Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Долинянському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-06-01-001846-c c439d954171a4a45b782b362a2c5b2cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Анна Юріївна

+380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7
Контактна особа: Якименко Анна Юріївна
+380457253980
vidilosvitudogovir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 16:42
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 16:42
Початок аукціону: 17 червня 2020 11:06
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Долинянському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08743, Україна, Київська область, Обухівський р-н, село Долина, вул. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:38
Додаток_5_Проект Договору.docx
01 червня 2020 16:38
Продовження Додатку_4 робочий проект.pdf
01 червня 2020 16:38
ТД встановлення системи ПБ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 червня 2020 17:07
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:39
Доброго дня, згідно тендерної документації Замовник вимагає наявність у штаті 3-х електромонтерів, що є дискримінацією Учасників!!!! відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Даною вимогою, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою
Дискримінація учасників
Дата подання: 04 червня 2020 14:34
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:39
Доброго дня. Згідно тендерної документації Замовник вимагає наявність у штаті 3-х електромонтерів!відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.Вимагаємо внести зміни до тендерної дкументації!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою
Наряд-допуск
Дата подання: 05 червня 2020 11:56
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:40
Добрий день.Шановний замовник, що ви маєте на увазі наряд-допуск на висоті 2,2 м???
Відповідь: Учасник у складі пропозиції надає наряд-допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2 м від рівня підлоги. Форма наряду-допуску для виконання робіт на висоті наведена у додатку 2 наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-001846-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 05 червня 2020 11:48
Дискримінаційна вимога
Доброго дня, згідно тендерної документації Замовник вимагає наявність у штаті 3-х електромонтерів, що є дискримінацією Учасників!!!!
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Даною вимогою, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 14:44
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001846-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 19 червня 2020 13:24
Скарга-вимога
Проаналізувавши Протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 18.06.2020 № 175 повідомляємо:
1. Умовами п. 15 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних (у довільній формі, стосується також працівників про яких надана інформація). (Додаток 9)

Таким чином Замовником надано встановлену форму Листа-згоди, яку визначено в Додатку 9 тендерної документації. При цьому в п. 15 Додатку 3 тендерної документації чітко вказано, що форма, визначена в Додатку 9 тендерної документації стосується також працівників, про яких надається інформація.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано лист-згоду на обробку персональних даних за встановленою формою, де зазначено згоду на обробку, використання, поширення, доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі щодо відомостей, які надано про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» (тобто зокрема і про працівників, які зазначені в числі відомостей про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», що надані у складі пропозиції). Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»

2. Умовами п. 2.7 Додатку 2 тендерної документації вимагається: Учасник у складі пропозиції надає наряд-допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2 м від рівня підлоги.
Умовами тендерної документації не встановлювались вимоги щодо органу видання наряду-допуску або щодо форми наряду-допуску.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано наряд-допуск до виконання робіт на висоті, як це передбачено умовами тендерної документації. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
3. Умовами п. 3 Додатку 2 тендерної документації вимагається «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складена згідно Додатку 7 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації . Копія договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору), що вказано в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копії документів, що підтверджують виконання договору(копія актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3). Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку (завірені підписом та печаткою Замовника, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі) з інформацією про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має містити номер та дату договору, інформацію про виконання цього договору, інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам.»

Таким чином умовами тендерної документації вимагалось надати довідку про виконання не менше одного аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, копію договору, копії документів що підтверджують виконання договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі.

У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано довідку про виконання аналогічних договорів, де зазначено інформацію про договір з Київським психоневрологічним інтернатом, що є аналогічним предмету закупівлі, копію даного договору, копії документів, що підтверджують виконання даного договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі як це передбачено умовами тендерної документації.
Умовами тендерної документації не встановлювалось чітких вимог щодо оформлення листа-відгуку. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»

Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені Замовником, в електронній системі закупівель для забезпечення їх виправлення. Замовником не було розміщено відповідного повідомлення, що порушує чинне законодавство.

Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 10:40
1) Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання учасником «п.15. ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних (у довільній формі, стосується також працівників про яких надана інформація). (Додаток 9)», а Учасником надано згоду на обробку персональних даних лише на директора ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ».
2) Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання учасником наряд-допуск для виконання робіт на висоті. Форма наряду-допуску для виконання робіт на висоті наведена у додатку 2 наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». Учасником не дотримано встановленої законодавством форми наряду-допуску.
Окрім того, 05.06.2020 року на авторизованому майданчику ProZorro Замовником було надано роз’яснення щодо вимог до форми наряду-допуску для роботи на висоті.

Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001846-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 22 червня 2020 13:02
ВИМОГА
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені Замовником, в електронній системі закупівель для забезпечення їх виправлення. Замовником не було розміщено відповідного повідомлення, що порушує чинне законодавство.
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 13:53
Шановний Учаснику, відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних Замовником вимагається Додатком 3 тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» та не відноситься до критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.

Документи подані скаржником

19 червня 2020 13:24
СКАРГА.pdf

Документи

22 червня 2020 10:40
Протокол

Документи подані скаржником

22 червня 2020 13:02
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 216 040,42
UAH з ПДВ
216 040,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" 228 433,87
UAH з ПДВ
228 433,87
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 249 878,06
UAH з ПДВ
249 878,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 14:27
Електронний підпис
16 червня 2020 14:26
25. Кошторис.pdf
16 червня 2020 14:26
24. Акт огляду.pdf
16 червня 2020 14:26
21. Гарантійні листи.pdf
16 червня 2020 14:26
20. Декларація.pdf
16 червня 2020 14:26
19. ISО.pdf
16 червня 2020 14:26
17. Витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 14:26
11. Наряд-допуск.pdf
16 червня 2020 14:26
11. Медичні книжки.pdf
16 червня 2020 14:26
10. Довідка МТБ.pdf
16 червня 2020 14:26
09. Проект-договору.pdf
16 червня 2020 14:26
06. Статут.pdf
16 червня 2020 14:26
01. Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 11:27
Електронний підпис
16 червня 2020 11:26
9. МТБ.zip
16 червня 2020 11:26
28-35.zip
16 червня 2020 11:26
20-26.zip
16 червня 2020 11:26
18-19.zip
16 червня 2020 11:26
10-17.zip
16 червня 2020 11:26
1-6.zip

Публічні документи

03 липня 2020 10:27
Електронний підпис
03 липня 2020 10:26
Довітка ст.17 ч.2.pdf
03 липня 2020 10:26
Довітка ст.17 п.12.pdf
03 липня 2020 10:26
public_doc (2).pdf
03 липня 2020 10:26
public_doc (2).p7s
03 липня 2020 10:26
Dovidka_20175654440450614165.pdf.p7s
03 липня 2020 10:26
Dovidka_20175654440450614165.pdf
22 червня 2020 18:41
Електронний підпис
16 червня 2020 15:09
Електронний підпис
16 червня 2020 15:08
ст.17.pdf
16 червня 2020 15:08
пропозиція.pdf
16 червня 2020 15:08
проект договору.pdf
16 червня 2020 15:08
про учасника.pdf
16 червня 2020 15:08
про працівників.pdf
16 червня 2020 15:08
Повноваження.pdf
16 червня 2020 15:08
Огляд.pdf
16 червня 2020 15:08
Накладні.pdf
16 червня 2020 15:08
накладна пульт.pdf
16 червня 2020 15:08
медичні книжки.pdf
16 червня 2020 15:08
копія Статуту.pdf
16 червня 2020 15:08
копія ліцензії.pdf
16 червня 2020 15:08
копія Витягу ПДВ.pdf
16 червня 2020 15:08
ккошторис.pdf
16 червня 2020 15:08
згоди на обробку.pdf
16 червня 2020 15:08
до матбази.pdf
16 червня 2020 15:08
власний транспорт.pdf
16 червня 2020 15:08
Витяг ЄДР 12.06.2020.pdf
16 червня 2020 15:08
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
Відхилено 216 040,42
UAH з ПДВ
18 червня 2020 14:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
#43141932
Відхилено 228 433,87
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:19
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 249 878,06
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:26

Документи

18 червня 2020 14:38
Електронний підпис
18 червня 2020 14:36
Протокол

Документи

22 червня 2020 14:18
Електронний підпис
22 червня 2020 14:05
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «UA-2020-06-01-001846-c», код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Долинянському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник надає у складі тендерної пропозиції файл, назва якого: «довідки та гарантійні листи», в якому відсутній лист-згода про те, що завезення та вивезення обладнання та сміття буде відбуватися безпосередньо з автотранспорту без проміжного складання на території об’єкту. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу ІІІ, пункту 6 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Завезення та вивезення обладнання та сміття повинно відбуватися безпосередньо з автотранспорту без проміжного складання на території об’єкту про що надати лист згоду. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати лист- згоду про те, що завезення та вивезення обладнання та сміття повинно відбуватися безпосередньо з автотранспорту без проміжного складання на території об’єкту.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
249 878,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 15:02
Договір 288.pdf укладений
09 липня 2020 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 878,06
UAH (в тому числі ПДВ 41 646,34 UAH)