Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Долинянському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-06-01-001846-c ● c439d954171a4a45b782b362a2c5b2cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2020 16:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 16:42 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Долинянському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітній школі І-ІІ ступенів – дитячий садок» Обухівської районної ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08743, Україна, Київська область, Обухівський р-н, село Долина, вул. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 16:38 |
Додаток_5_Проект Договору.docx | |
01 червня 2020 16:38 |
Продовження Додатку_4 робочий проект.pdf | |
01 червня 2020 16:38 |
ТД встановлення системи ПБ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 червня 2020 17:07
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:39
Доброго дня, згідно тендерної документації Замовник вимагає наявність у штаті 3-х електромонтерів, що є дискримінацією Учасників!!!!
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Даною вимогою, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою
Дискримінація учасників
Дата подання: 04 червня 2020 14:34
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:39
Доброго дня. Згідно тендерної документації Замовник вимагає наявність у штаті 3-х електромонтерів!відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.Вимагаємо внести зміни до тендерної дкументації!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою
Наряд-допуск
Дата подання: 05 червня 2020 11:56
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:40
Добрий день.Шановний замовник, що ви маєте на увазі наряд-допуск на висоті 2,2 м???
Відповідь: Учасник у складі пропозиції надає наряд-допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2 м від рівня підлоги. Форма наряду-допуску для виконання робіт на висоті наведена у додатку 2 наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001846-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 05 червня 2020 11:48
Дискримінаційна вимога
Доброго дня, згідно тендерної документації Замовник вимагає наявність у штаті 3-х електромонтерів, що є дискримінацією Учасників!!!!
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Даною вимогою, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Розгорнути
Згорнути
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Даною вимогою, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 14:44
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Вказана вимога обґрунтована необхідністю своєчасного надання послуг по встановленню систем пожежної сигналізації так як відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг з моменту підписання договору становить один місяць.
Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявність у штаті 3-х електромонтерів є обґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001846-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 19 червня 2020 13:24
Скарга-вимога
Проаналізувавши Протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 18.06.2020 № 175 повідомляємо:
1. Умовами п. 15 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних (у довільній формі, стосується також працівників про яких надана інформація). (Додаток 9)
Таким чином Замовником надано встановлену форму Листа-згоди, яку визначено в Додатку 9 тендерної документації. При цьому в п. 15 Додатку 3 тендерної документації чітко вказано, що форма, визначена в Додатку 9 тендерної документації стосується також працівників, про яких надається інформація.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано лист-згоду на обробку персональних даних за встановленою формою, де зазначено згоду на обробку, використання, поширення, доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі щодо відомостей, які надано про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» (тобто зокрема і про працівників, які зазначені в числі відомостей про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», що надані у складі пропозиції). Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
2. Умовами п. 2.7 Додатку 2 тендерної документації вимагається: Учасник у складі пропозиції надає наряд-допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2 м від рівня підлоги.
Умовами тендерної документації не встановлювались вимоги щодо органу видання наряду-допуску або щодо форми наряду-допуску.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано наряд-допуск до виконання робіт на висоті, як це передбачено умовами тендерної документації. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
3. Умовами п. 3 Додатку 2 тендерної документації вимагається «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складена згідно Додатку 7 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації . Копія договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору), що вказано в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копії документів, що підтверджують виконання договору(копія актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3). Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку (завірені підписом та печаткою Замовника, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі) з інформацією про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має містити номер та дату договору, інформацію про виконання цього договору, інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам.»
Таким чином умовами тендерної документації вимагалось надати довідку про виконання не менше одного аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, копію договору, копії документів що підтверджують виконання договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано довідку про виконання аналогічних договорів, де зазначено інформацію про договір з Київським психоневрологічним інтернатом, що є аналогічним предмету закупівлі, копію даного договору, копії документів, що підтверджують виконання даного договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі як це передбачено умовами тендерної документації.
Умовами тендерної документації не встановлювалось чітких вимог щодо оформлення листа-відгуку. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені Замовником, в електронній системі закупівель для забезпечення їх виправлення. Замовником не було розміщено відповідного повідомлення, що порушує чинне законодавство.
