf
19 червня 2020 15:11
акти Інст Грінченка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ"
#00218615
Переможець 1 092 867,12
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ"
#00218615
1 092 867,12
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку