Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв, км 198+300 – км 235+614, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
6 840 776,00 UAH
UA-2020-06-01-001823-a c9f8cfa934fe4392811662bda04b6f10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:44
Очікувана вартість: 6 840 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 203,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34203.88 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв, км 198+300 – км 235+614, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду (Додаток 4 Акт приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду) та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх підписання Сторонами, за наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 01 червня 2020 20:35
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:08
Добрый день, хотели уточнить что касается опыта выполнения аналогичных договоров: На организацию, которая планирует учавствовать в данном тендере не большой опыт выполнения аналогичных договоров, но работники в штате имеют огромный опыт. Вопрос : будет ли считаться аналогичными договорами скан копии договоров, которые проводили технический надзор наши специалисты + отзывы от Заказчиков по поводу их выполнения с Ф.И.О. наших специалистов, но с другими названиями юр. лиц?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне. Кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації має відповідати саме учасник процедури закупівіл, а не працівники учасника, тому досвід ваших спеціалістів не є досвідом вашого підприємства та не буде підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 6 361 922,00
UAH з ПДВ
6 361 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 6 840 770,00
UAH з ПДВ
6 840 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:35
Електронний підпис
24 липня 2020 14:34
Довідка Лазаренко.zip
24 липня 2020 10:47
Електронний підпис
23 липня 2020 13:00
Електронний підпис
23 липня 2020 12:59
опис+чек_Миколаїв.pdf
23 липня 2020 12:59
ІНСІ_ст 17 (1).pdf
23 липня 2020 12:59
Довідка.zip
23 липня 2020 12:59
банкрутство.pdf
14 липня 2020 16:24
Електронний підпис
10 липня 2020 17:41
Електронний підпис
10 липня 2020 17:41
лист проект договору.pdf
10 липня 2020 17:41
лист згода ТЗ.pdf.p7s
10 липня 2020 17:41
лист згода ТЗ.pdf
10 липня 2020 16:37
Електронний підпис
10 липня 2020 16:36
Кваліфікація-8.pdf
10 липня 2020 16:36
Scan 1 лип. 2020 р. (1)-7.pdf
10 липня 2020 16:36
лицензия 36703.pdf
10 липня 2020 16:36
Кваліфікація-3.pdf
10 липня 2020 16:36
офіс, обладнання.rar
10 липня 2020 16:36
гарантія.rar
10 липня 2020 16:36
Т.С..pdf
10 липня 2020 16:36
Сертифікат.pdf
10 липня 2020 16:36
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
10 липня 2020 16:36
ІНСІ.rar
10 липня 2020 16:36
Баланс.pdf
10 липня 2020 16:36
звіт про прибутки.pdf
10 липня 2020 16:36
працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"
#43670247
Переможець 6 361 922,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"
#43670247
6 361 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:52
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:57
ДУ №8 від 22.12.2021 Дог 86-Б.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 18:12
ДУ №7 від 16.12.2021р. Дог 86-Б.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 18:11
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 15:01
ДУ№5 09.04.21 дог.№86-Б (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:38
ДУ 2 договору 86-Б від 08.09.20 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:50
Договір 86-Б від 08.09.2020.PDF укладений
10 вересня 2020 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7.7 Договору, враховуючи наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору. 2. Викласти п.7.1 Договору в наступній редакції: «7.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання.»
Номер договору про закупівлю: 86-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із виділенням фінансування, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства», Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна робіт, що виконуються Виконавцем за Договором, визначається за згодою Сторін відповідно до Розрахунку договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду (Додаток 3 Розрахунок договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду) і становить 1 125 075,60 грн., крім того ПДВ 225 015,12 грн., всього з ПДВ 1 350 090,72,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят тисяч дев’яносто грн. 72 коп.)», в тому числі: 2020 рік – 447 451,50 грн.; 2021 рік – 902 639,22 грн.».
Номер договору про закупівлю: 86-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.7.7 Договору, враховуючи наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору. 2. Викласти п.7.1 Договору в наступній редакції: «7.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 3. Пункт 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Виконання робіт Виконавцем здійснюється з моменту виконання Замовником зобов'язань щодо надання доступу останньому до будівельного майданчику та/або передачі проектної документації та копії договору підряду і завершується до 30.04.2022 року, але в будь якому разі не раніше виконання Підрядником договору підряду в повному обсязі. Замовник може, у разі необхідності, прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення, а Виконавець зобов’язаний виконати такі рішення Замовника». 4. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна робіт, що виконуються Виконавцем за Договором, визначається за згодою Сторін відповідно до Розрахунку договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду (Додаток 3 Розрахунок договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду) і становить 1 125 075,60 грн., крім того ПДВ 225 015,12 грн., всього з ПДВ 1 350 090,72 грн. (один мільйон триста п’ятдесят тисяч дев’яносто грн. 72 коп.)», в тому числі: 2020 рік – 447 451,50 грн.; 2021 рік – 846 015,61 грн.; 2022 рік – 56 623,61 грн.».
Номер договору про закупівлю: 86-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 3 підпункту 3.4.1 пункту 3.4. Договору Сторони дійшли згоди змінити ціну Договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1.Ціна робіт, що виконуються Виконавцем за Договором, визначається за згодою Сторін відповідно до Розрахунку договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду (Додаток 3 Розрахунок договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду) і становить 1 125 075,60 грн., крім того ПДВ 225 015,12 грн., всього з ПДВ 1 347 714,72 грн. (один мільйон триста сорок сім тисяч сімсот чотирнадцять грн. 72 коп.)», в тому числі: 2020 рік – 447 451,50 грн.; 2021 рік – 900 263,22 грн.». 2. Сторони дійшли згоди пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Виконання робіт Виконавцем здійснюється з моменту виконання Замовником зобов'язань щодо надання доступу останньому до будівельного майданчику та/або передачі проектної документації та копії договору підряду і завершується до 24.12.2021 року, але в будь якому разі не раніше виконання Підрядником договору підряду в повному обсязі. Замовник може, у разі необхідності, прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення, а Виконавець зобов’язаний виконати такі рішення Замовника».
Номер договору про закупівлю: 86-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 347 714,72
UAH (в тому числі ПДВ 222 639,12 UAH)