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
1. Умовами п. 15 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних (у довільній формі, стосується також працівників про яких надана інформація). (Додаток 9)
Таким чином Замовником надано встановлену форму Листа-згоди, яку визначено в Додатку 9 тендерної документації. При цьому в п. 15 Додатку 3 тендерної документації чітко вказано, що форма, визначена в Додатку 9 тендерної документації стосується також працівників, про яких надається інформація.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано лист-згоду на обробку персональних даних за встановленою формою, де зазначено згоду на обробку, використання, поширення, доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі щодо відомостей, які надано про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» (тобто зокрема і про працівників, які зазначені в числі відомостей про ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», що надані у складі пропозиції). Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
2. Умовами п. 2.7 Додатку 2 тендерної документації вимагається: Учасник у складі пропозиції надає наряд-допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2 м від рівня підлоги.
Умовами тендерної документації не встановлювались вимоги щодо органу видання наряду-допуску або щодо форми наряду-допуску.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано наряд-допуск до виконання робіт на висоті, як це передбачено умовами тендерної документації. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
3. Умовами п. 3 Додатку 2 тендерної документації вимагається «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складена згідно Додатку 7 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації . Копія договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору), що вказано в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копії документів, що підтверджують виконання договору(копія актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3). Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку (завірені підписом та печаткою Замовника, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі) з інформацією про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має містити номер та дату договору, інформацію про виконання цього договору, інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам.»
Таким чином умовами тендерної документації вимагалось надати довідку про виконання не менше одного аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, копію договору, копії документів що підтверджують виконання договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано довідку про виконання аналогічних договорів, де зазначено інформацію про договір з Київським психоневрологічним інтернатом, що є аналогічним предмету закупівлі, копію даного договору, копії документів, що підтверджують виконання даного договору, копію листа-відгуку, виданого не раніше дати оголошення процедури закупівлі як це передбачено умовами тендерної документації.
Умовами тендерної документації не встановлювалось чітких вимог щодо оформлення листа-відгуку. Таким чином відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені Замовником, в електронній системі закупівель для забезпечення їх виправлення. Замовником не було розміщено відповідного повідомлення, що порушує чинне законодавство.
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 10:40
1) Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання учасником «п.15. ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних (у довільній формі, стосується також працівників про яких надана інформація). (Додаток 9)», а Учасником надано згоду на обробку персональних даних лише на директора ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ».
2) Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання учасником наряд-допуск для виконання робіт на висоті. Форма наряду-допуску для виконання робіт на висоті наведена у додатку 2 наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». Учасником не дотримано встановленої законодавством форми наряду-допуску.
Окрім того, 05.06.2020 року на авторизованому майданчику ProZorro Замовником було надано роз’яснення щодо вимог до форми наряду-допуску для роботи на висоті.
Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.
2) Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання учасником наряд-допуск для виконання робіт на висоті. Форма наряду-допуску для виконання робіт на висоті наведена у додатку 2 наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». Учасником не дотримано встановленої законодавством форми наряду-допуску.
Окрім того, 05.06.2020 року на авторизованому майданчику ProZorro Замовником було надано роз’яснення щодо вимог до форми наряду-допуску для роботи на висоті.
Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001846-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 22 червня 2020 13:02
ВИМОГА
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені Замовником, в електронній системі закупівель для забезпечення їх виправлення. Замовником не було розміщено відповідного повідомлення, що порушує чинне законодавство.
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», та забезпечити розгляд пропозиції відповідно до законодавства, в тому числі, за необхідності, надати можливість учаснику виправлення невідповідностей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 13:53
Шановний Учаснику, відповідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних Замовником вимагається Додатком 3 тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» та не відноситься до критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку персональних даних Замовником вимагається Додатком 3 тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» та не відноситься до критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, на підставі зазначеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
216 040,42
UAH з ПДВ
|
216 040,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" |
228 433,87
UAH з ПДВ
|
228 433,87
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
249 878,06
UAH з ПДВ
|
249 878,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" #36865774 |
Відхилено |
216 040,42
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 14:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" #43141932 |
Відхилено |
228 433,87
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 14:19
|
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
249 878,06
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 15:02
|
Договір 288.pdf | укладений |
09 липня 2020 14:59
|